2007年12月31日星期一

12-31(mon) 高清翡翠台

聽日就係叱咜頒獎禮…前幾日睇到報紙話有人整o左個諷刺商台高層甘菁菁o既“Make Horse in the Party”mv…又係笑爆嘴! 其實呢d小圈子造馬活動…個個台都係o架啦…係睇o下邊個造得無咁出面, 造得無咁肉酸o既o者…



網 友 惡 搞 MV 諷 刺 造 馬

新 城 勁 爆 頒 獎 禮 明 日 舉 行 , 商 台 主 辦 的 「 叱 咜 樂 壇 頒 獎 禮 」 則 安 排 在 08 年 1 月 1 日 舉 行 , 之 前 有 傳 商 台 助 理 總 經 理 甘 菁 菁 因 與 環 球 高 層 Duncan 是 夫 婦 , 故 特 別 關 照 環 球 旗 下 歌 手 , 結 果 有 網 友 惡 搞 , 特 地 化 名 kamchingching903 , 約 在 一 周 前 將 陳 奕 迅 歌 曲 《 Crying In The Party 》 改 寫 成 《 Make Horse in the Party 》, 諷 刺 商 台 每 年 舉 行 的 頒 獎 禮 有 造 馬 之 嫌 。

歌 詞 啜 核

惡 搞 MV 以 新 聞 報 道 畫 面 指 甘 菁 菁 因 涉 嫌 造 馬 被 捕 , 其 中 幾 句 歌 詞 更 相 當 啜 核 到 肉 , 「 造 馬 叱 吒 / 早 已 悶 了 / 環 球 榜 / 菁 菁 攪 掂 了 / 幫 老 公 暗 造 馬 / 佢 未 怕 被 人 o趙 / Airplay 實 會 好 好 照 料 」 , 最 後 更 模 擬 了 一 個 頒 獎 名 單 , 全 是 環 球 歌 手 獨 攬 獎 項 , 記 者 昨 日 曾 就 此 事 致 電 甘 菁 菁 回 應 , 但 至 截 稿 前 仍 未 聯 絡 上 。




今日開始話電視台高清廣播…其實我都唔係太清楚係咩…仲要買個機頂盒, 買完都仲要有d區睇到有d區睇唔到…真係唔知為咩? 其實有幾多睇電視o既觀眾係會介意個畫面質素呀? 都係一邊食飯一邊上網一邊睇, 你個畫面靚唔靚關我咩事? 搞好個劇集本身質素仲好啦! 我諗呢個高清數碼廣播, 都係想搵錢居多!

同埋咁個咩“高清翡翠台”, 同翡翠台播o既節目係咪唔同呢? 搞到我好混亂添…反而我都係最期待亞視今晚鵬哥o個套“十六不搭喜趣來”囉!


(2007)

睇番舊年個tvb官方大月曆…今年o個個又真係好似靚d喎!


(2008)


(仲有新收到的tvbuddy筆袋仔…幾cutie呀!)

o係youtube睇到好多久違了o既tvb劇集主題曲, 尤其係八十年代o個d…雖然唔係好出名, 但當年又的確有睇過, 而且又遺忘o左!

我記得我o個時都好鍾意睇呢套“零點出擊”…亦因而鍾意o左發瘟同楊寶玲一陣子…



仲有呢套九十年代中o既“前世冤家”…又係o個d講前世今生輪迴o個隻戲啦…我最鍾意睇呢d劇! 呢套都ok好睇, 仲有古巨基添…差d唔記得o左! 個男主角湯鎮宗, 我o係呢套劇先第一次知道有佢o既存在…係一個醜版o既湯鎮業…但係永遠都唔知邊個係阿哥, 邊個係細佬 (好似湯鎮宗係大佬)! 仲有, 用“夢中人”做係主題曲, 其實有d怪…尤其係hit左首歌先播呢套劇…


“黃金十年”…當年其實係一套大劇, 點知好似唔多work! 張兆輝, 戚美珍, 扮學生…好鬼後生! 本來被力捧o既男主角張兆輝, 亦都好似因為交通意外撞死o左人而好大鑊…不過o個時真係太細, 詳情唔多清楚…請指教! 呢套劇好似無重播過?! 至於印象中我無再睇過…



oh…呢套“錯體姻緣”我幾乎唔記得o左…以前好鍾意睇, 今無意中俾我睇番個片頭, 又係回憶返埋o黎o既時候…



仲有呢套“工字打出頭”, 又係唔睇番都唔記得o左lu…

25 Comments:

Anonymous 匿名 said...

咁又係既. 造馬, 個個頒獎禮都有架啦. 差左做得佢滿唔滿意架姐。事實上, 咁如果果個歌手真係好表現好呀, 唔通又因為佢係自己老公間唱片公司所以唔頒獎佢咁樣咁就叫公平公正咩 -_- ( 哈哈不過我又真係1月1會去睇劉華show呀 :P )

哈哈高清呢單野..咁又係喎, 我覺得劇本既質素比個畫面更重要 :P 萬一見到d artist皮膚好差etc, 睇果時重不安tim 哈哈哈. 睇怕高清在呢幾年都係有錢人既玩意喇。

btw!! 我已經唔記得左有前世冤家呢套劇喇!! 實在太耐冇睇過喇! 我咁耐都係記得首主題曲哈哈, 王菲果期興著件好長既袖唱XD 不過睇返個MV, 終於記返起喇! 嘩, 果時覺得勁好睇呀! 不過我零記得套劇既男主角係湯鎮宗..even唔記得左呢個人...

P.S : 廖碧兒在律2出現既集數係 第二集 呀!

零八快樂呀芒姐! : )

4:07 下午  
Anonymous 匿名 said...

