2006年1月27日星期五

1-27(fri) yesasia大晒冷(下)

(續前篇)

尋日講開我收到最最最珍貴o既新年禮物, 令人既善且妒…! 本來聖誕時收到tvbi+yesasia o既“限量版”座?月曆, 已經好感動o架喇…因為今年比舊年o個個更精美…半頁係月曆, 半頁係2006年將會推出o既無線劇集vcd/dvd, 即係如果你鍾意“大運河”(有無人會鍾意?), 可以全年都係“大運河”o個頁…背面仲有力捧小生花旦o既簡介同埋12星座運程…果然係精心設計過!

Image hosting by Photobucket
(2006月曆…背景仲播緊唔知邊年o既“卡拉之星”添)

Image hosting by Photobucket
(2005年tvbi+yesasia月曆...“刑偵4”?庄, 兩年都有出現o係月曆度…因為佢仲未出到vcd…哈!)

本來可以獲得呢個“限量版”座?月曆我已經好感動, 今年仲可以成功“爭取”多幾個俾我d親朋好友, 有好o野一定要同大家分享o架嘛! 所以要再次多謝親愛o既美艷動人amy姐姐! 但係發夢都無諗過, o係新年之前我更加可以得到呢個tvb官方月曆…哈哈! 我覺得我狗年會有運行! 頭先有人見我拿住一大卷o野, 問我係咩o黎…我話: “oh, u will be遮les…” 佢打開o黎睇, 好似想噓我咁…所以話, 對我o黎講好稱心o既禮物, 對佢o黎講未必有同樣價值…都話呢份禮物簡直係為我tailor-made!

亦都係基於以上籮直, 我“辛苦”以我o既寫作“肉金”同埋“人情牌”換取o既座?月曆, 特別挑選o左送俾我覺得會同我一樣咁珍惜呢份禮物o既朋友 (相信最珍惜佢o既會係同我一樣都係tvb fans o既bianca妹妹, 所以我特登o係你o地走之前去ya拿!), 同埋曾經幫我proof read我d稿o既朋友, 答謝佢o地多年來o既支持…不過因為demand遠超於supply, 所以其實係唔多夠分…所以收到呢份精美禮物o既朋友, 請好好保存, 並囂張地話俾人知你都有一份…哈哈!

其實大家收到呢份禮物並拆出o黎把換同研究o既時候, 都不約而同話點解會無陳鍵鋒…事關今次背頁o既力捧新星, 因為要湊夠12個月…連司徒瑞琪, 姚子羚都有, 反而陳鍵鋒就無o左! 另外10個包括“奧運六星”except陳鍵鋒(即林峰, 吳唱k, mk wong, 懶音王黎諾懿), 女o既有“利是四寶”: 廖碧兒, 胡杏兒, 楊怡, 楊思琦, 再加個唐寧! 咩都無陳鍵鋒份…tvb擺明放棄佢!

除o左得到精美禮品之外, 聖誕期間仲首次去o左參觀我o既“合作伙伴”yesasia…我承認當日我係hyper左d o既, 嚇到ya一眾人等, 尤其amy姐姐死…佢差d想打999報警…不過原來佢o地個999內線係打俾CEO o架? 原來佢o地老細志願係做警察?!

咁係令人興奮呀嘛, 好耐無好似小學生咁去參觀人o地公司…估唔到ya咁大喎! 首先估唔到係佢位處工廠大廈, 不過要擺咁多貨, 確係應該位處工廠大廈o既…!

Image hosting by Photobucket
(ya地下大堂)

我一去到人o地公司, 就係咁問可唔可以影相 (只係禮貌上問o下…), 之後就好似發o左狂咁周圍影相 (plus搵人影相)…員工明顯有d恐慌, 以為青山走o左個病人出o黎! 佢o地直頭想call食蕉…! 我只可以話我係興奮o左d o者! amy姐姐話我係最癲o既writer, 佢d同事恐怕佢今次o黎見我有生命危險, 所以特登摷o左一jar精美tvb禮物出o黎控制住我…哈哈哈! 果然好湊效!

Image hosting by Photobucket
(嘩…真係估唔到ya個office咁大…聽聞佢呢幾年expand得好勁喎!)

好搞笑, 入到佢o地conference room發現有塊板寫出公司4大信念, 好似“school motto”咁…分別係“performer”, “believer”, “dedication”同埋 “team work”…但我o地o既結論係: 唔多o岩grammar囉…哈哈! Sorry! 好明顯係inspired by當年903id club o既“I Dare 我敢”, “I Decide 我要”, “I Dream我想”同埋“I Discover我索”…當年諗得出呢個idea o既人, 我俾十個勁佢…好有型亦都好有gimmick…當年未夠18歲o既我, 未有資格申請信用卡, 但係成功申請o左 (已經忘記o左申請手續) 張黑色I dare card (o個時好似係無得揀顏色o架, 信用卡就有得揀…但佢俾o左張I dare卡我, 正係我想要o個張…依家張表格好似寫住話如果你無揀, 就會俾I dream你…好彩當年係random咁俾o既o者!)…型到爆…收到之後開心o左三日…商台當年真係一個青少年o既icon (應該依家仲係, 但只可以tum到20歲以下o既青年)! 依家張黑色o既I dare咭, 剛好十周年…o個封id club入會信, 我仲keep住!

Image hosting by Photobucket

更好笑o既係, 我手痕o係個佢o地conference room個board度寫o左“amy=楊過” (因為o個期寫緊一篇中英文版“神雕俠侶”o既文章)…點知一路都無人刷番, 到佢o地開會時, 全公司就睇住呢個”amy=楊過”字樣…好白痴!

本來我成日呻做呢份副業係seriously underpaid…但係念在佢o地俾咁多tvb限量版精美禮品我, 都算待我不薄, 呢d o野對我o黎講咁珍貴, 用錢都買唔到…反正我都係為興趣o者...又念在得閒有d精美禮品收o下, 我唯有走一個講心唔講金o既路線!

呢期除o左寫中英版神鵰 (聽聞會係情人節巨獻…我覺得應該送ya小龍女+ya楊過post card囉…哈!), 仲有寫o下d product descriptions, 就係因為無睇開英文雜誌 (連洋人戲我都少睇), 所以唔知英文娛樂o野應該點寫…你叫我寫篇正經essay反而仲容易d, 因此我好落力咁搵埋d英文好朋友仔一齊研究o下個writing style同埋tone…我係一個好認真o既freenlancer o黎o架!

D朋友成日問我做咩成日幫yesasia宣傳…係咪收o左錢? 我無o架…大家互惠互利, 佢好我好o者…都話係講心唔講金咯!

0 Comments:

發佈留言

<< Home