2006年3月16日星期四

3-16(thurs) 梁漢文

前兩日一連兩集“娛樂直播”都係訪問文文(即係梁炳…因為我有兩個friend都好鍾意梁漢文, 所以成日同佢o地講都會懶親暱咁叫文文)…佢又係慘o既, 咁多年o黎好多起起跌跌, 成日有d歌紅o左兩下, 跟住就無啦啦跌番落o黎, 呢個cycle仲要o係呢十幾年o黎repeat過無數次…

94年o既”100巴先愛上你”+到依家仍然hit到爆o既“纏綿遊戲”, 95年o既”傷了三個心”, “愛與情”, 隻碟本身係好正, 但一出就遇到歡樂滿東華”唔好咁x嘈”事件被雪…跟住又起得番, 96年總選佢隻“呼吸”直頭搶o左許志安隻“男人最痛”個位入十大 (不過呢次某程度上係因為安仔唔續約華星所以被雪)…當時本本雜誌都係話佢搶o左安仔個一哥位, 紅極一時…再到97”好朋友”大hit, 跟住就無啦啦dup左n年, 華星仲執埋…又到前兩年o既“七友”同埋成隻“10號”碟令佢又再次起番, 同古巨基一齊鹹魚翻生再戰叱?十大, 點知…兩年過後浮誇基仔依然hit, 文文反而又dup番, 成個2005年無出過一隻歌…真係好坎坷…

其實佢o地幾個兄弟都同佢有差唔多經歷, 尤其張衛健, 又係一生十起十跌…蘇永康就有d自己?o黎, 許志安就都唔算係o既…佢係呢兩年先唔紅同埋感覺愈o黎愈“火羅”o者!

上次睇tvb周刊咁o岩又有梁炳一篇訪問, 但個筆者話其實d相係一年前影落, 但個訪問就今年先補番同埋出到…事關佢成個2005年全年都無碟出…真係唔知搞咩?!

其實我一向對新秀出身o既歌手有d偏好, 因為自細都好鍾意睇“新秀歌唱大賽” (就並唔係依家變o左英皇搞o既“全球華人新秀歌唱大賽”)…同埋八九十年代新秀出身o既歌手質素又真係幾高! 所以華星執o左都真係幾慘情…畢竟“華星”又的確曾經係香港一個icon, 一間專捧新人又捧得好成功o既公司!

訪問佢o既amigo當然又係勁擦佢鞋啦…又話佢d歌好聽到有個朋友失戀o黎佢屋企一連煲o左幾個鐘梁炳隻歌, 因為佢唱o既失戀歌真係殺晒!

跟住又叫佢抽d人名card去講下o個個人, 有梅姐, 跟住黃淑儀, 最後抽到karen, 唔知點解我以為叫佢講佢前女友湯寶如…之後先醒起原來佢依家個女友都係叫karen…佢果然係好鍾意karen!

Btw, 佢隻新歌幾好聽!

仲有兩個節目想講o下:

1) 因為咁o岩睇到預告, 話亞視個婦女節目“下午麼麼茶”會訪問鄧慧詩, 即刻錄o黎睇o下…鄧慧詩係邊個? 相信呢度有咁多八十年代fans, 都應該唔會太陌生! 之唔係八十年代港台著名dj, 又做過亞視經典青春劇“IQ成熟時”個“細細粒”o個個! 不過睇“IQ成熟時”我最唔鍾意就係佢, 成日眨尾眨眼, 又懶靚咁…最大問題係佢個角色唔討好嘛…尤其當我最愛o既係“珠仔”鄧靄琳!

嘩…真係唔聽唔知…原來佢有個20歲o既仔…唔係呀嘩?! 聽都未聽過…好驚!

不過聽dj做電視節目訪問真係有好鬼怪o架, 尤其係港台o既“老牌”dj, 因為佢o地太著重咬字, 係過份著重o個隻…聽電台都ok, 但一上電視就顯得咬字過份準確, 好怪! 雖然我好怕人有懶音, 但過份“正音”大使又有d驚…可唔可以balance番d!

2) 今個禮拜o既“細說名城”已經講到英國o既劍橋, oh Cambridge…令我憶起3年前o係英國讀書時去康橋探同學仔o既經歷…好懷念添!

從陶傑o既表情同埋佢講o既肉容, 聽得出佢勁鄙視徐志摩, 話佢只係虛有其名咁走o黎旁聽, 連邆書都無, 再作幾首d肉麻詩…仲以劍橋代言人自居! 但係佢話佢o既文采都未及黃霑…估唔到陶傑竟敢咁explicitly去鄙徐志摩…不過佢講o既o野, 我又幾認同喎!

