2007年3月29日星期四

3-29(thurs) tvb現實版的“公私戀事多”

嘩! 呢期其中一個好震驚o既周刊封面, 就係話三哥苗僑偉搭上梁靖琪toby…即刻有衝動買番本東周刊o黎睇! 你知啦…苗僑偉我o地個個都好buy o架嘛, 仲要係愈“老”愈有型添…佢點會搭上toby o架?! 雖然其實“女生宿舍”時期, 我係幾buy toby (亦為此成日俾人“恥笑”我), 依家佢主力做戲我又真係麻麻地佢…我諗佢適合做歌星多d, 起碼佢唱歌同跳舞都ok, 但係做戲就…加上佢個樣唔算靚, 做歌星時影遠鏡都ok, 但做戲成日要大頭, 佢個樣作為女主/配角…就唔太得喇!

咁都唔緊要喇, 但係佢o地返大陸拍劇, 明知好多記者跟o架啦, 都咁明目張膽偷食? 無理由咁唔俾面你老婆 (仲有d仔女) o架?! 仲要三哥一向都係sell好老公+好老豆形象…咁樣做未免太大膽! Toby形象又唔係咁入屋, 仲去搞有夫之婦…做藝人形象就最緊要, 咁樣又確實係太過唔理自己前途!

但係佢o地話周刊炒作新聞, 仲解釋話:“大家好close, 所以得閒無事都會拖o下手!”…o下?! 咁都得? 又好似真係牽強o左d喎! 又可能我真係太唔洋化啦…呢d咁o既解釋, 真係唔講好過講…如果佢o地講o既o野係真o既話 (信不信由你), 咁唔該佢o地為保自己o既藝人形象, 都係檢點d好!)

“劇 中 父 女 撻 出 忘 年 戀 ?
Toby: 「 我 同 三 哥 係 好 Close 」


苗 僑 偉 ( 三 哥 ) 04 年 復 出 幫 無 綫 拍 劇 集 《 學 警 雄 心 》 後 , 48 歲 o既 佢 榮 升 師 奶 殺 手 , 不 過 以 三 哥 o既 魅 力 , 除 左 吸 引 一 眾 師 奶 fans 外 , 原 來 連 後 生 女 都 對 佢 嗒 晒 糖 , 好 似 近 日 佢 就 被 指 o係 寧 波 拍 《 歲 月 風 雲 》 時 搭 上 同 佢 年 齡 相 差 成 24 年 o既 無 綫 高 層 梁 家 樹 愛 女 梁 靖 琪 ( Toby) , 二 人 出 雙 入 對 , 仲 俾 周 刊 影 到 十 指 緊 扣 深 宵 漫 步 , 平 時 成 日 拉 手 拉 腳 , 同 熱 戀 情 侶 冇 乜 o野 分 別 , 三 哥 似 背 住 老 婆 戚 美 珍 同 Toby 搞 忘 年 戀 。

「 家 人 震 驚 」

Toby 噚 日 接 受 商 台 電 話 訪 問 否 認 佢 o地 拍 拖 , 佢 話 : 「 其 實 我 同 三 哥 係 好 close , 所 以 得 閒 無 事 都 會 拖 o下 手 , 好 care 大 家 , 過 馬 路 都 會 搭 膊 頭 、 拖 手 咁 , 佢 就 好 似 我 契 爸 爸 咁 , 我 o地 未 上 契 , 但 一 見 面 都 會 叫 爹 , 佢 又 會 叫 我 阿 女 。 」

提 到 屋 企 人 對 呢 件 事 o既感 覺 , Toby 話 : 「 家 人 初 時 有 啲shock ( 震 驚 ) , 但 都 冇 乜 o野, 知 道 我 當 佢 係 爸 爸 。 我 o地 其 實 好 快 已 經 投 入 o左 套 劇 , 佢 係 我 爹 , 好 錫 我 , 有 時 我 一 家 人 都 會 同 三 哥 三 嫂 一 齊 食 飯 。 」 佢 仲 話 已 經 聯 絡 三 哥 三 嫂 , 三 嫂 反 過 o黎 安 慰 佢 添, Toby 話 : 「 其 實 我 諗 我 始 終 係 鬼 妹 仔 性 格 , 我 諗 我 會 避 忌 下。 」

