2006年8月5日星期六

8-5(sat) 姑丈向下墮

(又係好長好長o既一篇日記, 費事cut開幾篇喇…一氣呵成, 請自行找廁所位!)

唔知點解, 要為呢篇日記諗個題目時, 腦海不停咁湧現“gala gala happy”呢隻歌 (其實隻歌個真正o既名好似係“老人院”?)…尤其係呢句: “姑…丈…向下墮”…

其實我心底有個疑問十多年…究竟呢句o野係點解?! 相信唔會係是但o翕o架, 但我一路都無去考究…有無人可以話我聽…究竟“姑丈”係邊個/指咩o野, 同埋點解會“向下墮”呢?!

另一個忽然湧起o既疑問係, 究竟有“卡拉屋企”先, 定係有呢隻歌先呢?! 我唔記得o左…但斷估應該係佢o地抄番“卡拉屋企”第一句歌詞…哈哈…聽番軟硬o既舊歌, 除o左令人勾起好多童年回憶, 亦令我諗起“卡拉屋企”… “喂! 夠鐘喇, 睇電視, 睇o下今集講乜先, 講乜先!…香港地, 有幾多專制禁忌, 比心機, 要搵錢應記有限期…” “香港新綽頭…hey…搵錢搵自由, 個個拼命埋數, 係真唔係真…” 唱夠喇…真係好令人懷念!



好! 係時候講番正題, 今日要講o既, 當然係前一篇已預告過o既“軟硬天師LONG TIME NO SEE演唱會”啦…依家十場完晒, 大家可以暢所欲言, 講番晒演唱會o既內容, 分享o下你睇o個日有咩特別, 或者睇完有咩感想…

我睇星期五尾二o個場, 嘉賓一如早前所講係李克勤, 呢樣我ok o架喎, 事關大家一向都知我幾 buy克勤, 同埋起碼克勤都係屬於軟硬年代, 有得閒有上下“老人院”…當然, 四大天王o係“軟硬歷史”內就更有代表性啦! 唔係話陳eason或者楊千fa唔好, 只係佢o地真的不屬於軟硬年代, 對於呢個主力係sell集體回憶o既演唱會…係唔啦間o左d囉! 根本o係聽軟硬電台節目o既年代, 就搵唔到有關佢o地o既回憶!

聽聞老黎o個日幾好笑, 劉華更加唔洗講, 草蜢我都幾想睇, 克勤都alright o既…佢做得最o岩就係揀o左“紅日”o黎唱…雖然呢隻歌真係聽到爛晒, 但係又的確係最配合o個個年代! 軟硬不停拿克勤“結婚”o黎講, 見到佢直頭有d唔高興, 再加埋keep住笑佢老友車震賤男o既“車震事件”, 克勤好似有少少不悅咁寸番佢o地…克勤EQ真係仲差d, 應該向華仔學習o下! 而阿葛扮盧淑儀講卸任心聲o個part, 我覺得幾乎係全晚最好笑o既位!



坦白講, 可能因為期望過高, 我覺得並無我預期咁好睇! 可能真係因為d人講到太好睇, 將佢o地太“神化”, 令到希望愈大, 失望愈大! 唔係話唔好睇, 但就真係無想像中咁好睇囉! 其實我已經特登唔睇所有朋友o係日記寫o既“軟硬演唱會”觀後感…而報紙/電視報導都盡量唔睇, 但係無可避免都o係深夜“娛樂直播”睇到少少片段, 亦都o係頭o個幾日唔覺意睇o左d報紙報導, 寫o左好多佢o地d對白出o黎, 失去o左d驚喜!

但原來唔止我一個人咁覺得, 我以為係我自己o既問題, 點知問o左一d唔同年紀o既朋友, 有好幾個都係咁講…又或者如果係die hard fan屎, 會唔係咁諗o既…畢竟一個演唱會好唔好睇, 最在乎都係主觀情感!

