2006年3月21日星期二

3-21(tues) 演鬥廳+朱樂言舊視評之...《學警雄心》- 新紮師兄Crossover沖上雲霄 (2005-05-02 )

推介推介: 今日"娛樂直播"繼續有三哥苗僑偉o既訪問, 大家記住唔好錯過!

我真係唔明點解個"超級靚聲演鬥廳"真係可以次次都係o個幾個嘉賓, 每人至少出兩集...連個港姐陸詩韻都可以encore (雖則我都幾buy佢同埋佢都算唱得唔錯...至少好過李彩華小姐!)...不過依然愈睇愈高興, 因為真係超蝦碌,一片混亂...尤其係阿伍小生!

有一幕係兩組人都話自己o個邊贏硬, 跟住伍小生supposedly係接住關菊英講o野, 點知佢好似唔知講咩咁, o翕o左佢: "咁即係點呀? 你話點呀?!" 好funny, 全家一齊爆笑! 記一段好簡短o既台詞都亂晒籠, 我真係戥佢好辛苦...但同時, 又真係好有娛樂性! 我衷心明白點解要cast佢做主時! 但佢又真係好可憐o既, 作為"男廳長", 今次只得1/4隻歌唱...人人都有得solo唯獨佢無! 佢係唱得差, 但反正由day1都知, 你搵得佢做都預o左佢係咁o架啦...做咩唔俾佢唱兩咀等大家笑o下都好?! 依家呢個節目已經成為我每個禮拜必碌節目!

oh, 今集又有"義不容情"片段, 真係幾精彩o下, 搞到人真係好想睇番呢套戲...但點解要搵鄧健泓唱呀?! 佢簡直破壞晒成首"幾分傷心幾分痴", 佢o既歌唱水準真係一日比一日倒退...當年佢唱"直覺"時曾經令大家另眼相看過o架嘛!

Image hosted by Photobucket.com

繼續有朱樂言視評, 呢篇其實我上年提過o下, 不過無成篇quote出o黎...又係啜核之作! 仲要係關於三哥o既添! 食住個勢嘛!

-------------------------------------------------------------

《學警雄心》———新紮師兄Crossover沖上雲霄

-------------------------------------------------------------

無可置疑,《新紮師兄》是一出經典。

傑佬,型。
Fit佬,酷。
高佬泉,笑。
好姐,Camp。
穎芝,傻。脫下眼鏡的穎芝,嘩……
35歲以上的人碰上,一談起這些人物,總得消磨大半天。 [芒按: 我雖然無35, 但一樣係談起這些人物,總得消磨大半天!]

真懷念。原來劇集元素可以如此豐富---有愛、恨、火爆、激情,卻不減勵志,男子氣慨遇上女兒情長,傑佬與穎芝始終沒法走在一起,就像現實的康城影帝與影后……

接近完美的作品,如何翻拍?

20多年後,嶄新的Idea是Crossover《沖上雲霄》。

《學警雄心》從S4中挑出吳卓羲及陳鍵鋒再斬四?,脫制服做學生玩勵志,方程式是新舊交融,《沖上雲霄》有吳鎮宇及陳慧珊壓陣,《學警雄心》找來陳年的老前輩---五虎的苗僑偉及第一代黃蓉米雪,你認識他倆嗎?

苗僑偉米雪的中年魅力

苗僑偉紅過,但未算最紅。

記憶最深應是1982年的《飛越十八層》,但演魔鬼的馮淬帆更搶鏡。後來的楚留香輸在身體笨重[芒按: 點可以咁話我o地三哥o架...哈哈!],怎及鄭少秋的飄逸瀟灑?真正高峰是《天師執位》,譚詠麟的歌,翁美玲的俏,劇本哀怨動人,愛得痛心,苗僑偉無須怎樣演,也贏得掌聲。

紅了6年,跳槽電影界,瞬間消聲匿?。趁這機遇搞生意,反而成了大老闆。近幾年放了盤,復出,想不到一樣人氣鼎盛,雜誌訪問忙過不了,始終,娛樂圈興懷舊。《學警雄心》的他不覺蒼老,演惡形惡相的教官,中年的男人味恰到好處,久休複出,演技當然有點生疏,但他從來都不是演技派,所以不會礙眼。戲到中段,他也漸入佳境,生活戲勝在自然,他最厲害的武器是懂得笑,淺淺一笑,中年魅力便澎湃,戲中薛凱琪當他是偶像,合理。

