2006年9月9日星期六

9-9(sat) 2006星光熠熠耀保良

今晚o岩o岩又上演o左一年一度o既“星光熠熠耀保良”…今年個theme係將全年o既演唱會精選搬上個節目…呢個構思都幾唔錯…不過都唔夠上年好睇! 其實好多年o既“耀保良”都已經變得無咩新意, 但舊年真係幾impressed喎, 有楊千嬅同鄭中基手拖手合唱已經嘩聲四起啦, 仲有twins同草蜢兩代經典組合crossover…就係睇完呢個show更加期待舊年草蜢o既“我們的演唱會”!



…2005-9-21(wed) 星光熠熠耀保良2005


(千fa+中lay@2005耀保良…youtube真係咩片段都有…都話係“I love you hate you”o架啦!)

今年全個show只係草蜢同twins o個兩part我係對住個電視, 其他part我都只係一邊對住個電腦一邊聽住個電視…除o左草蜢, 最好睇o既居然係…twins, 講真, 雖然我唔係特別likey佢o地, 但客觀地講, 佢o地真係進步o左好多!

草蜢就威啦, 有成兩part做…我發現原來o係電視度睇佢o地個show仲好睇, 因為o係演唱會坐得前又睇唔到成個setting, 坐得後又睇唔到個樣同埋d舞步…反而o係電視度睇就最清楚! 同埋草蜢唱歌時, 影落去班fans度, 原來真係大部份都三十過外…


(草蜢+twins crossover@2005耀保良)

仲有, 一開show就由欣宜同埋另一個叫什麼“向佐”o既男仔, 打頭陣唱劉家昌為保良作o既主題曲…原來阿欣宜拜o左劉家昌為師, 仲書都唔讀反o黎香港發展…真係唔知點解欣宜覺得自已可以做歌星囉? 唔係話佢唱歌唔掂, 亦唔係話佢個樣超醜…但係即使佢減到幾瘦幾索, 大家都係先入為主, 同埋佢真係無觀眾緣嘛…上年單“白雪公主”事件都搞到滿城風雨, 佢今年居然唔知死仲要再o黎…真係唔知係咪應該讚佢有?心喇?! 依家仲話要連大學都唔讀返o黎加入娛樂圈…真係有無傻d呀你? 咁無觀眾緣, 有人撐都無用啦!


(oh, 仲搵到17年前, 即1989年o既星光熠熠耀保良show克勤o既表演片段, 仲有o個年暑假播出o既tvb超經典青春劇“淘氣雙子星”o既女主角余倩文添…真係時光飛逝! 雖然克勤咁多年來, 幾乎十次有八次o係保良show都係唱番呢d舊歌…但無辦法, 老本係好食…而呢d舊歌又確係好好聽, 百聽不厭嘛!)



前幾日同d朋友唔知點解講開另一樣發生於1989年o既事-“六.四”…並唔係想同大家discuss政治, 亦絕對唔搞呢d o野, 只係講開一d題外話, 又有d疑團睇o下大家可唔可以幫我o地解開o者?!

事緣我o地忽然醒起話o個時唔知點解會出o左一d搞笑菜單, 其中一道菜係叫“吾爾開希芝麻糊”…好似仲有一道叫 “王丹蓮子茶”, 同埋”李鵬炸子雞”…o係網上仲search o左一味叫“陳皮紅棗鄧小平”…但係成套菜單就search唔到…唔知大家又有無印象呢?!

點解o個時無啦啦搞搞o下民運, 市面上會出現o左將咁騎呢o既菜單o既呢?! 邊個整o既呢? 因為我o地當時仲係小學生, 所以都迷迷惘惘咁…希望有讀者可以報料幫我o地解開呢個疑團啦…哈哈, 仲有無另外幾道菜係你o地記得o既呢?!


(o黎多個…1992星光熠熠耀保良…李克勤+盧淑儀! 跳完呢part舞之後, 盧淑儀直頭唔洗做添啦! 可能就係自呢年起, 幾乎年年耀保良, 無線都係安排出爐港姐幫李克勤伴舞?!)

27 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我都只係有留意阿蜢, twins同打頭陣o既陳慧琳(不過原來佢唱live咁差o架, 成日sell到自己係跳舞天后, 但係佢唱o左一陣已經明顯索晒氣, 真係唔好話同梅姐比, 佢連sammi o既五份一都無)... 都話唔明點解阿蜢d fans會咁得閒o架啦, 就當佢o地已經嫁o左人唔駛返工有人養, 咁都要同老公交代o架嘛, 同埋點解仲可以保持o個種情懷o架呢? 我真係好想知!

