2006年10月30日星期一

10-30(mon) 童星

上期提過曾經好紅o既童星“東東大師”張裕東…八卦走去search o下佢o既近況啦…點知真係俾我search到一篇成報o既訪問!


http://www.singpao.com/20060501/local/836679.html

愛心行動﹕雙待羔羊 尋找人生路 張裕東盼入娛圈

18歲是人生成長階段的轉捩點,代表已經長大成人、有獨立自主能力、要肩負個人生活態度及責任。然而,不少剛踏進18歲的青少年中五畢業後,卻先要面對升學與工作的抉擇,顯得迷茫失自信,如一隻小船失去掌舵,在大海中無定向漂浮。

擁有一張熟識面孔的張裕東(東東),正正面對如此重大的考驗,他加入雙待青年一族,對前路感到茫茫,毫無頭緒,是不少青少年的寫照。

打從六歲開始東東因緣際會加入電視台成為小演員,當年的他天真活潑可愛,使他有機會參與不同類型電視劇集的演出,最為印象深刻是他擔任兒童節目《閃電傳真機》的小主持,其表現在一眾小演員中最為突出並令人受落。

其後,他除了參與電視台節目,更有機會在舞台演出,甚至在香港電台擔任主持,被封為「東東大師」。「以前做小演員從來不覺得對返學有影響,通常我在周末及周日才到電視台錄影,工作不算太忙,我覺得好玩好有興趣,小學時我的成績不錯,還是一名優異生添!」他雀躍的道來。

重讀中五 無心向學

雖則口講沒影響,但是年紀小小的東東,超過八年時間,兼顧學業與工作,就在踏入中學開始,他坦言因為不適應中學生活,對學習感到困難,加上外來吸引多了,對學習提不起勁,成績漸漸滑落,中學會考的成績更不如理想,連升讀中六也不合資格,需要重讀中五。自言性格樂觀的他,容易忘記憂愁,故此從沒介意自己是中五重讀生。但對於剛踏入18歲,還未找到自己的前路,少不免心裏感到焦急。

「我形容這一年重讀的生活是頹廢,很多時在家玩遊戲機、與朋友出外玩,根本沒有一個大的推動力,使我着緊自己。不過我同自己講過,18歲後不可以如此繼續下去,我真是很想做藝員,曾試過去投考無線藝員訓練班,不過失敗了,連我最大希望也幻滅,都唔知可以做到甚麼。」說時東東語帶徬徨。


Sorry…恕我直言, 睇完之後對佢o既感覺真係勁廢囉…佢o既人生目標係:“投考無線藝員訓練班”…仲要失敗o左! 哎…想點呀? 明星夢發完未? 可唔可以有d有意義少少o既人生目標?!

睇到一個又一個失敗o既例子仲唔醒覺? 有幾多個真係可以由細紅到大呀? 你睇o下當年大紅o既李泳漢+李永豪兩兄弟依家點就知啦…仲要佢兩個已經係有阿爸阿媽撐腰o個隻都搞成咁! 唐寧已經算係最成功o既例子o架喇!

小朋友…唔好發明星夢喇…讀多兩年書充實o下自己好過啦…f.6都讀唔到, 出到o黎真係好難搵食o架! 佢個星媽當年推佢出o黎做童星…真係害o左佢! (好似唔止佢, 佢家姐都係, 不過紅o既程度差好遠, 所以d人唔知o者! 同埋sorry, 佢阿媽個樣真係好typical o既星媽look囉…感覺有d似濕身cream個李蘊媽!)



再睇o下d討論區…d人話佢原來唔止發明星夢, 仲變得好壞…又食煙又飲酒又蒲吧講粗口, 仲要索o野添…真係世風日下…佢以前真係好鬼死可愛o架嘛!


http://www.kungfuboard.com/forums/printthread.php?t=29678

節錄自東東個xanga:

“又無工翻
恭喜晒
今個星期蒲祝四晚喎
兩晚hot ,1晚search,1晚bling
麗拜四晚蒲完
去左亡命差局
再去亡命lunch k
而家麗拜5野晚翻到屋企
應間訓死佢
唔通個d身活又要開始??
我唔想架”

“唉呀!!!!我今日無翻到工呀
點算呀我想打死自己呀呀呀
我真系唔會再容許自己有下一次囉
好憎自己呀
thursday nite我3點前1定要離開中環
但系禮拜六就玩盡佢
尋晚索大左既時後
諗左d好得意既野
努力努力努力努力努力努力努力努力努力努力努力努力”


睇完佢寫o個d o野, 真係…哎! 雖則話莫欺少年窮, 但係搞到好似唔識字咁…真係令人惋惜! 亂咁寫, d錯別字多到呀…我明白打日記係casual, 我亦都承認我自己都成日會錯別字…但都唔洗錯成咁呀?! 小朋友…真係讀多兩年書學多幾隻字先啦!