其實我覺得如果係佢o地超級fan屎, 對於個演唱會o既內容都會有少少失望o架…因為o黎得呢個演唱會, 其實主力都係懷舊, 睇佢o地做番以前o既o野去集體懷緬過去…依家唔係無, 但係唔夠囉!

我明白佢o地當然要打新歌, 但係絕對無唱舊歌咁有共鳴…同埋o個隻點題歌曲“long time no see”, 真係唔夠d舊歌殺…寧願佢唱五次“gala gala happy”, 大家都仍然興奮 (尤其因為每個禮拜六晚老人院之前都會播, 又係一個情意結…咁當年來, 仍然成日同人講: “孖公仔最核突!!!”)…君不見佢o地一開始唱“點解要大家笠”+“廣播道fans殺人事件”o個part, 所有人企晒起身有幾咁興奮!

想當年f.2 o既我以有限o既零用錢去買o左隻“廣播道fans殺人事件”盒帶o係屋企日日勁播, 電台又會不停咁聽到, 所以呢幾隻歌全部都可以隻字不漏咁唱出o黎…不過舊年同d o靚仔 (其實又唔係好o靚o既, 廿歲出頭啦) summer students去唱k, 佢o地居然都識呢幾隻歌, 仲又可以隻字不漏咁唱晒出o黎…反而自命口齒伶俐o既我, 依家都會甩咀...果然係影響力無遠忽界!


(當年好天真地以為係佢o地真身o黎, 心諗: “嘩! 原來佢兩個咁fit!” 當然, 無幾耐我發就發現: “無可能o架, 阿葛明明好肥o架?!”)

其實佢o地仲有好多舊歌未唱…“軟硬幼稚園”啦, “非常口”啦, “請勿客氣”啦, “愛式”啦…咩都好啦…! 總之係舊o野大家都開心!

我覺得應該搵埋我o地最支持o既蔡興麟/何婉盈/梁雁玲/黎明詩, 仲有劉鍚明同葉玉卿出o黎…畢竟佢o地真係o係91,92年紅過兩o下, 亦都係令人懷念o既icon!

個演唱會雖然都播o左一段整古電話, 什麼幫個女買“卜卜機”…但坦白講, 真係唔多好笑…同以前o個d差好遠…但係我前一行o個兩位應該係三十出頭o既哥仔同姐仔, 仍然唔理三七廿一地拍案叫絕…無輪佢o地講d好笑唔好笑o既gag, 佢o地都有好誇o既反應…我當然好明白佢o地呢個age group係最最最標準o既軟硬迷, 但都唔係咩都叫一餐o架?! 恕我個人冷淡, 但我真係覺得佢o地太over!

其實我覺得如果佢o地播番d舊錄音, 大家會更好反應! 我最深刻o個段係佢o地打去book蒙古餐廳, 又話要入個蒙古包度食餐, 又話要book個蒙古人騎住隻馬去即場表演…好無聊, 但當時覺得好好笑! 雖然後來上網聽番已經覺得無咁好笑, 但係最珍貴o既, 都係在於o個份回憶o者! 不過到後期o個d整古電話, 其實真係唔多好笑, 因為d人個個都聽得出係佢o地, 我諗有好多直頭係做妹o架o乍…到再後期仲要唔係軟硬自己錄添…所以其實好多o野, 真係應該見好就收! 而今次個整古電話環節, 其實最感動o個part, 係聽到個主題音樂囉…


(又係循例睇完演唱會要拿d紀念品同埋我o既collections [係得一餅盒帶咁大把!]晒o下冷!)

雖然佢o地都有花一d時間去講o下軟硬由相識至今o既歷史, 由白英奇, 去到三spirit, 再到商台…但係我都覺得唔夠囉! 買飛入場o既大部份都係d懷舊fans, 應該再懷多d舊…哈哈!

佢o地一唱番當年o既商業二台台歌, 再講番阿葛早年o既馬路天使福音 (god/葛[?] of the road, 亦令人諗起後期同佢一齊做o既馬蹄露) …佢d獨有用語…就彷彿帶番我o地返去十幾年前…所有當年o既情景都湧晒出o黎…真係好令人懷念! 其實大家都係藉呢個演唱會, 去懷緬過去o者!

