2006年7月4日星期二

7-4(tues) 亞視五十年

有日睇開亞視, 終於見到上次台慶時佢話o個個咩“重拍50年來經典劇集”選舉…好搞笑…都唔明可以點重拍?


http://www.hkatv.com/special_events/06/bestdramavote/

“稱得上經典中的經典劇集,我們又如何再三回味?

亞洲電視快將踏入50周年,在過去的半世紀中,亞洲電視曾經製作多套膾炙人口的經典劇集。為了紀念這歷史時刻,我們希望透過觀眾的投票,選出一套最受歡迎的亞視劇集,讓我們可以在50周年台慶日子來臨之前,重新拍攝這套經典中的經典,讓它能重現觀眾眼前,再次被人仔細回味。”


哈哈…如果俾我揀, 我會選擇呢幾套:

7. 大地恩情
10. 甜甜廿四味
12. IQ成熟時
16. 青春三重奏
32. 勝者為王
34. 點解阿SIR係隻鬼
47. 我和殭屍有個約會
48. 縱橫四海
50. 情陷夜中環 (但絕對唔係“情陷夜中環2”…呢套實在爛得很, 仲要係愈睇愈爛o個隻! 但睇開又費事唔睇啦, 唯有勁fast forward咁睇, 但都有d頂唔順! 尤其d關係大兜亂…陳啟泰+陳寶轅+袁文杰三兄弟同張文慈+葉璇兩姐妹每個同每個都曾經有一手…實在太過亂咁o黎! 陳啟泰仲要睇住兩個佢心愛o既女人做o左自己弟婦…實在萬分騎呢! 呢d咁o既劇情…會唔會out o左d?! 上次“情陷夜中環”好精彩o架嘛…點解今次搞成咁?! 係咪無o左總駝主王晶呀?)



如果一定要我揀一套, 我當然會揀我最鍾意o既“IQ成熟時”啦…雖然o係呢個年代重拍, 都會幾騎呢o下…!

仲有, 數亞視經典劇集…點解會無我o地個年代d小朋友+年青人最熱愛o既“大提琴與點三八”o架?! o個時就算無睇開亞視o既朋友, 唔知點解都一定有睇過呢套劇o架喎!

原來依家夜晚11:50又重播“我和殭屍有個約會III”…咁都好, 雖然呢套劇係“殭屍”系列o既一大敗筆之作, 但我作為馬小玲+況天佑o既超級fans, 兩年前首播時都有追埋呢輯, 但係居然睇唔到結局 (因為大結局o個晚撞正我更喜愛o既“歡樂滿東華”, 但我又出o左街, 只係可以二選其一)…所以至今念念不忘!



仲有, 又要求救喇…有無人有睇過無線八十年代o既劇集“天降財神”? 主角好似有周潤發, 梁朝偉, 陳敏兒, 莊靜而等…我真係聽都未聽過! 一講“天降財神”, 我只係記得九十年代由歐陽波比同陳妙瑛主演o個套…最深刻o既場口就係新秀冠軍海俊杰食“金湯丸”kun (唔記得o左呢個字點打, 有無人可以話我知?) 死! 當時我o地笑o左好耐!

另一套係“太平天國”, 又係由陳敏兒主演, 仲有呂良偉同黃日華…呢套我好似有睇過, 但已經唔係好記得…有無電視精可以提供資料呢? 萬分感激!

10 Comments:

Anonymous 匿名 said...

等我嘗試下解答先:
「新秀冠軍海俊杰食“金湯丸”kun 死」
你係咪想打:「哽死」呀?

11:21 下午  
Anonymous 匿名 said...

Mon jeh

I also liked watching 大提琴與點三八, but I don't really recall much about it except that 呂頌賢 and $1,2000 were in it. The two of them were 拍緊拖 at the time, weren't they?

Haha...some of teh shows are so new, why would anyone want to see a remake? If 情陷夜中環 wins the poll, will ATV re-shoot the show too?? (of course they will make sure it won't win la)

11:46 下午  
Anonymous 匿名 said...

By the way, how come 美麗傳? did not make the list? I think it's just as good as 情陷夜中環, or was it eliminated because of the lack of ingenuity?

11:46 下午  
Anonymous 匿名 said...

mon jeh, 今期壹仔有估綠葉有?遊戲呀!

11:47 下午  
Blogger 芒姐 said...

估綠葉遊戲咁好玩?! 但實俾人快我一步啦...等我聽日都買本睇o下先!

11:54 下午  
Blogger 芒姐 said...

moo,

係啦, "美麗傳說1&2"其實都幾好睇...雖然係新o左d, 但"情陷"仲新啦...既然佢有好多九唔搭八o既戲都入圍, 應該加埋呢一套!

哈哈...如果重拍"情陷"都幾騎呢, 其實重拍呢個idea本身都有d騎呢, 不過有d gimmick囉!

11:58 下午  
Blogger 芒姐 said...

moo,

係呀, "大提琴"當年真係好經典, 唔知點解之後同親朋友仔講開, 個個就算無咩點睇亞視, 都一定有睇過呢套劇...可能因為萬二蚊同呂頌賢都幾吸引, 個劇種d人又buy啦...簡直係亞視90年代最成功o既青春劇!

幾年前講過我對呢套劇o既睇法:
http://hejnom3.blogspot.com/2003_08_16_hejnom3_archive.html

佢兩個o個時好似真係拍緊拖/因為呢套劇而撻著...仲要呂當時為o左萬二蚊飛o左舊女友黎海珊(無錯係黎海珊...我都好驚訝佢o地兩個原來曾經...我都係後來睇番舊雜誌先知!)...初頭佢兩個仲死口唔認添!

12:04 上午  
Blogger 芒姐 said...

grace,

多謝你解答我...係呀係呀!

12:44 上午  
Anonymous 匿名 said...

Thank you for your reply to my other posts. I am so glad to learn that you are also a supporter of "我和殭屍有個約會".

I really like this TV series especially 我和殭屍有個約會I. I thought that program was much better than any HK "ghost" movies or TV series in the last few years.

The only TV series I like in the last few years are:
我和殭屍有個約會I
縱橫四海

11:22 下午  
Blogger 芒姐 said...

oversea sammi fan,

yes, I am a big FAN of "我和殭屍有個約會" since it was first shown in 1998...I liked fong tin yau & ma siu ling a lot at that time...and I remembered that I saw Wan Tin Chiu in Causeway Bay sometime around year 2000, and I really wanted to go ask for his autograph...hahaha, but I didn't! But now...he has become so...hahahahaa, you know what!

ATV has some really good tv dramas from time to time! I liked 縱橫四海 as well! Unfortunately, "殭屍2" was not as good and "殭屍3" even worse!

12:26 上午  

發佈留言

<< Home