噚 日 o係 廣 州 公 幹 o既 苗 僑 偉 , 同 馮 仁 昭 傾 長 途 電 話 時 就 解 釋 : 「 我 o地 成 家 同 Toby 一 家 人 好 熟 , 我 拖 住 佢 , 同 爸 爸 拖 住 個 女 出 街 有 乜 分 別 ? 我 都 知 啲 周 刊 炒 作 新 聞 , 但 唔 好 太 過 份 囉 。 」”



至於另一單呢期好轟動o既戀聞, 就當然係陶大宇為o左郭羨妮同相戀17年妻子離婚o個單啦…阿樂小姐講得好o岩, 藝人最重要係形象好, 你成日有負面新聞, 就算你其他方面做得幾好 (當然亦都唔見得) 都無用…謝檸檬同好勝gigi就係最佳人版!

“陶 大 宇 和 太 太 黃 慧 寶 由 拍 拖 到 結 婚 , 共 處 了 17 年 , 可 是 長 情 卻 敵 不 過 第 三 者 郭 羨 妮 ( Sonija ) 的 姣 功 , 大 宇 和 Sonija 因 合 作 無 綫 劇 集 《 學 警 出 更 2 》 而 戲 假 情 真 , 阿 寶 接 受 不 了 這 段 三 角 關 係 , 於 是 提 出 離 婚 。

一 向 是 師 奶 殺 手 的 大 宇 , 婚 變 消 息 曝 光 , 加 上 事 件 牽 涉 緋 聞 女 王 Sonija , 《 學 》 劇 演 員 獲 悉 都 非 常 驚 訝 , 陳 鍵 鋒 指 沒 見 過 阿 寶 往 探 班 ; 錢 嘉 樂 則 表 示 劇 中 大 宇 與 Sonija 扮 演 夫 婦 , 休 息 時 多 溝 通 在 所 難 免 ; 已 婚 的 鄧 梓 峰 也 曾 與 Sonija 傳 緋 聞 , 他 認 為 藝 人 的 言 行 應 要 檢 點 。 而 曾 與 Sonija 愛 得 黐 纏 的 舊 愛 溫 兆 倫 卻 封 嘴 避 談 。

身 為 郭 羨 妮 經 理 人 的 無 綫 , 對 事 件 自 然 高 度 關 注 , 而 操 藝 人 生 殺 大 權 的 無 綫 製 作 資 源 部 副 總 監 樂 易 玲 , 指 這 個 負 面 新 聞 會 嚴 重 影 響 旗 下 藝 人 的 形 象 , 她 會 從 中 了 解 。

樂 易 玲 昨 日 接 受 記 者 電 話 訪 問 時 , 語 調 無 奈 地 說 : 「 我 會 call 郭 羨 妮 了 解 下 , 呢 個 新 聞 對 形 象 有 影 響 。 作 為 公 司 同 事 , 我 睇 到 呢 個 新 聞 好 唔 開 心 。 郭 羨 妮 成 日 都 有 呢 啲 新 聞 , 就 算 幾 努 力 都 變 成 白 費 。”

20 Comments:

Anonymous 匿名 said...

係呀我有睇雜誌,真係斷正啦,仲反咬人地炒作新聞。芒姐好似你咁講,佢d所謂解釋真係不如唔好講好過囉。
最好笑,toby又要賴自己鬼妹仔性格。雖知佢真係係外國大,不過我都好想知道外國d鬼妹仔係咪真係會拖住個uncle周街走??!! 我諗如果個細侄女仲係得幾歲或者你uncle去到七老八十,咁都應該係既。
仲有,事件既男主角(搞到咁真係唔想再叫佢做三哥)話佢拖住toby就好似老豆拖住個女咁。真係想知佢而家仲有冇拖住個女出街啦?又或者toby會唔會好似拖苗僑偉咁拖返正印老豆梁家樹呢?