仲有佢o地合唱阿jan同周美茵o個隻“衹因喜歡你”都唔錯呀…可惜唱得半隻!

而最懷念o既, 當然係佢o地一唱一和o既“棟篤笑”啦, 令人諗起九十年代每年最期待o係叱吒頒獎禮睇到佢o地o個part“棟篤笑” (之後o個d杜文澤, 張達明, 吳君如, 谷德昭, 森美, 小儀etc…都無人可以媲美軟硬!)…不過容我坦白, 其實又真係無o左以前o個隻火花…好明顯係度好晒照稿講, 無咩交流, 仲要客客氣氣, 驚踩親對方,…以前雖然都係有晒稿, 但真係可以做到好即場o既感覺, 再加埋d爆肚, 你一句, 我一句, o個種化學作用係無其他組合可以媲美o既…但係依家, 好明顯佢兩個真係好生疏, 你話佢地無不和, 我打死都唔信! 連佢o地自己講番十幾年來o既心路歷程, 都無否認過呢件事! 對於fans o黎講, 其實係幾sad o架! 雖然話唔理佢o地o係台下點, 台上睇到一場good show就ok, 但如果兩個人欠缺默契, 又真係差咁d…可能聽番佢o地以前一齊主持o既節目, 真係仲會開心d!

我相信佢o地曾經真係好friend過, 經歷過“孖公仔最核突”o既日子, 但畢竟隨住年月流逝, 大家o既不同經歷, 每個人都會變…同埋日對夜對, 其實又真係會悶o既; 再加上會不停咁發掘到對方o既缺點, 自然會開始不滿對方…佢o地搞到成陌路, 但係今次最終又要為錢復合 (真係唔好話我聽唔係囉!)…其實睇到令人有d難過! 最慘係仲要夾硬sell兄弟情, 唱埋d手足情深歌…如果真係friend, 阿jan舊年唱“三字頭”, 都唔會唔搵阿葛反而整o左一jar無啦間o既鄭中基, 蘇永康, 古巨基出o黎 (有啦間o既其實…同唱片公司嘛!)…最真o個part反而係講佢o地由“最佳拍檔”變為“最佳損友”…好到肉…但令人心o翕!

不過算啦, 佢o地都係幫大家去重拾童年回憶o者, 又可以搵番成千萬, 夠d仔女入大學…為人為己, 何樂而不為?!



至於d歌舞, 我又真係覺得唔差喎…歌就差d, 但係舞…真係幾得! 我覺得就算以職業水準o黎講, 都真係唔錯囉! 唔明點解佢o地要講到自己跳舞咁差…阿jan當然唔洗講, even肥嘟嘟o既阿葛, 都跳得好有節奏感…o個d八十代舞步, 真係好掂! 仲有“廣播道fans殺人事件”o個段舞, 都好正呀! 反而以前佢o地年青時唱呢d歌, 都無咁認真咁跳舞, 亦都從未聽過佢地唱live…雖然阿葛係有d甩咀, 但都ok呀! 個舞台設計都好有格, 不過略嫌太hard sell囉!

不過點講都好, 對於我o地呢個年紀o既朋友o黎講, 無睇到軟硬演唱會, 點都係一個損失! 從未試過有一個演唱會係幾乎問每一個friend, 每一個都有去睇…無論係咩年紀, 咩性別, 咩行業…

芒姐慣例, 睇完一個演唱會, 點都要打個分…今次手鬆d, 加埋“情意結”分…俾八十啦!

亦都歡迎大家分享o下你睇完呢個“軟硬天師long time no see”演唱會o既觀後感!

10 Comments:

Anonymous 匿名 said...

