2007年4月12日星期四

4-12(thurs) 東地

呢期最精彩o既娛樂版封面, 我個人認為係東方新地o既“陳鍵鋒vs官恩娜vs吳唱k”…並唔係話陳鍵鋒同官音娜爭吳唱k呢段新聞精彩 (雖然都ok好笑o下), 而係封面個構圖呀…真係笑爆嘴! 依家d記者+封面設計人員o既創作天份又真係唔錯喎! 佢整幾個心心分別由陳鍵鋒同官音娜link去吳唱k度, 更抵死o既係o係吳同官隔離分別有男/女o既symbol…而陳鍵鋒o個個居然係問號…真係超抵死!!! 咁創意無限, 真係即使單新聞幾咁唔吸引, 都會俾個封面吸引o左!

其實依家d娛樂新聞, 有幾多成係真呀, 最緊要就係寫得好, 夠entertaining…話明娛樂新聞, 最緊要緊係娛樂性啦…呢單好笑, 我buy!

陳鍵鋒又係o既, 今次我都唔幫佢…雖則話官恩娜個人不嬲都唔討好, 但你男人之家真係唔好咁多事啦…講咁多o野做咩? 仲要講人o地o既under (雖然佢後尾話係講條裙, 但係前文後理好似唔係好通), 搞到自己成個鹹濕仔咁…仲要無啦啦“naat”起火頭, 難怪今次俾人話佢潑婦…真係錯晒!

另一單上個禮拜本本都用o黎做封面o既“狐妮”…真係就算不嬲唔buy佢都戥佢有d慘, 女仔人家俾人寫到咁…不過亦不得不讚d記者玩食字真係好應…咩“狐妮成精之路”…真係一絕!

哎…原來“我的野蠻奶奶”又話拍續集, 本來又係話搵馬國明代黃宗澤…都話馬明係ok, 但係唔好成日搵佢代人做續集, 咁樣會令到套劇原本d fans好唔buy囉…點知俾阿姐一聲令下, mk wong居然可以歸位, 話要等齊原班人馬先拍! Oh! 點解阿姐無份做“律政新人王”? 點解“律政”無咁o既待遇? 不過算喇, “律2”見唔到阿ben同ling ling都好, 反正拍續集一定無咩好下場…睇o下依家陳鍵鋒同官恩娜even戲外都搞成咁就知啦…哈哈!

至於套“溏心風暴”, 我依然只係睇o左少少, 第一集都未睇完…不過又真係見到陳豪好淨誇, 完全唔知佢想點? 成家都怪怪雞雞咁…當然刻意咁改暱稱亦都係多此一舉, 好肉酸! 不過有咁多個artists, 總有一個o岩你, 所以都應讓有捧場客o既! 佢一唱完主題曲個片頭d人坐+企晒o係度, 唔知點解令我諗起“天地男兒”o個個開場晒冷銀行景囉?!

Oh, 仲有呀, “同事三分親”o個個慳妹, 初頭睇佢好似怪怪地咁, 但係依家睇睇o下又幾靚, 幾清純, 仲幾有氣質…ok喎, 應讓大有作為! o係網上睇番佢d資料, 呢位妹妹叫梁政玨, 原來老豆仲係大狀 (不過唔係梁家傑), 話因為佢同方逸華好熟, 所以好輕易就有得做主角! 咁我覺得佢作為新人, 都演得幾ok o既…同埋佢個造型+角色性格都討好過“手機女”陳自瑤小姐好多! Tvb係咪特登搵佢o係“拆散”yoyo同埋“手機男”蔡淇俊呢? 同埋係咪特登整呢個鬼仔陸哲角色俾蔡生“洗底”呢?!

尋晚勁歌見到關淑怡上去唱“同事三分親”主題曲…好似平時完o左套劇聽好過現場好多咁…同埋點解佢依家黐[月利]筋得咁勁? 以前都好似有少少, 但係依家真係好嚴重囉! 聽聽o下呢首歌都有d十幾年前佢主唱o既"回到未嫁時"主題曲 "愛恨纏綿"…btw, "回到未嫁時"dvd應該就快出, 各位黎明/海味fan屎等o左17年終於可以重溫喇!

oh, 又搵到一個好經典o既mtv…就係我o地好好好鍾意o既face to face“情迷milano”…每次去k都會唱o下, 亦係我第一次買卡拉ok碟番屋企唱o既歌…hoho! 可惜周圍都無佢o地隻“face to face…相隔空氣…”啦…



仲有, 原來幾年前個clean & clear廣告o個兩個女主角, 分別係stephy同李思欣…我都記得o個時有睇過呢個廣告呀, 不過又真係唔知係佢兩個喎…



仲有另一個又係clean & clear o既1997年廣告…居然係袁彌明同yumiko, 但係呢個廣告我就唔記得有睇過喇…嘩! 咁袁彌明真係靚過yumiko好多囉! 英皇真係個個歌手都曉“變臉”o架喎…有人仲話o個時o既yumiko似黃家強添…

10 Comments:

Anonymous 匿名 said...

o個個真係yumiko? 單眼皮固喎, 佢真係想唔認冇整過容都唔得喇, 咁鬼明顯! btw, 點解佢以前把聲好似高音咁多咁o既, 佢依家把聲仲低音過d男人, 好多時都聽唔到佢講乜!

我都覺得梁政玨幾靚, 不過點解咁快入娛樂圈o既? 個老豆咁猛料, 冇理由會唔迫個女讀大學喎?

1:34 上午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈, 我都覺得video 入面的yumiko 好似黃家強呀~

仲有, 當時的李思欣靚過stephy 喎~ 不過李思欣而家好似醜樣左好多咁...

好鍾意呢兩條clips! 多謝芒姐!! ^-^

2:54 下午  
Anonymous 匿名 said...

