2006年12月9日星期六

12-9(sat) 歡樂滿東華2006 (上)

今年o既“歡樂滿東華”, 唔洗講個焦點當然係yumiko啦…什麼卡拉之星全部行埋一邊! 又真係可憐o既…女仔人家, o係眾目睽睽下咁樣俾人扯甩褲法…好彩都仲有條t-back! 雖則話平時表演衣著可能仲性感, 但著得性感係一回事, 咁樣著晒衫褲但係o係毫無心理準備o既情況下俾人扯甩褲, 仲要係現場直播幾十萬人一齊睇, 又真係好慘!

曾志偉仲話要slow motion, 雖然佢都係o翕o下o者…但o係咁o既情況之下作為司儀講d咁o既o野, 又真係有d inappropriate! 雖然其他司儀同埋藝員個個都目瞪口呆唔識反應, 總係要人講o下o野o既…好過家燕姐o係度忍唔住勁笑囉…錯晒!

不過阿玉米糕咁樣一甩都起碼贏得各方同情, 個個都話佢人氣急升…不過佢又講得o岩, 梗係寧願無發生啦! 好似話o係youtube d片都俾無線下令摌走晒喇!

哎…tvb又係o既…點解要d藝人玩埋晒d咁o既o野…空中飛人都真係好難度好高o既項目o黎o架嘛…你以為真係“人生馬戲團”咩? 呢d項目唔訓練一排都唔得啦, 只係練一個禮拜就出o黎表演, 癲o架?! 嘩! 見到yumiko fing完一次錢嘉樂接唔到, 彈番去原位時個工作人員居然係搵個架推佢出去囉…有無搞錯呀? 同埋點解呢幾年d高難度表演都係搵yumiko? 唔通佢想做第二個楊盼盼?!

講番成個“歡樂滿東華”…除o左yumiko事件引起好大迴響, 個節目整體都可以話悶到抽筋! 令人好失望…尤其係我最鍾意o既“全台藝員卡拉之星大唱遊”…真係比起前兩年失色好多…悶爆!

整個節目人丁超單薄…仲要年年都係o個d人, even司儀都係咁o既情況! 除o左個個大show都有o既志偉, 阿姐, 家燕姐, 仲有東華show御用o既王賢誌, 梅小惠 (呢個完全唔知點解?), 林曉峰…好彩無o左志雲契仔amigo同埋阿叻囉…咁樣感覺好好多!

仲有就係十年人事幾翻新啦…十年前負責表演d高難度項目o既藝員, 依家一個翻新變o左總理…傅明憲變成傅明憲總理, 仲有當年o係“娛樂反斗星”成日俾曾志偉玩o既區帶娣, 依家搖身一變成為有錢太…總理夫人陳區海倫敦!! 唱隻歌有幾十萬, 人o地搵條命搏都未必有咁多, 真係今時唔同往日!!! 佢個echo年代舊拍檔李蕙敏…就由十年前“你沒有好結果”紅o左兩下變成依家聲都唔聲o下…勁可憐…真係同人唔同命!

區海倫本身歌藝係幾唔錯, 可惜佢今次太刻意要show quali, 懶勁咁點知就入錯晒拍子, 一路唱一路都唔o岩拍子, 唔知佢聽唔到音樂定點? 總之一路都跟唔到音樂…想show quali反而cheap左…好可惜!

傅明憲個樣就變得超artificial, 成個郭可盈咁, 唔知係咪搵同一個醫生? 佢又係唔整好過整, 以前個樣靚好多正常好多囉!

仲有, 李籠怡o個件咩衫o黎o架? 著件咁o既衫跳舞, 影得佢好肥, 一截截肉jit晒出o黎!

方力申同stephy o個part假到爆…方力申o係水中解鎖時stephy o係度亂叫, 超假囉…真係唔叫好過叫…!

仲有仲有, 蓋明輝小姐都係做番男人型好多…佢一作女裝打扮就超可怕, 唔該唔好“扮女人”嚇人呀!

陳總個“極速志雲飯局”…真係無話可說…咁都要整個環節俾自己表演, 唔怪得知佢旗下d騎呢之星都好似佢咁…咁有表演慾!

(下期先講我本來最喜愛但今年令我好失望o既“全台藝員騎呢之星大唱遊”環節!)

10 Comments:

Blogger Esaltato said...

我總係覺得玉米糕早有預謀。佢做左咁多年藝人冇理由唔識預防工作防走光。d褲扯一扯就甩連像筋都冇佢冇理由唔知下話!? 仲要錢嘉樂都係一捉捉住佢隻腳,咁既關頭邊仲咁得意"劣"佢條褲落黎, 仲要個人upside down,條褲都仲可以向上升,反地心吸力好似卡通片咁。最後仲要show一條咁nice既t-back啊~~~ 玩d咁既遊戲,身為藝人係唔係應該仲著d咁既t-back呢?

