2007年3月12日星期一

3-12(mon) 芒姐@蘋果 (3月號之二) + 雪映移城

為方便起見, 以後芒姐@蘋果亦會上載於"芒姐再現之... 芒姐@蘋果.COM"
http://hejnom2.blogspot.com/


電 視 撈 飯 (2007-03-09)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070309&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=6884383

無 綫 革 新 破 悶

下 星 期 , 電 視 台 將 有 一 番 新 氣 象 , 第 一 線 的 處 境 劇 換 上 了 《 同 事 三 分 親 》 , 由 變 身 媽 咪 級 後 首 次 亮 相 螢 光 幕 的 關 詠 荷 , 及 剛 完 成 《 問 題 娛 樂 圈 》 、 很 久 沒 有 為 無 綫 拍 劇 的 江 欣 燕 孭 飛 。 觀 眾 終 可 與 陪 伴 了 大 家 一 整 年 的 高 家 說 再 見 。

第 二 線 上 演 的 是 可 歸 類 為 「 史 詩 式 巨 獻 」 的 《 亂 世 佳 人 》 , 由 近 年 最 多 產 的 女 主 角 胡 杏 兒 , 夥 拍 因 緋 聞 纏 身 而 人 氣 下 滑 的 小 生 吳 卓 羲 。 此 劇 已 拍 竣 好 一 段 時 間 , 留 待 這 個 變 陣 的 重 要 時 刻 才 推 出 , 可 見 無 綫 高 層 對 此 劇 寄 望 甚 殷 , 且 看 它 能 否 打 破 近 期 的 收 視 悶 局 。 由 吳 卓 羲 與 胡 杏 兒 飾 演 三 、 四 十 年 代 亂 世 兒 女 的 角 色 , 確 實 具 有 一 定 新 鮮 感 , 不 過 兩 人 的 外 形 卻 太 富 時 代 感 , 要 衝 破 這 個 框 框 有 一 定 難 度 。 30 集 說 長 不 長 , 說 短 也 不 短 ; 若 頭 5 集 能 成 功 引 起 觀 眾 的 興 趣 , 要 把 他 們 留 住 六 個 星 期 應 不 會 太 難 。



第 三 線 是 由 無 綫「 親 生 仔 」 鄭 嘉 穎 , 與 「 玉 瑩 小 主 」 黎 姿 主 演 的 《 寫 意 人 生 》 , 再 加 上 十 多 年 來 演 過 的 劇 集 以 十 隻 手 指 可 以 數 清 的 陳 芷 菁 , 及 演 技 素 有 保 證 的 秦 沛 … … 反 有 捧 場 客 , 不 過 論 吸 引 程 度 , 這 種 輕 鬆 勵 志 劇 始 終 不 大 。

期 待 《 向 世 界 出 發 2 》

最 令 人 期 待 的 , 反 而 是 為 黃 金 時 段 守 尾 門 的 《 向 世 界 出 發 2 》 。 去 年 推 出 的 第 一 輯 叫 好 叫 座 , 無 綫 火 速 推 出 DVD 賺 番 筆 ; 再 於 今 年 打 鐵 趁 熱 拍 攝 第 二 輯 , 找 來 更 具 話 題 性 的 嘉 賓 , 遠 赴 更 具 爭 議 性 的 地 區 , 探 討 更 有 深 度 的 話 題 。

很 期 待 搞 笑 得 、 感 性 更 得 的 曾 志 偉 , 繼 《 志 雲 飯 局 》 後 又 有 甚 麼 更 感 人 的 心 底 話 可 跟 觀 眾 分 享 ; 亦 期 待 細 聽 忽 為 人 夫 / 父 的 叛 逆 小 子 謝 霆 鋒 , 訴 說 與 張 栢 芝 婚 後 的 改 變 , 以 及 其 反 叛 性 格 背 後 的 原 因 ; 還 有 既 好 勝 又 愛 哭 的 梁 詠 琪 , 跑 到 雲 南 女 兒 國 , 與 觀 眾 分 享 她 經 歷 多 段 刻 骨 銘 心 愛 情 後 的 戀 愛 態 度 ; 亦 很 有 興 趣 跟 隨 虔 誠 基 督 教 徒 蔡 少 芬 , 冒 著 戰 火 的 危 險 深 入 以 色 列 耶 路 撒 冷 這 個 聖 城 … … 單 是 看 宣 傳 片 已 覺 十 分 吸 引 。 這 個 集 《 志 雲 飯 局 》 、 《 鏗 鏘 集 》 與 《 寰 宇 風 情 》 於 一 身 的 節 目 , 是 3 月 必 看 之 選 。

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

今晚tvb將會上映一連四線新節目, 最睇好o既當然係“向世界出發2”啦…不過大家o既寄望太大, 反而驚會無想像中咁好睇!