10 Comments:

Anonymous 匿名 said...

hello! 我 係 你 o既 新 讀 者 呀 , 要 同 你 打 個 招 呼 !! ~~

我 依 家 響 英 國 讀 緊 書 , 今 年 最 後 一 年 喇 。 數 星 期 前 都 重 遊 過 劍 橋 , 好 好 彩 咁 有 得 撐 平 底 船 , 氣 氛 真 係 唔 錯 , 好 寫 意 ~

5:52 上午  
Anonymous 匿名 said...

Oh Mon Jeh... yes I watched the show abour Cambridge too. I miss the punting on the River Cam days too. It all seemed so long ago now...
But cannot believe that 陶傑 only spent only 15 minutes to cover Cambridge whereas his whole show last week was about Oxford... a bit 大細超!

1:35 下午  
Anonymous 匿名 said...

你提開鄧靄琳,記番起,我兩、三年前跟佢做過訪問,佢把聲好好聽架,人又nice 喎。
梁漢文星途如此,其實係有d 可惜,不過係眾多佢既兄弟中,我覺得佢係比較好既一個,起碼唔會有太多負面新聞,仍然好努力咁工作。

5:28 下午  
Blogger 芒姐 said...

dor, 你好呀! 最後一年咁要好好珍惜啦...尤其係英國o個種hea o既氣息!

12:33 上午  
Blogger 芒姐 said...

Haha, Cin Jeh! You're right...how come they just got 15 mins about Cambridge but 2 episodes for Oxford!

I myself prefer Cam to Oxford as well...since I got YOU to accompany me there ma! hahahahaha! I guess I don't have much "yuen fun" w/ Ox since I have also been there for 2 times but it's either raining or got dark very early...so I didn't really tour around seriously...

12:42 上午  
Blogger 芒姐 said...

敏兒,

哈哈! 曾幾何時我真係好鍾意鄧靄琳o架...不過依家睇番佢當時/現在d妝都太太太厚, 但我真係好怕d厚妝人! 不過佢把聲真係超正, 沉沉地我最鍾意, 因為我另一樣好怕o既就係嬌聲人!

同埋2001年港台曾經邀請佢復出開咪做"把歌再談心", o個兩個禮拜我晚晚捕住電台 (但近年已經咩台都無聽喇)...我仲fax左o野俾佢...而最後佢居然回o左張卡俾我 (係寄去我屋企), 仲附上近照一張! 哈哈! 我都開心左好耐, 仲拎晒俾d最frd o既朋友仔睇!

12:47 上午  
Anonymous 匿名 said...

你無講錯,佢既妝確係厚左d,哈哈,果次訪問後我仲同佢合照添。記得果次訪問佢講左一個佢既小朋友同周慧敏既趣事我聽(希望無記錯)。話說,佢既小朋友唔知佢做電台,咁有一年去聽周慧敏演唱會(好似係告別演唱會),咁周慧敏係台到就話:「今晚黎左一個我好鍾意既偶像,就係鄧靄霖姐姐。」跟住坐係鄧靄霖隔離既仔仔呆左望住佢媽咪,皆因原來媽媽就係自己偶像既偶像,因此就知道自己媽媽係做電台。
鄧講呢個故事時,把聲真係好似同小朋友講緊故事咁,好好聽。

1:04 上午  
Anonymous 匿名 said...

Dear Mon Jeh,

Last week 我經過銅鑼灣....以前華潤百貨那個位, 見到一個廣告poster.....係鄧靄琳...廣告竟然係賣"更年期"的健康食品!!!

莫非"歲月摧人"????

Your fan屎,
CC

2:22 上午  
Blogger 芒姐 said...

敏兒, 你講個故事又幾有趣! 我諗佢係一個好錫個仔o既人...你下次有機會見到佢叫佢唔好化咁厚妝啦...上左年紀化厚妝比年青時更恐怖!

cc, 佢的確已經一把年紀, 由"家計會"進升"更年期"到o岩o既! 唯有睇番"iq成熟時"少年十五二十時o既珠仔囉!

3:42 上午  
Anonymous 匿名 said...

哈 哈 !! 芒 姐 , 講 好 o岩 呀 ! 呢 種 hea o既 生 活 , 睇 怕 返 到 香 港 都 好 難 會 有 。

6:45 上午  

發佈留言

<< Home