2007年5月25日星期五

5-25(fri) 芒姐@蘋果 (5月號之四) + 師奶兵團

電 視 撈 飯 (2007-05-25)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070525&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=7137708

師 奶 惡 鬥 細 契

去 年 大 收 旺 場 的 《 女 人 唔 易 做 》 , 捧 紅 了 賤 Man 謝 天 華 , 當 然 還 有 演 技 早 已 被 肯 定 的 Hil 姐 鄧 萃 雯 。 今 年 的 《 師 奶 兵 團 》 , 可 說 是 《 女 人 唔 易 做 》 的 變 奏 版 , 再 次 找 來 這 對 觀 眾 十 分 受 落 的 拍 檔 擔 正 , 卻 由 女 強 人 的 故 事 , 改 為 訴 說 屋 村 師 奶 的 心 曲 。 鄧 萃 雯 不 演 女 強 人 , 改 以 「 烏 where 」 師 奶 造 型 示 人 。

另 一 位 實 力 派 演 員 商 天 娥 , 近 年 不 是 演 肥 師 奶 , 便 是 扮 演 年 紀 相 若 男 藝 員 的 母 親 , 難 得 她 毫 不 介 意 。 這 次 她 更 刻 意 不 收 身 , 以 蓬 頭 垢 面 的 形 象 演 活 無 知 的 肥 師 奶 , 差 點 令 人 忘 記 了 她 是 在 80 年 代 與 張 曼 玉 及 劉 嘉 玲 等 同 期 受 力 捧 的 花 旦 , 更 曾 飾 演 《 鹿 鼎 記 》 中 最 美 麗 的 阿 珂 及 於 《 儂 本 多 情 》 把 哥 哥 張 國 榮 迷 倒 的 倔 強 少 女 莫 笑 儂 。 欣 賞 商 天 娥 , 除 了 因 她 演 技 精 湛 , 亦 因 為 她 能 放 下 身 段 , 不 留 戀 往 昔 的 風 光 , 這 才 是 演 員 在 娛 樂 圈 的 生 存 之 道 。

《 師 奶 兵 團 》 中 的 第 三 位 師 奶 葉 童 , 在 影 圈 打 滾 多 年 , 近 年 才 偶 然 為 無 拍 電 視 劇 。 幸 好 劇 情 講 述 她 是 一 位 落 難 闊 太 , 角 色 可 謂 度 身 訂 做 , 否 則 她 混 在 鄧 萃 雯 、 商 天 娥 等 屋 村 師 奶 兵 團 當 中 , 其 實 真 的 有 點 格 格 不 入 。 此 劇 的 三 位 師 奶 本 身 已 是 劇 集 賣 點 , 加 上 輕 鬆 寫 實 的 劇 情 , 相 信 不 難 跑 出 , 三 位 師 奶 或 許 有 機 會 與 大 細 契 在 師 奶 界 分 庭 抗 禮 。



專 業 人 士 踩 過 界

名 人 及 專 業 人 士 踩 過 界 加 入 娛 樂 圈 的 例 子 越 來 越 多 , 近 期 最 成 功 的 例 子 莫 過 於 憑 主 持 《 最 緊 要 正 字 》 而 人 氣 急 升 、 有 「 叛 逆 作 家 」 之 稱 的 王 貽 興 。 他 已 由 作 家 成 功 轉 型 為 全 職 藝 員 , 無 論 在 大 小 節 目 均 見 他 的 蹤 影 。 「 正 字 王 」 近 期 除 了 與 秋 官 臨 危 受 命 主 持 探 秘 節 目 《 謎 》 , 另 一 任 務 是 與 同 樣 踩 過 界 的 註 冊 營 養 師 梁 慧 思 , 一 同 主 持 資 訊 性 節 目 《 一 網 打 盡 》 。 可 惜 此 節 目 被 網 民 直 指 抄 襲 亞 視 的 《 第 一 手 真 相 》 , 這 已 是 無 綫 近 月 來 第 三 次 被 指 照 抄 亞 視 節 目 , 或 許 亞 視 應 順 應 熱 潮 製 作 一 個 《 最 緊 要 正 貨 》 節 目 以 正 視 聽 。 而 「 最 緊 要 」 系 列 的 始 祖 《 最 緊 要 健 康 》 , 同 樣 找 來 踩 過 界 的 型 仔 醫 生 莫 樹 錦 擔 任 主 持 , 夥 拍 兩 位 靚 女 姚 嘉 妮 及 唐 詩 詠 。 因 上 一 輯 叫 好 叫 座 而 再 次 添 食 , 莫 醫 生 已 成 為 此 節 目 的 靈 魂 人 物 , 連 《 東 張 西 望 》 也 有 他 的 專 訪 , 相 信 有 機 會 成 為 新 一 代 師 奶 殺 手 。