“寫意人生”雖然有我喜愛o既鄭嘉穎, 但係佢拍黎姿我又唔係特別喜歡, 仲要係懶勵志o個隻 ,我驚會有d攞膽! 反而想睇o下話好似黎姿o個個“少女版黎姿”袁家怡, 即係有份參加美少女廚神o個位英皇新小花…好似話真係好似, 我都想睇o下有幾咁似!

至於“亂世佳人” …大製作都應該有d睇頭 (雖然我一向都唔buy大製作), 不過又係o個d亂世兒女/喊苦喴忽/好鬼死慘o個隻戲, 個人就不太喜歡喇!

仲有o個套 "同事三分親"…無睇關詠荷咁耐, 都有d期待o既! 不過第一晚o係酒樓睇o左少少, 都頗悶又頗無聊, 希望開o左頭一個星期介紹晒d角色之後會好d啦…!

至於之前兩個星期十點半做o個個日本節目"雪映移城"…d景真係幾靚o下, 但係d主持就真係笑爆嘴! 黃翠玲一把年紀要扮可愛扮驚喜搵 "雪中蘋果"…真係戥佢有d難受! 但係都唔夠裕美難受…佢去到邊都帶住條玩具狗, 仲要o係個袋度"gut"佢個頭出o黎, 再不停好似自閉仔咁對住條狗自言自語…真係唔知想點?! 我知佢係好年輕, 係kawaii得起…但都未免太kawaii喇! Over左少少! SORRY晒!

o係d discussion forum見到呢個扮佢o地口脗o既"雪映移城 (特別版)"…超騎呢, 超抵死…

"攝制隊離開佐敦乘搭JR山手線列車到灣仔, 都係為左一睹當地特產"無骨蘋果", 灣仔位於港島北面, 即係加德治地圖王第30頁, 離開左列車, 步出地面, 攝制隊發覺當地人非常友善, 一隻二隻都彬彬有禮, 由於時間尚早, 攝制隊一行4人惠顧當地最有名既食店---大帶活, 橙色既牆身再加上橙色既吊燈, 浪漫氣氛籠罩左整間餐廳, 為左迎合當地人文化, 叫橙汁應該係無死錯人既, 從售票員既眼神, 我地感覺到我地係佢心入面既位置, 出乎意料, 橙汁並沒有發售, 我地叫左另一個皇牌---吉列豬扒飯, 吉列豬扒係切得開既, 而且仲多左d粉紅色, 未熟可能係當地文化既一種, 而4個人食一碟飯又係我地既文化.

攝制隊離開大帶活, 轉行六本木山, 經過灣仔188時, 其中一位工作人員死都要買老翻, 幸好其他人及時阻止佢咁做, 如果唔係真係醜死鬼, 為左唔好延誤行程, 其他2位工作人員夾手夾腳cool住佢, 由我帶頭, 到達目的地灣仔街市, 找尋一位叫木村既婆婆, 人海茫茫, 應該點搵呢? 我地長途跋涉黎到, 會唔會空手而回呢? 迷茫困擾左我地一陣間, 被夾住既成員突然之間嘔白泡, 巡經既警員走過黎問我地發生咩事, 我地都一五一十答番佢, 警察都笑左一下, 話俾我地知木村太太已經將無骨蘋果特許經營權賣左俾百拉超級市場獨加發售, 仲叫我地睇多d娛樂版, 逢星期五都會大大版登廣告, $9.9係有4個架, 我地知道呢個消息當然係唔開心啦, 不過都會去百拉一趟, 入到去真係俾我地發現到無骨蘋果呀, 我地好開心即刻買4個出去食, 當我咬第一啖時, 真係發覺裡面係無骨架! 原來傳說中既無骨蘋果係真架! 不單止無魚骨, 無雞骨, 無豬骨, 仲要係無牛骨架, 食完無骨蘋果, 嘔白泡既都好番, 我地心中有個信念, 只要我地有一顆想食野既心, 秦始皇都唔會俾我地碌親.