1:21 下午  
Anonymous 匿名 said...

ha...ha..., I like today's title.

三哥&toby 太入戲?

1:24 下午  
Anonymous 匿名 said...

太離譜喇! 阿toby姐究竟想點? 個個同佢拍過擋都有新聞架喎, 點解佢咁鍾意拍一個就搞一個架? 阿三哥又係爭唔落, 枉我咁鍾意佢, 哼!

學紙巾話齋, 唔知阿三哥而家仲有冇拖住個女出街呢?又唔知阿toby姐會唔會好似拖三哥咁拖自己個老豆梁家樹叔叔呢?

3:00 下午  
Anonymous 匿名 said...

唔啱聽都要講,娛樂圈唔係幾多好人,即使形象健康個d(佢地冚得好好)
三哥自己都講,佢做過對佢老婆唔住ge事~
toby一睇佢個格都feel到佢係d咩女仔
我諗佢地都係玩下,搵下刺激啫~
至於大宇個單,唔知郭小姐係咪第三者啦(我直覺應該係有d野),陶太最慘law,十七年感情都無咗,不過又真係有唔少case都係咁

9:13 下午  
Anonymous 匿名 said...

我剩係覺得全部好似為學警2做宣傳:p

11:05 下午  
Anonymous 匿名 said...

Does Monjeh know Sonija in school?

1:04 上午  
Anonymous 匿名 said...

hmmm, interesting, to be honest, in U.S. or and European countries, boys and girls would have more personal touch, like hugging each other etc. Like the other day, I saw a really good friend of mine, who I haven't seen for ages, so the first thing I did was gave him a hug, and as we walked home togther, he was holding my hand. It's not like there's anything between us, he's like a little borther. So I think their explanation is believable.
But would HK ppl understand? Or in fact believe them?That's another story and will be unlikely.

2:43 上午  
Anonymous 匿名 said...

To匿名: 芒姐同Sonija 唔係同一間中學架(因為郭小姐同我先係同一間中學, 不過唔同屆我當然係唔識佢, 哈哈)

10:07 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐, 我都覺得呢兩單新聞好震撼呀~
廿四年唔係無可能相戀丫~ 拖手真係唔適當喎, 同埋乜苗僑偉都鬼仔性格咩?
我都一樣好想知toby 會唔會拖梁家樹出街。
我偏向相信佢兩個有0野囉! 苗僑偉真係離譜, 咁樣落戚美珍面, 佢自己仲有小朋友tim~ 咁樣好影響小朋友的心智發展

另一單都堅ga lah~ 女人雖然有時過份敏感, 但第六靈感通常都focus 準確。所以我唔覺得ex-陶太屈郭羨妮。郭羨妮都唔係第一次ga lah, 好難相信兩個無野囉

P.S. crystal, 你係咪我識個個呀?

4:54 下午  
Blogger 芒姐 said...

雪人,

係囉...唔佑阿三哥幾時變埋鬼仔? 我相信阿鬼妹TOBY有可能會拖佢老豆出街O既, 但係相信苗僑偉一定唔會拖自己個女出街...哎阿戚美珍AUNTIE真係慘, 仲要出O黎扮撐佢! 都唔知點面對D仔女...

其實兩單新聞, 我都傾向空穴來風, 無啦啦人O地阿EX-陶太又點會點你阿郭小姐相呀? 唔通真係因為佢個IMAGE太差咩?

2:37 上午  
Blogger 芒姐 said...

Crystal 桃桃+ 匿名,

我從來唔識郭小姐, 亦完全唔想認識佢...就算未發生佢N單緋聞前, 我都十分唔BUY佢...佢個樣係靚, 但一D都唔討好...佢O個屆港姐, 我寧願胡杏兒或者原子鏸, 都唔寧願見到佢...佢咁O既形象, 簡直影衰晒佢間學校...真係SORRY晒!

2:41 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

O係外國或者拖手真係唔代表有O野, 但香港就應該係另一回事...就算外國回來話自己么妹仔性格, 都好坐解釋到O架喇...何況阿苗生仲要係傳統中國男子...而且即使佢O地真係無O野(WHICH應該無人會信),作為公眾人物, 仲要係O係公眾場合, 絕對應該避忌O下!