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

“師奶兵團”頭一個禮拜睇其實幾ok, 都幾好睇o下, 不過今個禮拜又好似悶o左d, 煩氣o左d, 茶杯裡的風波o左d…同上年套”女人唔易做”差一截! “女人唔易做”有深度同埋啜核好多囉…不過未睇到戲肉o既, 或者仲會有驚喜!

唔知點解逢親呢種”女人”為主題o既戲, 都會搵楊千嬅唱主題曲…係咪因為佢個”烈女”形象太深入民心呢? 仲有, 有無發覺成日都會搵鄧萃雯孖住商天娥…以我記憶所及, 至少有三次 (應該唔止添…), 包括我很喜歡的“廉政英雌”, 亞記o既“再見艷陽天”, 同埋呢套“師奶兵團”…講真, 葉童拍埋佢o地度, 真係有種格格不入o既感覺!

而我個人都幾喜歡鄧+商呢個”組合”, 因為佢o地d戲都好好…點解唔搵埋早一檔o既”同事三分親”關詠荷, 十幾年後一齊整番套“廉政英雌”延續篇之”廉政師奶兵團”仲好啦…好期待睇佢o地再合作…“廉政英雌”真係幾好睇噃!

關詠荷復出後亦都好樣番, 曾幾何時, 即2000年左右, 我覺得佢係忽然老o左好多, 依家睇”同事三分親”又得番噃! 同埋我依然覺得”同事三分親”幾好睇 (除o左一講james jim同埋韋一+佢老婆o個幾集就好鬼悶), 尤其有佢同金燕玲o個part, 仲有講阿武紀勇暗戀佢, 最後錄o左餅愛的宣言唱“喜歡你”o個幾集…真係笑死我! 唔知點解令我諗起亞記十幾廿年前套“Q表姐”…因為又係有佢兩個! 最好搵埋“全靠你教我[手查]車”o既戴夢夢入o黎一齊做啦!

上個禮拜“娛樂直播”訪問商天娥, 當然係宣傳o下“師奶”, 亦都當然唔少得會提o下佢最得意之作“儂本多情”… 其實次次訪問都係會講番呢d o野…不過講真,“儂本多情”真係好經典, 商天娥有份拍呢套戲, 其實都真係執到支好籌, 無綫當年真係十分力捧佢, 可惜呢刹那光輝又真係短暫o左d! 不過可以同哥哥合作呢套咁經典o既愛情片 (最經典o個part當然係[手定]枕頭飛晒d粉紅色羽毛出o黎o個part, 細個時睇預告見到呢一幕心裡都嘩嘩嘩o左幾聲…唔知點解, 呢個畫面真係超深刻, 雖然我當時只有五歲!!!), 有自己套代表作, 都應該開心先o岩! Oh, 差d唔記得細契都有份做呢套戲, 係做商天娥個姑姐…但係廿年後, 佢o地個感覺又好似差唔多老咁!



至於”溏心風暴”, 其實已經睇到有d煩, 仲要每個節目都有關於套劇o既o野, 去到邊度都聽到人講, 又係overdose o既最佳例子…希望佢快d做完, 我寧願睇新劇喇!

