2006年10月26日星期四

10-26(thurs)“藍月亮”結局篇

雖然都播完o左一段時間…但點都要講埋佢!

上個weekend終於都睇完晒期待o左好多年, 一連十六集o既“藍月亮”! 十六集 (仲要每集得半個鐘) 都幾好呀…可以快手d睇完, 通常d青春劇都係十集貨仔…短短o地幾清新咪好囉!

youtube o個位羅頌華fans真係好, 又upload左一段“藍月亮”片段…大家今次除o左可以睇到羅頌華哥哥之外, 仲有我認為做得好好, 好配合佢劇中個花名“低b”, 仲好癡情+好瘋癲o既容錦昌哥哥…佢做得咁好, 係咪佢“癲的先兆”呢?



仲有, o個個好咀jell jell o既小妹妹…真係做得好好, 好自然, 好逼真…真係好似d好克人憎o既細妹, 好搗蛋, 但又好精靈…咁多個人之中, 我覺得佢演技真係最好! 點解佢之後無繼續o係呢行發展呀? 係…其實唔應該叫人o地做小妹妹, 睇番佢應該仲大我一兩歲, 應該叫咀jell jell姐姐至o岩! 究竟呢個姐姐叫咩名呢?

至於羅頌華係做得幾好o既, 抵佢有得做男主角…但係略嫌佢唸對白真係太似朗誦, 唔夠自然…我諗佢其實係適合做主持多d! 同埋佢d粉+烟脂未免太厚…唔好忘記佢仲要係男人o黎o既!

其實睇睇o下, 佢除o左似何家勁/孫耀威…其實仲有d似無線九十年代中後期一個兒童節目小演員張裕東囉…大家知唔知邊個呢? 有一期佢都好紅o架, 電視又有佢 (“閃電傳真機”幾乎day day都有), 電台又有佢 (梁奕倫個“倫住o黎試”節目有個叫“東東大師”o既環節係佢主持), even電影都有佢 (印象中佢o係“風雲”應該係做聶風或者步驚雲是但一個o既童年)…係o個期最紅o既童星! 佢係就係好醒, 不過實在過份老積, 失去o左小朋友o既童真…同埋通常呢d眼大大得意仔, 大個一定唔多掂…聽聞佢後來o係學界仲要係懶型但又壞到唔恨o個隻! (人o地仲係讀港華o架喎!)

講番呢套劇o既兩個女主角先…本來一開始話睇完個片頭覺得潔儀姐姐好似得d, 但係睇埋落去,我真係寧願揀萬二蚊囉…起碼活潑d可愛d! 潔儀姐姐個感覺超呆滯, 表情超生硬…當然, 女仔咁睇o者, 男仔應該又唔係咁睇! 有集話佢特別悉心打扮去約阿羅頌華哥哥…嘩! 佢個紅衣+濃妝打扮…正如佢劇中個老豆攝石人攝攝巴b攝攝攝 (佢當年同李紫昕姐姐好似合唱o左隻咁可愛o既歌曲) 蕭亮講, 真係“驚為天人”囉…嚇到我呀! 我以為佢打算自殺添呀…真係唔慌唔“驚為天人”喇!

潔儀姐姐就清純d, 但係萬二蚊就可愛d…你會點揀呢?! 真係好似當年“紫青雙劍”咁, 大家總要take side支持一個…我o個時係揀紫色楊寶玲o架…你呢?

萬二蚊初出道時真係好嬌嗲, 講o野把聲係嗲到唔恨o個隻, 唔怪得知佢唔算好靚, 但係都電暈晒d人…但係唔知點解佢後來把聲會沉o左咁多o既呢? 定係佢刻意壓低把聲…隨住年紀轉變想轉型, 唔再走可愛路線呢?! 你睇o下佢o係“殭屍”幾咁型呀?! 哈哈…其實我鍾意型o既佢多d囉…因為我不嬲都好怕d嬌嗲人!