米雪的一張臉,是奇。身材,是神。

計計多少歲?令人嚇一跳。複出當吳卓羲的阿媽,仍可嬌嗲,仍可談情,不叫人感肉麻,真厲害。母子戲拿捏自如,輕輕鬆松又有生活感,令吳小生也增添生猛,這份功力不簡單。新一代媽咪,市場極度渴求,為何之前不見伯樂? [芒按: 呢段好似上年quote過! 我話米雪係keep得超好, 但拍三哥都太姐弟feel喇!]

米雪加上苗僑偉,新鮮感殺曬,令《學》劇的中年戲不會沈悶,反而帶來清新。主打的小生花旦又如何?

吳卓羲時裝遠勝古裝[芒按: 呢個絕對贊同, "西廂奇緣"個張君瑞簡直嚇死你!],帶點反叛不羈,更食正戲路。我不喜歡他的「三白眼」聲音也太重鼻音,但相信女孩子不介意。外形算冠絕同儕,不過演技仍須尋求突破,以《學》劇來看,便沒法脫離《沖上雲霄》的影子。

蕓蕓學員,陳鍵鋒最穩

我較欣賞陳鍵鋒。負面新聞不絕,的確影響觀感,與薛凱琪玩PuppyLove,也難令觀眾投入[芒按: 記得連陳小生本人都話睇到想嘔!]。但看得深入一點,他確實演得穩,倔強性格是學員中最突出的,遇上老前輩如錢嘉樂亦毫不怯場,眼神最有戲,比起《沖上雲霄》,成長了。不過,輸掉觀眾緣,亦沒可能上位,陳小生,請小心。

薛凱琪處女演出,生硬是預計之內,但若不嫌頸長,外形算甚討好,少女味道自然散發,實在沒法想象,楊怡竟與她同齡?《學》劇的楊怡像老了10年,土味的發形與衣著害苦了她,連演技也像減分,姐仔地位真令人擔心。 [芒按: 係啦...上年都講過, 楊怡o係"學警"?面個look真係o徙o左佢! 同埋fiona真係唔好剪短頭髮...嚇死人! o個時心諗, 原來髮型真係有咁大大大o既影響...依家即刻靚番晒!]

人,評夠了,評戲。

《學警雄心》與《新紮師兄》最大的不同,是將所有戲局限在警校發生。30集大結局,就是畢業之時,集集步操,最後看到的,也是大步操,而非警匪搶戰,或者傑佬力鬥奸上司韓斌。劇本上為何要如此局限?真不明白。應該是刻意求新吧。但集集操練,看多了也膩,最後10集如何製造高潮?真期待去看。

21 Comments:

Anonymous 匿名 said...

芒姐:
圖書館的wisenews係唔駛password架,只要你霸到部機咪得囉~~

9:37 上午  
Anonymous 匿名 said...

尋晚趕到返屋企睇「三哥」訪問,男人真係唔同d,尋晚見三哥,真係一d 都無變咁,仲係咁型,最好呢,就係無咩緋聞喎(好似只有同阿翁既緋聞)。一陣再睇埋下集先。

2:59 下午  
Anonymous 匿名 said...

Dear Mon Jeh,

Later 有潮爆大狀.....你係咪至中鐘意law case??? = P

Your fan屎,
CC

4:37 下午  
Anonymous 匿名 said...

呀苗同米雪廿幾年前已合作過「蘇乞兒」做情侶, 所以都唔係第一次。不過年齡上可能米雪大三兩年卦。不過男人係著數好多, 劉德華都仲可以配張柏芝呀sa(雖然真係好mum), 做得個女有餘。

5:51 下午  
Anonymous 匿名 said...

米雪同苗僑偉o係「蘇乞兒」裡面做情侶o既咩? 乜佢唔係同周潤發咩? 我記得米雪同苗僑偉o係「蘇乞兒」度好似無乜愛情線...

7:29 下午  
Anonymous 匿名 said...

其實五個入面,我最鍾意陳鍵鋒同馬國明
(乜陳鍵鋒個形象好差架咩??)

11:43 下午  
Blogger 芒姐 said...