D discussion forum post左佢同埋佢當年o係“閃電傳真機”個好拍檔zoe陳婷欣o既xanga出o黎..八卦如我o既朋友可以入去睇o下! 睇o下呢兩個我o地睇住佢大, 又睇住佢“壞”o既小朋友變成點! Zoe個樣係變到唔多認得…至於東東個site, 應該要login xanga先可以睇到…

東東: http://www.xanga.com/cYtung

zoe: http://www.xanga.com/lowbzoe

居然仲搵到一個東東o既網頁…其實呢個site我好似n年前入過去o架…不過o個時o既東東未變到咁恐怖, 仲係超得意o架! (雖然你某程度上, 都可以foresee到佢會變成咁…咁細個就俾個大染缸污染…真係十個有九個都變壞啦!

小東東網頁:

http://members.tripod.com/~cutielandhk/dongdong.htm


因為search呢個topic, 仲搵到一篇好有趣o既日記…有趣在佢係講關於做童星o既苦與樂, 同埋有另一d我有興趣/同我有少少關係o既topic…所以睇得好高興:


http://say8por131.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=195464


延伸閱讀:

咁o岩睇到一個forum係討論大家懷念o既兒童節目主持…有提及我o地呢期成日提起o既羅頌華哥哥, 容錦昌哥哥, 同埋潔儀姐姐添…hoho, 真係好令人懷念啊:

http://forum.timway.com/f/viewthread.php?action=printable&tid=5989

10 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我前幾日睇完你個post都有search張裕東!
真係估唔到佢變到咁樣!完全可以用“死o靚仔"黎形容!
然後又諗起小柏林,雖然大個唔靚仔,但就叻仔!

咁鄧一君算唔算童星呢?

3:40 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒妹:

童星長大之後,只要佢唔繼續發明星夢,腳踏實地讀書、工作,都已經好成功。

路家敏(嘻嘻,佢係我之前個一脫o既,又實在太經典啦,無辦法唔講吓佢。仲有,佢係師姐,有豆零咁多感情分。)、鄭柏林等,做番一個普通人,令人更加尊重。

江麗娜/唐寧都要改名o黎個大變身,機會又大d嘛。

9:42 上午  
Anonymous 匿名 said...

如果你講開童星﹐我覺得最成功都係馮志豐。

佢同其他出名明星一樣﹐細個時紅到隻手遮天﹐套套劇集既細路都揾佢做。

不過人地中學時而有‘遠見’﹐知道唔可以一路食住呢條水﹐發奮讀書。最終中學畢業後考入浸會傳理系。(要知道呢科都唔易入啊!)

之後再寫劇本﹐應徵做電台18樓c座編劇。

佢個樣當然唔可以再做大明星啦﹐但都算正正常常(需知道好多童星大個左個樣都好怪)﹐似番個電台節目主持人樣。

佢咁樣咪既可以運用已前做娛樂圈既優勢(或者佢仲識d人)﹐又可以成功地轉居幕後囉! :)


另外﹐路家敏都幾叻。佢細個時又係無人不曉﹐之後仲考入演藝(要入娛樂圈咪從呢D渠道囉﹐你一定比其他人有優勢)﹐不過最尾都係洗盡鉛華﹐入左人民入境事務處做事﹐都叫有份好工丫!

最怕D人唔肯接受現實﹐唔識見好即收﹐由一線退到七線﹐仲要留0係娛樂圈。

10:06 上午  
Anonymous 匿名 said...

聽講馮志豐不嬲讀書都ok, 佢小學時雖然成日要拍戲, 不過成績無受影響, 依家0既傳理系都唔係易入, 佢0個個年代就應該更難矣!

2:16 下午  
Anonymous 匿名 said...

