2006年10月4日星期三

10-4(wed) 鋒芝戀+蒙面戀

呢期d娛樂新聞都咪話唔趣緻…無啦啦霆鋒同柏芝兩個後生仔居然話結o左婚…其實就並唔係話特別出奇o既, 因為佢兩個不嬲都係神神化化, 忽然戚起條筋話想結婚, 其實大家亦唔應該感到意外! 最意外可能係阿拉姑囉…哭訴話佢個仔同新抱唔俾面佢! 咁又係o既, 如果俾人問起, 居然連個仔結o左婚都唔知, 又係騎呢d! 但佢同四哥一家四口不嬲都無奇不有…又“離婚亦是朋友”, 成日都約埋一齊去我最鍾意hea o既地點…caf? landmark度食tea, 個婷婷又比我更好食懶非, 大學畢業o左年幾都唔搵o野做, 一日就係通街蒲! 所以佢o地都唔可以怪阿謝檸檬成日處事都咁騎呢囉!

即係唔係話唔睇好佢兩個…如果論相襯程度, 佢o地直情爆燈添…無論係外型定係性格定家庭背景, 全部都應該屬於“坐埋一?”o個隻…“天生一對”呢個詞語, 用o黎形容佢o地係最貼切! 當年睇“老夫子”, 已經覺得佢兩個好襯…點知佢o地無幾耐真係走埋一齊!

不過佢o地咁樣忽然間結起婚上o黎, 又真係好似倉卒o左d囉…可能佢o地係plan o左好耐, 但係咁後生就結婚, 仲要佢o地係做娛樂圈喎…如果你話普通做個OL, 26歲結婚都ok o既…但作為明星, 就真係早o左d喇! 就當我黑心, 我真係覺得佢o地似係一年後會離婚o個隻囉…sorry, 我太坦白! 但佢兩個個感覺都係太衝動同埋太不顧後果, 又太火爆o個隻! 係就係好襯o既, 不過其實兩個太相似o既人, 相處落又未必work囉!

仲要一日都俾d相士咀咒, 無o野都咒到有o野啦…什麼“一致狠批必有一死”…真係大吉利是! 俾著我係拉姑都唔贊成呢段婚事啦!



下個禮拜就上o個套“樓住有情人”…興趣不大! 如果得閒都可以睇o下o既, 但o係依家咁多戲要睇o既情況下, 我諗我唔會睇呢套, 因為個cast很不吸引! 吳啟華真係大勢已去o架喇…依家見到佢個look, 只係會令我諗起佢當年拍三級片做o個d變態色魔!!!

蒙嘉慧我係ok o架, 但又唔會係特別喜歡o個隻! 不過佢同鄭伊健o個段“蒙面戀”我又覺得幾ok喎…起碼好過“奪面雙琪”好多! 大眾普遍都好接受佢同鄭伊面, 仲要感到好心涼…雖然客觀地睇, “奪面雙琪”事件鄭伊面o既“錯”係大過好勝gigi, 但係人人都係唔likey gigi多d…好明顯係因為好勝gigi o既attitude, 令到d人又唔鍾意佢, d記者又要寫衰佢…

呢件事其實o係呢度discuss過好多次, 都係唔好再repeat喇…未睇過o既朋友請自行去呢度睇番晒佢啦:

“奪面雙琪”系列


佢做得最錯就係主動去約記者逼鄭伊面公開戀情, 但係同d記者關係又唔係好, 總會俾人篤爆再寫得你衰d o架啦…如果唔係都唔會整o左單係伊面屋企行落o黎仲展示“勝利者笑容”事件, 再有埋“好勝gigi”呢個花朵! 搞到連鄭伊面個金牌經理人林珊珊 (其實究竟係林姍姍定林珊珊呢?) 都俾佢搞到撻o左一次Q, 諗o左條生日party橋諗住幫佢o地補鑊, 點知愈補愈核突…不過呢d都係非戰之罪…係佢個師妹好勝gigi累o左佢!

講開林珊珊…真係不得不讚o下佢! 佢做經理人同埋搞宣傳真係有一手…唔好睇佢人仔細細, 睇o下草蜢俾佢搞到幾有聲有色就知啦…仲有當年o既鄭伊健都係由佢一由捧紅! 其實舊年一篇日記中都有讚過佢, 睇佢做訪問就知佢幾咁醒!