2:45 上午  
Blogger 芒姐 said...

jj,

你咁講都不無道理...或者TVB應該乘勢推出學警2!

2:46 上午  
Blogger 芒姐 said...

Michelle,

你講O既O野我100%認同! 分別就係在於有D冚得好, 有D就失策D囉...

2:48 上午  
Blogger 芒姐 said...

Nicole,

哎...三哥簡直傷透了所有師奶/少女的心...因為佢辛苦建立O既好丈夫, 好爸爸形象已蕩然無存!

哎...睇O黎阿家樹叔叔都要好好教O下個女...至少要教佢點保住個藝人形象!

2:52 上午  
Blogger 芒姐 said...

shaw_mag,

HAHA...可能係啦...

2:53 上午  
Blogger 芒姐 said...

紙巾,

哎...呢兩單新聞都係肉酸O架喇...學胡杏兒話齋: 做藝人, 莫講話有婦之夫, 就算無婦之夫, 都要避忌啦...佢識佢呢番話, 果然係有智慧O個批...當然, 佢係咪完全做得到又另作別論啦...但佢識咁諗+講, 都係抵佢紅O既!

2:56 上午  
Anonymous 匿名 said...

雪人

我唔知我係唔係你識個個wor,不過大家都係芒姐fans喇, 哈哈哈。。。

11:51 下午  
Anonymous 匿名 said...

呢兩單新聞,講震撼性當然係陶大宇果單,三哥同Toby呢單點睇都冇乜可能。睇佢地喺歲月風雲入邊嘅訪問,佢地一家(三哥雯女Toby)好似真係幾close。拖手嘅相登咗出嚟,唔代表d咩,我會揀信佢地囉!呢單野未至於話影響三哥形象咁大鑊嘅,喺普通讀者眼中,只會當佢煲水新聞咁嚟睇,睇完就算o架啦!

至於郭羡妮,雖然佢不嬲負面新聞+緋聞多籮籮,我有一排仲勁憎佢(以前做奸角果排),不過呢次又唔一定真係第三者嘅!

其實唔憎佢之後,我覺得佢都幾慘,成日比d報紙雜誌針對,屈佢+狂踩佢,本來形象就唔多討好,一味比人踩就更加形象插水+永遠彈唔起。不過舊年台慶前我睇過一篇野訪問阿佘同胡杏兒,兩個競爭對手都話郭羡妮係佢"閨中密友",有咩秘密都會同佢講。唔知點解,睇完之後我覺得郭羡妮人品唔係真係咁差囉!

我唔知佢同陶大宇係咪真係有野,不過我覺得就算佢真係唔係第三者,個個都會首先選擇當佢係。唉...藝人形象係不斷積累番嚟嘅,如果佢唔係第三者,都要檢討下,點解咁多年嚟形象都咁差。如果佢真係第三者...咁冇野講,執定包袱都得了。

11:29 上午  
Blogger 芒姐 said...

++,

其實in any event佢o地都係輸晒...尤其係郭羨妮...無論佢有無做到都好 (雖然我傾向相信佢有), 人人都覺得佢有, 因為佢形象差, 記者又唔鍾意佢, 實寫衰佢, d師奶依家憎到佢死, 報紙雜誌又加多幾錢肉緊去鬧佢...佢應該檢討o下自己點解同傳媒關係咁差! 即係同好勝gigi一樣, 明明齋睇"奪面雙琪"件事, objectively一定係個男人錯多d, 但係傳媒係一面倒寫衰佢, 就知佢平時人緣幾咁"好"!

至於陶大宇, 亦都同佢個"刑偵"好拍檔一齊掛上"賤男"呢個朵...睇o黎套"刑偵"真係有d邪! 仲要係十年後先o黎邪!

不過最大得益者應該係三哥同toby, 因為同期爆出陶妮呢單新聞distract晒所有人, 無人再去follow佢o地o個單父女戀!

11:53 上午  

發佈留言

<< Home