2008年8月27日星期三

8-27(wed) 變色龍vs新變色龍

Oh, 聽晚開始atv真係會播“新變色龍”…好開心呀…呢d先係從善如流嘛, tvb要學o下o野! 不過又係好似“變色龍”咁一晚播兩集, 一播就播到3點幾…又要捱眼瞓喇! 但都係值得o既…因為上個月睇完“變色龍” 之後, 好期待可以睇埋續集 (雖然我都明白續集一定差好遠的定律, 但既然睇開, 都有個情意結希望可以睇埋!)…同埋“變色龍”一路以o黎成日重播, 反而“新變色龍”好似真係無咩點播過囉…所以更加想睇! 睇o下阿妹同鄺志立會唔會有機會o係番埋一齊…上次睇“電視風雲五十年”潘志文話佢o係呢套戲好似有一段時間係要昏迷, 因為俾人搶o左去拍亞視版“楚留香”(我有無記錯?)…總之都好想睇番啦…唔知呢套又有幾多集呢?

前幾個禮拜睇報紙居然見到訪問潘志文, 仲搵番佢去當年尖東的外景場地影番個三十年前後對比…好得呀! 我見我早前睇過o既潘志文同劉志榮o係尖東打交, 當時仲起緊o既新世界中心, 同埋另一邊個倒三角型疑似紅館物體全部都o係篇訪問度照dup, 不過無咩所謂呀, 佢有follow up仲搵埋主角去現場, 我好滿意呀!

詳情請看: 男 人 斟 : 潘 志 文 笑 談 娛 圈 血 淚 史

其實上次已經講過, “變色龍”隻主題曲真係愈聽愈kum聽, d歌詞真係好得! 勁…呢期唱k又多一隻熱播之選!


(變色龍core場景)


(原來真係紅館)


(有幾十年歷史, 不過當年仲係興建緊o既新世界中心)


(三十年後o既新世界中心)

佢識得搵阿潘翁去影番呢d今昔對比相果然醒…上次“iq成熟時”又識襯佢重播時搵番d主角去訪問, o黎一個廿幾年前後o既對比…做得好呀!

嘩, 又收到d好抵死o既fwd email…笑爆嘴! 又係o個隻聾貓呀…最鍾意睇佢d o野, 超賤! 應該好多朋友都睇過, 如果未睇過, 就一定要睇o下喇!

尤其係3) 影相三七面最有共鳴…你身邊總有一兩個朋友係咁, 唔係三七面, 就係個頭刻意dup低然後對眼向上sau的美女狀…通常呢d出o黎o既效果最恐怖, 同埋本來無人留意你, 但因為你每次都擺同一個pose, 所以本來睇你唔到都即刻搶晒鏡喇…呢d就係名副其實o既“醜人多八怪”! 好讚同佢講o個句: “你吸引人唔係因為你o既美麗, 而係因為你o既自覺不美麗!”

同埋“v”字手勢我係從來都好唔接受…八十年代做呢d手勢都好out啦, 何況係依家? 你係12歲以下都勉強可以接受, 但一幅半幅算喇…咁大個人好似白痴咁v真係好惡頂, 仲要有d人幅幅都係喎…o個d咩“1,2,5”手勢更加唔洗講啦…台灣d kawaii少女依家都唔會做啦o下嘩?!



25 Comments:

Blogger 梁巔巔 said...

講到從善如流, 亞視一定好過無記好多! 無記惡慣 ma~ 一句, 唔妥咁轉台囉! 乞人憎到呢!

3:12 下午  
Anonymous 匿名 said...

新變色龍有78集哇

3:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐, 你冇記錯, "俠盜風流"係麗的版既楚留香, 可惜聽講得八集, 因為當年無線逢星期一至五晚間播秋官版既"楚留香", 麗的則逢星期六晚間播"俠盜風流", 另外又響星期日下午同埋星期一下午重播, 務求爭取多d觀眾睇完"俠盜風流"後便唔會睇"楚留香", 以保障"天蠶變"既收視率. 睇左響網上search到既演員表, 先知原來呢套劇陣容都幾強大架:

