2006年4月1日星期六

4-1(sat) 誰能代替你地位

三周年…今日係哥哥逝世三周年!

正如各位leslie迷所講, 佢o既離去方式太震撼, 事前又無半點先兆; 再配合埋當時o既世紀疫症sars…令已飽受傷痛o既香港人, 痛得特別深…希望呢個只係愚人節o既一個玩笑!

特登自己拿o左餅私人珍藏哥哥紀念特輯出o黎懷念哥哥…睇番d好精彩o既片段, 忍唔住要同大家分享o下!


(1984年度勁歌總選…哥哥演唱得獎歌曲“MONICA”o既片段…係一路以來我認為最好睇o既片段!!!)

三年前我咁樣形容過:

“最正o個part都係播番84年勁歌總選, 哥哥勁歌熱舞咁唱出得獎歌“MONICA”! 哥哥佢真係好可以帶動氣氛, 台下面o既其他歌手好似阿倫, 梅姐, 仲有當時已經好誇張o既蔡楓華, 都跟住拍子為佢拍和…現場氣氛無得頂! 最正仲係佢o個班唔知係歌迷定係dancer, 超級齊整地o係佢後面拿住d“繩球”做出各樣動作, 後來仲砌出“M-O-N-I-C-A”字樣, 跟住仲有短裙美女出o黎踢腿添, 好“啦啦隊”feel! 嘩…真係好勁呀!”

呢段片真係好勁, 好經典! 除o左哥哥跳得好睇, 成段表演都好落力, 又有啦啦隊女郎一齊跳, 仲要砌出“M-O-N-I-C-A”字樣…好掂呀! 連台下d歌星都睇得好興奮!



仲有另一段又係好經典…真係唔睇番又係唔記得! 係88年tvb台慶搵哥哥做表演嘉賓…佢唱歌時其他藝員夾心夾腳拉o左郭晉安出o黎, 因為當時d人話佢好有哥哥o既影子! 咁睇番當時佢o地兩個個樣同埋形象又係幾似…但無耐又無人再咁講! 咁d人夾硬拉o左安仔出o黎, 哥哥又唯有講句:“my brother”去打圓場…但睇得出佢兩個都有d尷尬!

當時安仔真係好嫩口…o岩o岩出道無耐, 作為新一代小生已經好紅, 有得擔正做男主角! 當時我都好鍾意睇佢做o既戲, 尤其八十年代尾, 九十年代初佢做主角o個幾套“成功路上”,“同居三人組”, 同埋“萬家傳說”等! 佢係紅得有道理o既, 因為形象健康又討好, 點知到o左九十年代中期反而又dup o左…跟住要到2003年一套“阿旺”先令佢再創高峰!

同場仲有曾華倩, 藍潔瑛, 羅慧娟, 梁佩(藝)玲, 吳鎮宇等一眾八十年代o既年青小生花旦…仲有近年好鍾意參加“卡拉之星”o既戴誌衛…全部都好後生! Oh, o係段片居然仲見到紅唇王子蔡楓華?! 佢唔係已經俾人雪o左o既咩?!

(我強烈推介大家買番d八十年代台慶vcd o黎睇…因為真係好好睇!)

回顧回顧…

2005:
愚人節

2004:
4月1日

2003:
陪伴我們那代香港人成長的“哥哥”

SALUTE TO A LEGEND (1)

SALUTE TO A LEGEND (2)

SALUTE TO A LEGEND (3)

SALUTE TO A LEGEND (4)

SALUTE TO A LEGEND (5)


(另外, 大家可唔可以幫我睇o下我個“芒姐再現之...舊日的足跡”o個頁係咪唔work呀? 我click入呢條link: http://hejnom2.blogspot.com/係完全唔work…係我個電腦o既問題定係blogspot o既問題? 點解blogspot成日都製造咁多難題俾我o架?!)

*後記: 依家又work喇…咁即係點? 之前o個幾日有無人試過係入唔到o架?!

11 Comments:

Anonymous 匿名 said...

