2006年8月1日星期二

8-1(tues) 軟硬製造

踏入八月, 最hit o既事係咩呀? 笨唔係芒姐o既壽辰, 而係軟硬一連十場o既演唱會…

之前一開始賣飛整o左個撲飛潮, 人人都話買唔到, 買到就好似執到寶咁…但唔知點解後期又有咁多飛流番出市面, 我秘書仲話有朋友有十幾張飛, 問我睇唔睇, 但我又已經買o左喇…好明顯有好多人買o左好多張諗住炒飛囉! 不過軟硬o既熱潮又真係勁o既, 我身邊幾乎所有朋友 (注意: 真係所有) 都買o左飛去睇軟硬…好耐都未試過咁群情洶湧! 大家呢排一見面就問: “你幾時去睇軟硬呀?” 我就八月四日去睇, 睇o下有無機會撞到我同我打個招呼啦! (好似話o個日o既嘉賓會係李克勤, 唔知係真唔係呢?)



都真係咪話唔犀利, 要十場爆晒, o係呢個時勢都咪話容易…八十年代d歌手就話閒閒o地開番四十場, 九十年代都無咩呢支歌仔唱…近幾年更加係無可能! 軟硬如果o係十年前開呢個演唱會, 相信兩場都可能太多…o係呢幾年呢遍懷舊熱潮之下, 再加上大家餓o左咁多年等軟硬再次聚首…所以o係未知佢咩葫蘆賣咩藥之前, d門票已經搶購一空…佢唱d咩歌 (其實佢o地有幾多歌大家心裡有數), 講d咩棟篤笑, 玩唔玩電話整古…根本就唔重要!

最重要係我成日講o既…“情意結”囉!

軟硬可以話係所有二字尾/三字頭朋友o既情意結, 係陪伴我o地成長o既一些回憶…所以, 大家都二話不說碌到去拾回失去o左o既童年/青春期回憶! 軟硬天師o既節目…我o地o個代o既朋友, 無可能無聽過…正如我o係幫ya寫o個段“軟硬製造”o既product description最尾話: “這個夏天有軟硬陪伴,你與我也不愁寂寞!”…哈哈哈…有d嘔心呀o可? 都幾唔芒姐style…不過無所謂, sell o野係咁o架啦!



至於唔係我o地個年代o既時下年青人, 點解都對軟硬咁瘋狂, 就無得而知喇?! 我估係因為大家捧到軟硬係神咁, 而佢o地又無真正接觸過…愈神秘, 就愈係有興趣o架啦…我唔知, 歡迎所有青少年話俾我知!

我決定未去睇呢個“long time no see演唱會”之前, 盡量都唔post (甚至唔睇) 報紙o既有關報導住, 免得大家 (包括我自己) 知道晒d內容, 無晒驚喜!



其實如果唔係幫ya寫呢兩篇product descriptions, 都唔知道“軟硬製造”出o左vcd…擺明係食住呢期個“軟硬熱潮”啦! 雖然無線早幾年深夜成日重播呢個節目, 但所有軟硬fans如果想要一set珍藏, 又或者係未睇過o既朋友, 都可以考慮買o黎睇o下o既…個封面都幾趣緻o下! (我再次強調, 我係無收commission o架! 唔該有關人士識do俾d甜頭我!)


“軟硬製造”vcd


軟硬天師重出江湖,無論唱片、廣告或演唱會均賣個滿堂紅,受歡迎程度是一眾新進組合所望塵莫及的。軟硬天師以無厘頭見稱,風靡八、九十年代的年青人,亦是當年的潮流指標;即使是十多年後的今天,不是成長於那個年代的年青人,很多也視他們為偶像。軟硬是鬼馬組合的鼻祖,更是所有「三字頭」香港人的情意結。
軟硬天師的電台節目均被奉為經典,而他們唯一的電視節目-《軟硬製造》,亦是喜歡軟硬的朋友不容錯過的。1993年暑假,軟硬走出電台直播室,除了出唱片及拍電影外,更走進電視台為一眾年青人炮製了一個最佳的消暑節目《軟硬製造》。每集均會邀請不同影視紅星,如張學友、劉德華、吳君如、鄭裕玲、羅文、羅家英等接受訪問及玩遊戲;更有軟硬親自創作及演出的爆笑戀愛劇場「東區愛的故事」及經典街頭偷拍環節「失驚無神恭喜你」,測試香港人的同情心。《軟硬製造》笑料滿瀉,與觀眾歡度炎炎夏日,喚起一眾九十年代年輕人的集體回憶。
這個夏天有軟硬陪伴,你與我也不愁寂寞!


“Peculiar DJs Peculiar Show”…hoho, 點解係呢個英文名? 我覺得叫“softhard production”貼切好多啊!


