2008年9月1日星期一

9-1(mon) 混亂油煎的混雜的菜

嘩! 估唔到奧運完o左一個禮拜, 因為一班金牌選手訪港, 又掀起一鼓奧運熱!

上星期六朝早, 個同事話有飛, 問我有無興趣去睇個“奧運金牌精英大匯演”, 咁既然都起o左身返工, 又未睇過呢種show, 機會難逢, 梗係去睇o下啦…雖然o係電視機前睇會清楚好多, 但去現場感受o下個氣氛又幾特別, 所以就係咁烈日當空下去o左大球場喇!

好彩我o地都醒, 近六點先去到, 起碼無咁熱, 反正係咪都唔會霸到前排o既位o架啦, 我都係去感受o下o者! 嘩, 我o地去坐o下都熱成咁, 你可以想像d金牌選手烈日下暴曬咁多個鐘真係人都癲! 仲要朝8晚10 (唔計佢o地之後d私人活動), 又要做示範/表演/唱歌/去參觀, 走圍走…一日踩十場, 想唔攰死都幾難! 今次真係難為了家嫂喇! 仲要整日都著住件長袖褸…真係唔中暑都幾難! 其實d行程洗唔洗排到咁密麻麻? 辛苦到呀! 真係虐待d運動員…終於搞到d運動員又企唔穩又暈咁…為咩呀? 好變態!



好搞笑, d人話郭晶晶呢張相o既打扮又老又娘…好似“家好月圓”入面o既嫲嫲琴姐…我只能夠話…sorry呀, 琴姐! 哈哈…但又形容得幾好笑! 其實我真係唔覺得郭晶晶靚囉…反而似羅美薇o既吳敏霞都好d!

睇到以下呢段報導…呢位小姐都真係極品…!

“楊 思 琦 早 前 主 持 奧 運 節 目 , 已 被 觀 眾 批 評 表 現 差 勁 , 奧 運 國 家 跳 水 隊 金 牌 好 手 昨 早 到 荃 灣 城 門 谷 泳 池 作 示 範 表 演 , 代 表 無 綫 的 楊 思 琦 在 問 答 環 節 時 , 以 普 通 話 訪 問 男 子 個 人 3 米 板 金 牌 得 主 的 何 沖, 何 沖 則 用 廣 東 話 回 答 , 但 楊 思 琦 仍 不 斷 以 普 通 話 發 問 , 認 真 騎 呢 。”

仲有d笑料要分享o下, 係奧運開始前某日o係晚間新聞睇到的笑料…當日都忍唔住笑o左出o黎, 前兩日又o係youtube睇到…要post出o黎同大家分享o下…雖然我相信已經有好多人睇過呢段新聞!

最好笑o既都唔係d翻譯, 而係方東昇以好認真o既語氣咁講出"混亂油煎的混雜的菜…在醬油的餃子…同埋被分類的麵包…"...仲要唔笑o個度好o野! 救命!


(29/07/2008無綫新聞…奧運媒體村攪笑翻譯)

12 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我無睇過, 真係好好笑喎, 楊思妹真係唔好再出黎做訪問, 真係好唔得, 唔明點解佢可以咁無sense, 得個笑字.

11:18 下午  
Anonymous 匿名 said...

我諗佢唯一既作用就係show0下佢d國語有幾勁囉。應該下屆倫敦奧運無佢喇啩。。。?!!

4:23 下午  
Anonymous 匿名 said...

無線居然搵思琦妹做下一輯"亮相"主持, 真係唔明無線點解覺得佢係做主持既材料.

10:56 上午  
Anonymous 匿名 said...

其實我覺得思琦姐響溏心個look幾靚...
不過佢做主持真係...........

btw 溏心最近好激 又係超正
不過睇到bosco個段真係悶到想死

12:39 下午  
Anonymous 匿名 said...

bosco我覺得仲可以接受, 阿喊包欣先難頂! 上一輯佢個角色慘, 我仲可以理解點解佢集集喊, 但佢喺呢輯個角色環境咁好(至少客觀地睇已經比好多人幸福), 都仲可以集集有事冇事都喊一餐, 喊都算啦, 你唔好下下都where起個口扯大口嚨咁喊丫唔該, 你日日都係咁, 真係好煩, 大把人慘過佢都未有佢咁喊法, 我依家直情覺得佢討厭過紅姨lor!

仲有佢喺劇中身為醫生, 竟然可以完全唔識戴口罩! 一個醫生, 日日都有事冇事大喊, 口罩又唔戴, 剩係識得晒英文, 你估英文叻就做到醫生咩? 真係完全冇說服力!

當然我明白喊戲係佢唯一嘅強項, 但都唔好為左爭取表現而鑑硬製造crying scenes lor, 好白痴呀!

8:34 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐,最近睇返一套舊既電視劇,
"恨鎖金瓶",睇返都覺得幾好睇wo!
但無線而家應該唔會播返呢類劇集住lu~
佢首主題曲都好好聽架~
唯有在網上追看喇~~~~
唔知你仲記唔記得呢套滄海遺珠呢?

11:31 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

我記得"恨鎖金瓶"呀...有單立文, 海潮, 郭可盈等o架嘛...當時我都有睇! 海潮做呢d角色又的確係一絕!

11:35 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

鍾嘉欣上次個常在心角色令佢得到好多少(or even中)男支持, 不過今次個干素秋真係好一般, 又唔出, 個性格又唔知想點咁 (真係又唔係衰, 但又唔係特別討好)...佢喊都算好喇, 上輯佢做鬧人的scene真係睇到人O晒嘴! 所以我明點解集集都要佢喊...因為呢樣已經係佢做得比較好...其他場口真係好一般!

11:37 上午  
Blogger 芒姐 said...

PKL,

家好都係睇老一輩O個D場口罷啦...後生O個幾段只係一般!

11:39 上午  
Blogger 芒姐 said...

Al佛,

無綫直頭係靠害佢添啦...要佢自暴其短, 仲要係超短O個隻...

11:40 上午  
Blogger 芒姐 said...

煎美,

佢D國語係OK, 但問個完整問題都問唔到, 我強烈勸喻TVB以後要佢去做主持 (即使係街頭訪問O下小朋友的感受) 唔該寫定稿俾佢...

11:43 上午  
Blogger 芒姐 said...

泰美,

TVB一定好憎楊思琦, 想整死佢...否則唔會咁樣接二連三要佢暴露最"星際鈍胎"的一面!

11:44 上午  

發佈留言

<< Home