標 題 : 童 星
作 者 : KOS (ken)
貼 文 時 間 : 2006-1-19 19:09:09 文 章 編 號 : 2-688-10

相 信 各 位 知 道 誰 是 唐 寧 , 就 是 童 星 江 麗 娜 , 曾 參 與 《 縱 橫 四 海 》 ( 飾 鍾 楚 紅 童 年 ) 和
《 BEYOND 日 記 之 莫 欺 少 年 窮 》 ( 飾 黃 家 駒 妹 妹 一 角 ) 。


香 港 的 童 星 在 長 大 之 後 , 鮮 有 繼 續 從 事 影 視 行 業 ; 現 時 仲 有 繼 續 在 電 視 出 現 之 童 星 ( 粵 語 片 及 電 視 ) 計 有 石 修 、 薛 家 燕 、 李 永 豪 等 。 七 八 十 年 代 憑 《 小 時 候 》 紅 極 一 時 的 王 書 麒 , 曾 經 有 一 段 時 間 淪 落 到 做 三 級 片 男 主 角 , 而 他 的 拍 檔 路 家 敏 , 長 大 後 一 度 做 過 港 台 《 少 年 警 訊 》 的 主 持 , 後 來 好 似 話 做 了 入 境 事 務 主 任 。 而 做 《 上 海 灘 》 童 星 成 名 的 馮 志 豐 , 現 時 在 商 台 做 主 持 工 作 ; 也 是 老 牌 廣 播 劇 《 十 八 樓 C 座 》 的 監 製 。 最 成 功 的 童 星 莫 過 於 徐 小 明 ,他 學 歷 不 高 卻 憑 自 己 努 力 自 修 , 而 家 係 有 線 電 視 董 事 之 一 。


〔 原 作 者 曾 在 2006-1-19 19:12:03 修 改 此 文 章 〕

3:47 下午  
Blogger 芒姐 said...

anb, rona姐姐, 金小姐, Fat Up Fung, Anonymous...

可能其實最成功o既童星係粵語片年代o個d...睇o下芳芳姐, 寶珠姐, 家燕姐...個個由細撈到依家都咁掂! 後期o個d真係無得比!

咁馮志豐都算係幾成功轉型o架喇, 依家都無咩人記得佢係童星...柏林仔可以由八十年代尾最紅o既童星抽身去做番普通人, 又係值得讚賞!

鄧一君當然算係童星啦...我o地年代d etv, 三套唔埋兩套就有佢...以前放學搭巴士仲試過同佢同車添, 佢好似讀玫記...o係銅鑼灣又成日撞到佢...佢好似都係大我o地幾年!

唐寧/江麗娜o係長大o左o既童星當中都算撈得唔錯...仲有戴夢夢都ok呀, 幾乎無人記得佢曾經拍過咁多戲...我依然覺得李氏孖仔係最慘囉...由一線撈到落七線, 仲要因為同個楊思琦一齊成日都俾人話佢食軟飯...真係咩自尊都無晒啦!

4:39 下午  
Anonymous 匿名 said...

我以前好鍾意..陳婷欣..覺得佢好可愛...所以頭先見到有佢既網誌.我都想入去睇下..但入唔到去>~<

另外我又好鍾意之前做過好多套既劇既'成珈瑩'唔知佢而家又會變成點呢?

的確d小童星細個個時係好好好可愛...但大下大下就...唔知呢..可能佢地d媽咪真係諗住佢地一世可以做明星..所以唔緊佢地既學業..或者修養..唉....

唐寧..真係算做少數大個左..個樣仲好得..真係做到明星個批喇....講真...做明星..真係,要靠樣架喎....衰d講句..又無樣?又無內涵??邊會有人想睇你喎???細路仔時好可愛....大佬..個個細路都可愛架啦....唔通你細個做過明星..大個左就一樣比你做咩?

1:19 下午  
Blogger 芒姐 said...

成珈瑩o係舊年套人氣劇"天幕下的戀人"飾演niki的童年, 劇情仲講佢暗戀現實生活中的親生哥哥成展權 (飾演少年鄭嘉穎)...感覺超奇怪! 佢已經變成一個肥嘟嘟少女, 唔再係好得意o既小朋友lu!

2:09 下午  
Anonymous 匿名 said...

謝謝分享 哦!!童星長大之後,只要佢唔繼續發明星夢,腳踏實地讀書、工作,都已經好成功。

5:49 下午  
Anonymous 匿名 said...

逢場作戲 過客 牲口和奴隸 神仙都是中性人 下一站廁所
執子之手與子偕老 秦淮八艷
情場本·拉登 絕代佳人再見時間
只是連翹美麗到腐爛
另一季花開談談情,聽聽歌
中年危機繁華的孤單
平靜的幸福心隨茶動
茶一般的女子.
愛情良藥
幸福倒計時
守護者手心裡
寂寞入口既化驕傲價值Yes Man成全蕩氣迴腸
開花寂寞的香煙
情場本·拉登左岸右轉風之影
遺忘樂之墓 烏托邦
獻祭左岸
溫暖的眼淚盲山品读
鳳簫吟
燎燃我的寂寞藍色粉末歲月如水

12:14 下午  

發佈留言

<< Home