仲有, 真係超頂唔順o個套“謎”…好鬼肉酸! 一日o係度”adam鄭”, “貽興王”…洗唔洗咁造作? 仲要講每句o野都配合一輪一d都唔夾o既動作, 仲有個”謎女郎”o係度”file, adam”…真係攞我命! 你介紹神秘事跡咪介紹囉, 真係唔好搞咁多花臣去畫蛇添足啦…好難頂! 仲有, 我終於發現點解我咁怕聽“王才子”講o野, 原來唔止因為佢把聲難聽, 其實佢講o野仲好似含住啖欖咁, 好奇怪! 要佢去教發音, 其實真係十分牽強+超欠缺說服力…!

另外, 有無人知道點解今年會咁早做“星光熠熠耀保良”o既? 以前年年都係九月做o架, 點解今年忽然搬o左去六月做呢?

34 Comments:

Anonymous 匿名 said...

"謎"呢個節目....本身已經係一個謎....個"謎女郎"都係一個謎....

"同事三分親"個TVB版MV竟然有王維德.....仲要做埋佢嘅拿手絕活.....

3:27 上午  
Anonymous 匿名 said...

我一睇到姜大衛同鄧萃雯, 就諗起'再見亦是老婆'添~

11:23 上午  
Blogger Esaltato said...

[謎]D片呀,同一集裡面重播又重播,D稿又講完又講,如果CUT哂repetitive既野,我諗會得返5分鐘。我寧願睇返[一生為奴]。

講開C奶,我覺得今次雯女條線好似過左少少火位。佢下下都要SHOW自己有幾咁重要有幾咁多野做同有幾咁巴閉。好似有少少HARD SELL。加上雯女D聲線,有時嬌俏得濟,真係唔似C奶。最好都係娥姐。夠寫實夠放。

溏心都係黎緊呢個星期有野睇。成套劇CUT左D多餘無謂鬧劇,其實係得10集。之前幾星期都係最尾尾0個15分鐘有D爆既片段。拖到唔想睇。陳豪真係好低低地,好似唔好搵佢做啦,樣又唔係型,仲要扮到咁。仲要成日掛住"UP頭"同食飯。

1:02 下午  
Anonymous 匿名 said...

係呀係呀, O個段係咁不停"沒有常在心的日子"網誌真係好煩, 同埋觀乎ALFRED一直以來對常在心嘅態度, 我真係感覺唔到呢個男人有幾愛呢個女人, 但係就不停響度"沒有常在心的日子"第幾日, 講到佢響呢段"沒有常在心的日子"裡面仍然咁放唔低, 真係超冇說服力!

芒姐話O個單誹謗CASE勁雞, 係咁O翕兩句就O翕完, 我真係勁同意! "狼過華秀隻狗"個POINT真係牽強到不得了, 講到個大腳八咁勁, 有乜可能會唔反駁? 個官又有乜理由咁快咁草率下評語?

講到"師奶", 芒姐話唔知點解逢親呢種”女人”為主題o既戲, 都會搵楊千嬅唱主題曲…係咪因為佢個”烈女”形象太深入民心呢... 我就唔覺得千fa似烈女(佢邊似烈女呢? 點睇都係似一個癲婆多D), 我覺得係因為佢似男人, 所以先特別搵佢來唱主題曲, 咁先突出到個主題嘛, 哈哈!

芒姐覺得葉童拍埋鄧萃雯同商天娥度有種格格不入o既感覺, 我覺得呢個唔關氣質同CLASS嘅問題, 而係關年齡事, 我成日都覺得葉童好老, 肯定大過鄧萃雯同商天娥一截! 同埋佢響套戲度學人講英文時又係特別將D T字尾音讀晒出來(好似周慧敏讀個"HURT"字咁), 以為咁樣就顯得自己英文好, 其實英文人點會咁樣講英文架? 好肉酸! 同埋我覺得佢好明顯老過飾演佢老公O個個茄呢啡!

“貽興王”不知幾有自信, 當記者同佢講網上有好多人批評佢造作+把聲難聽+講o野仲好似含住粒欖核咁嘅時候, 佢不知幾咁自信咁逐點"反駁"... 唔怪得佢話自己讀書時冇朋友, 經常俾人排斥!

