2006年11月27日星期一

11-27(mon) 一周你估佢唔到娛聞回顧

嘩! 幾日無睇報紙…點知原來呢期有咁多你估佢唔到o既娛樂新聞!

首先係今日搭地鐵望到隔離個人o個份都市日報, 居然寫住“謝安琪未婚懷孕”…嘩! 真係你估佢唔到囉…至少係我估佢唔到!

1.“衛蘭不敢學謝安琪未婚懷孕

女歌手謝安琪未婚懷孕,其男友張繼聰昨日出席「黃大仙區節閉幕典禮」時笑容滿臉,問到女友懷孕一事,他就坦言十分開心,還說這是一件值得高興的事,不過因為安排了今日開記者會,所以詳情要留待今日才向各界正式交代。

雖然衛蘭對於謝安琪懷孕愕然非常,她大讚張繼聰是一個很專一的男人,也替他們高興。衛蘭說,自己沒考慮過未婚懷孕,現在60歲都可以生BB,若愛她的男人應該可以等等。她又謂,可能被前男友Gordon嚇怕了,所以要時間忘記。

另王菀之表示,早在一星期前已獲好友謝安琪通知喜訊,當時已恭喜了對方。王菀之說,其實他倆早有結婚念頭,相信懷孕都是在計劃之中。”


…真係恕我老套喇…未婚懷孕, 我始終覺得係一件羞家o既事多過係一件正如張繼聰所講什麼“值得高興的事”囉! 或者我個人真係out啦…普通人已經核突o架喇, 你仲要係娛樂圈o既偶像歌手(ok, 實力歌手啦佢算係…但肯定都係唔少青少年o既偶像…本來連我都ok buy佢)…你失唔失禮呀?! 仲要好多青少年係睇你頭o架嘛…有一個重大o既社會責任, 行為同埋道德標準應該比普通人高呀…依家仲要講到好似完全無o野咁, 今次就真係我估你唔到!

佢兩個仲要係同一間中學o既師兄妹…唔係因為佢o地我根本都唔知道有間學校叫恩主教 (又恕我孤陋寡聞囉…高主教我就識), 但佢o地依家咁公然未婚搞大個肚仲要懶光彩咁, 間學校都俾佢o地搞cheap晒, 真係戥佢o地間學校醜呀!

反而鬼妹仔性格o既衛蘭都話未考慮過未婚懷孕…咁當然, 到時佢會唔會講一套做一套你又唔知啦…! 但係謝安琪搞單咁o既o野, 仲要係咁後生又大好前途, 唔通真係唔想撈?! 我明白, 就算佢生o左都可以繼續撈, 日本呀, 外國呀d明星個個都係未婚懷孕, 根本無咩特別…都係o個句, 恕我老套囉! 但係我唔知香港個market係咪一樣呢? 你抱住個仔出o黎做偶像歌手, 我又真係唔知work唔work喎…或者都得o既, 周國賢都有個女…可能依家d青春偶像興呢…我老喇, 我唔知…

*************************************************

2. "遭 憶 蓮 重 創   搵 肥 谷 舊 愛 療 傷
陳 輝 虹 閃 電 娶 黃 丹 儀


林 憶 蓮 與 舊 愛 陳 輝 虹 在 情 路 兜 轉 20 多 年 , 經 歷 兩 度 離 合 , 二 人 於 今 年 8 月 再 次 緣 盡 甩 拖 , 當 時 男 方 曾 經 語 帶 哽 咽 地 訴 說 情 變 , 也 曾 揚 言 會 努 力 挽 救 , 深 情 得 令 人 動 容 。 想 不 到 陳 輝 虹 的 戀 事 突 然 迴 路 轉 , 上 月 仍 揚 言 望 與 憶 蓮 復 合 的 他 , 竟 光 速 搭 上 老 友 「 肥 谷 」 谷 德 昭 的 舊 愛 、 音 樂 才 女 黃 丹 儀 , 五 日 前 二 人 更 閃 電 往 婚 姻 註 冊 處 排 期 結 婚 。 沒 想 到 似 對 憶 蓮 一 往 情 深 的 他 , 竟 在 情 路 上 施 展 坤 大 挪 移 , 忽 然 愛 黃 丹 儀 愛 到 入 心 , 急 不 及 待 要 娶 她 做 老 婆 。”


