2007年7月12日星期四

7-12(thurs) “千基變”…

早前睇到報紙, 講youtube有好多楊千嬅+鄭中基的片…咁又照click條link睇o下…都真係幾多片段喎…

“千 嬅 中 基 唱 情 歌

該 段 片 段 是 兩 人 於 97 年 上 無 綫 的 音 樂 節 目 , 相 信 當 時 的 千 嬅 與 Ronald 應 該 未 擦 出 愛 火 花 , 當 主 持 人 王 賢 誌 問 他 倆 為 何 會 黐 到 實 一 實 時 , 千 嬅 還 打 趣 說 : 「 係 呀 , 我 o地 係 行 埋 呀 , 不 過 係 行 埋 唱 歌 ! 」 不 過 兩 年 後 二 人 卻 真 的 發 展 出 感 情 。 當 兩 人 合 唱 時 , 明 顯 欠 缺 交 流 , 各 有 各 唱 , Ronald 在 鏡 頭 前 的 表 現 更 是 相 當 生 澀 , 與 今 時 今 日 收 放 自 如 的 搞 笑 形 象 相 距 甚 遠 。”


(嘩! 呢段片都有…真係好勁呀! 除o左初出道o既中基同千嬅, 仲有同樣初出道o既vinci同袁彩雲…眨o下眼, 佢o地全部入行超過十年…真係睇住佢o地大喇…哈哈!)

佢兩個都好後生囉! 鄭中基o既長髮look好頂癮, 好肉酸o下…唔怪得知o個時個個都話佢地唔襯! 其實後來睇過報導話97年佢o地應該已經o係埋一齊, 而唔係佢o地公開o既99年, 後尾佢o地都好似認o左…一齊做新人時候ronald已經暗戀千嬅…但係o個時就唔知千嬅同eason分o左手未呢? 亦都唔知呢段合唱時佢o地一齊o左未呢?!

直至“2005年星光熠熠耀保良”佢o地分手後再合唱, 引起好大哄動…仲要同場鄭中基個女友阿sa都o係度! 兩段十年前後o既片段一比較, 真係不得不慨嘆歲月催人…



仲有呢段…“鄭中基+楊千嬅-搭錯車”…教講普通話節目, 都幾搞笑…未睇過喎!



oh當然仲有呢隻“二月三日”啦…係當時鄭中基作比千嬅o既歌, 仲要以佢o既生日日期做歌名, 真抵死! 果然係識得冧女仔…好過你送十紥花…難怪佢咁o既樣都有咁多女仔鍾意! 但係作歌比女友呢d o野, 仲要大家都係公眾人物, 真係除非你好肯定佢一定係你最後一個女友, 否則真係會激死之後d女友囉…阿sa聽到唔知會唔會眼火爆?!

不過我一直都覺得鄭中基真係最鍾意楊千嬅…其實我亦幾鍾意佢兩個一齊, 個人認為襯過佢同阿sa…不過觀眾覺得襯係一回事, 佢依家鍾意邊個又係另一回事o既!

7 Comments:

Anonymous 匿名 said...

但係依家係千嬅仍未忘情, 搞到斯人獨憔悴啊! 佢成日都有意無意咁拎番同鄭中基(甚至eason)d野出黎講, 表面上好似好豁達咁, 但其實如果你已經放低左對方, 又點會成日拎番以前d野黎講呢? 尤其是對方早已有了另一半(甚至有埋女), 有時都頗替佢心酸, 希望佢可以快d搵到個真心相愛嘅真命天子啦!

其實當初聽到鄭中基同阿sa一齊時都好愕然, 唔係話佢地好唔襯, 但真係好估唔到囉!

12:34 下午  
Blogger Esaltato said...

係放唔低定係博宣傳都係未知知數。仍然覺得千嬅未到天后級水平。唱歌唔掂,拍戲又唔掂又冇咩突破(雖然係"餃子"裡有少少突破,不過冇咩人討論過。)似乎佢都仲係用"傻笑"黎做賣點,已經睇得好厭,好反胃。

BTW,今期MEN'S UNO有幾版王貽與做MODEL SELL錶...實開心死佢啦..哈哈哈。

7:59 下午  
Anonymous 匿名 said...

"似乎佢都仲係用"傻笑"黎做賣點,已經睇得好厭,好反胃"

勁同意!!

9:46 下午  
Anonymous 匿名 said...

哎呀, 除左"最緊要正字", 果套"白色巨塔"都好難頂, D人又醜, 配音D聲又嘈, 又係同D韓劇一樣大叫大喊, 呼天搶地咁, TVB幾時先播完啊?!

11:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

SORRY, 係"最緊要進步"...

11:29 下午  
Blogger 芒姐 said...

RE: "白色巨塔"

"白色巨塔"我larp o左少少都無睇喇...台灣劇從來都唔係我杯茶...好似話收視勁差, 但唔知點解仲未腰斬?!

3:38 下午  
Blogger 芒姐 said...

re: 楊千嬅

前幾日睇o左一篇報紙訪問, 應該係eason同千嬅做"每當變幻時"的宣傳, 講番佢o地呢十年的心路歷程, 睇番d相, 回顧番佢o地o既經歷...其實幾懷念以前o既千嬅...靚好多, 恰到好處好多, 唱歌亦都好過依家好多...哎...我以前幾鍾意佢o架!

3:41 下午  

發佈留言

<< Home