1:48 下午  
Anonymous 匿名 said...

re "狼過華秀隻狗"

不過好似真有其事, 唔知邊一年有一單誹謗case(榮智健 vs 壹周刊)真係由一句"狼過華秀隻狗"引發, 單case審左兩堂, 最終庭外和解‧‧‧

2:22 下午  
Anonymous 匿名 said...

重有, alfred話大腳八轉左做bar... 乜做做下soli可以轉個屈尾十就做bar架咩?

同埋細契告莉姨誹謗單野究竟係文事定刑事?

究竟常在心係bar定係soli?

如果常在心係soli, 點解佢又會同大腳八對壘(alfred明明話大腳八轉左做bar)?

如果常在心同大腳八都係bar, 而誹謗單野又係刑事, 咁點解alfred作為一個soli可以做到常在心軍師?

太混亂喇!

3:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

我都好同意esaltato既看法喇,雯女今次好似真係有點over左,太刻意為d師奶平反,反而仲覺得d師奶眼光同心胸很狹窄。不過又唔怪得哂佢既,個劇情寫成咁0者。不過我都好欣賞商天娥,佢真係做得好放,真係好似隔離鄰舍成日大大聲聲傻更更既肥師奶。

至於葉童真係好似有點格格不入既。不過佢長長頭髮成日著d花裙,又幾似某d自我感覺良好既靚太既。因為有d師奶可能真係唔係好打扮(好似雯女同娥姐個角姐咁),但有d又真係好鬼鍾意著到成隻雀咁(好似葉童個角色咁)。好似我以前幫個有錢小朋友補習,佢阿媽應該係d外省女人,冇乜讀過書,不過可能識左個香港生意佬做老公,就懶係扮上等人咁。我同佢講早晨,佢懶字正腔圓咁good morning我,同埋將佢識既所有英文字夾雜哂佢d唔鹹唔淡既廣東話裡。葉童在呢個角色裡面特登讀哂d尾音出來,不禁令我想起果位阿太,哈哈,唔知佢係咪突登諷刺d果d靚師奶呢,哈哈。

仲有呀,其實我想講下郭政鴻呀,其實我好欣賞佢,佢其實樣子ok,而且演技又好好,宜忠宜奸,做古裝時裝都ok。其實有一期我以為佢有機會上位架,因為陶大宇呀吳啟華林保怡果d都係三十幾歲先開始紅。而且郭、陶、吳啟華細佬定大佬吳啟明,同埋林都係做過【大時代】,所以我成日諗住應該輪到郭政鴻啦。【鑑證實錄】郭政鴻好似做陳慧珊老公定男朋友架嘛(請大家更正,冇乜印象,總之個角色都幾重要,同陳慧珊有關),之後【楊貴妃】佢做咩皇甫將軍,但好似同楊貴妃有d曖昧架(最shocking係有一幕d人以為佢同楊貴妃有路~點知佢無啦啦除左條褲~類似話自己在戰場上受傷~已經不能人道~呆哂)。

不過我都覺得葉童感覺老佢好多咁。另外,講開葉童同郭政鴻,好想講埋陳法拉。嘩,唔掂呀,好煩,兩線劇集都見到佢,做乜塞驚冇神咁紅架佢。佢做呢d姣女人角色,真係好似。都唔知話佢演技好,定係佢做返自己喇。

係啦,套戲裡面常在心係咪應該係bar來架?陳豪叫佢做大律師(不過唔知佢係咪加個"大"字用來加強語氣~即係好似話"人地係大醫生來架嘛"),同埋要跟師傅(我唔知做soli駛唔駛跟架?嘻~)。不過常在心好似有次用手機影左d佢公司間房既相,門口好似係寫住solicitor咁架,不過寫錯都唔奇,無線嘛,哈!但真係唔知誹謗係刑事定民事呀?係應該咩律師負責架?芒姐有時間真係要整個【百法百中】俾大家呀(至少俾我啦),哈哈。

4:45 下午  
Anonymous 匿名 said...

arm arm 睇緊"一網打盡", o個位踩過界的註冊營養師梁慧思小姐個妝仲厚過d tvb花旦, 化到兩"kai"馬騮pat pat咁, 著到一身粉紅色都唔只, 仲要戴埋珍珠頸鍊出場添, 真係十級爆笑!!!!!!!!!!!

