2016年2月11日星期四

2-11(thurs) 我要食好西西西西西~~


好耐無出過文, 為咗坤哥, 我喺猴年出第一篇當然, 首先趁呢個機會向各位讀者 (如果仲有人會睇呢度) 拜個年, 祝大家猴年keep住日日食好西, 仲要愈食愈fit!

是咁的, 話說我無心插柳地去睇咗溫拿演唱會 (話實其實幾好睇, 又可能因為坐得前, 個氣氛又真係好唔同, 但亦因為下半場掛住想捕捉坤哥, 我個心已經飛咗去第二度)…居然俾我猴年行咗第一個大大大運見到我好like的坤哥!

不瞞你, 其實我的興奮程度比起幾年前“我和林峯有個約會”過之而無不及事關上次係有朋友悉心安排咗, 所以我知我一定影到相, 不過都少不免有d緊張但今次係失驚無神見到, 正所謂: 沒有他, 很想去捕捉~~~尤其以我呢d一百個內斂同埋平時就算見到d好鍾意oartist都未免有勇氣去捕捉他的人, 今次應該係癡   Q咗線真係要講句: 原來我很愛坤哥, I say I love坤哥~~咁喇所以素顏都唔理照9衝埋去合照再秒pofblike! 坤哥應該無諗過去溫拿演唱會都有d咁瘋狂oauntie去捕捉佢

其實同場仲有我當年巨聲2好like的胡鴻鈞但因為要去捕捉坤哥, 而經驗告訴我想一箭雙鵰通常兩隻都會無晒, 所以我唯有唔好咁貪心專心一致去捕捉坤哥!


當然, 我都真係要讚吓坤哥, 佢真人同電視鏡頭前一樣咁nice…話說d食蕉哥哥真係比盡責更盡責我已經等溫拿唱完又未到encore位秒衝埋去 (因為大家都喺第一行, 所以其實好快就行到過去)搵坤哥合照點知d食蕉哥哥比我更快秒衝來阻止我話叫我等完場先去 (其實我都心知佢耍我, 完場d星都走啦), 但其實我就算影埋都仲有幾分鐘溫拿都未出番嚟, 基本上都唔會點影響佢哋唱歌而我亦唔會喺人哋唱緊歌時喺台下搵人影相咁無禮貌不過我都照合作坐咗番埋位先! 到完場我又問d食蕉哥哥過得去未, 當然一如我所料佢哋係耍我唔俾我去啦好彩坤哥咁啱行去我嗰邊離開, 仲邊行邊親手[手查]機同我影咗張selfie…今次真係中女也瘋狂, 夠我開心三天我知我今年一定有運行囉囉囉囉囉!

呢一刻我要大聲高呼: 我要食好西西西~~同埋, 坤哥你咁識do, 必然有排紅, 芒姐睇好你!叻仔!

5 Comments:

Anonymous 匿名 said...

fat cat loves monjeh<3 Glad to see her blog posts again!

9:52 下午  
Anonymous 匿名 said...

勁耐冇見你UPDATE,想知你有冇睇《2015年度香港小姐》呢?見你呢個Blog同Facebook都冇出post講喎……

1:49 下午  
Blogger 芒姐 said...

多謝支持!

2015香港小姐我有睇呀...FB好似有出過post的!

11:21 下午  
Anonymous 匿名 said...

I still read your post here - Needle :-)

12:03 上午  
Blogger lucifer season said...

so outstanding about modern democracy and the marketplace of ideas onthe internet.
Enjoyable post I tend to be of the same mind with most of what you wrote. I would love to see more posts on this. I will bookmark and come back.
Thank you so much. Its very nice. I like it.:D
olansi luftreiniger

7:24 下午  

發佈留言

<< Home