講漏左!
我又係好鍾意"狐妮成精之路"呢句標題, 好得! 我即時諗起"徐步高成魔之路", 但前者更好, 因為拼埋 = 狐妮精 :-p 真係好有創意~
(我一d都唔戥郭羨妮慘, 當然我更討厭陶大字啦! 我只會戥黃慧寶慘...因為琴日睇到雜誌話有工作人員聽到佢講電話, 鬧對方"有雞仔唔管, 走去管麻鷹"; 同埋叫對方"照下塊鏡先")

2:58 下午  
Anonymous 匿名 said...

yumiko個樣直頭趕客~李思欣之前我覺得ok ga,但係亂世佳人套戲,佢唔化妝個時,即刻唔靚~不過而家stephy都走樣lu~
我都覺得狐妮個名改得有創意,我宜家睇雜誌係尋開心(悲哀~)
不過雜誌d野,信一兩成好喇,even報紙都係信六成,因為我知有d野唔係真law,咩野版都好,有太多因素lu(詳情就不便講lu,我無咁把炮係網上爆料),所以講返轉頭,我信壹周ge陶太報導,講郭小姐介入,但係有d雜誌趁火打劫,作下野law~

11:28 下午  
Anonymous 匿名 said...

What do you think about this news article?
大 重 臣 ─ 費 道 宜 與 何 定 鈞 先 後 倒 戈 相 向 , 雙 雙 入 主 亞 視 , 並 擬 向 無 台 前 幕 後 大 舉挖 角 , 叫 座 藝 員 包 括 鄭 少 秋 、 歐 陽 震 華 、 宣 萱 及 郭 可 盈 等 均 榜 上 有 名 , 務 求 令 亞 視在 最 短 時 間 收 復 失 地 , 將 強 弱 兩 勢 扭 轉 , 無 一 哥 地 位 將 受 到 有 史 以 來 最 嚴 峻 挑 戰。


何定鈞組新班底重組亞視,為亞視帶來新曙光,亞視藝人和幕後人員大都說是好事!對未來滿懷希望!

 楊紹鴻從事亞視戲劇及藝員營運副總裁多年,對於新變動直呼「超級好事!」,但目前仍未收到公司要他安穩現職或是回歸電視台的信息。前無線總經理何定鈞加盟組班底,他認為全都是電視界精英,對於電視業將會帶來一大衝激。他揚言以前也屬無線職員,不擔心將來亞視人事變動,會盡力而為做好目前工作。而且相信有新資金,新領導人加入,可以令幕前幕後人都增加信心。
 林韋辰表示轉變對亞視所有員工的影響,均為好的影響,他說:「過來的一班人,是我多年前在無線跟過的一班,我就好似在他們的照顧底下成長。他們入來可以令亞視更專業,節目更多元化,對藝人更加好。」至於新股東入股亞視之後林韋辰展望:「亞視話晒已經有50年歷史,現在要搬新廠,又有新老闆入股。電視史上易手之事經常會發生,呢搵對觀眾同演員都有好處,一個市場唔可以一面傾斜,多點衝擊進步都會大搵。」
亞視望增強劇集優勢
 於亞視已經九年的陳啟泰直言,他有亞視的期間已經歷過3、4次易手,今次可算是規模最大的一次,但由於目前很多事也未曾落實,何定鈞而未正式公佈加盟,故不方便評論太多,只希望亞視易手後劇集上有更大的發展。他說:「之前我們只是由藝員轉做職員,分別不大。將來我希望劇集同綜藝科可以加強,電視台無劇集出產是不會強的。目前我們拍劇都要請外援,不過外援沒有歸屬感,好多時拍完之後不願意宣傳,而無線就唔同,他們的宣傳攻勢好好多,因為全部都是自己人,有歸屬感!」
 袁文傑就將易手一事以英超作比喻,有新資金注入的球隊表現非常好,反觀阿仙奴的表演卻是平平。
 謝雪心從林百欣(林伯)年代已加盟,共經歷過五個年代,公司出現變化,她仍抱著平靜心情和娛樂的心態輕鬆面對工作。心姐更希望公司能盡快上市,她也相信何定鈞入到亞視會有好前景,金錢和人事上也會配合到,所以她看好是一片光明。珈潁認為台勢強大了才會有更多節目製作,藝人也才會有更多工作的機會,且每個人也有自己的位置,老闆、監製會了解他們的長處來利用,畢竟一個人好沒用,是講整個大環境的。亞視稍後又將搬廠房,珈潁笑謂:「我拍亞視第一個劇是《電視風雲》,現算是一個真人版了,希望新到來的高層會對原有的藝員多多提攜!」

7:35 上午  
Blogger 芒姐 said...

Fan,

雖然何定鈞入亞視應該係好好事, 但亞視積弱咁耐, 神仙都難救!

9:21 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

十分認同你講O既O野...其實我相信依家大眾睇雜誌都係FOR娛樂多於覺得真係有堅料爆, 無論娛樂定係港聞...

9:24 下午  
Blogger 芒姐 said...

雪人,

唔洗客氣呀, 最鍾意同人分享D趣怪CLIPS!

李思欣拍"四葉草2"時都OK D (三姐妹中佢比較醒, 雖然大眾應該覺得另外兩個靚D),"亂世佳人"又真係有D唔得!

9:26 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

片段裡個yumiko把聲係高過依家少少, 不過語氣同口音都好係佢!

係啦...我都覺得阿梁政玨個老豆作為大狀, 無理由容許自己個女未讀大學就入行...佢好似今年21, 會唔會已經讀完喇? 我真係唔知?!

9:31 下午  
Anonymous 匿名 said...

梁政玨今年26, 已經讀完大學

5:07 上午  

發佈留言

<< Home