仲有貽興王, 佢o係個節目裡面話自己係藝人喎.... 藝人????? 呵呵, 勁搞笑!!!!!! 我仲spot到佢戴耳環, 又戴耳環又著背心, 我諗佢真係以為自己係一個型男, 好可怕!!!!!!!!!!!

其實娛樂圈真係唔係人人都有資格入, 你o係自己個界別做得幾出色都只係你個界別o既事, 你可能比你個界別o既人好樣少少, 也可能比你個界別o既人口齒伶俐少少, 但咁唔代表你有條件o係娛樂圈發展, 唔該呢堆踩過界o既人唔好一把年紀先黎發明星夢啦!

8:13 下午  
Anonymous 匿名 said...

"謎"真係睇到我火都0黎埋,好似早排講麥田圓圈,其實以前d電視節目已經探討過,但今次係講得最最最差,正如 Esaltato所講,不但只d片段重複又重複,仲重複一大埋疑問句,n位外國專家又去repeat同一樣0野,最後d主持就講佢地0既口頭蟬"仍然係一個謎",咁即係帶觀眾遊花園,好搵笨!

唔講真係唔知王貽興係什麼才子呀,作家呀,因為佢根本冇果種氣質,只係似一個造作0既鼻塞男人。

“廉政英雌”我都好鍾意睇0架,提起葉童,其實我覺得佢以前一直keep得幾好,但唔知點解呢兩年突然跌watt,明顯變老,同米雪個case有d似。
至於郭政鴻,以前佢好似係拍左套古裝武打片,唔知係咪叫南龍北鳳,果期佢都幾受歡迎0架!

"溏心風暴"我冇睇,不過見d網友講話陳法拉d演技唔掂,例如喊唔出等等...
不過“師奶兵團”裡面佢演0既狐狸精可謂入木三分,加埋佢d"軟皮蛇"廣東話,更加似姣女人。

2:43 上午  
Blogger 芒姐 said...

Kitty,

哈哈...好一句"鼻塞男人"...好ACCURATE...原來係似鼻塞...係呀, 係呀!

葉童真係跌晒WATT, 我相信佢年紀同鄧萃雯唔會差太遠O卦? 但個感覺係老好多!

郭政鴻其實枕住都起O下跌O下咁O架...我曾經都以為佢會紅到...

我都覺得阿法拉小姐O係“師奶兵團”裡面演狐狸精幾入型入格, 好過佢O係"溏心"做小女孩好多! 佢個STYLE會唔會有D似以前O既湯盈盈呢?

3:42 上午  
Blogger 芒姐 said...

觀眾,

O個位梁營養師小姐個樣真係唔多掂, 同埋唔知點解要搵個營養師做"一網打盡"...有說服力D咩?

相信阿貽興王真係好ENJOY+PROUD OF自己"藝人"呢個身份, 佢O係太陽報個專欄依家幾乎三篇有兩篇都會提及, 去到邊又強調自己已加入藝人行列...真係好鍾意! 而我最怕佢O既都唔係佢自以為係才子OR自以為好有料...而係佢自以為好型囉...HELP! 本來佢無咁造作都好D O既!

你講得好O岩, 即使佢O係自己個界別係算好樣少少, 都唔代表佢有條件o係娛樂圈發展囉...依家成個感覺CHEAP晒!

3:47 上午  
Blogger 芒姐 said...

紙巾,

郭政鴻...其實我都幾欣賞佢O架! 哈哈...我以前都一度以為佢會紅得起...點知最終都係浮浮沉沉...希望呢套可以令佢上少少位啦...

佢O係"大時代"好似做唔知利定旺蟹, 都出出地, 我最深刻反而係佢O係郭富城套"風之刀"做其中一個角色, 又係話俾人"YIM"O左O架!

