2006年7月1日星期六

7-1(sat) 1994年度香港小姐選舉

前幾篇講開“走樣二號”+曾經係信和賣相天后o既港姐冠軍譚小環小姐…其實早前我先o岩o岩重溫o左好經典o既94年港姐總決賽片段! 呢屆係其中一屆我覺得好好睇o既港姐選舉, 係成個節目都好好睇, 佳麗質素亦都唔錯…另外一屆o既心水選擇係1991年…又係好好睇, 不過留番下幾篇先講!

94年港姐最精彩之處莫過於李綺虹o既“個人表演”…o係決賽前佢都唔算係熱門, 淨係拿o左個“最受傳媒歡迎獎”…點知佢o係決賽一鳴驚人, 一夜間變成全城熱話, 風頭完全蓋過冠軍譚小環! 我記得第二日返到學校 (因為o個幾年港姐提早o左係5-6月舉行, 所以當時大家仲未放暑假, 連試都未考添) 所有同學o既話題都離唔開之前一晚o既港姐決賽, 大家仲即席扮番李綺虹o既超精彩對答…真係笑爆咀!

相信有睇過呢屆港姐o既朋友都可能仲隱約記得呢個環節, 因為當時都曾經引起一陣哄動…話說選出五強 (包括小環, 綺虹, 活麗明, 張可頤同埋黃[金己]瑩) 後, 有個環節係要五位佳麗互相遊說對方做一樣o野 (以轉幸運輪轉到咩項目o黎決定)…譚小環首先抽到李綺虹, 跟住李綺虹又抽到譚小環…佢兩個o既對話已經超爆笑! 到最後成晚俾人o既感覺都係超緊張o既張可頤又抽到超淡定o既李綺虹, 一個口窒窒, 一個定過[手台]油再句句啜核到爆…好大contrast!

剪輯o左當中最好笑o個段李綺虹遊說譚小環“認低威”片段…真係好頂癮! 咩“但係我無同你去中學喎!”…同埋“最多我成日跟住你…你認啦…”真係笑死你無命賠!


(譚小環vs李綺虹之認低威)

呢d說話爆笑得o黎其實又有d串…但係由李綺虹呢d鬼妹仔講出o黎, 你又唔會覺得串囉! 佢呢隻真係好typical o既面懞心精, 絕對唔係d人以為佢“是但o翕當秘笈”, 睇真d其實佢講好多o野都係有舖排o既, 句句都計算過個笑口o係邊, lead住成個conversation…一個字: “醒”! 仲要個個佳麗都吹佢唔漲! 你睇下台下無論觀眾定係高層定係落選佳麗都笑聲不絕, tum得大家好開心!

當年全香港o既人睇完呢個環節之後都對佢另眼相看…出晒位, 好受歡迎…連我都好欣賞佢! 我記得我後來仲寫過信俾佢添, 仲要係英文信…哈哈! 應該係佢加入“開心華之里”o個期…本來已經係“華之里”fans, 見到佢加入埋就更加高興啦…點知過o左無耐到譚小環加入, 套劇即刻被腰斬去播套什麼“梅花三弄”…好可憐! 我好鍾意睇“華之里”o架嘛, 佢仲要有幾集拍o左o既劇情都唔播, 聲都唔聲就摺埋o左 (我o個時有寫信去 “香港電視”投訴, 叫佢播番o個d拍o左但未播o既片段…不過最後佢都無聽我講, 連一個正正經經o既ending都無!)…譚小環果然係無運行! (正確o係講係行o左一日…就係佢當選o個日囉!)



不過譚小環o係決賽當晚的確係最sharp, 亦都係十多年來見到佢最靚o既一日, 就只此一天! 睇番佢o個時個樣, 真係飽滿好多, 靚好多, 開心好多…同依家瘦蜢蜢, 成日都好愁咁o既樣, 真係完全無得比! 瘦o左真係唔一定會靚o左! 睇番片段, 佢o個日個樣真係幾sweet幾可愛, 笑容滿面, 好討好o個隻囉…仲要表現得好淡定, 答問題又好得體…勝在樣樣都平均! o係呢段片都可以睇到譚小環當時真係有好多fans!

至於李綺虹就係勝在殺你一個措手不及, 有超水準表現…不過呢d通常拿唔到冠軍, 最o岩拿季軍…好似胡杏兒一樣! 而亞軍阿wood又係好typical亞軍look…最靚+高頭大馬+有少少yim悶o個隻!

至於五強o既其餘兩位…黃紀瑩真係好嫩, 18歲卜卜脆, 真係too young, too simple, 仲sometimes na?ve添…同埋佢真係一個“懶音怪”…當年仲要係超嚴重o個隻! 不過齋睇個樣又真係幾靚, 抵佢拿“最上鏡”, 當選之後仲即刻搭上古天樂!

