2006年8月19日星期六

8-19(sat) happy 150000…三白金喇!!!

各位觀眾…三白金!!!

2006年8月19日(星期六)凌晨一點左右, 我居然親自捕捉到呢度由149999個蘋果跳到150000個蘋果o既一刻! 哈哈哈…當然我有人為地[手禁]多幾下去造就o左呢個歷史性時刻! 上次o既雙白金時刻我捕捉唔到, 簡直引以為憾…好o左今次終於俾我親自見證到!

雖然呢個蘋果counter都真係好似我本人咁多defects, 時跳時唔跳又或者亂咁跳, 仲要同半年前“2006-2-25(sat) 芒姐再現”o岩o岩搬o黎呢度時加入o既小黃格一d都唔配合…小黃格到呢一刻已經跳到去"132164"格喇, 可能小黃格係準確地計番“芒姐再現”以o黎o既page views啦, 而蘋果就已經壞壞地, 唔知點跳…但我唔理, 食開有感情, 既然都食o左三年, 我會繼續以呢個紅蘋果counter為指標…都係o個句: 情意結嘛!



對於大家一路以o黎o既支持, 小女子不勝感激…芒姐何得何能? 根本從來無諗過會得到讀者如此厚愛! 由最初只係得閒發o下o翕風, 講下累積o左廿多年o既電視經, 再講o下生活瑣事o既“芒姐.diaryland”…演變成今日喻興趣於“工作”(其實係“娛樂”成份居多) o既“芒姐再現日記”, 見到自己是但o翕發花癲地講o下對電視娛樂o既愚見, 居然會得到大家咁大o既回響… 其實真係好意料之外! 網絡世界…真係可以你好估佢唔到! 舊年呢個時期, 呢度都只係得30000個蘋果, 一年之後居然多o左十萬個, 都真係要多得帶銀公主o既推介…無您, 就唔會有今日o既我!

我相信有一大部份o既讀者, 都係由帶銀公主度link入o黎…至於其他forum或者網頁, 我就真係唔知喇…亦都希望大家唔介意o既話可以留個言話我知!

其實讀者o既留言, 可以話係芒姐o既精神食糧, 係我o係煩忙工作以外繼續keep住呢個blog o既動力…每個讀者o既留言或者email, 我都一定會睇, 亦會盡量回覆! 其實大部份留過言o既讀者, 我都會記得, 尤其係留得特別多o個幾位就更加深刻…當然, 最記得o既梗係由以前芒姐diaryland已經留言o既讀者…好多雖然素未謀面, 但己經好似係識o左好多年o既朋友一樣!

無論你之前有無留過言都好, 如果你唔介意o既話, 歡迎留個言話我知你幾時開始入o黎同埋從咩途徑入o黎, 等我得個知字都好呀!



芒姐三白金回顧…作為送給自己的一個全紀錄:


2006-4-23(sun) happy100000...雙白金!!!



2006-3-10(fri) happy77777+fing下fing下



2006-1-29(sun) 合皮猜列時扭耳+合皮60000



2005-12-25(sun) Happy 50000之白金唱片 + 2005芒姐十大



2005-11-4(fri) happy40000+商天娥



2005-8-13(sat) happy 30000



2005-7-13(wed) 金唱片



2005-6-24(fri) 20000



2004-11-4(thurs) 成千上萬



2004-8-28(sat) HAPPY 8000



2004-5-13(thurs) Happy 5000



承蒙各位厚愛, 約定大家下次四白金再見!

76 Comments:

Anonymous 匿名 said...

mon jeh,
i know your blog since you started writing about 我本善良。

7:04 上午  
Anonymous 匿名 said...

Congrats on your 三白金 !

9:36 上午  
Anonymous 匿名 said...

Dear Monjeh

Congrads le! this is really an achievement! ^_^

Hung Hung

10:04 上午  
Anonymous 匿名 said...

我就係因為search草蜢而link上link咁撞o左入o黎! 事緣有一次我search阿蜢d o野, 先係盲中中咁撞入o左人o地(一個唔識o既人)個blog, 見到佢推介你個blog, 咁我咪又撞入o黎o羅!

