2007年7月31日星期二

7-31(tues) cookies

咁o岩睇到深宵“無間音樂”個“點藏點樂點唱機”環節…播番d舊歌…第一播o既就係仲係九餅年代o既cookies的 “曲奇聖誔歌”!

雖然九個人o既年代佢o地跳舞永遠都係一片混亂…但係我最喜歡o既就係o個個年化o既cookies, 幾趣緻, 好熱鬧, 好有人氣…總有一個o岩你口味! 就算一個都唔buy, 起碼成jar人熱熱鬧鬧, 睇/認得晒咁多個o既時候, 已經唱晒成首歌! 永遠我都係buy一大group人好熱鬧咁表演多d…好有學生時期表演的情懷!

又係懷緬過去的時間…

[勁歌] Cookies - 曲奇賀年歌…從來無聽過…呢首明明係“宇宙最強”!!!



四年前, cookies最後一次九個一齊公開表演! 記得係03年easter放假返香港, 適逢sars期間添…cookies拆夥前最後一次電視演出…上勁歌唱佢o地九個人最後一隻歌“最後一塊”! 係咁多首cookies o既歌之中我最喜歡o既一首…雖然佢o地唱得好難聽, 但係幾感動!



Cookies@1比99音樂會...呢次應該係拆o左夥之後因為1:99演唱會特登走番埋一齊出show...我當時o係英國miss左呢個show, 成日好想睇番, 但都只係搵到幾段散修修的片段…太可惜了!



原來亞視前兩日開放日, 係o係廣播道廠房正式say goodbye前開放俾市民參觀o下! 睇到亞視新聞播番市民參觀o既片段…都幾搵笨o下! 你俾得人參觀, 梗係有d實景睇o下好d呀…但我見佢d廠房都已經拆晒先俾人睇, 成個廢墟咁…都幾搵笨喎! 你驚人偷o左你d景同道具呀?! 咁不如唔好開放仲好啦! 唔怪得報紙話市民投訴參觀過程貨不對辦無o野睇!

呢幾日再睇到“強劍”泰文版主題曲…實在太好笑! 睇多幾多次, 依然咁好笑!

前幾日又睇到一篇文章, 覺得都幾有道理…特此同大家分享一下…

**************************************************************

幸虧曾當上班族
10/07/2007
文: 黃擎天


世上確有少數人不曾當過上班族,沒坐過辦公室,例如歌星、電視藝員、作曲家、廚子等等。各有前因莫羨人,個人認為,年輕時嘗過上班生涯,不失為一種難得的體驗,好處多過壞處。

上班之壞處人人會講,例如受氣、辛勞、被同事陷害、被老闆呼喝……壞處即是好處,沒有這些經歷的人,可能一輩子不懂得合群、妥協、遷就、衡量形勢,永遠不懂看人眉頭眼額,最後吃虧的還是自己。

在辦公室遇到的好人和壞人,皆是教材。正面教材,加以倣效;反面教材,記在心中。踏足社會以來,很幸運遇上不少好上司。他們貴為上司,自是有我欠缺的功夫。專業經驗要時間累積,一時三刻學不來,但工作習慣,耳濡目染已受用不淺,看你可曾細心觀察而已。

任職廣告公司時,到上司房間開會,見他每一份文案都用一個透明文件夾獨立存放,一目了然,我便依樣葫蘆。任職娛樂集團時,見到上司派給大家的開會議程清晰明快,又是一堂寶貴的課。

上班的得著,可以終身跟隨自己。至於壞處,時間一過,恩仇自會灰飛湮滅。人總要向前望,教訓是要記住的,但所謂受氣、委屈、苦水,他日回首一望,自然而然一笑置之。

不要以為寫作人的「幸福」在於不用坐辦公室。亦舒、深雪、梁芷珊、我都曾是上班一族。我們吃過人間煙火,對打工仔的苦樂感同身受,這對於寫作人來說,是一個寶藏。

從沒坐過辦公室不是一件值得炫耀的事情。幸虧坐過辦公室,從前無知如白紙的年輕人才懂得寫「人情世故」四個字。

0 Comments:

發佈留言

<< Home