1. 潘志文 - 盜帥(楚留香)
2. 曾江 - 宮冰雁(姬冰雁)
3. 秦沛 - 無塵(無花)   
4. 萬梓良 - 南宮逸(南宮靈)
5. 羅樂林 - 一點紅(中原一點紅)
6. 黎小田 - 古鐵花(胡鐵花)
7. 魏秋樺 - 杜紅綃(蘇蓉蓉)  
8. 馬敏兒 - 楚湘云(沈慧珊)
9. 張瑪莉 - 宮飛燕(宮南燕)
10. 文雪兒 - 黑琥珀(黑珍珠)
11. 阮佩珍 - 葉小仙(李紅袖)
12. 陳婉薇 - 柳貞貞(宋甜兒)
13. 苗金鳳 - 秋紅葉(秋靈素)
14. 薛家燕 - 龍蕭公主(琵琶公主)
15. 容惠雯 - 曲無愁(曲無容)
16. 關雪麗 - 金菩薩(石觀音)
17. 蔡瓊輝 - 冷無眉(柳無眉)
18. 陳曼娜 - 水母天姬(水母陰姬)
19. 葉天行 - 天楓十四郎
20. 董驃 - 吳菊軒

陳秀雯/苗可秀/柳影虹等 參演客串  

5:13 下午  
Anonymous 匿名 said...

Mon Jeh,

I have a 19年對比:

http://www.maggieshiu.net/bbs/dispbbs.asp?boardID=24&ID=5836&page=1

6:02 下午  
Anonymous 匿名 said...

siuhak is so cool!!!! haha totally agree with him that it's just nonsense to hold these dolls in hand when posing for graduation photos... that being said, i was forced to take 1 when it was my turn cuz my mom said it added more colors to the dark graduation gown... -_-"

Janice

11:15 下午  
Anonymous 匿名 said...

小克本"偽科學鑑證"幾好笑, 尤其係講維港D大廈變晒機械人嗰part....

想當年我都被迫攬住公仔影相........

3:15 上午  
Anonymous 匿名 said...

我會覺得, 自己真係未試過攬住公仔影相, 未試過側起面影相(有冇諗過, 其實好多時側起面影相都係逼不得已? 唔係次次都好似影校刊相咁, 可以個個都企到四四正正先影嫁), 我先夠膽笑人! 所以, 我都唔太敢笑人~~

10:51 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哈哈...咁我絕對有資格笑喇...好彩大學畢業無被逼抱公仔, 抱住紥花都配合個大學生形像多d!

至於側起面影相, 咁如果係好多人要"塞"入幅相入面而被逼側側地企就當然同刻意側面或個頭dup向眼對眼sau上的情況完全唔同啦...後者其實你咁影完之後, 本來無人留意你, 但結果人人都會focus on你塊面, 因為好唔自然!

11:25 上午  
Blogger 芒姐 said...

Vince,

係啦, 成日都有D網上FORWARD O既小克圖, 每次都笑死我, 超抵死!

11:25 上午  
Blogger 芒姐 said...

Janice,

算啦, 都已成過去...咁又係增添到D色彩O既, 第時你個女大學畢業, 你考慮買紥花INSTEAD OF公仔俾佢囉...

11:27 上午  
Blogger 芒姐 said...

shaw,

嘩, 好勁喎! 你又去O左英國呀? 你都有實現"我本善良"之旅...做得好好呀!

I was also thinking whether it's camden market when i watched the part that yi ming's father said he needed to buy sth back to hk for his friend's wife...haha! i always went to camden when i was in london back then...but i think i didn't go there when i went back in 2005...so no photos taken at the site!

Oh and i didn't know that it's Regent's Canal Bridge...wow! probably bcoz i haven't been to the zoo since i hate visiting zoos...wahahhahaha! i should try to go there next time i visit london!

wa, the "RICHMOND HILL TERRACE"...i still dunno where it is...how could you manage to find that?

wow! really great pictures and effort!

11:41 上午  
Blogger 芒姐 said...

Al佛,

我尋晚都捱眼瞓睇o左一集"新變色龍"...咁感覺當然無舊o個套咁好...但因為"變色龍"的情意結, 我都會繼續睇落去!

11:42 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

嘩, 咁我o地2008年咪合共睇o左超過150集變色龍...:p

11:43 上午  
Blogger 芒姐 said...

梁巔巔,

咁tvb即使播同atv同一畫面d色都靚d, 真係吹漲! atv其實有時都偶有佳作o架, 無過真係好"偶"囉...但一般觀眾都唔肯俾機會佢!