反而年紀最大, 經驗又最豐富o既張可頤 (91年佢同另外三個女子組隊PP GALS, 叫做做過o下歌星, 入過o下娛樂圈!), 表現就最差! 太明顯地好緊張得失, 反而表現得好唔掂…答d好簡單o既問題答錯晒不特止, 仲要感覺過份aggressive, 非常唔討好; 而且當時個樣反而好老. 又唔多靚 (後來唔知點解一年比一年後生, 尤其係幾年後o既“難兄難弟”年代, 真係靚o左好好好好好好多)…仲要佳麗互選個個都揀佢出局…人緣真係麻麻! 但又真係最有演藝潛質…所以最終, 咁多個之中都係佢最紅! 反而冠軍譚小環就只可以做d二線尾三線頭o既角色…其實佢o地o係同一套戲碰頭都應該有d尷尬…一個做主角, 一個做大配角…好似o係“九五至尊”咁…但係當年o既選美結果就剛剛相反!



其實o個屆港姐質素亦都真係幾高, 其他落選佳麗仲有好多個都有留o係娛樂圈發展…好似陳芷菁, 康華…仲有我o地最“喜愛”o既淩祖絲 (鍾潔怡)!!!

個節目本身都好好睇…o個年個主題係treasure island, 全晚節目有晒theme, 又選新島主 (但互選時個個都推舉陳芷菁囉!), 又咩劍俠瑭煌 (何家勁), 蛇魔女 (關淑怡), 餓狼 (張學友), 太陽之子 (黎明)…每part都有個theme, 跟住再串成一整個故事…舖排得非常之咁好! 最衰就係當年將準決賽餅借o左俾個同學, 跟住佢一去不返, 追都追唔番, 搞到我個港姐錄影帶collection有一大缺陷!

最後仲有一part勁好笑o既, 就係由對上一屆冠軍阿莫可欣小姐幫新一屆冠軍譚小環人加冕, 點知佢加冕完, 拿錯o左supposedly係用o黎送俾得獎佳麗扎花, 仲要死都唔放…o個個拿扎花出o黎o既男人不停示意叫佢俾扎花譚小環, 點知點極佢都唔明, 死命拿住…最終個男人唯有將o個扎原本用o黎送俾頒獎嘉賓o既花俾o左譚小環…莫可欣真係咁多年來都咁odd囉!

1994年港姐佳麗一覽表

8 Comments:

Anonymous 匿名 said...

「仲有我o地最“喜愛”o既淩祖絲 (鍾潔怡)!!! 」
即係點?佢係邊個??我睇返1994年參賽者睇到佢都冇乜印象喎,佢係咩人黎??

死..見到佢地d年齡都同自己差唔多…但點解佢地果陣成熟咁多,我依家仲係度烚下烚下… 突然驚左驚 ^_^"

9:08 下午  
Anonymous 匿名 said...

李綺紅最Cute, 佢有種好自然的感覺 : )
譚小環而家無晒港姐氣質。

2:28 上午  
Anonymous 匿名 said...

多謝Mon jeh的miss hk link,帶給我很多回憶。
我覺得最搞笑是各個contestant 的志向。環游世界都是志向來的嗎?仲有職業女性究竟是什?來的?

12:35 上午  
Blogger 芒姐 said...

moo,

well, 可能以前o黎講, 環遊世界真係志向o黎o既...哈! 不過或者咁, 我o地應該欣賞近年o黎d佳麗o既坦白...起碼佢o地依家o既志願永遠都係成為成功藝人囉!

12:40 上午  
Blogger 芒姐 said...

jojoyeung,

我都係最鍾意李綺虹...譚小環唔單止係無晒港姐氣質, 直頭連個樣都變o左七成!

12:41 上午  
Blogger 芒姐 said...

小茵,

哈哈...其實"凌祖絲"係"刑偵2"其中一個角色, 因為上年年尾熱播"刑偵"系列時, 曾經o係日記度"熱烈討論"過呢個人物, 所以相信好多讀者都會認得佢o者...其實又未必真係大家"最喜愛"o既...哈哈...

凌祖絲-related entries:

http://hejnom.blogspot.com/2005_11_30_hejnom_archive.html

http://hejnom.blogspot.com/2005_12_07_hejnom_archive.html

12:54 上午  
Anonymous 匿名 said...

Can I ask a question about "1994年度香港小姐選舉" semi-final. I thought Sammi is the guest star who accompanied the contestants to Milan, am i right?

I thought I watched the re-run in USA TVB 2 years ago.

Did TVB ever produced a vcd for the 1994年度香港小姐選舉??

thanks.

8:15 上午  
Blogger 芒姐 said...

us sammi fan,

As far as I remember, TVB hasn't produced any VCDs of Ms HK yet...maybe they will do so soon!

And you're right, Sammi was the guest accompanying the contestants to Europe during the semi final (together w/ Nicky Wu as well)!

12:40 上午  

發佈留言

<< Home