其實我一直都覺得阿sa唔太差, 佢唱同跳都明顯好過阿嬌, 即使阿嬌都有進步, 但係佢overall o既表現係明顯差過阿sa, 佢o地兩個一齊跳舞時, 阿sa o既動作有節奏感好多o架, 阿嬌就好生硬, 完全無節奏感, 同埋通常走音o個個都係佢, 我諗佢可能做戲會適合d o羅!

其實我好怕劉家昌o架, 我覺得佢好老土呀, 佢作o個d歌o既style依然停留o係幾十年前, 好台灣, 好老土呀, 我都唔明點解d人成日當佢神咁拜, 一個二個都爭相做佢學生, 又以有份唱佢d歌為榮, 佢作俾鄭嘉穎o個首歌真係有十個老土呀... 我覺得顧家煇d歌好聽好多o羅!

向佐係向華強個仔(原名好似係向展平), 唔知佢係咪又想進軍娛樂圈呢?

o個份六四菜單我見過呀, 不過唔係好記得d內容, 我淨係記得係o係唔知明報定係清新周刊睇到o既, 我記得個封面(或者係內頁都未定, 我唔係好記得)好似有條燒焦o左o既屍體, 我o個時好驚掂到o個幅相, 所以本周刊我只係"larp"過o下, 印象唔深! 會唔會係霑叔作o既呢? 有無人記得呢?

12:57 下午  
Anonymous 匿名 said...

我想講余倩雯, 唔覺唔覺原來佢當年拍左好多MV!

http://www.youtube.com/results?search_query=%E4%BD%99%E5%80%A9%E9%9B%AF&search=Search

但佢做戲唔掂喎, 最尾果套係咪火玫瑰? 叫做好 D 啦!

10:32 下午  
Anonymous 匿名 said...

仲有唔記得講...... 草蜢CON唱"WOBOMBA"時BAND係停左, 即係MMO? 但我甚至懷疑係播TAPE唔係LIVE...

十幾年來我一路以為係'一生更艷美', 原來係'完美'????!!!

11:17 下午  
Blogger 芒姐 said...

m,

oh...唔會o卦?! 演唱會播帶咁核突? 不過twins演唱會唱快歌時都好似播帶, 仲有劉華都見過...哎! 咁太核突喇...

12:26 上午  
Blogger 芒姐 said...

余倩雯...其實o係娛樂圈都好曇花一現...得幾年貨仔! 但係tvb o係o個幾年真係好力捧佢...唔知佢拍過幾多套電視劇呢? 重頭劇"笑傲在明天"同"阿二一族"都好似有佢!

不過我都記得佢好似拍過好多mv!

除o左d戲麻麻, 我覺得其實佢個樣都不十分靚...同埋拍"淘氣雙子星"同克勤+阿paul拍埋一齊, 好似老過佢o地好多咁...一d都唔襯!

12:29 上午  
Anonymous 匿名 said...

請問你係睇邊埸? 我睇o個場唔覺有呢個情況喎, 亦無聽到有人咁講喎...

係啊, 係'一生更完美'啊!

12:35 上午  
Blogger 芒姐 said...

sandy,

原來個"向佐"又係有後台人士, 唔怪得知要同欣宜一齊唱喇...

阿劉家昌老師d歌...三十年前係幾好聽, 但係依家就真係感覺超out...鄭嘉穎o個隻我初時聽以為係三十年前o既舊歌!

kelly歌藝...只可以話剛合格...以樂壇天后o黎講, 絕對係差...至於一邊唱歌一邊跳舞(o係佢個case只係原地fing手), 佢真係好"mun", 真係sammi五份一都無...我好認同你咁講!

至於草蜢d fans, 可能真係上晒岸呢...你見阿寶珠姐d fans咪仲瘋狂!

其實twins初出道時, 我係鍾意阿嬌多d, 亦都覺得佢唱歌好d, 靚d, 同埋最主要係鋤強扶弱o既心態...因為o個時阿sa多人識好多! 不過依家睇番, 又的確係阿sa唱+跳都好d, 把聲都響d, 又走少d音...阿嬌把聲好弱囉...成日都幾乎聽唔到!

12:35 上午  
Blogger 芒姐 said...

oh...我真的十分有興趣知道個"六四菜單"o係咩情況下走出o黎...點解咁搞笑! 最搞笑係咁多年都忘記o左, 係唔知點解大家講開, 原來都有呢個集體回憶!

12:38 上午  
Anonymous 匿名 said...

關於草蜢咪嘴:
不過坦白講, 我覺得而家o既佢o地真係有d錫身同留力, 我只可以講nothing is impossible o羅!

關於鄭嘉穎:
唉, 佢咁難得先建立到一個咁型o既形象, 點解又要走回頭路唱埋晒d咁老土o既歌呢?