至於常在心, 我諗佢係做BAR O既...因為佢頭頂有O個"PAT"O野...哈哈哈! 要分係BAR同SOLIC, 咪睇O個"PAT"O野囉!

同埋跟得師傅通常係BAR, 雖然SOLIC都要有個人簽你張TRAINEE CONTRACT, 咁O個個都可以叫做師傅...不過通常係BAR先特別強調跟邊個師傅, SOLIC係簽邊間FIRM囉...

誹謗係應該民事, 例如我告你要你賠償損失, 但唔洗坐監O既!

至於咩律師負責就睇個CASE係HIGH COURT定DISTRICT COURT CASE囉...SOLIC O係D.COURT都有RIGHT OF AUDIENCE, 不過好多都唔鍾意自己打, 鍾意搵BAR打O者! 至於係D.COURT定HIGH COURT CASE, HK$1,000,000以下就係D.COURT...

...千萬唔好話"百法百眾"...娛樂我就得, 呢D O野我好MAAN車邊, 費事俾人又話我出O黎亂O翕O野啦...哈哈!

4:00 上午  
Blogger 芒姐 said...

Fat Up Fung,

SOLIC可以轉做BAR的, 由頭做過PUPIL就得...佢咁SENIOR, 可能可以縮短時間添啦...呢幾集忽然就過O左兩年, 可能佢轉做BAR已經好一段日子喇...

常在心應該係BAR O卦, 雖然我無點留意佢O個PART劇情, 唔知有無交代...SOLIC同BAR都可以O係同一單CASE交手O既...至於ALFRED做佢軍事都OK O既, BAR同SOLIC都係咁打CASE, 咁佢話ALFRED以前成日同大腳八交手, 應該知道佢個STYLE O卦...我諗係咁...

4:05 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哈哈...就算"狼過華秀隻狗"真有其事, 但都真係唔EXPECT佢O地單CASE打得咁"雞"囉...同埋如果你話係庭外和解又係另一回事, 否則無理由就咁O翕兩句講話"華秀隻狗"係指好忠心BILIBALA咁就說服到個官話其實無影響到細契O係其他人心目中的REPUTATION...如果係咁, 大腳八應該一早諗到, 無理由一早唔勸細契收手囉...輸硬嘛!

我仲以為佢有D咩勁O既POINT或者TWIST...點知係咁...令人好失望!

4:09 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

O個段"沒有常在心的日子"真係勁煩, 同埋勁唔似ALFRED做O既O野, 好"OUT OF CHARACTER"囉...見佢O地不停咁"狼過華秀隻狗", 都知佢講呢個POINT...但原來只係話講隻狗好忠心, 無影響細契REPUTATION就算...真係好失望, 又勁牽強!

我都認同葉童拍埋鄧萃雯同商天娥度除O左CLASS, 仲因為年齡...但係其實葉童同佢O地O既年齡應該又唔差好遠O者, 但係唔知點解個感覺真係好老...拍埋佢老公郭政鴻度, 仲老多兩截...同埋我真係估唔到無綫會安排佢o地做兩公婆...雖然我都好支持郭政鴻, 但佢O地兩個又真係好似太唔同級數, 同埋年齡再差距多一大截(至少感覺上), 真係更加格格不入D!

睇得多阿貽興王D專欄, 都發覺佢真係好自信 (WHICH IS GOOD...至少我欣賞人有自信), 不過又真係過O左火位...成日話自己A-LEVEL咩考三個A, 但佢唔係為O左鍾意讀書, 反而係因為唔鍾意讀書, 所以要以最快時間搞掂晒佢完成大學課程! 同埋從佢D文章都FEEL到佢讀書時無咩朋友勁自閉!

有自信係好, 不過就唔可以過火到令人反感, 同埋就要PROVIDED你真係有料, 而唔係好似佢咁...

4:21 上午  
Blogger 芒姐 said...

Esaltato,

哈哈哈...係啦, "謎"D片真係勁REPETITIVE...同埋好似好熟口熟面, D個案好似N年前O係其他D節目都探討過咁O既...唯一個感覺就係"謎一樣"咁囉...同埋佢O地三個真係騎呢得令人反感!