我今朝睇到篇訪問, 講一個年青作家點樣爭取出書...佢話佢當時失業, 為o左唔想無所事事, 於是迫自己每日都寫一個小故事, 然後有一日心血來潮, 就向博益投稿, and the rest is history...

2:59 下午  
Anonymous 匿名 said...

我是從"salute to 80s 留言信箱"中發現你的網誌的.

4:18 下午  
Anonymous 匿名 said...

from nzone@blog

6:25 下午  
Anonymous 匿名 said...

我真係睇帶銀介紹入黎架~ 見到呢度d料咁勁 跟住就不時黎坐下囉~ 加油呀!

10:01 下午  
Anonymous 匿名 said...

我都係睇帶銀公主個網而黎。我諗我同你妹差唔多年紀,但我都對八九十年代既野幾有興趣,(咁當然點都唔及你同帶銀公主咁勁啦~ 不過若有地方提供有關果個年代既資料我咪會狂刨狂睇)。 我又幾鍾意得閒睇返d舊劇,好似新紮師兄啦...義不容情果d,當時我應該仲係bb或者好細個睇唔明,但可能就好似你鍾意「IQ成熟時」一樣「原理」掛!? :P 依家你日記已成為我精神食糧,日日都會黎~~ :)

10:14 下午  
Anonymous 匿名 said...

我係由呢個blog介紹入黎:

http://lucerne.spaces.live.com/blog/
"延伸瀏覽:(係TVB煲劇大眾都不可錯過的Blog,《芒姐再現》)
http://hejnom.blogspot.com/2006/05/5-12fri.html#links"



恭喜你有三白金, 不過希望你以後提少d馬生, 我好憎呢個人!

10:54 下午  
Anonymous 匿名 said...

From YouTube... but I haven't heard about “芒姐.diaryland”...

11:48 下午  
Anonymous 匿名 said...

Congratulations Monjeh! You are really great! I know your blog because of 帶銀介紹入黎!! : P

Your blog has bring a lot of fun and laughters to 我苦悶,Yim Yim 悶悶的生涯! Just proud to be your fan!

Fan 屎,
CC

11:49 下午  
Anonymous 匿名 said...

learned about your site from my friend, who i think is one of your random readers.

12:48 上午  
Anonymous 匿名 said...

我都係睇《帶銀公主@遊樂場》介紹而link到黎的,睇左你既 blog 幾個月喇,感覺上好像追電視劇,每天總要黎一黎,睇睇有 d 咩新既電視評論,追開有條癮,哈。你們兩位都是有heart又有腦的熱血青年(呢個年頭好少見架喇),十分欣賞! 我會繼續支持,俾心機!

1:27 上午  
Anonymous 匿名 said...

我應該係上年十一月左右第一次睇你個網(因為第一次留言都係大約果陣),算係一個半新讀者。

正如我響2/11/05留言所講,我係因為帶銀公主介紹,繼而追看你個網架!

其實自己一向唔鍾意睇廣東話寫既網頁,亦唔太鐘意打廣東話,不過,你「我手寫我口(EVEN我心)」既技巧實在太勁啦,感染力超強--雖然,有時係有錯別字,不過,我諗呢個都可算係你特色!

正寫:「天網灰灰」應作「天網恢恢」
(希望你唔好太介意捉你寫錯字啦!一篇用廣東話既佳作如果有幾個錯別字,就好似有d美中不足啦,你話係咪?)

1:49 上午  
Anonymous 匿名 said...

Congratulations Monjeh!
Have been your 忠實 fans since diaryland days... Hahaha... long time!
Actually I am wondering if you know who I am!!! Hehehe!

2:47 上午  
Anonymous 匿名 said...

Congrats MonJei!

Actually I can't remember how I reach your diary 芒姐再現. But I did a fans of 帶銀公主. Maybe I really get your link from her website!