諗番好似潔儀姐姐都有做“殭屍”o架, 係第一輯第一個單元, o係日本做o個隻女鬼初春…亞視真係套套戲都有同一班人做, 仲要一做就做足十年, 要幾線劇集都係佢o地…所以如果睇熟o左, 真係會好有親切感! 亞視作為二奶台…係唯有sell“溫情”o架喇!

同埋究竟羅頌華依家真係去o左邊呢? 我都好有興趣知…記憶所及最後o係電視見到佢係做“睇真D”o既主持…之後就唔見o左喇!

基本上我覺得呢套劇同“淘氣雙子星”有d似, 劇種似, 感覺亦幾似…但係最似係兩套劇都係俾d女角拖垮o左…兩套都係d男主角做得好好, 但個女主角就做得超生硬 (潔儀姐姐vs余倩文), 同埋都唔係劇情形容到咁“驚為天人”o既…有d要“噓”佢o既感覺! 仲有呢d青春劇o既ending通常男女主角都唔會o係埋一齊, 尤其八十年代移民潮之下一定係講男女主角是但一個去外國讀書, 各奔前程…呢段荳芽夢永遠都唔會結果, 此情只待成追憶o個隻…!

呵呵…睇多幾集發現原來萬二蚊個女同學仔就係另一個當年“500飛虎隊”o既台柱吳秀芳姐姐 (咁當然就無“430”o既譚玉瑛姐姐咁經典o既)…佢都做得幾好o架, 至少係字正腔圓o個隻! 不過佢呢個長鬈髮look真係差d唔認得佢, 因為以前睇“飛虎隊”佢長期都係短頭髮o架嘛! 如果唔係睇字幕見到佢個名, 都唔會估到呢個長髮姐姐就係佢!

有一集仲有羅頌華+萬綺雯著住校服遊銅鑼灣…睇到好多舊景色, 仲有o個條剛剛拆o左o既銅鑼灣天橋! 仲有, 有一幕見到羅頌華同袁潔儀o係exchange square出面一條對住海o既橋行緊…嘩! 我真係唔知原來o個度以前有條橋…我諗係等於依家o既ifc o個度! 最尾o個集又影住佢o地o係會展出面, o係海邊有個好大o既open area, 又有五支旗桿…依家已經面目全非, 我諗係等於依家會展新翼o個度! 仲有已經拆o左o既啟德舊機場同埋由機場富豪酒店通往機場o個條行人天橋+行李輸送帶…唔睇番都唔記得o左o個度! 睇番呢d地方同埋香港十七年前後o既改變, 真係好有趣! D舊日情懷真係好令人懷念!

仲有, d畫外音…都真係幾正啊!

Hoho…終於都聽到播“藍月亮”喇…呢套劇最得年青人歡心o既就係播好多歌, 真係成個點唱節目咁…平均每集 (得半個鐘) 都至少有一隻…有我最鍾意o既“月半小夜曲”(仲播o左兩次同埋播晒成首添), 仲有傾心, 還有, 夢中見, 迷惘, 想你, 半夢半醒, 夕陽醉了, 難得有情人, 由零開始…etc. 多到數都數唔晒! 全部都係當年大hit o既歌…仲要有好多隻都係克勤o既…o個個年代的確係你最紅!

最後, 送番首主題曲過大家聽o下:



李克勤: 一生不變

曲:彭永松/范俊益 詞:向雪懷 編:盧東尼

一幽風飛散髮 披肩
眼裡散發一絲 恨怨
像要告訴我 你此生不變
眉宇間刺痛匆匆暗閃

憂憂戚戚循環 不斷
冷冷暖暖一片 茫然
視線碰上你 怎不心軟
唯有狠心再多講 講一遍

* 蒼天不解恨怨 痴心愛侶仍難如願
分開須不可改變 但更珍惜一刻目前
可知分開越遠 心中對你更覺掛牽
可否知痴心一片 就算分開一生不變 *

反反覆覆多次 失戀
進進退退想到 從前
讓我再吻你 吻多一遍
別了不知那一天相見
Repeat *

反反覆覆多次 失戀
進進退退想到 從前
讓我再吻你 吻多一遍
別了不知那一天再相見

26 Comments:

Anonymous 匿名 said...