…娛樂圈離離合合/閃電結婚其實好平常…不過見阿輝虹講到懶情深跟住又一個屈尾十唔夠幾個月就同第二個註冊結婚, 仲要係“歡樂今宵, 虛無飄渺…”o既黃丹儀…又係有d九唔搭八o者!

*************************************************

3. "呂晶晶與林韋辰發展中

04年亞姐冠軍呂晶晶,代替因簽證問題未能到福州的應屆亞姐冠軍達蓮娜.舒夫真高作親善訪問。呂晶晶談及父親反對參選時,忍不住落淚,當提到與有婦之夫林韋辰頻頻來往,她表示對方已離婚,並承認兩人有發展機會。"


…呢單新聞其實無咩新聞價值…只係咁o岩睇到, 又覺得佢兩個其實都幾九唔搭八…不過亞視d藝員炒埋一碟已經唔係咩新鮮o既事, 所以都見怪不怪! 可能杜挺豪同黃璦瑤又係未婚懷孕仲有新聞價值啦…不過佢o地兩個o係埋一齊咁多年, 反而無咁surprising囉!

*************************************************

4. “李 克 勸 唱 衰 天 水 圍   業 主 要 求 賠 償

元 朗 天 水 圍 位 置 偏 遠 社 會 問 題 又 多 , 李 克 勤 新 歌 《 天 水 . 圍 城 》 以 此 為 題 材 , 大 唱 社 會 弊 病 。 新 歌 受 歡 迎 , 天 水 圍 居 民 Maytin 卻 不 太 欣 賞 , 指 歌 詞 醜 化 及 抹 黑 天 水 圍 , 令 樓 價 驟 跌 , 在 網 上 號 召 天 水 圍 居 民 聯 同 區 議 會 要 求 立 即 禁 播 《 天 水 . 圍 城 》 , 要 求 唱 片 公 司 賠 償 。

《 天 水 . 圍 城 》 由 林 夕 填 詞 , Maytin 認 為 歌 詞 多 處 唱 衰 天 水 圍 , 如 「 圍 住 了 冰 雹 , 圍 住 了 刻 薄 」 似 誹 謗 居 民 都 是 刻 薄 的 人 , 用 不 久 的 濕 地 公 園 則 被 指 是 「 赤 地 太 濕 , 這 地 球 沒 芳 草 」 的 不 毛 之 地 , 學 生 只 能 在 區 內 「 圍 住 了 升 學 」 無 前 途 , 居 民 想 出 外 也 因 交 通 昂 貴 而 寸 步 難 行 , 「 要 見 步 行 步 , 無 車 票 又 怎 去 覓 去 路 。 」

天 水 圍 樓 價 多 年 來 無 起 色 , Maytin 指 現 時 更 無 望 返 家 鄉 , 「 天 水 圍 比 佢 咁 毒 唱 法 , 樓 價 立 即 急 跌 , 居 屋 、 私 樓 無 一 倖 免 。 」 他 又 解 釋 針 對 歌 手 而 不 批 評 填 詞 人 , 是 因 為 林 夕 有 情 緒 病 「 告 佢 唔 入 。 」

Maytin 怪 論 引 起 不 少 網 友 討 論 , 長 氣 妹 稱 , 「 真 係 乜 人 都 有 , 樓 價 急 跌 又 關 首 歌 事 ? 首 歌 有 冇 咁 大 影 響 力 呀 。 」

社 工 官 員 都 唔 高 興

元 朗 區 議 員 周 永 勤 透 露 , 有 些 社 工 及 官 員 對 歌 詞 負 面 描 寫 天 水 圍 「 唔 高 興 」 , 但 他 認 為 流 行 曲 令 人 更 關 注 區 內 問 題 也 非 壞 事 。”


…呢段就最九唔撘八喇…大佬! 係咪唱兩唱你個樓市會跌呀? 真係咩都有得你o翕! 有人唱o下可能反而仲令多d人留意天水圍, 或者會升番兩o下都唔定添!