But I do like your diary and enjoy reading it very much. Get a habit to visit at least once per day!!! Though I'm not late 70's, but I'm early 80's!!! Seems we've the same childhood and that's why I like your's wordings/feelings/memories. Haha, since I'm not good at expressing myself. I like reading yours instead! You're so funny!

2:38 下午  
Anonymous 匿名 said...

我剛剛相反, 我係黎左你lee度先識去帶銀公主遊樂場, 我承認, 我係好背! 不過我鍾意黎你lee度多d, 帶銀一提到佢個大朋友就會好肉麻, 我唔係幾頂得順 (希望咁講唔會得罪帶銀同佢d fans 啦! 我同意grace所講, 其實你們兩位都是有heart又有腦的熱血青年, 好欣賞你地)!

3:48 下午  
Anonymous 匿名 said...

恭喜恭喜!恭喜三白金,我都係從阿銀果篇介紹黎架喎,好開心,有人同我一樣鍾意睇電視,同講電視。 

6:05 下午  
Anonymous 匿名 said...

我係由帶銀公主個網來的..
我都係電視迷,..

10:42 下午  
Anonymous 匿名 said...

都係由帶銀公主個網帶來的...

12:51 上午  
Anonymous 匿名 said...

我居然可以滔到你光,俾人話埋我係「有heart又有腦的熱血青年」,哈哈!

傻啦芒姐,係你呢個電視評blog寫得咁精彩咁正,我見有好野梗係要推介下公諸同好之嘛。發現到你個blog係我今年既開心大發現!你今日拎到三白金係你應得既,完全唔係我既功勞,唔使多謝我!恭喜哂!!

1:05 上午  
Anonymous 匿名 said...

都係帶銀介紹, 認識帶銀就係因為有一次收到個關於d 鬼馬歌詞(即係"掃墓"[原曲"愛慕"], "陪著你嘔"[原曲"陪著你走"]o個d 呢)o既email!

1:15 上午  
Anonymous 匿名 said...

恭喜恭喜!!
雖然我識得經常改名的某靚女, 但我都係帶銀公主介紹架~ :)

12:58 下午  
Anonymous 匿名 said...

Hi Mon jeh,
Congrats on your 三白金!!!
Definitely i'm your new fans. i hv read your "dairy" only for couple months. but i like it sooooo much!~ so informative and heart.

i found your blog occasionally. someone quoted your words and post the link in one forum and i thought the words were meaningful, so i just clicked the link and had a look of the blogger. and then i found a really good and interested site!

support u!! (althought i'm not reading all the times!)

9:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

你的"古巨基@壹號皇庭"被轉貼於這裡~~
http://www.leoku.cc/forum/viewtopic.php?p=143039&sid=f393fdfd2621dae7fdb434174749a374

10:40 下午  
Anonymous 匿名 said...

嘩嘩, 唔好意思
遲左少少
生日快樂啦芒姐!!
最緊要唔好為左工作咁煩惱啦

做個令你開心既決定
日日reply 下fans仔就得架喇~~
happy birthday~
祝你多d時間睇電視~ ^^

12:56 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐, 你生日咩? Happy Birthday! 祝你開開心心, 身體健康, 快d遇上你o既伯樂!

1:06 上午  
Anonymous 匿名 said...

haha. I also found your website from 帶銀 princess website.
本身都係一個電視迷.
我向外國沒得看中文電視, 唯有看你D評論.

6:00 上午  
Blogger 芒姐 said...

shaw_mag,

哈哈...多謝晒! 多謝你由diaryland年代支持我都依家!

11:53 上午  
Blogger 芒姐 said...

hung hung,

哈哈...我都估唔到"我有今日"呢...thanks!

11:54 上午  
Blogger 芒姐 said...

Sandy,

哈哈...就快又有草蜢演唱會, 可能我可以因此吸納多幾個讀者...

係呀, 我又大一歲喇...多謝晒你o既祝賀同埋鼓勵...仲有你多次o既留言...都係o個句, 雖然我o地素未謀面, 但我好欣賞你每次o既客觀分析!