呢d頒獎禮造馬就預左架啦~不過叱吒o係4台中至少令我條氣最順, 一來佢獎係咁多個就咁多,唔會中意就增減咁隨便,二來佢要造馬至少真係實牙實齒果排係咁煲首歌先計播放率,即係佢地要用足成年無間斷咁去控制個賽果喎,至少我覺得咁算有d 誠意~~哈哈
所以4個台,相對黎講我比較接受叱吒個賽果,雖然.....大家明啦~~ 不過對我地呢d中立人士黎講,又唔係果d fans 仔 ,咪又係一場一年一度既show遮,即係歡樂滿東華d善款成日創新高,我都唸係咪造出黎架,但,係又點?有咩所謂遮? show 黎之嘛

5:06 下午  
Anonymous 匿名 said...

十六不搭喜趣來=九唔搭八翡翠台

似唔似呀,各位!

如果唔係咁,
我都唔知改過咁的名有咩意思...

5:49 下午  
Anonymous 匿名 said...

前世冤家幾好睇,同埋我都幾有記憶
入面有李美鳳,同埋曾華倩,記得時裝,古裝夾雜。

5:52 下午  
Anonymous 匿名 said...

仲有講起湯鎮宗,我真係覺得佢好似李泳豪

5:56 下午  
Anonymous 匿名 said...

說起這個造馬mv, 今天看到有個電視廣台(某頒獎禮), 也是說造馬的!
只看個些少, 只記得是拉了一個正在雕刻一隻馬的人!

7:49 下午  
Anonymous 匿名 said...

台慶同樂壇頒獎禮都一樣,遲早都要化。唉!一場遊戲一場show。不過暫時我未有咁高境界,因爲始終仲有自己支持既人,好難放得開。

"其實有幾多睇電視o既觀眾係會介意個畫面質素呀? 都係一邊食飯一邊上網一邊睇, 你個畫面靚唔靚關我咩事? 搞好個劇集本身質素仲好啦! "中point!尤其最後一句!

十六不搭=九唔搭八?9+8=17喎!唔知呢!十六不搭有d難解。

12:19 上午  
Anonymous 匿名 said...

今年個月曆我淨係覺得個封面靚,有電影海報feel。内頁同封面風格完全唔同既!

而且内頁太多人喇...多人到...d人我都唔識...

12:28 上午  
Anonymous 匿名 said...

更正,係大孖李泳漢

1:52 上午  
Anonymous 匿名 said...

嘩係呀我超鍾意《前世冤家》呀~~~好睇!!

6:31 上午  
Anonymous 匿名 said...

有關叱吒, 我好想問, 究竟係咪唔喊就一定會冇獎?

喊, 其實係冇問題, 但可唔可以喊得唔好咁假?

女新力軍果三件, 實在係喊得不能接受地假, 好嘔!

12:24 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐你好 
 
個make house in the party 最後d獎真係中晒wo

12:33 上午  
Anonymous 匿名 said...

十六不搭係咪d台灣牌既terms黎架?廣東牌都有十三不搭黎食糊啦,我估台灣牌有d咁既類似野呱?

3:25 上午  
Blogger 芒姐 said...

van,

oh...都有可能係...我諗點都有d意思, 唔係求其安幾個字o卦?!

5:09 下午  
Blogger 芒姐 said...

ken,

你好! 哈哈...其實商台的賽果最易估, 雖然係最另類, 但佢計自己的播放率, 每年頒之前都會有d有心人計好晒放俾傳媒, 賽果都係走唔甩o個幾個... 

5:11 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

唔喊今年應該仲可以有獎, 不過下年機會微d...

5:12 下午  
Blogger 芒姐 said...

茵,

我當時都好鍾意睇"前世冤家"...呢隻劇種我buy!

5:13 下午  
Blogger 芒姐 said...

carman.

認同...真係幾似李泳漢!

其實兩台耐唔耐都會有呢d前世今生劇...亞視好多年前都有套講三世o既戲 (不過唔記得o左叫咩名), 係深夜重播時睇到...又係幾好睇!

5:15 下午  
Blogger 芒姐 said...

pp囡.

係呀, 個封面靚過內頁好多...內頁d人好似爉像咁, 個樣好假!

至於樂壇頒獎禮...當係一個大show睇會開心d...公唔公平呢d o野, 大家都唔care好耐啦!

5:18 下午  
Blogger 芒姐 said...

阿君,

o下? 咩廣告o黎o架?! 我無見到添...

5:19 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

十六不搭真係謎一樣...或者睇耐d睇o下佢有無解謎...

5:21 下午  
Blogger 芒姐 said...

NEVIL,

係...叱咜最得就係佢o地有性格, 唔鍾意你就唔鍾意你, 無情講...係唔俾你呀, 吹咩? 咁咪形囉!

你呢個睇頒獎禮態度就最正確喇...無謂為o左呢d賽果激心...雖然有時太離譜都未必即時接受到!

5:23 下午  
Blogger 芒姐 said...

christy.

新年快樂呀!

多謝你話俾我知係邊集, 如果唔係我一定miss! 少成咁...好失望呀!

咪係...造馬呢樣o野, 台台都係, 睇o下邊個造得高招d o者!

好認同...高清咪盞d藝員自暴其短, 皮膚有咩差池都比以前睇得更清楚...對藝員同觀眾都係無利o既...

5:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐,有無睇劉德華演唱會呀!
好正wo~想聽下你意見呀!! ^ ^

9:55 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哈哈...sorry我無睇劉華演唱會呀...雖然我欣賞他的為人, 但他的歌我真係唔多識...除o左十幾廿年前o個d之外...

6:58 下午  

發佈留言

<< Home