不過最搞笑都係蘋果…真係日日都捕住d discussion forum, 有無料都照抄可也…依家做記者真係易, 連搵料/作料時間都慳番!

33 Comments:

Anonymous 匿名 said...

謝安琪今日記者會話佢地o係3月已o係雙方家長面前訂婚,亦諗住明年1月結婚。
亦有計劃盡早生bb,因佢麻麻已90歲,想抱孫兒。

係唔係藉口都好,但我信佢,哈,
因為我本身幾鍾意謝安琪,唱得而且性格爽朗,
同埋佢地睇落真係好開心,幸福。

我會祝福佢地。
我自己覺得冇咩問題,
不過我自己就唔接受自己係未婚懷孕。
 

8:36 下午  
Anonymous 匿名 said...

Re: "真係恕我老套喇…未婚懷孕, 我始終覺得係一件羞家o既事多過係一件正如張繼聰所講什麼“值得高興的事”囉!"

同意呀, 未婚懷孕真係好羞家, 係一家都蒙羞呀! 當然, 呢d係個人選擇, 旁人係無資格出聲, 不過希望d人決定未婚懷孕前, 唔該諗諗自己父母先, 你自己唔介意俾人話o者, 咁你阿爸阿媽呢? 佢地唔只會俾人笑, 仲會俾人話唔識教女添呀!

9:01 下午  
Anonymous 匿名 said...

Re:"真係恕我老套喇…未婚懷孕, 我始終覺得係一件羞家o既事多過係一件正如張繼聰所講什麼“值得高興的事”囉!"
恕我真言...羞家與否...都要睇你既觀念如何...
只不過今次事件發生係一對偶像身上...
真係會有負面反應...
但我都希望佢地會好好咁對待自己的bb...

12:10 上午  
Anonymous 匿名 said...

佢地兩個都係基督徒黎ga wor!
真係有一百個問號囉...

12:18 上午  
Anonymous 匿名 said...

基督徒????!!! 基督徒未婚懷孕就真係未免太離譜喇!!!!

比比 said, "羞家與否...都要睇你既觀念如何..." <-- 咁又係, 所以D大陸人成日做埋晒D失禮野都唔覺得有問題O羅, 因為O係佢地O既觀念裡面, 即使係隨街大小便都無乜野之嘛!

10:33 上午  
Anonymous 匿名 said...

話之佢啦, 只要佢唔後悔, 佢父母又唔覺無面咪算lor! 不過基督徒都要搞到未婚懷孕就真係... 同埋真係會對歌迷做成一個壞榜樣lor, 佢地就話成左年又有錢結婚jeh, 咁無錢又未夠秤geh又點呀? 最怕有無知少男少女有樣學樣jeh!

12:29 下午  
Anonymous 匿名 said...

咁又恕我直言,睇黎謝安琪同張繼聰係認真交往既,又有結婚既打算,又想生bb,到真係有左,就順利成章結婚,我欣賞佢地負責任同坦白既表現!總比好多玩玩下既女明星,有左咩,唔聲唔聲落左佢,使咩同公眾交待又要樹立榜樣咁多野?

好似eason,蔡一智,小S都係有左甚至生埋先結婚,我又真係唔覺得好大問題喎!人地兩個人認真交往生兒育女,結婚先後係次序問題,我真係唔覺得有咩咁羞家。比起陳小春呀官恩娜(有雜誌影到佢幾年前同黃浩然去醫院落仔),我欣賞謝安琪同張繼聰好多!