11:57 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名者,

多謝你! 係呀, 我都好鍾意睇"salute to 80s"o架! 不過唔多見網主update了!

11:58 上午  
Blogger 芒姐 said...

rat,

nice to meet you! 多謝捧場!

11:59 上午  
Blogger 芒姐 said...

che,

多謝支持...亦都多得帶銀公主!

12:00 下午  
Blogger 芒姐 said...

小茵,

嘩! 我o既日記成為你o既精神食糧咁勁?! 咁要多d同我o地分享o下你o既意見喇! 見到原來世上有咁多電視迷, 我都好欣慰!

12:02 下午  
Blogger 芒姐 said...

肥欣,

hoho...馬生呢d...睇心情啦!

12:03 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名者,

嘩! 估唔到youtube都可以開拓新市場! 多謝捧場!

12:04 下午  
Blogger 芒姐 said...

CC,

多謝晒你自"芒姐再現"開台以o黎o既支持...嘩! "proud to be my fan"添...我真係唔敢當!

12:05 下午  
Blogger 芒姐 said...

Phoenix,

thanks for your support...and for your friend's support as well!

12:07 下午  
Blogger 芒姐 said...

Grace,

哈哈...我鍾意你句"有heart又有腦的熱血青年"...受晒, 多謝你!

12:09 下午  
Blogger 芒姐 said...

Onlim,

絕對唔介意你指正我o既錯別字, 因為寫日記我真係會唔多點check, 成日都好多錯字 (又或者其實好多我係唔識寫添...哈哈哈!), 所以如果你見到有錯, 請多多指正!

雖然寫書面語其實容易過口語好多添...但係我太鍾意好似d人聽緊我親口講o野o既感覺, 所以堅持要用廣東話寫...我知到好多台灣或內地讀者會睇唔明, 少o左好多market...但係, 請容我繼續堅持我呢個特色! 哈!

12:14 下午  
Blogger 芒姐 said...

Moo,

oh really...since diaryland?!

do i know you then? did you use the same name b4?

12:21 下午  
Blogger 芒姐 said...

Bon,

glad to hear that you share the same feelings/memories w/ us! and i like being termed as "funny" lor!

12:22 下午  
Blogger 芒姐 said...

Leanne,

多謝你o既讚賞...我諗我同帶銀公主係兩個唔同style o既人, 佢比較sweet, 我就比較寸囉...哈哈! 不過都好多謝你欣賞我o地!

12:36 下午  
Blogger 芒姐 said...

敏兒,

我都好開心可以認識你呢位對睇/講電視咁有熱誠o既朋友!

12:37 下午  
Blogger 芒姐 said...

藍,

係電視迷就同我o地最o岩key喇!

12:38 下午  
Blogger 芒姐 said...

b,

都係o個句: 多謝捧場!

12:39 下午  
Blogger 芒姐 said...

銀姐姐,

咁你的確係一個「有heart又有腦的熱血青年」呀嘛!

除o左多謝paco, 鍾珍, 李進, 我爸爸, 我媽媽之外, 點都要公開多謝你啦...無你, 又點會有今日o既我, 同埋三白金呢?!

12:46 下午  
Blogger 芒姐 said...

gooloo,

oh, 原來係咁! 多謝你o黎支持埋我啊!

12:47 下午  
Blogger 芒姐 said...

雪人,

哈哈...多謝!

經常改名的金髮美女就快返o黎, 我覺得應該搵埋佢一齊食餐飯囉...大家都係電視迷嘛!

12:49 下午  
Blogger 芒姐 said...

Sue,

thanks for your support and appreciation!

12:50 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名者,

原來係古巨基!

12:51 下午  
Blogger 芒姐 said...

肥羔獸,

嘩! 多謝晒! 估唔到你會記得我生日, 真有心! 一d都唔遲呀, 你係第一個o係呢度留言祝賀我牛一o既人!

生日本身就無咩特別, 但因為今年意味著某件事情的deadline, 哎...又做唔到應該做o既決定...苦惱! 生日, 真係不太快樂添! 希望你o既祝福會成真啦!