11:44 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐, 如果你將"新變色龍"第一集當作係"變色龍"第81集, 或者會覺得好睇d。

早兩晚睇"家好月圓", 講到米雪故意瞞住夏雨唔畀佢知佢阿媽李香琴病重, 等佢無得送終, 呢段劇情令我即時諗起"變色龍"入面, 余安安亦都特登唔畀潘志文知道佢阿爸病重呢段劇情, 最後令潘志文送唔到終, 兩段真係好似, 唔知係唔係"家好月圓"監製劉家豪抄返當年佢有份編導既"變色龍"呢?

響"新變色龍"第二集入面, 馬敏兒落機出閘果幕, 見到"阿旦"鄭丹瑞有份做大茄, 估唔到阿旦除左響麗的做幕後外, 都有幫手出鏡做臨記, 哈哈!

3:03 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐你是否睇左youtube上面第一集?所以昨晚冇追哂兩集新變色龍呀?哈哈
我就set定機錄起佢,等今朝先睇番囉,因為我實在唔可以咁夜先訓呀,又唔想miss左任何一集喎,新變色龍咁難得重播,我呢個變色龍迷一定唔會錯過的!!

我都同意Al佛既講法,呢兩集新變色龍所講既其實都係延續番上一輯最尾所講既o野o者,主線都係舊屋三家人果度,所以我都係當佢係變色龍81集咁去睇囉,我諗要等周家和脫家呢兩條線戲份多起來的先feel到同上一輯相比是孰優孰劣了

講返家好月圓,其實都有唔少舊劇橋段既影子o架,好似阿月話阿攞婆係以"罵人為樂",俾攞婆聽錯做"賣淫為樂"因而產生誤會,其實類似橋段係新紮師兄梁朝偉同羅蘭身上都發生過!!

4:01 下午  
Anonymous 匿名 said...

Mon Jeh,

ha...ha..., I pick up the fruits of other's hard work. There is a "他認第二無人敢認第一” "我本善良" BOGAE fans, Ms. Snowman, pioneering this London tour itinerary.

The Richmond Hill famous view of river Thames is next to Terrace Garden in Richmond, outskirt of London. One of the tube-line ends at Richmond.

Unfortunately, I can't find their love house, though I am pretty sure it is in Richmond. Big chance it had been demolished and reconstructed.

6:20 下午  
Blogger 芒姐 said...

shaw,

真係好勁! 算啦, 間"love house"同英國其他d屋都係差唔多樣, 無咩大分別, 所以好難搵o架喇...咁浩直同伊明間大學呢? 唔知係咪都o係london, 定係英國其他地方?

11:31 上午  
Blogger 芒姐 said...

shaw,

真係好勁! 算啦, 間"love house"同英國其他d屋都係差唔多樣, 無咩大分別, 所以好難搵o架喇...咁浩直同伊明間大學呢? 唔知係咪都o係london, 定係英國其他地方?

11:31 上午  
Blogger 芒姐 said...

Al佛&張c奶,

我都有錄呀, 不過未有時間睇番第二集...反而尋晚睇o左第三集, 又ok好睇番喎...可能有馬敏兒...我發覺我真係最鍾意睇阿立同阿妹o個段!

鄭丹瑞有份做大茄...等我留意o下先!

11:33 上午  
Anonymous 匿名 said...

Mon Jeh,
Unlike most of the red brick houses in Richmond, that house is white and has a nice victorian bay window.

I am clueless 'bout that college. Actually you might know better. And I agree it might not in London. For sure that scene was not taken on the same day with any other london scenes for Hou Nam n Yi Ming's clothes and hairstyle were different; plus lots of local "kelefe" added for that scene.

ha...ha..., this is your "task" next time you visit london. Don't let us down.

2:02 上午  
Anonymous 匿名 said...

唔駛旨意TXB會播舊劇, TXB舊劇已變成高檔貨, 想看既話就要買dvd或申請收費台.

想在翡翠台看舊劇就要等人"屎"了 (吞口水講過)

3:41 上午  
Blogger 芒姐 said...

s h a w,

ok, i'll remember that i've this task next time i visit london!

6:41 下午  
Blogger 芒姐 said...

rtv2atv,

咁算啦...我o地呢排淨係睇atv d舊劇已經夠忙喇!

6:42 下午  
Anonymous 匿名 said...

thanks!
ha...ha...

6:13 上午  

發佈留言

<< Home