2007年7月7日星期六

7-7(sat) 芒姐@蘋果 (7月號之一) + 貽興王

電 視 撈 飯 (2007-07-06)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070706&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=7292897

最 緊 要 少 o的 貽 興

過 去 一 星 期 , 無 論 任 何 時 段 扭 開 電 視 , 均 會 看 到 一 連 串 的 回 歸 騷 , 而 近 期 全 城 最 熱 播 的 歌 曲 , 當 然 是 「 感 謝 你 , 小 天 地 … … 」 , 多 得 尹 飛 燕 姐 姐 唱 一 唱 , 令 這 首 賀 回 歸 10 周 年 的 主 題 曲 《 始 終 有 你 》 , 在 香 港 幾 乎 無 人 不 曉 , 網 上 還 出 現 了 多 個 「 變 奏 版 」 贈 興 。

最 大 路 的 回 歸 騷 當 然 是 6 月 30 日 晚 的 《 回 歸 十 周 年 文 藝 晚 會 》 , 四 大 天 王 再 次 聚 首 一 堂 , 告 訴 大 家 即 使 時 代 變 遷 、 政 權 轉 移 , 他 們 這 個 90 年 代 的 icon 仍 然 歷 久 不 衰 。 主 持 的 重 任 落 在 汪 明 荃 、 曾 志 偉 、 吳 小 莉 及 楊 瀾 等 中 港 兩 地 舉 足 輕 重 的 司 儀 身 上 , 亦 算 非 常 合 理 。 相 反 , 7 月 1 日 晚 舉 行 的 《 回 歸 10 周 年 煙 花 群 星 大 匯 演 》 , 除 了 因 為 英 皇 協 辦 而 變 成 一 個 由 英 皇 歌 手 壟 斷 的 「 英 皇 騷 」 外 , 主 持 的 任 命 也 引 起 很 大 迴 響 。 不 知 無 綫 是 想 藉 此 機 會 捧 新 人 , 或 是 真 的 缺 乏 人 才 ? 獲 委 以 重 任 的 , 除 了 英 皇 年 輕 歌 手 李 逸 朗 外 , 還 有 近 期 幾 乎 每 個 節 目 均 見 到 他 們 蹤 影 的 無 綫 新 貴 崔 建 邦 與 王 貽 興 。



無 綫 見 好 唔 識 收

崔 建 邦 尚 算 伶 牙 俐 齒 及 轉 數 快 , 不 過 過 份 曝 光 及 捧 得 過 急 總 會 帶 來 反 效 果 。 至 於 「 貽 興 王 」 , 明 顯 是 今 年 無 綫 最 力 捧 新 星 , 但 他 雖 有 才 子 之 名 , 並 不 代 表 同 樣 是 主 持 人 才 。 他 的 口 才 及 急 才 真 的 有 待 改 進 , 但 最 大 敗 筆 是 他 那 長 期 像 鼻 塞 一 樣 的 聲 音 , 他 能 成 為 一 位 成 功 的 作 家 , 並 不 代 表 當 藝 人 一 樣 掂 。 無 綫 要 捧 人 , 也 得 知 人 善 任 。 安 排 他 負 責 不 稱 職 的 工 作 , 只 會 吃 力 不 討 好 。 一 下 子 連 回 歸 大 騷 也 讓 他 主 持 , 難 怪 在 無 綫 打 滾 13 年 鬱 鬱 不 得 志 的 王 賢 誌 , 也 感 到 不 是 味 兒 。