其實羅頌華做得不太自然, 容錦昌就比佢自然得多!

我好似未見過羅頌華, 可能係因為無乜睇亞視, 不過我覺得羅頌華除o左似孫耀威, 仲有D似無線一個咖哩啡(好似叫唔知咩敏聰)!

D劇情好古怪O羅, 班學生響個課室隨處走同不停傾計, 嘈到拆天咁, 但係點解D秩序差到咁, 個老師都要咁耐先發現到O既? 好奇怪! 同埋, 點解羅頌華介紹佢個妹時, 把聲會俾個妹掩蓋O左O架? 我覺得亞視D製作真係差過無線好多O羅!

2:39 上午  
Anonymous 匿名 said...

好想睇落去,吊哂癮...
人在異鄉特別麻煩....

4:22 上午  
Anonymous 匿名 said...

去年有線日日播"活得很滋味",見過羅頌華在crew list上做助理編導,也上過星期六"活得很滋味"其中一集蘇施黃的煮食節目(節目尾crew會出鏡吃蘇施黃煮的餸),見他老了很多~!現在又不見蹤影.

對羅頌華幾有印象,因為唸小學時上過亞視錄飛虎隊的遊戲節目,當年他真人都幾靚仔~!

2:11 下午  
Blogger 梁巔巔 said...

羅頌華, 妳估佢去咗邊?






















喺有線做幕後~ Camera man.

3:43 下午  
Anonymous 匿名 said...

少少題外話:睇下睇下,原來你仲提埋「蜀山奇俠」tim呀,芒姐你真係好勁呀!!我個時都好鍾意睇架,都覺得李紫瓊好過周青雲啦,阿李婉華塊面有少少似粒牛丸,哈哈哈...(講笑ja,如果有fans請見諒)

不過關禮傑o係套劇入面又真係幾型,難怪紫青雙劍都咁lum警我師兄啦,到最後冰執山洞都在所不惜。哈哈...仲有郭富城個娜喳頭,一流!!

首主題曲我仲記得點唱呀:生生世世未淨,大地歪風佔領.......少年情早已忘掉,心事枉送...

不如芒姐你都講下呢套劇啦,還是已經講過但我miss左?! 可唔可以寫過條link出黎?(如有)thanks!

9:02 下午  
Anonymous 匿名 said...

to qiusiuqiu:

hope you like this~

http://www.youtube.com/watch?v=Zb_zTH8eULU

btw, 我睇你 XANGA, 在放.逐首映見到夕爺? 咁邊個同佢睇呀~~~? 8_8

m

12:44 上午  
Anonymous 匿名 said...

Have you listened to 我 愛 你 愛 電 視 劇?
The two hosts interview a former celebrity to talk about past drama~

2:01 下午  
Anonymous 匿名 said...

題外話

上星期睇肥田,有幕黃紀瑩講左句:「唔駛驚啦,佢好lice嫁!」

嘩,,,真係勁UN耳囉

7:13 下午  
Anonymous 匿名 said...

黃紀瑩St. Mary's

7:41 下午  
Anonymous 匿名 said...

唔好意思~~我想講黃紀瑩好似係St. Mary's舊生, 想唔到佢英文會咁差~~

7:44 下午  
Anonymous 匿名 said...

想問0下大家, 有冇人覺得徐淑敏好姣呀?! 我覺得佢做0個個正字節目時把聲同個款都好好好好好姣0羅(佢好用力讀個"你"字, 我聽到都想打冷震)!! 唔知佢係咪想"姣媾"才子王貽興呢? 都唔明點解無記要簽佢!

8:15 下午  
Anonymous 匿名 said...

