2014年9月1日星期一

8-31(sun) miss hong kong pigeon 2014

一年一度雞肋“miss hong kong pigeon”又嚟喇…基本上係選咗都好多人唔知! 不過為咗秉承呢度o既傳統, 都講一講啦!

我連現場直播都無睇, 因為去咗睇一連兩晚精彩好多倍o既耀榮紀念show! 華仔+校長+克勤壓軸唱“愛情陷阱+我恨我痴心”, 仲有欣宜同秋官首度歷史性同台…點都精彩過睇miss hong kong pigeon! 

而今年個賽果…真係嚇死你! 舊年都叫做貼近民意! 今年最得民心o既11號成日自稱“土炮佳麗”o既吳凱欣, 仲有3號鬼鬼地講嘢有d李綺虹feel o既王碧蓮都三甲不入…換嚟幾乎係十強裡面最唔得嗰幾個…tbb都真係…用心良苦去令大家明白........


仲有, 我想話近期套“載得有情人”雖然老老套套, 但我覺得幾好睇! 尤其蘇玉華…佢愈“老”愈有味道, 同埋係出奇地四十幾歲仲靚過廿幾歲…所以女士們其實真係唔需要怕老…因為好多例子話俾我哋聽, 依家d女性係反而愈老愈靚…hoho!

 一年一度ms hk piegon回顧@芒姐再現:

miss hong kong pigeon 2013

一人一票選港姐@2012 miss hong kong piegon

H-E-J-N-O-M <=> 芒姐再現@fb

Miss HK Pigeon 2011

Miss HK Pigeon 2010

Miss HK Pigeon 2009

2008香港小姐

港姐回顧

2007年度香港小姐

2006香港小姐

2005港姐謝師宴

2004香港小姐

2003給香港小姐

1994年度香港小姐選舉

1993年香港小姐

1991香港小姐選舉

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我投左7號,但投左之後睇真d又好似唔係咁靚。
其實年年選年年罵,不如好似香港先生咁唔好選啦。=)


iris

10:07 下午  

發佈留言

<< Home