不 過 原 來 煙 花 匯 演 也 只 是 頭 盤 , 這 半 年 來 繼 《 最 緊 要 正 字 》 、 《 一 網 打 盡 》 及 剛 播 完 的 《 謎 》 後 , 緊 接 的 還 有 旅 遊 節 目 《 舊 城 新 生 》 、 TVB 兒 童 節 大 使 及 《 最 緊 要 進 步 》 。 面 對 這 樣 密 集 式 轟 炸 , 連 本 來 對 「 貽 興 王 」 沒 有 特 別 感 覺 的 觀 眾 , 也 會 變 得 反 感 。 看 了 數 集 這 個 打 正 「 最 緊 要 」 旗 號 、 連 主 持 也 用 回 《 最 緊 要 正 字 》 的 王 貽 興 和 沈 卓 盈 的 節 目 , 有 點 粗 製 濫 造 , 十 足 十 校 際 常 識 問 答 比 賽 。 無 綫 為 何 會 製 作 這 樣 一 個 可 有 可 無 的 節 目 , 是 為 了 捧 新 人 嗎 ? 真 的 又 是 一 個 謎 ! 究 竟 無 綫 何 時 才 會 玩 厭 「 最 緊 要 」 系 列 這 個 名 目 ? 為 何 不 懂 得 「 見 好 就 收 」 的 藝 術 … … 看 來 無 綫 下 半 年 的 口 號 , 應 該 是 「 最 緊 要 貽 興 」 吧 !

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

當然, 最後o個句「 最 緊 要 貽 興 」…credits to讀者al佛啦!

呢個假期睇o左n個回歸shows, 由朝到晚係咁播…播得最多當然係 “感謝你…小天地…”啦…其實佢o地真係要多謝阿尹飛燕姐姐, 如果唔係佢, 首歌都唔會咁hit! 哈哈哈…!

o個個7月1日晚煙花show, 原來係一個英皇show…居然成晚除o左英皇藝人一個其他藝人都無…而最騎呢係…居然見到林峰…而佢居然係o係容祖兒後面堆新人o既其中一個! Oh, sorry晒! 作為無綫一線小生, 要同一眾新進歌手企o係度fik旗仔…真陰公! 同埋個感覺非常格格不入!

又係崔建邦同貽興王…真係實在夠喇! 個貽興王做主持真係太唔得…一邊睇煙花佢一邊嘈住晒, 但講d o野又勁廢, 搵o野o黎講…寧願佢o地唔好出聲等人聽o下d音樂算喇! 最難受係佢不停係咁亂咁拋書包…仲要好無禮貌咁窒佢個拍檔葉翠翠, 以為好有趣! 葉翠翠係廢, 但你咁樣窒頭窒勢一d都唔funny, 只會覺得佢好無聊!

不過個“幻彩詠香江”idea其實真係幾得…世界上真係無一個地方可以媲美香港o既夜景, 仲要係咁大規模o既laser匯演…真係香港搞得最掂! 真係要搵一日認認真真企o係星光大道睇o下呢個“幻彩詠香江”…d人話配埋音樂係差好遠o架喎…我作為香港人都未睇過添!

睇o左幾集o個個“最緊要進步”節目…嘩! 真係完全唔知想點…無聊到爆! 為捧人而夾硬整個九唔搭八節目…但個節目名同內容其實又好似無咩關係咁! 貽興王係咪真係咁好…要一下子捧成咁呀? 其實咁樣搞法, 咪仲容易令人反感! 本來以前睇佢寫d專欄, 可能因為佢同我o地同年代, 都覺得幾有共鳴o既…但係依家佢做o左“型男”之後, 真係連佢d專欄我都無咩興趣睇喇…可惜!

有一集“東張西望”見到主持章志文訪問哈利仔…喂…原來佢d英文幾好o架噃! 點解呢d唔捧, 要走去捧貽興王?

回歸假期, 去k唱o下歌仔, 再唱過“講不出聲”, 再次證實真係幾難唱o下, 要唱o岩音唔難, 但係要唱出o個種神韻+o個種氣勢…真係有一定難度…都係細契勁! 又唱多次“始終有你”…真係一首十分entertaining o既歌…仲有唱番一首好應景o既歌…適逢回歸, 係時候再聽o下:

17 Comments:

Anonymous 匿名 said...

Thanks 芒姐!!!!再次感到好榮幸!
希望無線陳生睇左你篇文之後, 能夠從善如流啦!

11:36 上午  
Anonymous 匿名 said...

al佛,
聞說陳生力捧吹波波,貽興王係樂小姐ge主打嚟ga

10:55 下午  
Anonymous 匿名 said...

sorry,據聞貽興王都係陳生的愛將喎~~
上次王賢誌的訪問都有提到啦....