祝福佢地!

2:32 下午  
Anonymous 匿名 said...

eason,蔡一智,小S... ho ho ho, 聽講三個都唔係好人呢...

3:12 下午  
Anonymous 匿名 said...

好唔好人我唔評論,但我睇到佢地對伴侶同一個小生命認真。

當然我唔係話鼓勵未婚懷孕,但我睇到佢地唔係一d對男女關係隨便既人。肯去承擔責任亦比乾脆消滅一個小生命值得嘉許。

3:47 下午  
Anonymous 匿名 said...

你又知佢地唔係一d對男女關係隨便既人? eason,蔡一智,小S未結婚前有幾多個女人/男人你又知唔知? 風流半生, 一朝成婚生子, 人地就覺得佢地唔係一d對男女關係隨便既人, 咁都幾好喎, 之前的可以一筆勾銷, 果然係立地成佛!

不過你都講得有道理, 至少張、謝肯去承擔責任, 咁樣的確比乾脆消滅一個小生命好... 不過未婚懷孕這種行為一點也不值得嘉許!

4:04 下午  
Anonymous 匿名 said...

針對事唔係針對人,我唔係一d成日留意同關心人地d男女關係有幾混亂然後背後說三道四既人。事實上我都唔認同就算係公眾人物拍拖結婚生仔都要俾成個香港既人公審,然後d三姑六婆鬧完仲好似覺得自己替天行道咁正義!

”我睇到佢地唔係一d對男女關係隨便既人”我係指Kay同張繼聰,而Eason同左佢老婆一齊後我真係好似無見過佢隨便喎。小S懷孕係計劃之內既事,佢地一早已計劃如果有左就立即結婚。蔡一智我唔太知佢一向感情生活,而SORRY我都無咩興趣講真。

我指既係好多情侶就算未結婚,關係同結左婚唔係好大分別。好似李克勤盧淑儀/郭晉安歐倩兒/Eason之類,就算佢地真係有左先結婚,我亦唔認為要講到「好羞家」咁大既指控。因為佢地都唔係對男女關係好隨便,結婚只差在遲定早,有左小生命只不過係早d做o者。

Kay同張繼聰話早在三月已經在家長面對訂左婚,亦有趁早懷孕既打算,因為張既祖母已90幾歲要抱孫。佢地亦唔係有左先打算結婚。

4:34 下午  
Anonymous 匿名 said...

我覺得張繼聰所講“值得高興的事”係指佢同自己既未婚妻有愛情結晶﹐而唔係指“未婚懷孕”囉。

“未婚懷孕”係唔係好羞家就因人而異。佢哋既 situation 應該唔會覺得羞家。不過﹐“未婚懷孕”的確係件不負責任既事。就算佢哋已經訂左婚﹐但又有邊個知將來會係點? 有d咩事﹐都係害左個BB。

雖然“未婚懷孕”係負面既事﹐但佢哋用一個非常正面既態度去面對。都可以算係帶出好既訊息。

祝福佢地<3

(仲有﹐其實我想問讀基督教學校既人係唔係一定係基督徒? 我以前讀天主教學校都唔係天主教徒。)

5:00 下午  
Anonymous 匿名 said...

嘩, 芒姐, 呢度好激呀! 未婚生子呢d 咁敏感o既話題我都係唔多敢搭口, 不過依家d人又真係越來越開放o既, 不過算啦, 我o地都係唔好評論咁多, 費事得罪人啊!

另外, 天水圍o既樓價, 其實就算無o左o個首歌都係咁上下o架啦, 樓價o既o野一向都係睇地段, 香港島o既地比九龍貴, 九龍o既地又比新界貴, 交通方便/位處地鐵上蓋o既又會賣貴d, 一向都係咁o架啦! 天水圍的確係偏遠o左少少, 區內又未發展到自給自足, 居住環境唔夠別區好, 咁樓價低d都係正常o架喎, 邊關首歌事呀! 仲要唔怪林夕怪李克勤, 會唔會搞笑o左d呀?! 其實首歌都係想喚起大眾對天水圍o既關注o者, 點解要將佢理解為"唱衰/抹黑"呢?