唉, 許生個節目好鬼悶啊! 玩遊戲個師奶好鬼煩, 一日到黑嗌生晒, 嘈喧巴閉!

10:02 下午  
Blogger m@linxism said...

monjeh

剛剛 TBB 收費音樂台播緊你母校的 musical ! Orpheus ! 仲話要幫母校籌款添!!!

12:02 上午  
Anonymous 匿名 said...

m,

thx!我一直都唔知原來係學友同shirley唱既~

如果無認錯人,林夕好似係同陳輝陽睇!(一定唔會係Wyman啦,嘻嘻...=p)

1:15 下午  
Blogger 芒姐 said...

m,

tbb收費音樂台會播d咁o既o野o既咩? 真係聞所未聞喎!

10:17 下午  
Blogger 芒姐 said...

Kung,

我錄o左不過未得閒睇, 但都不表樂觀囉!

10:18 下午  
Blogger 芒姐 said...

菲人,

我都覺得徐淑敏有d難頂...搵佢做"正"字節目o既主持, 都唔知係咪玩o野?! 不過原來阿才子王貽興都唔見得咬字好清晰囉!

徐小姐係幾靚o既, 無線簽佢係無可厚非, 男性觀眾只係會睇樣o既o者...咁可能女性觀眾都唔係個個唔likey佢o既!

10:22 下午  
Blogger 芒姐 said...

anonymous,

咁每間學校都有得同唔得o既舊生...名校都唔例外o既! 何況st. mary's都唔係sell英文o既...不過黃紀瑩又真係無忽然st. mary's囉

10:24 下午  
Blogger 芒姐 said...

JOYCE,

其實黃紀瑩都比以前都進步o左少少o架喇...但佢講說話仍然趣un耳...同埋個樣又係變o左好多, 好artificial...以前好好多!

10:26 下午  
Blogger 芒姐 said...

Anonymous,

我無聽過"我 愛 你 愛 電 視 劇"呀...邊台o架?

10:27 下午  
Blogger 芒姐 said...

喬小喬,

之前d post有提過o下「蜀山奇俠」, 不過無認真講過...遲o下講多少少啦!

不過其實自從五年級睇完首播之後, 都無再睇過呢套戲, 淨係記得o個幾個主角...

哈哈哈...你話李婉華塊面似粒牛丸, 又真係有d...總之就係好包啦...可能似魚旦多d...白雪雪咁嘛!

警我師兄個公仔面頭都型呀...仲要最後由一身白馬皇子look變成紅免色o既血魔...好令人心o翕! 佢好似o係下一輯"蜀山奇俠之仙侶奇緣"都有出頭一集!

仲有, 你有無去karaoke唱過首主題曲"年少無情"?! 個mv好似係有樊亦敏玩劍擊...好搞笑!

11:00 下午  
Blogger 芒姐 said...

梁巔巔,

搞到人好想睇o下羅頌華依家變成咩樣!

11:02 下午  
Blogger 芒姐 said...

joanna,

唔知四十歲o既羅頌華會係咩樣呢?

11:03 下午  
Blogger 芒姐 said...

anb.,

可惜呢套劇無出vcd啦!

11:04 下午  
Blogger 芒姐 said...

Anonymous,

容錦昌係做得幾自然o既!

你講o既係曾經有份做"大飲茶"o既蘇敏聰嘛...又係有d似o既!

亞視劇o既劇情同製作係同無線無得比o架喇...不過勝在佢o地有創意囉!

11:06 下午  
Anonymous 匿名 said...

mon jeh and anonymous,

I listen to "我 愛 你 愛 電 視 劇" too. It's on RTHK2.
http://www.rthk.org.hk/rthk/radio2/WeLoveTVDrama/

Another new program related to TV is "打 開 天 窗 甘 國 亮".
http://www.rthk.org.hk/rthk/radio1/Seethrough_KamKL/

Click the archives to choose topic or guests.

1:06 上午  

發佈留言

<< Home