關於六四菜單:
我阿媽話好似仲有碟"廖瑤珠炒飯"喎...

1:04 上午  
Anonymous 匿名 said...

sandy, the 1st night

7:47 上午  
Anonymous 匿名 said...

你地有無人覺得余倩雯似toby呀?

10:53 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐您好

首先介紹我自己先, 我叫Candy, 是您的長期讀者喔~~

請問您1999年的TVB周刊, 您現在有保存著嗎? 因為我現在搵緊一本係蘇永康和陳慧珊做封面的, 但忘記了那一期~=(

regards,
Candy

10:57 上午  
Blogger 芒姐 said...

candy你好呀! 首先多謝你o既捧場...99年o既tvb周刊有一部份已dum左, 愈後期o既dum得愈多...蘇永康同陳慧珊做封面o個期當年好似曾經睇過, 但無咩印象囉...sorry, 幫你唔到添!

2:45 下午  
Blogger 芒姐 said...

b,

哈...你講開都有少少, 不過又好似余倩雯靚d!

2:50 下午  
Anonymous 匿名 said...

"處境喜劇,
個劇會係9月25日10時or10時半出街,記住留意啦!"

岩岩收到風.

華. ATV好像要威番次
誓要打破TVB8成慣性收視!

浴火鳳凰:
導演:王晶
演員:黃奕、方中信、楊恭如、余文樂、馮寶寶

"以一敵百"黃偉文做主持

處境喜劇
好像話係"喜"既班底

芒姐,你點睇?

4:18 下午  
Blogger 芒姐 said...

tvfan,

哈哈...如果齌睇cast, 我就真係唔睇好喇...連我都無興趣囉! 仲要個名"浴火鳳凰"已經好血腥, 點處境劇呀? 定係你o既意思係有另一套處境喜劇, 而係用"喜"o既班底?

5:55 下午  
Anonymous 匿名 said...

咦~ 講起咪咀,好老實講,草蜢o個part好似無,我見佢地把聲沙沙地,唔似咪咀。
反而 twins 同阿王唱佢地首新歌時就有,因為咪咀把聲同唱 live 好唔同。
而阿王呢,無疑佢跳舞好得,但好明顯佢用力跳舞,索晒氣,唱就麻麻了。

9:43 下午  
Anonymous 匿名 said...

chris,

我代草蜢多謝你! 不過m講緊o既應該係佢o地o既第一場concert... 我唔係睇第一場, 所以無從稽考喇... 我睇星期六o個場, 講真我自己就唔覺, 同埋無乜聽到有人咁講, 不過可能係我孤陋寡聞, 所以無留意到都未定!

10:57 下午  
Anonymous 匿名 said...

劉家昌唔係俾人通緝緊既咩? 點解佢仍然可以自由出入咁多公開場合既? 佢會唔會俾人引渡返去台灣架?

11:22 下午  
Anonymous 匿名 said...

欣宜說她這個學期請了假, 聖誕後會返回加拿大繼續學業~~ 不知道到時她又以什麼藉口留下來~~

12:07 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名者,

哈哈哈...真係唔明阿欣宜妹妹點諗...就算真係要入娛樂圈, 畢埋業都未遲啦, 依家又唔係有咩特別機會等緊佢...過多兩年d人忘記o左佢舊年d騎呢事先返o黎咪仲好!

1:36 上午  
Blogger 芒姐 said...

Bazooka,

劉家昌俾人通緝緊既咩? 佢犯o左咩事呀? 我又真係唔知喎...

1:39 上午  
Blogger 芒姐 said...

Chris,

我諗你係講緊耀保良, 而m係講緊草蜢concert...不過我都無留意band係咪停o左或者點, 但我又唔太覺佢o地咪嘴喎!

1:41 上午  
Anonymous 匿名 said...

to sandy & 芒姐,

呵呵~ 我以為你地講"保良"添。
我睇佢地第2同第6場concert,就唔覺咪咀囉!

10:28 上午  
Anonymous 匿名 said...

我有睇佢地concert,都唔覺有咪咀喎!

話劉家昌呃左國民黨幾億嘛,事件揭發後劉家昌夫婦再沒有踏足台灣lu!台灣的司法制度好像不太可靠呢!

11:21 上午  
Blogger 芒姐 said...

ppl,

hohoho...劉家昌呃左國民黨幾億? 咁佢返到台灣可能會有"倒昌"行動喎!

1:02 下午  
Anonymous 匿名 said...

余倩雯?前幾個禮拜無記翻播一集"極度空靈",佢做女主角,簡直殺死人!

7:03 下午  

發佈留言

<< Home