12:54 下午  
Blogger 芒姐 said...

TV Super fan,

i'm glad to know another tv fan as well!

12:54 下午  
Blogger Chaiwawa said...

恭喜,芒姐!我第一次留言呢(我成日黎架),係呢,唔知你有冇睇番過呢D好經典o既新秀大賽片段呢?

http://tinyurl.com/fk2nn

幾好睇架.

3:55 下午  
Anonymous 匿名 said...

Wah, 56 comments?!?! ;-p

4:00 下午  
Blogger 芒姐 said...

NGU COUNSEL,
加埋你個咪57囉...

6:32 下午  
Blogger 芒姐 said...

hydie,

多謝晒你呀!

我幾年前有睇過呢d片段, 因為我都係早年的"新秀"fans, 但有空都要重溫一下先得!

6:34 下午  
Anonymous 匿名 said...

Mon Jeh, yeah you know me! Only started leaving comments since you have moved here.

7:55 下午  
Anonymous 匿名 said...

Weiwei, please help me to do some promotion, hehehehe: CCDC's new season elementary tap dance course (Ken Kwok's class) will start in September, hope to arouse interest of tap in the community:

http://www.ccdcdc.com.hk

If anyone is interested, hurry up!!!

10:56 下午  
Blogger m@linxism said...

monjeh

sorry for belated birthday greetings...

and i am your fan from diaryland days :D

12:33 上午  
Blogger 芒姐 said...

Moo,

Oh my God...I know you???? Who are you ar? gum sun bei geh?!?!?!?

12:49 上午  
Blogger 芒姐 said...

m@linxism,

Oh course I remember that you are from the diaryland days...you're the first fan to leave me messages in the guestbook...haha...2 yrs ago already!

Thanks for your greetings!

12:51 上午  
Anonymous 匿名 said...

題外話:

Monjeh or her fans, I need you help to refesh my memory!

I saw the 新秀大賽片段 introduced by Hydie, and I want to know who sing the original song "等得太久"? (the song which 楊千嬅 sang in the contest)

It seems so familiar to me but I lost my memory la! Please help!

Zillion thanks,
CC

1:37 上午  
Blogger 芒姐 said...

cc,

it's cass pang (or phang?)

1:42 上午  
Blogger m@linxism said...

yes it's cass phang.

and monjeh you inspired me to write blogs!

btw, is it your friend Money Jeh?

http://www.youtube.com/watch?v=OnqygOKAvrw

2:28 上午  
Anonymous 匿名 said...

多謝阿銀,亦多謝芒妹,有個地方俾我講返d前塵往事。仲要一個唔覺意,發現o左我同芒妹o既special relationship~~

阿芒妹,sorry,最近比較忙,遲d喵你。

保重!

9:53 上午  
Anonymous 匿名 said...

Thanks Monjeh!

My memory is "back" now! Yes, is is Cass's song!

11:45 上午  
Blogger 芒姐 said...

rona姐姐,

係啦, 真係"緣來沒法擋"!

5:39 下午  
Blogger 芒姐 said...

m@linxism,

哈哈...我都記得你話俾我影響o左你決定開始寫blog...估唔到我可以咁有影響力呀o下!

o個個好似唔係money姐喎, money姐靚女咁多!

5:43 下午  
Anonymous 匿名 said...

Happy belated B'day !

8:07 上午  
Blogger 芒姐 said...

thanks, shaw_mag!

12:56 下午  
Anonymous 匿名 said...

Congrats and Thank you! It's enjoyable to read your blog. I got linked from 帶銀公主 also. =D

1:31 下午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈, 估唔到轉個頭返黎已經有73個意見, 果然係人氣blog 呀 :-p
好呀, 不過阿金髮美女好似要九月中先甩難... ^0^

5:02 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名者,

hoho...多謝讚賞!

2:41 上午  
Blogger 芒姐 said...

雪人,

嘩...人氣blog咁勁?! 太過獎喇! 其實有一半都係我自己o既留言!

2:46 上午  

發佈留言

<< Home