基本上佢成家都係叻人, 你睇o下林海峰同林曉峰平時轉數幾咁快就知啦…雖然我依然唔明林狗點解會鍾意彭bell…不過呢d o野無得解o既, 亦同一般八卦讀者一樣, 唔係好喜歡林曉峰最終拋棄o左曾許下諾言話會照顧人一世o既毀容女友而一個屈尾十娶o左個康子妮 (可能大家唔識佢係邊個…可以話係無線三/四線藝人, 大家應該會認識醜版唐詩詠=江芷妮多過佢!)…雖然話感情呢d o野好難話誰是誰非; 但係作為藝人, 形象好緊要…做第三者始終會好影響人o地對你o既睇法! 而呢個故事亦都教訓d男人, 正如阿lo同佢個好兄弟鄭伊健一樣…唔好立亂許下承諾…尤其係o係廣大市民面前許下承諾! 一旦兌現唔到, 唔止要面對你o既舊愛, 仲要面對全香港七百萬人囉!

32 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我始終唔相信o個隻霆鋒係真心o羅, 真係好討厭呢個人! 我覺得佢o地未必會一年後就離婚o既(但相信都唔會白頭偕老o羅), 除非柏芝無晒錢啦(但係其實佢仲有幾多剩呢)! 唔知到時佢o地會唔會好似阿拉姑同四哥咁(另一pair姣婆遇著脂粉客)咁"懶"係再見亦是朋友呢?!

林曉峰同佢家姐阿哥仲差好遠, 佢d gag有時都幾人身攻擊, 雖然阿Jan都好喜歡串人踩人, 不過功力明顯高過阿Lo! 康子妮個blog名叫果子狸, 我曾經有過衝動入去留個言, 叫佢一聲狐狸精, 哈哈... 我承認, 我係好無聊!

睇蒙嘉慧做戲一定要有字幕, 我試過唔睇字幕真係唔知佢講乜... 不過我都ok佢o既, 覺得佢幾靚同埋欣賞佢孝順!

林姍姍定林珊珊? 而家就肯定係林珊珊, 但係我又真係有印象佢曾經叫林姍姍, 可能係改過名?!

2:54 上午  
Anonymous 匿名 said...

好似話佢本來叫珊珊﹐但因為有人話改用女字旁會對佢事業好d(or 是非少d whatever)﹐所以佢改左女字旁。不過可能後來佢見都係咁所以用番原本玉字旁?。

10:13 上午  
Anonymous 匿名 said...

好勝Gigi都巴閉0羅, 學人搵老外0添, 人地蒙面戀一出, 佢又話有個法籍男友喎, 仲要特登俾人影, 咁刻意, 同佢當年通知記者去伊麵生日會有乜分別? 真係好鬼死好勝!

10:50 上午  
Anonymous 匿名 said...

我覺得柏豬係為左生仔先同檸檬結婚, 所以一定會生番一兩件(先離婚). 檸檬就…有人話佢近排出碟所以又用感情生活做新聞, 但係如果?結婚黎玩咁實在太兒戲…佢地兩個真係好似, 唔記得邊度睇過有人話佢地兩個, 如果柏豬係男佢就係檸檬, 如果檸檬係女佢就係柏豬, 佢地兩個咁癲喪真係”鄧”佢地的仔女悲哀…

本來都有少少同情好勝gigi, 分左手咁耐仲要成日俾記者追問同伊面有冇friend做, 俾我都發老脾. 但今次佢同件法仔咁高調就唔抵幫囉, 又話拍左兩個月而家蒙面煲到咁行先?出黎講, 唔話佢好勝都唔得!

11:35 上午  
Anonymous 匿名 said...

Agree with tfil that 柏豬係為左生仔先同檸檬結婚, 所以一定會生番一兩件(先離婚).

1:25 下午  
Anonymous 匿名 said...

康子妮依家扮晒親子專家, 就快可以迎頭趕上鄧靄琳架喇!

2:20 下午  
Anonymous 匿名 said...

從來都無睇好過鋒芝戀, 雖然檸檬同柏豬真係好襯, 不過兩個都癲唔癲喪唔喪咁, 雙方屋企人又係唔多正常, 大洗..貪錢..騎哩..黑社會乜都有, 睇怕佢兩個都幾難維持段婚姻, 就算生埋BB都無用!

