2007年7月20日星期五

7-20(fri) 芒姐@蘋果 (7月號之三) + 強劍泰文版@JSG

電 視 撈 飯 (2007-07-20)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070720&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=7344078

《 歲 月 風 雲 》 兩 地 不 討 好

為 慶 祝 回 歸 10 年 , 無 綫 與 內 地 中 央 台 首 次 聯 手 製 作 的 60 集 重 頭 劇 《 歲 月 風 雲 》 , 本 周 終 於 「 係 威 係 勢 」 地 在 香 港 推 出 。 事 前 在 香 港 及 內 地 足 足 一 個 月 的 龐 大 密 集 式 宣 傳 攻 勢 , 成 效 有 多 少 暫 未 看 到 , 能 否 掀 起 如 兩 個 月 前 的 「 溏 心 風 暴 」 , 更 加 是 一 個 謎 ! 不 過 周 一 播 映 的 製 作 特 輯 《 歲 月 是 怎 樣 煉 成 的 》 , 看 罷 能 否 真 的 知 道 「 歲 月 是 怎 樣 煉 成 的 」 其 實 並 不 重 要 , 最 重 要 是 能 否 吸 引 到 你 去 追 看 此 劇 。 坦 白 說 , 我 看 後 並 沒 有 增 加 追 看 此 劇 的 興 趣 , 反 而 比 預 期 感 覺 沉 悶 。



大 香 港 主 義

儘 管 無 綫 正 路 地 只 報 喜 不 報 憂 , 每 天 在 宣 傳 片 中 講 述 此 劇 在 內 地 有 多 受 歡 迎 , 收 視 如 何 創 新 高 , 視 已 先 睹 為 快 的 內 地 網 民 的 批 評 如 無 物 , 彷 彿 以 為 全 香 港 的 人 也 不 懂 上 網 。 其 實 就 算 真 的 不 懂 上 網 , 香 港 各 大 報 章 已 相 繼 報 道 內 地 觀 眾 對 此 劇 的 失 望 , 嫌 戲 味 不 夠 濃 及 悶 場 連 連 … … 或 許 是 一 開 始 期 望 太 高 , 因 此 失 望 更 大 。

其 實 內 地 與 香 港 的 文 化 有 很 大 差 異 , 頭 幾 集 著 墨 描 述 劉 松 仁 與 弟 弟 因 爭 落 香 港 而 反 目 , 成 為 往 後 兄 弟 不 和 的 導 火 線 。 這 種 「 大 香 港 」 心 態 , 內 地 同 胞 不 會 認 同 , 香 港 人 看 這 種 劇 情 又 會 感 到 老 套 , 加 上 香 港 人 看 內 地 、 跟 內 地 人 看 內 地 的 觀 點 與 角 度 均 大 不 同 , 這 樣 只 會 兩 頭 唔 到 岸 、 兩 邊 不 討 好 ! 這 套 集 無 綫 全 台 老 、 中 、 青 最 強 勁 卡 士 的 大 製 作 , 原 本 是 近 期 較 令 人 期 待 的 劇 集 , 但 看 罷 頭 幾 集 感 覺 頗 沉 悶 。 當 然 , 60 集 長 劇 少 不 免 有 悶 場 , 尤 其 頭 10 集 要 用 來 交 代 人 物 及 劇 情 , 單 看 頭 幾 集 即 下 定 論 未 免 言 之 尚 早 , 且 看 往 後 能 否 令 觀 眾 改 觀 。



《 強 劍 》 無 厘 頭

而 另 一 線 的 《 強 劍 》 收 視 亦 高 開 , 首 周 平 均 達 31 點 , 但 同 時 亦 惹 來 很 多 批 評 。 網 上 討 論 區 更 發 起 「 一 人 一 email 」 要 求 無綫 腰 斬 此 劇 , 投 訴 劇 情 胡 鬧 兼 欠 缺 主 線 、 對 白 粗 鄙 教 壞 細 路 、 特 技 超 假 及 太 多 無 聊 爛 gag … … 看 了 數 集 雖 然 感 覺 有 點 不 倫 不 類 , 似 乎 想 走 當 年 周 星 馳 的 《 蓋 世 豪 俠 》 無 厘 頭 古 裝 劇 路 線 , 但 又 欠 缺 那 種 功 力 ; 而 黃 宗 澤 、 鄭 嘉 穎 及 廖 碧 兒 幾 位 「 時 裝 人 」 演 古 裝 , 感 覺 也 有 點 怪 怪 的 , 但 又 未 至 要 腰 斬 那 麼 嚴 重 。 加 上 此 劇 集 合 了 多 位 很 受 年 輕 人 歡 迎 的 青 春 偶 像 演 出 , 相 信 可 招 攬 放 暑 假 的 學 生 , 不 愁 沒 有 收 視 , 無 綫 又 怎 會 腰 斬 它 那 麼 傻?