咁我都覺得雯女O係"女人唔易做"O既表現好過"師奶"好多...可能師奶角色無咁適合佢...商天娥個角色反而討好D!

4:26 上午  
Blogger 芒姐 said...

micchy,

哈哈...我都有少少呢個感覺! 因為故事個STYLE都有D似!

4:27 上午  
Blogger 芒姐 said...

Vince,

"謎女郎"的作用, 真的像謎一樣!

OH...我未睇過"同事三分親"個TVB版MV添...OH, I LIKE手語人啊...等我搵O黎睇O下先!

4:28 上午  
Blogger 芒姐 said...

RE: 郭政鴻

頭先唔記得講添...好耐之前O係網上睇到一個郭政鴻網頁...原來佢都有好多FAN屎O架!

http://www.geocities.com/kwokjinghung/

4:29 上午  
Anonymous 匿名 said...

除左踩過界專業人士, 仲有公益金班慈善家, 你睇下一個二個有得o係個show裡面"粉墨登場", 個個都好似好開心, 好洋洋得意咁, 尤其學拉丁舞學到要上法庭o個位女士, 表演唱opera時既自信又投入, 真係頂佢唔住!!

4:30 下午  
Blogger Esaltato said...

今日(5月27日)去左奧海城,原來C奶有宣傳造。咪講笑,郭政鴻都真係幾得喎,幾大隻幾CHARM...好樣過謝天華囉。不過可能佢唔係太TALKATIVE,所以都好似人肉佈景。

仲有,走0個時,阿娥姐架車咁岩係我隔離(唔係TVB廠車)。佢好串囉,我望到佢佢望到我,一個微笑都冇好似嬲爆爆咁...哈哈哈

2:55 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

hoho...我睇o左! 咁都好o既, o個班"慈善家"可以用錢去滿足自己的表演慾, 又可以做到善事, 各取所需囉...

咁阿拉丁女士都算唱得還可以o架喇...大把有錢太的表演更恐怖!

2:59 上午  
Blogger 芒姐 said...

Esaltato,

oh...太可惜了...你話娥姐聽你好支持佢, 或者佢即刻會同你簽個名呢...hohoho!

郭政鴻應該幾有型大隻o卦? 其實謝天華o係呢套戲o既表現令我有d失望...一d都唔出!

3:01 上午  
Blogger 芒姐 said...

re: 程亮

btw, 尋晚一口氣睇番之前10集"溏心", 有一集居然聽到程亮講"office"呢個字...講成"off-feace"...其實唔係一個好大o既問題, 如果係出自阿"柯佬"歡仔或者"al佛"水擘擘口中我真係唔覺得太有問題...可能我一向對林峰expectation比較高...聽到佢將office讀成咁, 失望o左兩o下...oh...

3:07 上午  
Anonymous 匿名 said...

re: 程亮講將"office"講成"off-feace"...

其實之前o係某d電視劇度都留意到, 唔記得咩字喇, 但佢d英文發音好明顯係有少少唔係咁好(但就點冇"柯佬"歡仔或者"al佛"水擘擘o個d咁過份), 尤其拍埋鍾嘉欣度, 都幾明顯o下, 反而陳豪作為一個o係外國大o既人o黎講雖然稱唔上native, 但發音都幾準。

初時諗住林峰係st. paul's, 又去過外國讀書, 英文應該會幾好, 不過後來聽講佢整個teenage階段都返左大陸讀書, 咁, 諗諗下我又冇咁訝異lu!

3:20 上午  
Anonymous 匿名 said...

(明報) 05月 16日 星期三 05:05AM

【明報專訊】無綫《星光熠熠耀保良》往年都在9月舉行,今年改於6月16日在紅館舉行,監製林嘉穎表示因紅館檔期太密,只有6月的檔期,所以提前舉行。

12:59 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,
re: 程亮講將"office"講成"off-feace"...