Fans have been longing for the reunification of Softhard, a very popular group in the 90s for many years. Their dreams finally come true when Jan Lamb and Eric Kok get together this year to release music albums, appear in commercials and hold their "Long Time No See" Concert. Softhard's reappearance in this summer has aroused the interests of teenagers of different generations and awakened the passion of many fans. Anything related to Softhard becomes a big hit and their concert is of overwhelming success.

In the summer of 1993, they hosted their first and only TV program Peculiar DJs Peculiar Show for TVB. "Softhard" was a Hong Kong pop culture icon in the late 80s and throughout the 90s, when their radio programs were all along the most popular and highest rating ones. Softhard brought their successful experience in the radio station into the TV industry and created this very innovative and lively program Peculiar DJs Peculiar Show which was of typical "Softhard style". In each episode, Softhard invited different Hong Kong pop stars to appear in the show, including Jacky Cheung, Andy Lau, Sandra Ng, Dodo Cheng and Roman Tam. The celebrities chatted with Softhard and participated in many interesting games with the audience in the show. There were also funny love stories written and acted out by Softhard themselves and the well-known candid shooting section on the street to test the attitude of Hong Kong people. A very refreshing especially dedicated to teenagers of all generations, Peculiar DJs Peculiar Show is perhaps the best program for this summer vacation which all TV fans should not miss.

24 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我星期六晚睇左喇~
我贊成你唔好睇任何新聞呀, 因為剩係四天的報導, 都差不多將成個演唱會內容post 晒出0黎, 會令未睇的觀眾無晒驚喜...

9:00 下午  
Anonymous 匿名 said...

recently found your blog, and find it a really entertaining read.
i also recently heard about softhard (just before my time..haha) and listened to some of their phone calls. i hope this concert will be released worldwide, as i'm unfortunately overseas and unable to attend the concerts... :-(
keep up the great work on this blog!

10:37 下午  
Anonymous 匿名 said...

終於都等到芒姐寫軟硬喇,先報告一下,我睇了一場喇,係學友做嘉賓,睇唔到我既劉華做guest,有點恨,不過我將會睇多場喎,哈哈。好啦,我唔太多concert既野,就講下軟硬。
我認我係軟硬痴,好鍾意好鍾意果隻,知佢地有演唱會,簡直開心到癩左,等買飛,等買碟,(係無去世貿排隊,無買hello mimi)電台一有佢地既消息,就勁聽勁聽。
你講得o岩架,軟硬係我地既情意結,「星期六晚,永遠係一個禮拜之中最寂寞的一晚」,記得果陣,就算出街都聽住walkman,一路搭車一路傻笑,訓係被竇笑笑笑,那段日子很令人懷念。同佢有關的,都成為大家朋友一樣,german,光仔,很正很正。
上星期特登搵番一盒軟硬既電視出黎睇,係「軟硬再做生於七月三日」,好笑到死呀。
今日睇雜誌,話佢地復出掠水,我唔想知,我剩係知,軟硬無人可代替。
(仲有,塘福鬼故我恨知,哈)

10:55 下午  
Anonymous 匿名 said...

我覺得佢地復出搵錢無可厚非, 最緊要係個演唱會係一場good show, 我地作為觀眾睇得開心睇得過癮, d 錢俾得值得就okay 啦! 我覺得d 錢扺佢地賺ga!! :)

11:38 下午  
Anonymous 匿名 said...

Show係值得睇, 不過0個間SoftHard Shop同一系列既SoftHard collection值唔值得大家去排隊掃貨就真係見仁見智喇! 雖然佢地今次個show確實係好好睇, 不過我最喜歡既始終係老人院時期既軟硬(甚至係更早期既飛越癲狂院), 我好想再聽到佢地0係電台一齊做節目, 不過林狗講得無錯, 今時今日既佢地再一齊開咪也許已經再無當年既火花, 與其期望佢地0係電台復合, 倒不如聽番當年既節目錄音, 或者真係好似俞琤所講, 有d野藏係心裡面反而可以歷久常新...

其實我好想知時下既年青人(I mean真係好年青0個d, 並唔係我地呢D70年代人)係基於咩原因去睇佢地呢個show, 我好想知佢地對軟硬有咩睇法, 我覺得年輕一代好難會好似我地呢一輩咁有共鳴(反而俾我地年長少少0個批, 即是60年代尾, 同軟硬同齡0個批都會對呢個經典組合有情意結), 好似許冠傑咁, 我地既長輩對佢及佢既兄弟有莫名既情意結, 但係我地呢一輩睇許冠傑concert既唔會嗌, 睇許冠文棟篤笑又唔會笑, 雖然佢地的的確確曾經係香港pop culture既重要icon!