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

上回睇完“強劍”泰文版主題曲…已經笑爆嘴, 尤其係睇埋o個位翻譯成廣東話拼音朋友整o既字幕…實在太好笑! 依家直頭連聽到每晚播“強劍”前o既廣東話版主題曲都想笑…! 跟住第二日上youtube, 已經有人擺o左前一晚勁歌“JKB”(james+kevin+bosco喎) 上去唱live o既version上youtube…呢個版本真係更好笑! 睇到黃宗澤同鄭嘉穎好緊張+肉緊咁背晒d歌詞出o黎個樣...真係好搞笑! 鄭嘉穎唱到“帶森仔…”仲要望o下阿泰國人o個個眼神, 好可憐…仲有mk wong咪晒眼咁o係度“can cool仔…”, 又係超頂癮…! 依家呢首歌已經成為我同身邊朋友o既賣飛佛...每日都要聽番兩次先安樂! 真係聽得人好開心…簡直係成套“強劍”唯一可取之處!



JKB@JSG vs JKB@強劍泰文版mv



睇o左一個禮拜“歲月風雲”, 暫時仲係幾悶…不過第四, 五集開始好o左d…希望遲d會緊湊d啦! 仲有, 不停咁有一半係配音, 其實幾係怪o架!

林峰個鬈髮好肉酸呀, 尤其係前面o個“汁”“音”…可唔可以拉番直佢呀?!

仲有, 點都要講多次…我真係唔明tvb點解要安排林峰同佘佘做一對…真係太姊弟戀feel, 仲要係差好遠o個隻! 本身年齡已經差一截, 仲要佘佘個樣呢幾年老o左好多, 將佢o地配成一對簡直係玩佢…顯得佢好老! Tvb點解要咁對佢呀? 佢配馬德鐘會o岩d, 林峰同胡杏兒就幾好!

9 Comments:

Blogger Esaltato said...

我又覺得冇坊間講得咁悶咁差喎。頭5集都幾ok呀,冇咩悶場。齋睇劉松仁d眼神就已經抵哂啦。如果話要悶,悶得過溏心風暴?! 集集都係最後0個5分鐘先有高潮, 之前0個d完全係廢話加鬧劇,衰過皆大歡喜啦,又唔見有人話佢悶喎。

4:23 下午  
Anonymous 匿名 said...

我覺得最攞命係d配音, 雖然d人成日話tvb配音組好勁... d人或者真係勁嘅, 但我真係好怕果d嚎哭同呼天搶地嘅配音劇, 搞到我一聽到有配音就驚驚地。

請問林峰係大概咩時候整個鼻架?

6:47 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐:

有件事好奇怪, 我每次click入你呢個blog, 我個防毒軟件都會彈出一個warning, 話個site有adware/joke program, 每次都係咁, 但顯示的address又不是你個blog address, 而是"http://hits.icdirect.com/tracker.asp?wsID=2548&hz=hz0044&ctr=5604", 這是最近才發生的事, 會不會是已有hacker走入你個blog?

12:52 上午  
Anonymous 匿名 said...

同意樓上的esaltato
歲月風雲真係唔算悶
60集邊會咁快入到高潮
起碼感覺似返套劇 吸引到我去追先
齋睇cast已經好夠
講悶溏心真係悶過佢多多聲啦
集集都係嗌交+一家人騎騎笑+程亮&常在心
未開電視已經估到大概會有咩內容...

12:54 上午  
Anonymous 匿名 said...

Monjeh, just saw commerical on TVB that there's an award for TV commercials. Is this another coping of ATV's shows? Or has ATV lost the franchise for the show and it went to TVB?

7:57 下午  
Blogger 芒姐 said...

Moo,

我諗呢d節目無franchise o架喎, 邊個鍾意搞都得, 只不過係人o地搞o左咁多年, tvb先o黎跟人口水尾, 就好肉酸囉...

3:20 上午  
Blogger 芒姐 said...

Esaltato&匿名,

re歲月風雲:

頭三集幾悶, 到第四, 五集好o左d...當然, 長劇係要俾番三五七集佢介紹人物+故事...所以悶都可以接受o既...不過d配音真係有d怪...同意"溏心"其實仲悶, 尤其頭15集, o個時都鬧爆...係後尾出o左d金句, 再加埋"大細契"熱潮, 先好番d...畢竟追劇都係師奶專利...呢d家庭爭風呷醋戲, 睇得佢o地好肉緊嘛!

3:24 上午  
Blogger 芒姐 said...

傻姑,

有d咁o既事? 死喇! 我都唔識呢d喎...如果俾人hack左入個blog, 會有咩symtoms呀? 同埋我可以點算呢?

3:25 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

re林峰個鼻:

其實我都唔係好清楚...睇"律政新人王"時佢應該係未整, 仲好正常...d人話係04年"天涯俠醫"o個期...我都不太記得, 可以search番d舊新聞, 事關我醒起有一期成日有記者問佢關於呢件事...佢仲話唔知傷風定鼻敏感之類搞成咁...俾人笑o左好耐!

3:27 上午  

發佈留言

<< Home