2006年12月31日星期日

12-31(sun) 網中人

回望這一生
歷遍幾翻責備和恨怨
無懼世間萬重浪
獨怕今生陷網中

誰料到今朝
為了痴心我投入網
人在網中獨回望
世間悲歡盡疑幻

豪强心中志我未消磨
何妨成與敗
重重艱辛豈怕它
闖開孽網非難事

唯望到一朝
盡破金光燦爛名利網
獨像鳥飛廣闊天
網開衝出不再返

真係邪…我發覺近年12月26日成日都有d天災人禍發生…2004年o既南亞海嘯, 2006年又整個台灣地震…真係邪邪邪! 以後12月26日都係唔好出街…

本來台灣地震又唔算係好勁o個隻…點知無啦啦震斷o左d電纜…搞到對全世界人o既“影響”分分鐘俾起海嘯仲勁! 呢次“網絡風暴”, 令大家驚覺原來所有人都已經不知不覺變成“網中人”…internet對於一般人o既影響, 你真係唔會估到!

頭o個一晚地震完之後仲上到網o架喎, 點知到深夜就唔得, 之後一連幾日都完全上唔到, 或者要到好夜先可以好慢咁上到d, 直頭好似係去番電話線dial-up年代! 依家話搞番掂晒…但係仲係好鬼慢囉…可能咁樣可以令我從此戒甩呢舖癮, 慳番d時間早d[目訓]…

十年前internet未普及o既時候, 大家咪又係咁生活, 仲生活得好好添…人與人之間o既溝通可以靠打電話/寫信/見面…係就係無咁方便, 但好似反而close d! 有o左internet之後係方便o左好多, 有好多唔見o左好耐o既朋友, 都可以o係網上相遇番…send個email/icq/msn又確係快捷方便好多, 仲要唔洗錢添…所以話網絡將人與人之間距離拉近o左, 又好似係o岩喎…但係當你每年聖誕只係收多n張e-card, 但係真實o既聖誕卡就由收到幾十張跌到得幾張o既新低, 連我呢d好重視寫聖誕卡o既人, 都會懶得寫…但係其實e-card, 又點會可以代替“現兜兜”收到真實o既聖誕卡o個種興奮呀?! 有親筆寫o既字同埋祝福, 先係節日送卡o既真正意義嘛…e-card就無o個種warm o既感覺…如果係一o野send俾幾十個receipients o個d, 感覺就更加 “foo遣”…不過當然係好過無o既!

咁究竟網絡係拉近o左定拉遠o左人與人之間o既距離呢?! 我諗係拉近o左無咁熟o既朋友之間o既距離, 但反而就拉遠o左熟朋友之間o既距離…我覺得係咁囉! 所以呢段“沒有網上的日子”…可能反而係可以等我o地反思o下o係呢段上網十年o既日子, 我o地係咪太過依賴上網生活?!

我自己就肯定係囉…有時返工上完網, 返到屋企又會手痕開著佢, 左click下又click下, 搞到遲遲都未[目訓], 晚晚都唔[目訓], 仲要手+頸+背都勁痛…

記得十年前開始興上網時, o岩o岩讀緊f.6,7…其實我已經係比同我同年代o既人遲o左d先開始上網, 但係比起其他人都可能算係早o個批o既…因為後來發現icq個uin係7個字原來算係好前o個隻, 依家可能已經去到9or10位數喇! o個時可能係“新屎坑”, 所以咩都玩一餐, 同d日日返學都見o既同學仔, 都要晚晚icq…真係幾無聊o下…不過又好似幾有趣! o個時聽到打得通上到網o個隻dood dood聲就已經好興奮…仲覺得此乃無比偉大o既發明!

上網十年, 但係addicted to internet o既程度好似仲有增無減…可能我都要好似d人戒煙咁戒o下瘋狂上網o既習慣…哈哈…不過我諗機會都微d!

12 Comments:

Anonymous 匿名 said...