???,等我呢個軟硬fans講先,我睇?兩場,一場係學友做嘉賓,一場係aaron,學友果場,我好似講過?,至於aaron果場,都精彩,剩係睇佢跳狂野之城part舞,同埋同軟硬一齊唱對你愛不完就正啦。
我認架,我好鍾意佢地,(就算鍾意劉華,都未試過睇兩場)叫到失晒聲,都算誇。就算今朝聽到阿jan上機前既訪問,都開心得要死,哈哈。今朝聽佢講,話最失落係同d 嘉賓玩個part,因為無咩咁既機會,我都認同,有時見其他演唱會既guest,總覺同呢個唔同,好似玩得放d(除左克勤,哈)。
至於電話,我最鍾意「唔好收埋劉德華」同「i teach you in a spanish way」

1:03 上午  
Anonymous 匿名 said...

原本要訓o架喇, 但係一見到呢個topic我就忍唔住要睇, 睇完又忍唔住要留個言, 希望聽朝唔好釣魚釣得太過份啦!

我都唔知"姑丈向下墮"係點解, 但應該唔係是但o翕, 成首歌o既歌詞講o既全部都係當年o既社會現象, 我相信呢句一定有意思o既, 只係我唔知o者。

"卡拉屋企"應該先過呢隻歌, "卡拉屋企"o係1991年(好似係開學之後o架, 應該係秋天)首播, "老人院"隻歌大概o係1992年3/4月先plug(我記得"100分"o係咁上o下時間登過d歌詞)。

至於個演唱會, 唉, 正如我之前所講, 係千嬅做嘉賓, 唉, 都唔同年代o既, 都唔係o個回事, 搞到我有d唔開心, 不過算啦。我覺得個concert都ok好睇o既, 不過又真係懷舊得太少o羅, 至於舞蹈嘛, 我只可以話ok o羅, 咁我始終係睇草蜢大o既, 呢方面o既要求會高少少o既。我認同佢o地d新歌唔係太好聽, 佢o地d舊歌, 除o左繪炙人口o既"老人院", "廣播道fans殺人事件", "點解要大家笠", "軟硬幼稚園"之外, "for you"同埋"hi ho"都係我o既至愛!

"老人院"有好多整古電話(92/93年間)都好好笑, 當時我係聽得好開心o架, 不過最難忘o既始終都係"三spirit", 真係好經典! 咁多年後聽番, 我仍然笑到卡卡聲!

你見到佢o地為錢復合而心o翕嗎? 其實我見到復出o既阿蜢係更心o翕... 阿jan同eric不和, eric又同阿智合夥搞生意, 阿智呃o左梅姐錢, 阿傑同阿智又唔妥, 阿jan同阿傑十幾歲就做朋友, 阿jan個家姐又係阿蜢經理人, 佢o地o既關係千絲萬縷, 邊個同邊個不和, 邊個係好人, 邊個係反骨仔, 係咪因財失義, 我真係分唔清喇... 坦白講, 我預感佢o地o黎緊o既concert唔會有太多驚喜, 我覺得軟硬今次個show分分鐘好睇過佢o地o個個o羅, 唔知呀, 等著瞧啦!

3:55 上午  
Anonymous 匿名 said...

"Gala Gala Happy"係真有其歌, 係"老人院"o既國語版, 由草蜢主唱.

4:01 上午  
Anonymous 匿名 said...

Mon jeh you're the ebst! hahaha

11:37 下午  
Blogger 芒姐 said...

crystal,

做咩無端端咁讚人...人o地會面紅o架嘛!

1:06 上午  
Blogger 芒姐 said...

sandy,

雖然我o地素未謀面, 但我真係好欣賞你...我好似之前都有讚過你呢樣o野, 就係你會夠膽講出你偶像的不是, 仲要係主動提出o個隻! 大部份fans都係睇唔到佢o地偶像o既缺點, 覺得偶像一定係聖人, 不單止人講佢唔信, 仲要人o地講都話人唔o岩...我明白支持偶像係盲目o既, 但係自己盲好啦, 仲要逼埋人盲喎...人人都有自己意見, 唔係話同你唔同就係唔o岩o架嘛...