希望以上言論唔會得罪天水圍區o既居民, 如有得罪, 請大家原諒! 要建設一個社區, 畢竟需要時間, 慢慢o黎啦, 天水圍總會有轉運o既一日o既!

5:02 下午  
Anonymous 匿名 said...

我唔係為芒姐、匿名講說話, 亦唔打算評論人家未婚生b係咪羞家, 我只係唔明點解要等到有左先結婚... 結婚係為生仔? 如果一直無bb就成世都唔結婚? 如果係咁, 段婚姻就唔係男女雙方對對方o既承諾, 而係對個bb o既承諾啦! 如果個男人係為個b先同我結婚, 我心裡面一定會有條刺!

既然計劃得生bb, 咁點解唔計劃結婚先? 大家成日都話"先生b後結婚無問題", 咁我亦想問問大家"先結婚後生b又有乜問題呢"? 奉子成婚未必係羞家, 但諗埋一堆藉口去justify奉子成婚, 咁就a bit核突lor!

5:40 下午  
Anonymous 匿名 said...

Re: 順利成章

係"順理成章"呀!

btw, monjeh, 請問你識唔識"小鳥必必"? 王貽興話佢有睇過, 仲慨嘆20來歲o既人唔識! monjeh, 你話我o地同才子係同一個年代, 但係點解我完全唔知有套卡通叫"小鳥必必"o既? 我同事(土生土長香港人, 同sammi同年)都話未睇過喎, 佢話佢阿哥(同克勤同年)就有睇過! 究竟才子o係邊處睇過"小鳥必必"呢?!! 疑惑中...

6:07 下午  
Anonymous 匿名 said...

要落好容易,要生就好難。

11:28 下午  
Anonymous 匿名 said...

致所有贊成及支持未婚懷孕的人:

祝願你地晌金豬年齊齊未婚懷孕+奉子成婚!!

12:21 上午  
Anonymous 匿名 said...

哈! 我諗我地lee度所有人唔多唔少都係"一d成日留意同關心人地d男女關係有幾混亂然後背後說三道四既人", 為左唔想好似"d三姑六婆鬧完人仲覺得自己替天行道咁正義", 我決定唔評論喇(不過聰明的芒姐應該估到我個立場)!

1:07 上午  
Anonymous 匿名 said...

其實我個人立場覺得未婚懷孕唔算得上係一件羞家的事。這並不代表我開放,而係我覺得這是個人選擇,當然我自己一定不會未婚懷孕。未婚懷孕又好似唔太關有冇家教事,講真~未婚懷孕o既女仔並唔一定係壞,都有係乖女,好媽媽o既一群。因為人地未婚懷孕而笑人地阿爸阿媽o既人,本身自己家教一定唔好先會做埋呢d唔尊重別人的行為。
有時睇野又未必需要睇到咁嚴重。只要佢地盡好做父母的責任,我又覺得未婚懷孕又有幾差呢?只要當事人開心,有責任心,覺得幸福就已經好足夠啦!

不過當然啦~我唔係好信佢地訂o左婚先有bb,如果有計劃生小朋友就唔會同一時間簽新公司,唔驚比人告毀約咩?!所以我覺得佢地唔夠坦白

10:59 上午  
Anonymous 匿名 said...

完全同意yuki

"因為人地未婚懷孕而笑人地阿爸阿媽o既人,本身自己家教一定唔好先會做埋呢d唔尊重別人的行為。"

1:05 下午  
Blogger 芒姐 said...

嘩...一下子咁多留言, 唔知由邊到覆起添...