2:27 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名者,

哈哈哈...0個間SoftHard Shop o係邊度o架? 我無咩留意到...d人真係瘋狂成咁? 不過香港人一向都係一窩風, 當年的cheese cake, crepe全部都係咁...

其實我都好想知時下既年青人係基於咩原因去睇呢個show, 情意結就應該無o架喇, 係咪因為軟硬多年o既reputation呢?! 等我問o下我個廿歲出頭秘書妹妹先..

1:00 上午  
Blogger 芒姐 said...

雪人,

我都已經盡量唔睇d報導, 不過深夜睇"娛樂直播"少不免都望到d, 希望唔會無晒驚喜啦...

其實我相信軟硬應該真係不和o既, 不過開一開show淨袋都千萬啦, 俾我都碌到去!

而o係觀眾立場, 佢o地係咪不和根本都唔重要, 正如你講, 最緊要係個演唱會係一場good show嘛!

1:04 上午  
Blogger 芒姐 said...

敏兒,

hohooho...你再睇邊場呀? last o個場?!

學友都好呀...佢o地真係集齊四大天王就更好...九十年代最代表性icon, 又真係非佢o地四人莫屬...而軟硬當年o既節目, 內容都少不免圍繞四大天王囉!

我又算唔上係軟硬fans, 但係我o地呢個年代o既人, 點都會對佢o地有個情意結...o個個年紀o既年青人無聽軟硬, 真係會俾人覺得好鬼"背"囉!

哈哈哈...我都有試過出街都聽住walkman聽老人院, 又或者係daddy架車度都要開住cr2逼阿爸阿媽一齊聽...當然佢o地呢一輩o既人對於軟硬o既無厘頭一定唔會太欣賞...

光仔, german, 仲好似有段時間有蘭茜添, 哈哈同埋住o係澳門o既mimi吉(我有無記錯呢?)...全部都係大家o既童年回憶...每個年代, 都總有佢值得懷念o既o野!

1:11 上午  
Blogger 芒姐 said...

firthette,

Thanks for your support!

Hope you can get a chance to watch the concert later on!

1:13 上午  
Anonymous 匿名 said...

我都今時今日都好鍾意用失驚無神恭喜你/塘福鬼古我恨知/架妹大戰機械獸呢d term!!

睇完之後我就係咁睇d人講之後d場有咩咁特別有咩唔同, 睇完既感覺對fans仔黎講係好想再睇!!
係唔係仲搵到飛je??
尾場會唔會有啊?
有就可以email我喎
甜頭呢part我同你問返有關人士, keke

2:41 上午  
Anonymous 匿名 said...

hey... as far as I remember, Eric's surname is spelt 'Kot' instead of 'Kok'. you may check with other sources to re-confirm :)

6:29 上午  
Anonymous 匿名 said...

想Off Topic問一下芒姐,是有關下面網誌所提及的往事:

http://joenieh.blogspot.com

回應那邊有網友說,當年黃霑曾替TVB主持一個名為"大平反"的節目,並請來了劉錫明做嘉賓專訪。到底是否真有其事??(是否有個節目叫"大平反"??有的話,是否由黃霑主持??)

另外,能否交待一下那集節目的經過??黃霑當時說過什麼??你或你朋友有沒有將那集錄起來?

謝謝

9:32 上午  
Blogger 芒姐 said...

肥羔獸小豆,

阿小豆...平時只係會收到你的電郵, 好似從來未見你o係呢度留過言, 軟硬果然對你好吸引呀o下!

之前係好多人話有飛, 不過都推o左啦, 同埋一定唔係尾場...甜頭呢方面, 你一定要幫我同愛美姐姐單聲, 叫佢加我人工! 又或者你私下加俾我都唔介意!

12:42 下午  
Blogger 芒姐 said...

can't type chinese again,

你呢個咩代號o黎o架...我懷疑你係某位朋友囉...你講得o岩, 應該係kot, 謝謝!

12:44 下午  
Blogger 芒姐 said...

知不青 提到...

大約93-94年倒的確係有一個叫"大平反"o既節目, 好似逢星期一在歡樂今宵時段倒播出, 好似係霑叔同好抵死o既曾華倩主持 (但又好似有個節目叫"花弗新世界", 我係咪撈亂o左呢?!)...最記得係蔡楓華同張立基等人都有上過呢個節目, 比機會佢o地去大平反, 再有嘉賓出o黎講o下對佢o地o既觀感等...劉錫明都應該有上過去, 但o個隻內容我又真係唔多記得! 希望其他讀者可以提供資料!

你o個個網站都幾有趣, 係咪主力講番倪震的惡行...其實我都覺得佢作為男人做到咁, 真係有d小家囉! 人o地表達對你女友的好感o者, 又唔係搶你老婆...就算係, 都唔洗咁無品o既!