11:40 下午  
Anonymous 匿名 said...

are you 小新 fan?

小新 is back!
蠟筆小新 was brodcasted on atv last night.

did you watch it last night?

(I think the the tv rating would not be bad... There are many 小新 fans who are expecting to watch 小新 again.)

8:03 上午  
Blogger Esaltato said...

哈哈哈...難道陳先生睇中左貽興王? 其實呢個strategy都算半成功。事關連我阿媽唔係幾睇電視唔係幾八掛都知邊個係王貽興。不過我媽一黎就話:乜又係佢呀?咁煩架?唔係星期二先有佢架咩?而家日日都有佢咩? 之後我問邊個呀, 佢話:咩丫嘛,係咪叫王貽興呀。真係煩死人。

哈哈哈...頂癮。

12:10 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐妳好!!!

最近系網上漫遊,於新浪網見到有人貼此題目:未知其可信性,希望與芒姐既估計沒有關係.

http://forum.sina.com.hk/viewthread.php?tid=514&extra=page%3D1&page=1

11:54 上午  
Blogger Unknown said...

芒姐,

over哂啦無線...

王貽興寫o的野我以前都有睇過,其實佢安心做個作家咪幾好咯...而家咁樣法搞法無線真係害死佢呀...

ot強劍o的宣傳一開始我好睇唔順眼,心諗無線搞乜東東呀...後尾睇慣左而家又覺得幾搞笑喎,對套劇都有o的期待 ^o^

11:55 上午  
Blogger 芒姐 said...

Tommy,

咪係...搞到我依家都無興趣睇佢d專欄...同埋佢寫o既o野已經同其他藝人寫o下日常工作/俾fans追無咩分別!

唔知"強劍"會唔會係走"蓋世豪俠"的路線...搞笑的古裝劇...可惜d人我唔係太喜歡...仲要係思琦姐同懶音界代表陳敏之...不過我都有興趣睇o下o既!

3:04 下午  
Blogger 芒姐 said...

i-Joel,

你好呀!

哈哈...咩o黎o架?! 睇o左少少...係咪tvb員工的宣洩網頁?! 算啦, 台台o既員工都有大不滿, 商台係咁, 港台係咁, 社會亦係咁...真係好少公司能夠做到對員工好 (or even唔係太差!)

3:08 下午  
Blogger 芒姐 said...

Esaltato,

係啦, 其實另一個角度睇, 無線係成功o既, 至少製造到話題, 人人都識貽興王!

不過"謎"起碼都好笑d, 騎呢d, 有d可觀性..."最緊要進步"真係唔知想點...改個節目名都求其過人!

3:11 下午  
Blogger 芒姐 said...

小新fan,

oh...我唔係小新fan添...不過有時間都會睇o下o既...有時都幾抵死!

3:15 下午  
Blogger 芒姐 said...

jj&小月,

唔緊要啦, 可能樂小姐同陳生有共同的喜好呢...

3:16 下午  
Blogger 芒姐 said...

Al佛,

哈哈...有好的idea, 當然要同多d人分享啦...

3:16 下午  
Anonymous 匿名 said...

不明白點解TVB總是創作gameshow給自己半紅不黑的藝員去玩,gameshow 的idea又差,of course無人看啦。game show 是應該給家庭觀衆參與其中的,否則 gameshow的idea 一定要很好,例如將門人就是賣“糟則" 藝員歌手這個idea。最緊要進步則兩者都欠奉。

10:41 下午  
Blogger Esaltato said...

好掛住dodo姐既the weakest link ><

10:48 下午  
Blogger 芒姐 said...

Esaltato,

係幾好睇...仲有黃子華d窿窿都唔錯...不過有半都係因為d主持做得好!

12:39 上午  
Blogger 芒姐 said...

Moo,

我覺得搵藝員玩會吸引d...因為d觀眾其他觀眾都唔識o既, 未必有興趣睇...但當然要係d紅少少o既藝員, 而唔係半紅不黑o個d...如果個節目內容本身yim悶, 唔該搵d搞鬼d o既主持囉...

12:41 上午  

發佈留言

<< Home