離開左灣仔, 攝制隊又要返去佐敦喇, 真係好唔捨得, 希望將來再有機會黎灣仔啦."

芒: Hohohohohohohoho!!!

11 Comments:

Anonymous 匿名 said...

芒姐, 有無睇"寫意人生"? 有無聽鄭嘉穎唱嘅主題曲? 我第一次聽時, 覺得首歌好有"阿飛正傳"+"花樣年華"+"2046"feel, 非常非常咁60年代, 但係"寫意人生"明明係現代戲來的, 所以覺得好奇怪... 後來睇字幕, 發現原來係老土到爆嘅劉家昌作曲, 嘻嘻, 唔怪得首歌咁娘啦!

10:04 下午  
Anonymous 匿名 said...

有無人有睇"向世界出發2"? 謝檸檬講野真係好似lur脷(舌頭)咁, 唔睇字幕完全唔知佢講乜! 佢都係走番去拍劇扮抑鬱扮情深好過, 做主持做旁述真係完全突顯晒佢嘅缺點, lur脷(舌頭)嘅程度比蒙嘉慧同黎諾懿更可怕!

10:54 下午  
Anonymous 匿名 said...

謝檸檬實在太扮野, 好黑人憎!

10:56 下午  
Anonymous 匿名 said...

我都有聼到嗰首歌! 我當時仲話點解首歌咁難聽,原來係"殿堂級音樂家"劉家昌作曲,果然好有"強烈嘅時代烙印同個人風格"!

"同事三分親"我淨係睇咗第一集,第一集嘅劇情又真係唔太吸引,如果唔係爲咗捧下關詠荷嘅場,我諗我都冇乜興趣睇落去。

11:39 下午  
Anonymous 匿名 said...

係呀係呀, 首歌真係好娘架, 散發住陣陣台灣味!!

1:45 下午  
Anonymous 匿名 said...

仲要係六七十年代嘅台灣味, ho ho ho!!

1:47 下午  
Anonymous 匿名 said...

Hi芒姐:

我宜家少0左睇電視!不過睇過一兩集《寫意人生》覺得ok,起碼內容輕輕鬆鬆,但又唔會硬滑稽,裡面亦冇邊個演員係我特別唔鍾意0既。相信我會繼續睇0下。大家都有同感,劉家昌作d六七十年代台灣酒廊feel的歌,可能佢仲沉醉0係懷舊當中。

《亂世佳人》太慘啦!而且宜家我對三十集以上的大製作興趣不大。

《同事三分親》只睇過第一集,暫時對劇情不太了解,不過相信偶然睇0下無妨。

仲有,今日睇到亞視節目表,原來《甜甜廿四味》後,即3月26日起做芒姐你推介過0既《IQ成熟時》,就係上次你話俾我知有阿paul做0既,今次我一定要睇啦,事關我多年來都冇睇過,因為以前冇留意呢套劇,有重播都miss左。唔知跟往又會唔會做《青春三重奏》呢?

10:16 下午  
Blogger 芒姐 said...

Oh! Kitty!

真的嗎? 雖然iq成熟時睇o左幾十次, 但又重播可能又要睇o下! 希望你睇完唔好笑我睇埋d白癡戲啦...雖然低低能能, 但真係一"道" (唔記得應該點寫)清泉! oh! 好期待添...咁多劇睇實在太忙碌喇!

6:27 下午  
Blogger 芒姐 said...

@.@ , ++, 匿名:

哈哈...我都聽o左"寫意人生"首歌...英雄所見略同啊!

6:29 下午  
Blogger 芒姐 said...

@.@,

真係sorry, 謝檸檬呢一part其實係o徙o左成個節目...佢扮深情探委屈想去一洗過往形象, 但係整件事都over o左...個感覺反而有d核突...幫唔到佢洗底不特止, 仲令人有d反感!

6:32 下午  
Blogger 芒姐 said...

o岩O岩又睇O左謝檸檬O既"向世界出發"...嘩! 佢真係LUR晒脷咁...以前都唔覺咁嚴重, 尤其係佢淨係做旁白時, 唔睇字幕真係唔知佢講咩...佢都係做番戲好D, 起碼個靚樣可以DISTRACT O下人!

11:55 下午  

發佈留言

<< Home