7:49 上午  
Anonymous 匿名 said...

傅總理當年係幾正架,我仲記得有套係講風水佬,睇相佬,同何寶生(不肯定)做架.佢個時幾清純.仲有套古裝同古巨基,陳啟泰係最後大佬,佢都好鬼得意架...點知而家搞成咁

Stephy度好心就一個鏡頭唔停咁影住佢啦,又剩係影住個水缸,你做乜都得啦,當香港人係低b.仲有佢個麻包袋咁高擺係佢前面,又唔係從後咁由頭到腳咁笠住Stephy,乜崩都穿哂啦.真係有d敷衍觀眾

一開頭容祖兒行火炭仲假,d火o係哂兩面,佢地係中間行過去,仲之後遞高隻腳話邊度燶左...真係睇到無語

反而最有d睇頭係空中飛人(就算yumiko冇發生意外o黎講)同李克勤陳奕迅對唱個兩part

雖然個個口啞啞,不過林曉峰算o禁得住曾志偉,佢講slow motion都冇答返佢,都算識識地執生

2:42 下午  
Anonymous 匿名 said...

總之以後電視臺再出d空中飛人既節目,就記緊整件連衣既衫啦!

3:10 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐,等左幾日,終於等到你講東華啦!

我今年係第一年睇卡拉之星,正如你所講,我諗今年真係太過正經啦!(唔知係咪因為愈黎愈多人留意,所以先被人叫佢地唔好玩得咁過火呢?)不過睇見班主持坐響庶,佢地果種「掩住半邊嘴笑」既神態都幾搞鬼既。

幾場大show入面,大家都講過阿叻響度認屎認屁,我就想幫佢講少少好話,其實佢都唔係一無是處架,我記得佢主持運財智叻星既年代,d中文都幾ok,果時d藝員要用marker同cardboard寫答案,d錯字白字真係多到飛起,但係阿叻次次都識寫(無論係中文同係廣東字),都算係咁架啦!

至於志偉,近嚟d大show竟然都要佢表演番一兩part,可見無線完全係「蜀中無大將」囉!

唉,無咗肥姐同佢鬥嘴,今年d大show真係跌晒watt呀!

PS:重溫你既舊日記時候,發現芒姐你好似會將一d資料更新/更正番,係咪架?

3:17 下午  
Blogger 芒姐 said...

Esaltato,

哈哈...我覺得佢又唔會特登o既, 係太唔小心, 或者唔係太介意囉...佢o地好似話綵排都試過甩褲, 咁就應該小心d啦

不過佢條t-back又真係算幾靚, 好彩無著d爛底褲...

6:19 下午  
Blogger 芒姐 said...

van,

傅總理雖然當年出o黎已經係整過兩下 (至少對眼, 佢自己都認...因為佢中學年代客串"開心鬼"個樣完全唔同), 但都自然好多...依家好嚇人!

o個套風水佬戲係咪叫"命轉乾坤"? 係有何寶生o架, 估唔到佢依家出埋家添!

古裝同古巨基又真係無咩印象喎!

我認同空中飛人(就算yumiko冇發生意外)同李克勤陳奕迅對唱o個兩part算係最好睇!

曾志偉口沒遮攔都唔緊要, 最核突係事後仲要懶家燕姐, 話佢做拍檔唔夠肥姐好...真係勁核突!

6:38 下午  
Blogger 芒姐 said...

Moli,

又或者間電視台想刺激收視呢...

6:39 下午  
Blogger 芒姐 said...

Onlim,

係呀, 得閒就會更新番d日記, 即係有d未o係diaryland度upload番上o黎o既都會o係心血來潮時upload番! 更正資料就好少喇...

今年卡拉之星真係令人好失望, 可能因為已經搞o左好幾年, d人都江郎才盡喇!

班主持坐響度「掩住半邊嘴笑」o既情況以前仲嚴重...因為實在太好笑! 連我都忍唔住一邊睇一邊笑o左出o黎!

6:43 下午  
Blogger Unknown said...

你好~我是路過的,一看就不能自拔,我都是個電視精,超喜歡你寫的…勁攪笑﹗哈哈…

呀,古生和傳總理合作過兩套劇,時裝《皇家反千組》,古裝《英雄貴姓》,後者係超抄絕代雙驕的,喺古生被無記雪時播,好似無上過正式黃金時間檔,只係新聞前5點11時播過的說

1:28 下午  
Blogger 芒姐 said...

Domotoiceko,

哈哈...你好! 告訴你一件事, 特地到你的網頁走一趙, 發現原來我也曾路過你的網頁, 你寫的東西同樣有趣呀! 俾心機!

都係O個句: 我們是有緣的, 電視精總會"坐埋一枱"!

"英雄貴姓"我真係未睇過添...!

11:38 下午  

發佈留言

<< Home