那一年那一天, 我呢世都唔會忘記, 因為真係好心痛, 好難過, 好傷心...... 好掛住Leslie, 我眼中o既哥哥乜野都係好o既, 從前o係咁, 永遠都係咁。o係呢三年裡面, 我仍然聽佢o既歌, 睇佢o既mv, 睇佢o既電影, 亦會時不時夢見佢, 我真係好唔捨得佢, 好掛住佢...... 我會一世記住佢, 佢永永遠遠活o係我心入面!

我每次click入"芒姐再現之...舊日的足跡"o個頁都無野睇, 係完全空白。其實我想講你聽好耐, 不過我見無乜人出聲, 所以一直以為你未upload任何野。我o係office同屋企o既電腦都睇唔到野, 無一次work......唔知會唔會關用IE或者Netscape事呢?

12:15 下午  
Anonymous 匿名 said...

喜歡你寫的, 喜歡你的交字, 喜歡你的意見獨到。我很想看你的舊日足跡, 但真的去不到哩。
繼續努力!
我在美國住,但一直都有追看TVB的劇集:>

1:28 下午  
Anonymous 匿名 said...

你upload 上0黎的片段, 我睇左五六次, 真係好好睇, leslie 真係好有星味, 好有魅力, 而家搵唔到d 咁有巨星味道的藝人

我去唔到你的"舊日足跡"呀, 同someone 一樣, 都係空白一片

阿someone 好似我同金美另一個朋友, 佢又係超級迷leslie, 到而家都仲係極迷戀leslie...

2:04 下午  
Anonymous 匿名 said...

我淨係用firefox先睇到咋

6:17 下午  
Anonymous 匿名 said...

Dear Mon Jeh,

1) I can read your old diaries! I saved it in my favourite and it always work so far !

2) The MONICA MV make me so "high"! Even after so many years, 我的腳仍然在?底.......不受控制地 "un" ! 好似想跳埋一份!=P

Your fan si,
CC

9:46 下午  
Anonymous 匿名 said...

個monica MV 令我諗起殘酷一叮的誠哥 :-p

10:58 下午  
Anonymous 匿名 said...

Oh Mon jeh, did you know that your banners on the left hand side of the webpage blocked part of your diary? Or is it just the problem of my computer?

PS I am able to read your 舊日的足跡 today.

11:57 下午  
Blogger 芒姐 said...

好高興大家咁鍾意我揀呢d片段, 雖然我唔算係哥哥o既fans, 但係佢o係舞台o既魅力真係無人可以代替! 每次睇佢d歌舞片段, 真係會想跟埋一齊跳...尤其係"monica"同埋"無心睡眠"o個d經典舞步, 相信無人會唔識跳!

大家咁鍾意睇, 不枉極度low-tech o既我o徙咁多時間去upload呢d片...原來都幾time-consuming! 不過正如銀姐姐所說, 獨樂樂不如眾樂樂, 有同樣興趣o既朋友同你一齊分享呢d經典片段的確係一件樂事...事關呢d珍藏錄影帶我係唔會外借, 因為整壞o左大家都唔知點算, 我借俾你你都未必敢睇啦...但係以呢個方法去公諸同好, 可以一齊研究下, 係一年賞心樂事!

12:24 上午  
Blogger 芒姐 said...

re "舊日的足跡"...哎! blogspot真係搞到我頭都暈埋! 今日我又load唔到個主頁, 但係d link又得...前幾日就所有頁都唔得, 尋日就全部都得...咁即係點?!

哎...有d人又入到, 有d人又入唔到...咁不如放晒入hejnom3 o個度算喇...點解咁o架?!

12:28 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名者提到...

i also experienced the same in another computer, but in most situations, those banners don't block the diaries...i'll try to see how to fix it when i have time!

12:29 上午  
Blogger 芒姐 said...

jojoyeung,

多謝你o既欣賞, 我會繼續努力o架喇!

12:32 上午  

發佈留言

<< Home