柏豬好似Britney Spears, 又係曾經被喻為最前途無限的新星, 又係有貪錢的家人, 又係為情搞到自己人唔似人鬼唔似鬼, 仲有個軟飯王老公要養, 佢只差在仲未生仔, 生埋就真係似到十足十!

4:23 下午  
Anonymous 匿名 said...

好勝gigi今次真係(火羅)爆! :p

5:19 下午  
Anonymous 匿名 said...

康子妮=果子狸=狐狸精?!!

5:59 下午  
Anonymous 匿名 said...

林姍姍曾在吳君如的「先睇星期四/再睇星期五」節目中說自己的名字應作「林姍姍」,這是因為她比預產期遲出生,故其名取「姍姍來遲」之意。

當然,之後有沒有改名,又是另一回事了。

9:56 下午  
Anonymous 匿名 said...

咁即是話原名是林姍姍, 後來易名為林珊珊(佢依家個blog都叫"珊珊直播")??

10:43 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒妹:

我好同意sandy o既講法:「睇蒙嘉慧做戲一定要有字幕,我試過唔睇字幕真係唔知佢講乜。」我都覺得口齒不清係佢最大o既缺點。佢以前under杜sir o既時候好好多,講o野又滋油淡定,又字字鏗鏘。可能杜sir執得正d啦。

其實電視有o左字幕之後,我發覺我愈o黎愈依賴佢。好多時追遲o左字幕,就聽唔明d人講咩o野。懶音又勁,講o野又「摞」?(sorry,唔識打),又成日讀別字。

我好懷念以前d藝人,字正腔圓、句句清清楚楚。觀眾對佢o地無要求呀,佢o地都要求自己要達到某一個水平啦。

10:48 下午  
Anonymous 匿名 said...

鄧靄琳really looks like a 浮屍... how come??

11:29 下午  
Blogger 芒姐 said...

sandy,

你個comment笑死我...睇完你o個句"康子妮個blog名叫果子狸, 我曾經有過衝動入去留個言, 叫佢一聲狐狸精, 哈哈..."...哈哈哈...忍唔住笑o左出o黎...好繪影繪聲!

我都同意, 阿lo同佢家姐阿哥仲差好遠, 不過佢o係tvb一眾主持中都算轉數快o既...係踩人踩得功力淺d...要向獎門人學o下o野!

哈哈...蒙嘉慧講o野又真係一舊舊o左d...佢好孝順o既咩?

10:36 上午  
Blogger 芒姐 said...

re 林珊珊定林姍姍...

其實我印象中以前睇親都係寫林姍姍...我細個仲覺得呢個姍字好特別添, 咁我諗佢真係本來叫姍姍, 後來改o左叫珊珊o卦, 可能反正人人都係寫錯做"珊珊"o架啦!

10:37 上午  
Blogger 芒姐 said...

re鋒芝戀...

好同意大家講, 佢o地應該會生番一個半個先離婚o既...不過睇o黎都快, 報紙又話佢o地默認有o左bb...同埋柏芝咁恨生仔, 連佢家姐生個b佢都負責養埋...真係一家大細靠晒你, 失驚無神恭喜你喇!

10:40 上午  
Blogger 芒姐 said...

re好勝gigi與法仔...

佢就擺明[火羅]o架啦...上次仲唔夠衰, 今次又o黎多單...太高調, 對佢無好處...尤其係佢呢d人緣(esp.記者緣)咁差o既人...有咩都實寫得你有咁衰得咁衰!

10:42 上午  
Blogger 芒姐 said...

rona姐姐,

原來蒙嘉慧曾經字字鏗鏘? 我少睇電影, 真係唔知! 雖然我唔太buy d口齒不清o既人, 不過佢個感覺幾爽朗同pleasant, 所以我都ok佢!

哈哈...我都係, 自從97年電視開始有字幕後, 開始愈o黎愈依賴字幕, 反而忽略o左睇d人o既表情, 因為掛住追字幕...同埋如果錄起d節目o黎睇, 通常都會睇住字幕然後勁飛!

10:46 上午  
Blogger 芒姐 said...

Cherry,

你睇o左尋晚11點個節目呀? 我都有睇...我絕對同意你o既睇法...同埋佢d妝真係厚到呀...通常d上左年紀o既女人化厚妝, 係仲衰過唔化妝o架!