咁究竟網絡係拉近o左定拉遠o左人與人之間o既距離呢?! 我諗係拉近o左無咁熟o既朋友之間o既距離, 但反而就拉遠o左熟朋友之間o既距離…

------------我成日都思考緊呢個問題(唔係最近o既事啦),結果都係得唔出結論。或者芒姐你呢個説法係啱o既,不過又唔係全部情況都係o甘wor...不過係現代社會,上唔到網真係好麻煩,因爲網絡已經成爲你生活的一部分,十日都唔用電腦唔代表唔需要佢,因爲一旦你有急事你就會發覺佢真係好重要(娛樂仲可以有電視電台,但工作方面,網絡就真係300%重要!!)

10:00 下午  
Anonymous 匿名 said...

「敷衍」係咁寫的, heehee~

我非常同意網絡係「拉近o左無咁熟o既朋友之間o既距離, 但反而就拉遠o左熟朋友之間o既距離」呢個point, 我正正係咁諗!試過好多次,一d你企圖用各種方法避開的唔熟的朋友,硬係會用msn/icq/e-mail搵你,令你避唔開(oh no!);但對熟的朋友,下下用msn/icq/e-mail搵佢地又好轉折,仲好見外!但有時又必須咁做,因為打電話有時真係阻住人做野嘛...

上網年資耐左,越來越覺得addicted to internet的情況好嚴重,唔太健康...人始終應該係團體的動物,要與人相處,不能日復日只用電腦以文字與別人溝通...但,又難以自拔...始終覺得對internet又愛又恨啊~~~~~

10:45 下午  
Anonymous 匿名 said...

題外話 :
上星期睇太陽報, 有刊登"凌祖絲"既婚紗照,
佢而家從事保險業, 將嫁比個從事金融業既男友.

4:54 上午  
Anonymous 匿名 said...

凌祖絲? Who is that?

12:15 下午  
Anonymous 匿名 said...

確實係邪!!!根據新聞報導,當日下午澳洲西部海岸500哩處水域發生黎克特制5級地震,而吉爾吉斯北部則於當天早上發生黎克特制5.8級地震,印尼東部巴布亞省北海岸附近亦於25日凌晨發生黎克特制5.7級地震‧‧‧你話邪唔邪?

地震那刻,芒姐感到嘛?

12:51 下午  
Anonymous 匿名 said...

They need almost one month's time to repair the underwater cable is way too long la.... Cannot imagine such inefficiency in this day and age.

Still cannot use msn... very disappointed. But perhaps it is a good way to make me quit the habit of msn-ing every night.

8:26 下午  
Blogger 芒姐 said...

Moo,

haha...it really made my interest in writing the blog deteriorate lor!

11:27 下午  
Blogger 芒姐 said...

我,

真係好邪o架...

地震時, 芒姐又真係感覺唔到啊...從來我都係一個遲鈍的人...真係無鬼用!

11:28 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

你都識得凌祖絲...果然係掂呀o下!

真的嗎?! 05年聖誕o係landmark見到凌祖絲, 佢已經有d闊太look...原來係泊到好碼頭!!!

11:31 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名2,

凌祖絲-related entries:

http://hejnom.blogspot.com/2005_11_30_hejnom_archive.html

http://hejnom.blogspot.com/2005_12_07_hejnom_archive.html

凌祖絲=94年落選港姐鍾潔怡...凌祖絲係佢o係"刑偵2"o既名, 當年入晒腦, 舊年重播刑偵系列又再洗過腦!

11:37 下午  
Blogger 芒姐 said...

grace,

多謝你話我知「敷衍」係咁寫...唔睇番我真係唔記得!

係啦...internet有佢o既方便但係亦都有佢唔健康之處...人與人之間真正溝通少o左, 就快連同人講o野都唔多識!

11:39 下午  
Blogger 芒姐 said...

Kathy,

咁又係...上唔到網, 直頭有與世隔絕o既感覺...好彩仲有我最喜愛o既電視!

11:40 下午  

發佈留言

<< Home