12:50 下午  
Anonymous 匿名 said...

係啊﹐我咪係某朋友囉﹐我仲以為你早就知道添!:P 因為之前0係學校用電腦﹐咪打唔到中文囉! 而家用番自己部laptop﹐有自己install既programme, 可以打番中文喇:P

4:30 下午  
Blogger 芒姐 said...

To: can't type chinese here(again)/can type chinese now...:P

喂! 有真係唔知, 但有懷疑過...太神秘喇咁樣...成日用唔同代號...唔可以咁o架你!

今日香港橫風橫雨 (但又打唔成八號風球, 天文台都唔知點做o野o架!!!!!), 全日無mood做o野添...但又有好多o野未做...點解人成日都咁犯賤?!

5:28 下午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈, 我其實都有懷疑過 can't type chinese 係唔係我識的人 (睇你地的對話, 應該我都識喎~)

7:35 下午  
Anonymous 匿名 said...

聽回軟硬,才發覺森美小儀等等現任商台之寶,原來亦不過如此,無論他們如何刻意堆砌笑聲,也及不上軟硬一個整蠱電話或者一段改寫過的歌詞搞笑。軟硬天師,算是你我一代的廣播傳奇了!

2:56 下午  
Anonymous 匿名 said...

我最鍾意聽老人院, 仲有聖誕老人院, 我曾經嘗試好努力咁打電話, 但總係無次打得入!

「軟硬再做生於七月三日」真係好好笑, 笑到我幾乎透唔到氣!

不過聽講阿蜢做嘉賓o個晚反而無乜驚喜!

1:59 下午  
Blogger 芒姐 said...

Sandy,

其實「軟硬再做生於七月三日」, 係咩o黎? 呢期成日聽到人講, 但無咩印象!

咁你有無睇草蜢做嘉賓o個場?

2:43 下午  
Blogger 芒姐 said...

fat,

其實我一向都覺得森美小儀唔多好笑(但已經係近年relatively好笑...其實佢o地只係靠自己大笑去忍人笑, which我一d都唔覺得好笑...真正成功o既係講笑話自己唔笑但引到人o地笑嘛!), 之後d什麼i love you boyz, etc (因為根本o翕唔出)根本我真係唔知佢o地講咩, 或者係我out啦...有次被逼o係夜晚聽o左一陣商台, 什麼"空中lay文"(真係唔知個節目名的正寫), 真係完全唔知佢o地講咩...完全無內容o既...恕我老喇!

2:47 下午  
Anonymous 匿名 said...

"軟硬再造之生於七月三日"係o係1994年暑假(如果我無記錯, 應該就係7月3號)播o既, 算係1993年"軟硬製造"o既延續o卦, 得一集, 內容好好笑, 記憶中比"軟硬製造"更好笑, 例如有一個scene影住阿jan同eric打波, 鏡頭下o既阿jan?住個indian boy o既髻, 包住個髻o個塊白布隨風飄揚, 笑死我(你而家睇我筆述未必覺得好笑, 但我睇到o個幕真係笑到腸痛); 又例如有一幕影住阿jan扮做sales, 鏡頭下o既佢一面掛住打機一面嗌住(佢一直無望人, 只係自顧自咁打機)"埋o黎睇埋o黎揀阿miss時(類似o既說話啦)", 真係好typical o既旺角sales girls o既對白...以上片段係我一d點點滴滴o既記憶, 唔知我有無記錯, 如果有錯, 各方軟硬迷一定要話我知, 我遲d一定會買番套"軟硬製造"vcd, 實在有太多美好o既回憶喇!

好不幸, 我睇o個場係楊千嬅做嘉賓, 我唔係話好討厭佢, 不過記憶中, 軟硬年代佢仲未上位, 感覺上同軟硬有d距離, 我比較喜歡四大天王或o個個年代o既歌手做嘉賓, 咁先有懷舊o既感覺o架嘛!

我都無聽商台好耐喇, i love you boyz同而家o既一眾商台吱喳怪完全不成氣候, even森美小儀, 我都唔多鍾意! 軟硬有驚人o既觀察能力, 又有創意(我覺得佢o地o係某d範疇比蔡一智更有創意), 說話可以好粗鄙但又唔係言之無物, 其他dj好難超越佢o地! 好懷念以前個年代呀!

3:57 下午  
Blogger 芒姐 said...

Sandy,

你講jan的indian boy造型, 我又好似有d印象, 但係對呢個節目本身就真係唔多記得!

其實坦白講, 我覺得"軟硬製造"同佢o地d電台節目根本無得比, 佢o地都係適合做電台多好多...其實"軟硬製造"好多位我都覺得唔太好笑!

1:22 上午  

發佈留言

<< Home