雪人...居然係馬...馬...馬...國明?!???!?!?!??!?!??! 我真係...唔知講咩好...不過我尊重每個人o既喜好!

陳鍵鋒形像又唔算差o既, 係弱d, 有d病-wai feel囉...不過佢都叫做有d學問同埋口齒伶俐, 呢點我欣賞!

以前我會揀林峰(呢個當然)+吳唱k(呢個夾硬揀)...但依家o既吳唱k真係...咁我同你一齊揀陳鍵鋒啦!

唔知有無人會揀o個個更加9唔搭8 o既黎諾懿呢?

12:17 上午  
Blogger 芒姐 said...

米雪同苗僑偉o係「蘇乞兒」o既關係我真係唔知...唔係太好「蘇乞兒」呢套劇, 要問番銀姐姐喇!

或者廿年前o既阿苗+米雪係ok, 但依家真係好mun...套戲仲要講羅冠蘭都暗戀阿苗, 真係好唔該晒!

但係可能米雪出道早, 感覺上佢好似係早阿苗一代咁!

12:19 上午  
Blogger 芒姐 said...

cc,
本來係就係鍾意睇律師戲o既, 但我都o岩o岩想講, 一睇到預告, 又係做呢種戲, 仲要無幾耐以前先做完"識法代言人"...未免太多喇, 都唔識見好就收o既! 仲要又係陳鍵鋒...雖然佢好似唔係做律師! 同埋"律政新人王"太正, 之後o個d都無得比!

答番你上一頁個留言...係啦, 上一代d藝人好似有修養好多, 談問題又有紋有路, 有point好多, 好似去interview咁...依家d藝人都唔知自己講緊咩, 好空洞囉!

12:22 上午  
Blogger 芒姐 said...

敏兒,
三哥人大o左反而好似感覺更加好o左, 成熟穩重有內涵添...緋聞就真係唔知喇, 但佢老婆反而好似多d囉...同埋走樣走得嚴重o左d囉...以前佢好靚o架嘛, 點會容許自己變成咁?!

12:24 上午  
Blogger 芒姐 said...

jade,
多謝你話我知lib唔洗password, 等我搵日去試o下先!

12:25 上午  
Anonymous 匿名 said...

"...居然係馬...馬...馬...國明?!???!?!?!??!?!??! 我真係...唔知講咩好...不過我尊重每個人o既喜好!" ----> mon jeh, 我同你o既反應差不多, 我都係第一次聽到有人話buy佢, 真係有d 不可思議o既感覺...

黎諾懿係我眼中係一舊帶有少少鄉音o既肥豬肉... 好怕佢扮有錢仔, 或者扮晒講英文...

12:38 上午  
Blogger 芒姐 said...

咁又唔好咁講, 人人都有唔同喜好, 只係我o地意見唔同o者!

平心而論, 馬國明睇睇o下都順眼o左o既...但只限於俾佢做d配角或奸角o既時候...如果一俾佢擔重少少戲, 我就...

同埋, 佢點都好過黎諾懿o既...所以, tvb都醒, 無再捧佢喇! 四葉佬搵佢做, 都係一個敗筆!

1:00 上午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈哈, 估唔到我幾buy 馬國明會引來咁大反應呀 :-p
我記得我buy 佢唔係因為佢做戲, 而係因為兩篇訪問呀, 我覺得佢答得有紋有路, 同埋好有心, 又好孝順, 所以立時覺得佢個樣好順眼, 同埋個人好討好 ^-^
.
至於阿陳鍵鋒, 就完全係因為佢個樣同我同金美姐姐0既同學個樣好相似, 點都有d bonus 分!

1:37 上午  
Anonymous 匿名 said...

「蘇乞兒」裡面呀苗係好愛米雪,但米雪係鍾意發哥,但最後都係嫁左比呀苗,雖然內心都仲係鍾意發哥,而呀苗都係因為咁變奸囉!(好籠統咁講啦,其實我唔太記得詳情,套vcd買左都係睇左一集就擺低左,因為我真係唔太好古裝)

乜「潮爆大狀」有陳鍵鋒咩?咁我要睇啦!!