其實我o既睇法已經講過, 無謂再重覆...大家有自己o既立場同埋意見都歡迎你o地發表...但係又唔洗太激動o既, 可以冷靜少少, 呢度最歡迎o既係和平而又理性o既討論...人人都有唔同o既見解, 絕對應該尊重唔同o既意見, 無論係咪你認同o個套都好! 香港地好在就係重有言論自由呀嘛!

不過原來大家對呢個topic咁有興趣, 相信老師們應該好高興, 因為通識堂可以以呢件事做例帶領學生discuss下!

3:10 下午  
Blogger 芒姐 said...

Sandy,

re"天水圍城"...d人話唔閙林夕閙克勤係因為話林夕有情緒病喎...真係一片歪理! 不過算啦, 大家都係搵d o野o黎講o下, 吹吹水...又可以等蘋果多d新聞o者!

3:12 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

re: 順理成章...多謝指正!

re: "小鳥必必"...真係聽都未聽過喎..."鬼馬砵砵車"就睇過, 仲幾鍾意睇添!

阿才子究竟係咪真係同我o地同年代o架?! 定係佢睇重播? 又或者因為佢依家入o左tvb做型男, 可以拿番tvb d珍藏o黎睇呢...

3:15 下午  
Blogger Unknown said...

hi..係囉...留意番d新聞...就知其實佢地一早定jor婚...咁生仔都好正常je...香港人就係咁奇怪...你話佢結jor婚呢...個吸引力當堂跌watt...你話佢定jor婚呢...又好似接受到咁wo...仲會覺得佢地感情都應該幾穩定咁....

0個日聽到呢個消息...我都既開心架
本來好唔鐘意佢地兩個...點知聽jor阿kay隻碟..有"我歌故我在"0個隻...愈聽愈鐘意囉...

不過張生就......見親佢都帶住個大黑超....十足十單立文咁..唔知邊個?
去TVB"下一站彩虹" check 下...同謝君豪爭吳美珩0個個有錢老細呢!!!

as a conclusion...有BB點都係一件直得開心既事......有父有母..又唔係養唔起
分分鐘個仔第時係紅歌星添呀!! haha..

我地應該戥佢地開心架!!

每個人有自己既路....只要係唱得好既...唔怕下年出番黎無人再聽佢唱歌啦!!

8:01 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐......
坦白講我覺得你今回激動左囉。謝小姐跟張先生的事各有看法我亦理解,但你卻因此引申而認為他們認的中學很Cheap...... 其實好多人都會睇你的評論,雖然你有說的自由,但你單憑一兩個畢業生的行為而判定那所學校是cheap的,會否過於偏頗呢??

你試下咁諗,如果你讀過間中學因為出左個出名的畢業生攪未婚懷孕的,然後就被街坊說呢間學校係好Cheap的,你會好受麼。
況且,那間學校雖不算十大名校,但也算不俗的。

2:10 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐無話佢地間學校cheap, 只係話擔心佢地o既行為會令人覺得佢地間學校cheap o者!

"如果你讀過間中學因為出左個出名的畢業生攪未婚懷孕的,然後就被街坊說呢間學校係好Cheap的,你會好受麼。"

係唔好受, 不過無得揀, 所以學校經常提醒學生唔好行差踏錯, 因為佢一日為某校學生, 就一世都背住"某校學生"lee個朵!

依家D人太自我中心, 事事以自己為先, 覺得自己開心就可以, 不必向別人交代... 其實人響社會裡面有好多個角色, 每個角色都有本身O既責任, 你以為做人真係只需向自己交代咁簡單咩! 人人都只顧自己感受, 難怪社會越來越唔和諧啦!

11:05 上午  
Anonymous 匿名 said...

陳奕迅、袁靚靚、吳君如…都未婚生仔啦,點解又無人話佢地羞家?

1:01 下午  
Anonymous 匿名 said...