10:47 上午  
Anonymous 匿名 said...

Re: "通常d上左年紀o既女人化厚妝, 係仲衰過唔化妝o架"

令我想起南紅...佢塊面D粉多到好似就黎要跌出黎咁!

仲有梁舜燕, 塊面成日都好似想溶咁(可能係因為整過容?!!), 好恐怖!

11:48 上午  
Anonymous 匿名 said...

鋒芝結婚先斬後奏拉姑嬲爆個新聞出左咁耐﹐我阿媽次次見到就問:"你結婚會唔會通知我呀?"天啊! 我點睇都唔似咁不孝呀?

雖然鋒芝都應該算係我個年代(8X過半)既偶像﹐但係我從來都對佢兩個冇乜特別感覺。對霆鋒?印像係: d歌毀譽參半啦 做戲麻麻地 做人唔多掂喎﹐but都尚算孝順?。而家? 唯一好印像 byebye luu!!
至於柏芝﹐佢做戲又真係掂?﹐齋睇樣唔開聲都得架﹐養晒成家人又真係女人唔易做既。不過其他就不敢恭維喇。唔知妳有冇印像﹐柏芝同陳曉東分手個陣﹐向太咪鬧陳生一腳踏兩船既?陳生(好似)冇反擊﹐柏芝冇講?﹐跟住不了了之。後來鋒芝戀曝光﹐d狗仔講返柏芝未同陳生分手就已經同霆鋒有?。(陳生單誹聞後來話係電影宣傳。) 睇完個陣﹐本來唔多likey陳生都即刻好感度上升﹐另外o個個當然相反。

anyway, 我唔多睇好佢?白頭到老﹐但應該可以挨多幾年。

By the way, 經帶銀公主黎到呢度﹐第一次留言﹔請多多指教 ^oo^

3:32 下午  
Anonymous 匿名 said...

佢地如果唔係咁做(結婚先斬後奏)又邊有依家咁多noise!

謝生唔通知拉姑可能係因為驚佢反對卦?! 拉姑驚張小姐?親佢個仔嘛!

0個句咩"就算有乜事都係值得0既"愛的宣言, 真係只有謝生如此這般厚面皮0既人先講得出~~ 又係0既, 唔講得轟烈d, 又點昆到女人錢!

3:57 下午  
Anonymous 匿名 said...

monjeh 想問你呢個係咪張玉珊?

1:08 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名者,

我覺得有時do姐個樣都幾驚, 又係好typical整過o個d, 不過佢無佢o地咁老, 所以都仲ok!

2:46 上午  
Blogger 芒姐 said...

小敏子,

多謝你o既捧場同埋留言!

檸檬呢d軟飯王, 專係拿戀情o黎造宣傳, 搏人氣反彈...當年同王菲已經係咁! 柏芝就係為愛瘋狂o個d, 佢反正養埋一屋人, 養多個唔多啦! 不過真係戥佢o地o既下一代慘(if any)...父母都咁癲!

2:51 上午  
Anonymous 匿名 said...

monjeh sorry forgot to attach link

http://www.youtube.com/watch?v=5Rf6ODbpi_w

2:54 上午  
Blogger 芒姐 said...

多多,

你講得好o岩, 佢地如果唔係咁做又真係唔會有依家咁多noise...都係想搏頭條o者!

哈哈哈..."就算有乜事都係值得0既"呢種愛的宣言, 又真係只有檸檬呢d人先o翕得出!

2:55 上午  
Blogger 芒姐 said...

m,

唔明...你係指邊個?!

2:55 上午  
Blogger 芒姐 said...

m,

睇o左喇...o個個唔係張玉珊呀...不過呢個姐仔o係o個期成日出現o係d電視劇, 但一路都唔知佢叫咩名...

3:24 上午  
Anonymous 匿名 said...

btw, 你之前話果個紀曉男, 叫黃XX. 做左無耐就去左外國.....~

3:30 上午  
Blogger 芒姐 said...

m ,

去o左外國? 佢係咪藝訓班出身o既呢?

12:20 上午  
Anonymous 匿名 said...

係呀﹗同劉嘉玲同屆喎﹗

5:50 下午  

發佈留言

<< Home