2005年12月25日星期日

12-25(sun) Happy 50000之白金唱片 + 2005 芒姐十大

12-25(sun) Happy 50000之白金唱片 + 2005芒姐十大

聖誕快樂! 估唔到“芒姐日記”o係呢個普天同慶o既日子, 正式衝破o左“白金唱片”銷量! 唔夠半年前得到“金唱片”, 估唔到話咁快就到o左“白金唱片”…之前累積o左兩年幾先有25000個蘋果, 今次半年已經達標…簡直係最好o既聖誕禮物!

Image hosted by Photobucket.com
呢個咁重要o既數字, 我當然“捕蛋咁捕”啦…哈哈哈! 好彩俾我捕到呢個重要時刻! From happy49999 to happy50000…
Image hosted by Photobucket.com

半年前呢度衝破“金唱片銷量”時, o黎過一個“芒姐十大”, 今次都襯住衝破“白金唱片銷量”o既大喜日子同埋年尾流流, 好似樂壇頒獎禮咁o黎個年尾結算!

十大點計出o黎, 都係同上次一樣, 以diaryland不太準確地幫我統計邊幾頁最多人入過去作指標…好! 去榜:

第10位:“永遠的偶像-part 2”

第9位: 邵美琪

第8位: “八十年代的美麗傳說-TVB當家花旦”之製作特輯

第7位: 我本善良”…結局篇

第6位: 喜有此理

第5位: 我本善良

第4位: 創世紀2之茄喱啡

第3位: 《創世紀》熱潮

第2位: 八十年代的電視傳奇-TVB五虎將

第1位: 八十年代的美麗傳說-TVB當家花旦

總結完直至2005年12月25日o既“芒姐十大”…同上半年度o既結算無咩大分別, 亦都係大部份關於電視劇o既entries, 尤其係“我本善良/創世紀-related” o既項目, 仲有我最喜愛o既八十年代啦…新入榜o既就有近月o黎真係好多人search o既“喜有此理”!

0 Comments:

發佈留言

<< Home