馬國明原本做S4時我都好訝異點解會捧埋佢,因為佢個LOOK真係好老又好削下。但後來睇埋佢做「同撈同煲」,再睇過佢一D訪問,知道佢原來係一個大學生(拍埋D一個英文字都講唔好既小生度,我真係會對大學生有D好感囉),同埋覺得佢個人真係唔錯,對佢好感都大左。S4我都係揀佢同陳鍵鋒架!不過平心而講,MK WONG真係做戲唔錯,享阿旺入面做個青年才俊,或者天幕度做戇男都OK。我只係絕對唔妥吳唱K,佢做黎做去都係清一式莽撞青年,佢含住粒攬既口音,仲有下三白死魚眼,加埋佢句「MY FAVOURITE」,真係好閹悶!!

2:02 上午  
Blogger 芒姐 said...

Um...我咁睇...馬國明我係就係唔buy佢, 亦都覺得佢個look真係不能做主角(加埋佢年紀真係未免太大), 但客觀地講, 我絕對認同銀姐姐同雪人講, 佢感覺係有d學問(at least同唱k/mk wong比), 同埋我都曾經睇過佢幾篇訪問, objectively係有少少改觀, 當然subjectively我仍不大buy佢...佢o係做戲方面, talent不大...除o左做"律政新人王"個變態佬, 我覺得超入型入格, 又或者因為咁, 自此我以為佢係變態o既...再加埋"高威利"一角...oh!

mk wong情況一樣, 我subjectively真係不能buy佢o架喇, 但objectively, 佢o係o個兩套戲都係做得幾好! 演戲方面, 佢係比馬國明有天份!

吳唱k...似乎做o左歌星再克人憎o左...吃力不討好, 最慘佢以為自己好掂!

「潮爆」係有陳鍵鋒...但好似話破例唔做慣仔角色...睇佢篇訪問話一連拍o左三套都係做d反面角色喎, 話就話有得作多方面嘗試, 其實因為佢唔簽約囉...仲唔俾d有咁衰得咁衰角色你咩?!

雪人...陳鍵鋒似你同金美姐姐0既同學?!?!?!?!

cc...馬國明係慘, 但以佢o既條件算係咁o架喇...好多人比佢更慘啦...哈! 我喜愛o既林峰樣樣都好過唱k, 但依家dup晒仲可憐呀...oh!

2:27 上午  
Anonymous 匿名 said...

我都估到雪人buy陳鍵鋒係因為似我地既同學架喇。。。所以我都係最buy陳鍵鋒﹗:P

放心﹐佢係個男人--德文先生。芒姐﹐你都應該‘識’佢啦。。。:P 外型同面型五觀的確有D似﹐但係德文先生sporty好多﹐一D都唔似病槐﹗

加上陳鍵鋒讀我屋企附近既中學(唔知小學係咪呢﹖)又同我同年﹐要加分加分﹗﹗﹗:D

4:03 上午  
Blogger 芒姐 said...

我都估到係話德文先生, 但明明佢係似老鼠o架嘛(老鼠係一個人, 並唔係指許志安似老鼠o個d)...下次你搵幅相我睇真d睇o下似唔似!

但因為佢似你o地個同學仔而咁buy佢...咁你o地實在係好愛個frd囉...哈哈哈哈哈!

仲有, 金美姐姐...咁你可以buy埋一級豬楊施肥小姐囉!

4:22 上午  
Anonymous 匿名 said...

楊小姐就真係。。。=.= 不過我知雪人的確buy佢!!! (雖然佢地唔同年)

4:43 上午  
Anonymous 匿名 said...

哇!! 銀姐姐講0既每一句都係我心聲呀
唔單止係關於馬國明同陳鍵鋒,仲有黃宗澤同吳唱k (我又係最憎吳唱k)
其實林峰都好好,不過負面新聞都不少,點都有d扣分;不過林峰又係同我識0既某人有點相似,所以都有得加分,而家對佢好感都大左

我地個frd 人品唔錯架~

金美姐姐, 你係話我buy 楊施肥?
我鍾意佢做「繾綣仙凡間」囉, 人靚聲甜
但而家越來越唔妥佢, 太造作, d戲又麻麻地...
我羨慕佢有把嬌嗲0既聲音囉~ :-p

10:05 上午  
Anonymous 匿名 said...

Dear Mon Jeh & Google,

不過我覺得馬國明好慘....."au" 咁多年都唔及"唱K"! = (

Mon jeh fan屎,
CC

3:05 上午  

發佈留言

<< Home