2006年3月7日星期二

3-7(tues) 朗豪坊第十二集

好唔開心呀...返到屋企發現錄唔到今日o個集(第十二集)"天幕下的戀人"...有無人有方法可以睇番呀?

原來平均收視31點...嘩! 真係幾勁喎! 最好笑係聽聞朗豪坊個商場都有貼出呢樣o野!

Image hosting by Photobucket

睇o左今晚o個集"娛樂直播"訪問niki+mk wong+鄭嘉穎...真係幾好笑喎! 尤其佢o地反攻amigo o個part...奈何最精彩o個度俾人嘈住我聽唔晒! 激死!

上個禮拜四,五“娛樂直播”vinci訪問森美小儀…又係俾佢兩個玩番轉頭, 不停咁話佢家底厚, 又話小儀今次上o黎都係想識佢…搞到佢“紅都面晒”! 佢兩個又的確幾搞笑, 比起平時d訪問好睇好多!

18 Comments:

Anonymous 匿名 said...

又係我呀,希望你搵得番今晚果集睇。差d 唔記得話你知,你之前講過「魯振順--浮誇」果篇文,如無記錯應該係雜誌睇到,係咪??那應是我同事寫的,等我話佢知先。

1:27 上午  
Blogger 芒姐 said...

啊! 係呀...好似係3周刊, 唔記得點link左入去! 你做雜誌嗎? 記住話你同事知寫得幾好呀!

1:36 上午  
Anonymous 匿名 said...

Monica Jeh Jeh, too bad you miss an episode! This series is so good even from just reading the summary from TVB.com. Oh my gosh, I can't wait to see it!

3:18 上午  
Blogger 芒姐 said...

其實又唔係話十分好睇o個隻, 不過輕輕鬆鬆幾o翕咀形囉, 同埋睇開無啦啦miss左一集好唔開心o架嘛! 如果講好睇, 我覺得上年套"甜孫爺爺"好幾班 (如果無楊思琦的話就更perfect!)

3:42 上午  
Anonymous 匿名 said...

But hey, viewers in HK likes it, I mean it got a really high rating. You know, I think viewers like to watch Niki's series. Haven't seen the series with Alex Fong in it yet, but from what you are saying, I bet it's good...do you really hate Shirley that much?? :)

5:18 上午  
Anonymous 匿名 said...

Mon jeh,

I am new to this blog & I just love it!

Will you post back all "archives"? I can't wait to read those passages ar!

1:12 下午  
Anonymous 匿名 said...

我是你的一位新讀者,要多得銀頭日記囉!

其實呢,「紅都面哂」呢句野自己有時會講,電視也聽過人講,其實係咪有出處既呢!我有印象就係唔知邊套戲有人講過(係舊戲黎既),應該係 NG 但無補拍到掛!唔知係咪呢?

4:26 下午  
Blogger 芒姐 said...

To BC: Yes...I really can't stand Shirley Yeung!

To anonymous: um...I'll try to post back the old entries...but not sure if I can post back all of them since there are just too many...i'll see!

To雲:
我都要多謝銀姐姐為我帶o黎咁多新讀者...

其實"紅都面哂"出處我都唔知...只係耐唔耐都會聽到人/自己講...有人知道呢句o既出處歡迎通知我o地!

8:01 下午  
Anonymous 匿名 said...

Shirley Yeung isn't THAT bad, just not really a good actress I guess and she hasn't been improving her acting, which is sad!

1:37 上午  
Blogger 芒姐 said...

Haha, not only her acting...but her whole "package"...

1:59 上午  
Anonymous 匿名 said...

hihi~~
唔知點解,我愈睇愈覺得阿大家姐好戲喎,可能??咁的咀臉真係好?佢啦,雖然聽佢講?真係ok難頂,但??八婆仔表情十足的戲真是得啊~~~
其實係有網站可以download天幕下的戀人的,不過我唔知你是不是正版牌的衛道人士,所以都係問下你先,如果你係有意追返,我可以俾個link你啦~
估中了,我個名的由來真的是因《初戀無限touch》,當年的陳曉東失了?,gigi落得個分了手人地仲心涼的下場,你都咪話唔感慨,哈哈~

9:19 下午  
Blogger 芒姐 said...

哈哈! 鄧塔...我雖然都"尊重"知識產權", 但係並唔係什麼"正版衛道人士"...請你俾條link我, 我極度想睇番...無睇一集, 周身唔聚財! 唔該晒你呀!

大家姐的確做得好, 就算唔係佢做主線d戲佢都交足貨, 上晒身咁...d克人憎咀臉簡直要為佢拍掌, 又或者佢真人都係咁?! 唔知佢o係邊度走出o黎呢?!

《初戀無限touch》...又真係當年年青人的一個icon, 雖然我初時睇都鄙o左兩o野, 但後來kps執前要用晒d coupon, 我都租o左番屋企...依家仲有餅帶, 但已對兩位主角全無興趣!

1:11 上午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈~
http://lib.verycd.com/2006/02/20/0000091107.html
這是個link,不過好似要先dl?佢個software,如果dl唔到,我幫你dl?然後send俾你啦~~
我星期五都無端端睇?《天生一對》,都真係ok喎,雖然側田個角色好無聊,但無計啦,paco要力捧,同埋都可以容忍的,因為我唔介意聽好歌~
慈恩姐真係好靚女,即使年紀一大把,都真係一字記之曰,靚~

9:21 下午  
Blogger 芒姐 said...

thank you so much...但我click入去, 按咩都download唔到o既, 仲唔停咁彈o左廿幾頁出o黎...恕我蠢, 我真係唔多識用...究竟我應該點d/l呢?!

"天生一對"係俾我想像中ok, 側田個角色係九唔搭八, 不過又可以接受喎, 同埋佢唱o個隻歌都幾好聽!

以前唔覺得龔慈恩咁靚, 但睇番楚香帥?面又覺得佢真係幾清秀!

12:18 上午  
Anonymous 匿名 said...

下?為甚麼會咁架~
咁我dl,然後send俾你好嗎?

唉唉,好唔捨得,快大結局,我唔要睇?套咩咩馬戲團啊~~超爆難頂的卡屎!

9:30 下午  
Blogger 芒姐 said...

哈哈! 係咪真o架?! 好呀, 唔該你!
我都唔知點解, 可能因為我唔係好識用o卦?! 我一向都係一個"low tech"的人...哎!

係啦..."馬戲團"真係好馬戲團, 集齊全台最騎呢o既人! 今集"天幕"居然上演最老套的忍辱負重扮分手逼佢走劇情...真係好難受...不過依然要睇!

10:02 下午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈,你想我點send俾你啊?
我俾我msn你啦:yault2002@hotmail.com

唉,係啦,真係幾老土,但橋唔怕舊,最緊要觀眾受~呢個就係無線的電視劇宗旨掛,你睇咁多xxx續集就知啦~講真,陀槍師姐妙手仁心,我最鐘意都係第一集~尤其係妙手仁心,每次都要為?捧紅一個而要之前?個死,真係好無奈囉~所以第三集最好睇都係阿chris啦~

11:00 下午  
Blogger 芒姐 said...

鄧塔, 我send左個email去你呢個a/c...

係啦, "妙3"阿chris的確係最掂, 仲有姚嘉妮都唔錯!

11:46 下午  

發佈留言

<< Home