其實討論的focus 係咪應該係「唔應該有婚前性行為」而非「未婚懷孕」呢??
因為我覺得未婚懷孕只不過係講緊有無做好安全措施。如果係贊同婚前性行為的人,咁就自然會覺得佢地Kay + 張繼聰係負責任的父母, 因為佢地無選擇唔要個bb。
如果只針對未婚懷孕,就似有教唆年青人可以有婚前性行為, 但記住要做好安全措施咁。所以我覺得討論的重點其實係婚前應否有性行為。

7:04 下午  
Blogger 芒姐 said...

To all,

好, 呢件事回埋今次唔會再回喇, 費事沒遠沒了咁拗落去...

多謝老餅幫我講出o左好多心底話, 佢講o左o既points, 我無謂再重覆!

坦白講, 一個人o既行為, 絕對會令人對佢出身o個間學校有正/負面o既影響...梁gigi就係最佳例子...咁當然, 佢o既校友根本o係無得揀o既情況下成為佢校友, 所以呢一點係好無耐...亦都係因為咁, 學校先咁重視學生品格, 道德標準同埋校譽! 我亦都完全唔認為o係o個間學校出身o既就會因為呢件事已變成唔好o既學生, 但個別學生 (尤其係知名人士)o既行為, 一定會對間學校o既公眾形象造成影響...

7:05 下午  
Blogger 芒姐 said...

(cont.)

其實未婚懷孕, 我個人真係認為係羞家o架...咁當然, 每人o既道德標準唔同, 我亦都唔係話認同一百年前要拎去浸豬籠o個隻咁嚴重...但畢竟呢個係中國人社會, 傳統思想道德標準同外國不能相比...加上係年青偶像, 小朋友好多o野會有樣學樣, 所以要負起o既社會責任會更加大...

至於陳eason, 吳君如, 蔡一智or many others (袁靚靚同chilam話已經o係n年前結o左婚)...我個人無認同過佢o地o既行為, 如果你要問我點解少d人話佢o地, 或者係因為佢o地年紀老d, 成熟d咁o卦(呢個純粹係我個人猜測, 無任何support)...而今次o既主角係樂壇一對新人 (雖然原來佢o地都唔係話好細個), 俾人感覺baby d...亦都同時下年青人o既年紀接近d咁啦...

咁當然, 我絕對欣賞佢o地係承擔自己做o既事情o既後果呢種attitude, 絕對好過d人一走了之或者落o左個仔...所以我同樣會祝福佢o地!

7:14 下午  
Blogger 芒姐 said...

最後,

o岩o岩睇到雪人個留言...好認同你o既分析, 果然係有條理, 簡單清晰, 亦有point...

如果齋係focus on未婚懷孕, 咁佢o地o既負責任行為絕對值得讚許添!

7:17 下午  
Anonymous 匿名 said...

其實我覺得你講野都好有問題下, 羞唔羞家都可以用得出, 唔該你自己諗諗, 佢地唔講唔認有左bb 會俾人點寫, 又唔通要鬼鬼鼠鼠咁落左個bb就唔羞家?! 佢地咁做要幾大勇氣, 係咪應該俾返d鼓勵佢地有勇氣去面對佢地自己做o既事呢?
未婚懷孕羞家, 我一睇到就笑到出唔到聲, 我想問有幾多個係無過婚前性行為? 而家佢地只係意外有左bb, 分別係你地無意外懷孕到, 但其實你地係咪五十步笑百步, 口口聲聲好正義咁數落人, 唔該, get a life! 呢d 係人地o既事, 其實洗唔洗你多把口去話人地羞家呢???

4:11 下午  
Anonymous 匿名 said...

第32個留言o個位匿名人士問:「我想問有幾多個係無過婚前性行為?」

咁仍然有人唔會有婚前性行為o既, 唔係個個都好似閣下咁墮落, 咁性饑渴o既!

1:42 下午  

發佈留言

<< Home