記得有一次講城城演唱會, 讚完一輪當然會彈o下佢講深情說話幾咁嚇人...跟住o係網上俾人推介條link post左去個城城forum...咁就當然係俾人話我批評佢o地個偶像啦...我就當然唔會驚, 更加肆無忌憚地有o個句講o個句添...哈哈! 所以我真係好欣賞你呢一點, 要點名讚o下!

1:14 上午  
Blogger 芒姐 said...

都係to sandy:

re番你個深夜的留言...咁你今日釣o左幾條魚, 應該收穫甚豐...我今日下午去上course, 都釣o左好幾條魚!

我都記得"卡拉屋企"係91年我o岩o岩f.1開學時首播, 但又真係唔知"老人院"幾時plug...咁"老人院"呢個節目係幾時開始?! 係咪初時無主題曲呢?!

今日經過"三sprit"忍唔住望多兩眼, 先發現原來係咁串"esprit"(我有無睇錯?!)...原來我咁多年都串錯o左...哈哈!

原來草蜢改篇o左"Gala Gala Happy"咩? 真係未聽過添!

我又覺得草蜢個演唱會應該會好睇過軟硬喎...因為姑勿論佢o地係咪兄弟不和, 至少都歌精舞勁, 同埋d歌真係耳熟能詳...一聽到d音樂都令人興奮啦...視覺效果都應該ok o卦?! 我期待o架!

1:25 上午  
Blogger 芒姐 said...

敏兒,

「唔好收埋劉德華」我都記得...不過係後尾o係網上聽番, 「i teach you in a spanish way」 好似都係推介之一!

咁睇城城跳舞, 又真係精彩o既...同埋"對你愛不完", 又係好軟硬年代o既歌...你就好啦...睇兩場都係四大天王!

1:28 上午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈, 多謝你讚我呀! 其實我都係有o個句講o個句o者, 自己呃自己呢味o野我真係唔係幾好... 老實講, 以前細路女都尚且唔覺得佢o地完美, 而家咁大個人, 就更加唔會覺得佢o地做乜都o岩/做乜都好啦, hee hee, I'm not stupid! 我諗城城d fans係feel obliged o係外人面前維護自己o既偶像, 可能佢o地暗地裡都同意你講o既o野, 算啦, 你原諒佢o地啦! 其實我最唔明o既係, 點解而家仲會有fans跟出跟入咁跟草蜢(我睇d fans o既blogs發現o既, 真係好驚訝), 佢o地細極都有25/26歲啦(當年最diehard o個批應該唔止呢個歲數o添), 唔駛返工o架咩?

我都唔知"老人院"個節目係幾時開始, 我係1992年秋天先開始聽呢個節目, 當時有同學聽到阿蜢做嘉賓, 就即刻打電話俾我, 之後我一聽就got addicted喇! 我聽o個時已經有主題曲!

阿蜢隻"Gala Gala Happy"唔好聽o架... 當時plug o既係同碟o既"寶貝對不起", 不過呢首國語版間唔中都有o係"老人院"時間播o下!

11:12 下午  
Blogger 芒姐 said...

sandy,

話就係咁話o者, 但好多fans都真係盲目o架...偶像講/做咩都係o岩o既, 唔識欣賞佢o地偶像o既人, 就係天下最不知所謂o既人咁...哈哈!

well, 至於d fans點解可以唔洗返工去追偶像...可能佢o地為o左偶像會請假呢...你唔見愈年長o個批fans係愈瘋狂o既咩?! 哈...你睇o下不停咁跟住寶珠姐叫: "寶珠姐我o地支持你"o個d auntie, 先係最狂熱o既fans!

hoho, 至於城城事件...其實我都好多謝佢o地賞識去post我個review出去discussion forum...我一d都唔嬲, 你知我個人幾咁寸o架啦, 好難先可以激嬲我o既 (因為我只會不屑人..哈!)...只係睇完佢o地o既"癡情"反而覺得幾好笑o者!

6:26 下午  

發佈留言

<< Home