2006年12月8日星期五

12-8(fri) 記住睇歡樂滿東華之全台藝員卡拉之星大唱遊呀呀呀呀呀…!!!!!!

無咩o野, 只係想提醒大家記緊記緊記緊聽晚睇一年一度o既“歡樂滿東華”!!!

o個d籌款表演就無咩特別, 但當然大家都知我係要推介邊個環節o架啦…真係不得不睇囉! 雖然無最精彩時期 (03,04年) 咁強勁…但都包保可以帶俾大家娛樂無窮!

我講緊o既環節之唔係最最最爆笑o既“全台藝員卡拉之星大唱遊”囉…由早三五七年“曲高和寡”地得我同埋三五七個朋友有睇呢個環節, 到呢幾年經我強烈推介下身邊多o左數十個朋友一齊都有捕住呢個十級精彩項目…到近三四年亦都有o係芒姐diaryland度向大家推介過呢個節目, 不過如果係搬o左o黎呢度先開始睇o既讀者, 可能無聽過…所以今年點都要再力推多次, 務求做足作為“資深電視精”o既責任同埋義務…希望大家可以o係“睇電視”功能組別投我神聖o既一票!

雖然呢個環節係深宵兩點幾先做…但你無可能錯過o架嘛?! 全年o既highlight o黎o架喎…你唔睇…我o地無話題!

如果大家從未睇過呢個環節, 我會refer你o地去睇番過去幾年關於歡樂滿東華o既entries…等你o地可以知道王俊棠, 魯振順, 王維德, 黃樂兒等“騎呢之星s”每年一到呢個時候有幾咁hit!

想過一個開心o既晚上…你別無他選…哈! 我覺得東華應該考慮俾番些少commission我…最多我都全數捐番出o黎“歡樂滿東華”…咁我個名就可以出現o係細個時最鍾意同我表姐一齊輪住讀o既善長名單度…

芒姐@歡樂滿東華:


2005-12-11(sun) 歡樂滿東華2005



2005-12-12(mon) 歡樂滿東華2005之“全台藝員卡拉之星大唱遊”



2004-12-11(sat) 歡樂滿東華2004 (上)



2004-12-13(mon) 歡樂滿東華2004 (下)



2003-12-13(sat) 歡樂滿東華 2003



2002-12-14(sat) 歡樂滿東華2002

14 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我好似0係大前年(定係前年)無意中及發現呢個環節,真係勁好睇!後來都睇到芒姐強烈推介呢個環節,今年我都忍唔住要0係度講0下。

雖然無咩大明星助陣,但我認為最正0既係可以睇到d三四線藝員可以盡情表現,又唱歌又鬥造型又騎呢又搞笑,而每年至正就必定係王俊棠同魯振順(當然其他都正),佢兩個係最放最爆笑,舊年魯振順0既一曲"全為愛"真係睇到全家好開心,本身首歌幾熱情奔放幾好聽(自此之後先知道羅文仲有呢首咁好聽0既歌)加上佢滿場飛同d"魯腔",真係正得黎爆笑。

好後悔無錄起呢個節目,自從無咗阿吳剛食炭,偉仔用口拉車等表現之後,呢個卡拉之星大唱遊我認為係全晚東華最好睇,仲好睇過twins唱香夭同鄭希怡0係大廈外牆跳芭蕾,在此要幫芒姐呼籲大家:真係唔好"訓"住呀,記住睇歡樂滿東華之全台藝員卡拉之星大唱遊呀…!!!!!!

12:03 上午  
Anonymous 匿名 said...

this year highlight must be yumiko!!! don't u just love 歡樂滿東華!!

11:42 下午  
Anonymous 匿名 said...

我見到莫凱謙個名, 捐200蚊.

11:51 下午  
Anonymous 匿名 said...

人家好歹也是為慈善表演,何必幸災樂禍?

3:07 下午  
Anonymous 匿名 said...

Did anyone tape the 卡拉之星大唱遊? If so, could you please put it on youtube and share with us?

3:08 下午  
Anonymous 匿名 said...

我都唔明...有d藝員..明明十萬年都無一次機會咁樣出黎..唔係因為睇..都根本唔知有個咁既演員>~<
好心佢地就揀d穩陣d既歌黎唱啦...唉...究竟明唔明咩叫做'獻醜不如藏拙'呢?咁難得先有個咁既機會比咁多人睇到你....咪唱首難度無咁高既歌..好好地咪算囉...如果你話你自己既歌藝真係好堅..你就話幾難度高都唔怕姐..但...你唔係嘛...

年年都係咁...頭個幾位就無野啦..佢地都算有人認得佢係一個藝員....但後幾位個幾位後生既藝員....你唱到震震下..我明..話晒都會有d驚....咁你仲攪乜揀埋d咁難唱既歌姐???一邊聽真係一邊戥佢驚....又震又唱到就走音就走音咁....喂...你話晒都叫做係一個表演者黎架喎...攪咩呀你???你咁努力去籌錢..唔多唔少都有d係為左想爭取到呢個表演既機會...但...你而家好似係爭取個機會黎獻醜喎...好好玩咩咁樣?真係激死人...年年都仲有人係咁既?

1:30 下午  
Blogger 芒姐 said...

angel,

RE卡拉之星:

今年個卡啦之星環節實在太悶喇, 一d都唔精彩, 好失望呀...枉我仲o係呢度推介俾大家...真係sorry晒呀, 各位!

其實我覺得d卡拉之星唔需要係唱得好, 只需要係唱得entertaining, 因為呢個環節擺明係搞笑多過show quali, 但今年d表演連娛樂大家都做唔到, 真係令我太失望喇, 都係睇番d舊帶算數!

6:34 下午  
Blogger 芒姐 said...

Moo,

你去youtube search 下囉...不過今年的不看也罷!

6:35 下午  
Blogger 芒姐 said...

re yumiko,

哎...佢又真係慘o既...女仔人家咁搞法...

6:35 下午  
Blogger 芒姐 said...

re莫凱謙捐200蚊...早知我都用芒姐個名搞300蚊啦...多過佢!

6:36 下午  
Blogger 芒姐 said...

Kitty,

oh, 前兩年的卡拉之星真係好好睇啊...點解今年會搞成咁?

舊年的魯振順"全為愛"真係笑死你...點解今年咁正常...都唔好笑o既! oh...但我唔知首歌係羅文啊!

6:38 下午  
Anonymous 匿名 said...

already tried searching youtube. Nothing came up.

And re Yumiko, she was wearing underpants at the time, so I don't think it was that big a deal at all.... the affair has been a bit exaggerated la. But it was strange that the girls were asked to wear long pants instead of shorts loh.... 真係大整蠱

11:47 下午  
Blogger 芒姐 said...

Moo,

哈哈...可能tvb就係想達到香艷效果呢...俾條咁鬆褲佢o地著!

6:16 下午  
Blogger arnoldii said...

v就是05年看過魯振順經典演出才在今年看卡拉之星呀!不過今年的人不是唱到走音就是收歛了,不夠奔放不好玩。
薛家燕的歌不知在哪裡找回來的?

9:46 下午  

發佈留言

<< Home