係啦...其實就唔係好嚴重o既, 但係可能我一向對佢期望過高, 以為佢d英文真係幾好, 所以先"o"左嘴o者!

陳豪d英文係幾ok, 幾好聽咁, 反而鍾嘉欣可能太native, over o左少少...佢句"au-fred"有時反而有d唔自然!

其實我覺得基本上英文口音主要係小學o既時候學, 就算之後去外國或者英文學校, 都好難改到d口音 (um...其實廿個裡面可能都有一個係改到o既)...同埋即使o係d老牌英文中學, 都有好多同學仔d英文唔係真係咁好...

佢有返過大陸讀書咩? 幾時呀? 我淨係記得佢話小學讀蘇浙咋...

6:05 下午  
Blogger 芒姐 said...

rtv2atv,

多謝您提供o既資料...原來紅館真係旺場成咁...不過由9月改成6月真係有d怪囉!

6:06 下午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈, 今集"同事三分親", 陳自瑤竟然將"DON"讀成"當"!!

8:17 下午  
Anonymous 匿名 said...

re: 林峰返大陸讀書

我都唔知真定假, 只係曾經o係網上見過咁o既報導, 話佢初中未讀完就返大陸繼續學業, 仲要係d類似演藝學院o既學校, 之後又去左美國讀u, 但未讀完就入左娛樂圈... 後來仲有報導話佢去美國前原來已經o係廈門讀過大學... 真係匪夷所思!

re: 基本上英文口音主要係小學o既時候學, 就算之後去外國或者英文學校, 都好難改到d口音

咁又係, 不過阿陳法拉可能就係比較exceptional o既例子, 佢15歲先移民, 但d英文又好似幾得喎(主要係"溏心"考oral o個段)! 講開陳法拉, 我覺得佢真係唔係話十分靚, d戲又確實有d屎, 同埋見佢o係"師奶"同"溏心"都成日"nip"起個咀, 好怪!

re: 即使o係d老牌英文中學, 都有好多同學仔d英文唔係真係咁好

呢樣又真, 都好似有唔少咁o既例子!

9:24 下午  
Blogger 芒姐 said...

HOLLIE,

哈哈...將"DON"讀成"當"其實可以接受O既, 尤其係對陳自瑤無咩EXPECTATION! 不過阿美瑤D英文好似幾OK...雖然只係聽到一D單字...

11:47 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,
re: 林峰返大陸讀書

OH, 我睇番兩年前我POST O既一篇關於林峰O既資料:

http://hejnom.blogspot.com/2005_09_07_archive.html

"林峰

1979年12月8日,在福建廈門的某家大醫院中,林家的一個子孫-林峰誕生了。

兩歲的時候,隨家人移居香港,就讀於香港聖保羅男校。

12歲那年的暑假,在家人的支援下,林峰獨自到上海學習音樂,做歌手成了他那時的夢想。

1998年,19歲的林峰到了美國西海岸的名校南加州大學USC的建築系開始了他短暫的大學生涯。

大一暑假,林峰回到香港。在朋友的介紹下進入了TVB藝員訓練班,還結識了在圈中的第一批好友黃宗澤、揚明等。考慮再三,林峰決定追尋兒時的夢想,放棄做建築師,嘗試踏入了演藝圈。"

又真係話佢12歲那年的暑假,在家人的支援下,林峰獨自到上海學習音樂...咁佢O係ST. PAUL'S係讀小學定點? 定係只讀了中一? 因為我真係唔知係邊度睇過佢話國語咁好係因為小學讀蘇淅...再CHECK O下先...

阿陳法拉其實我無聽清楚佢O個次柯佬O翕咩...不過因為唔知佢15歲先移民, 所以先入為主地以為佢係土生土長, 點都會講得好...無認真地聽添!

靚佢又唔係太靚, 可能叫"索"O卦? 女仔通都唔太欣賞, 男仔應該會覺得佢好正O既! 我覺得佢O係"溏心"做乖乖女真係完全唔得, 不過O係"師奶"做勾人老公的女人又幾入型入格喎!

11:54 下午  
Anonymous 匿名 said...

林峰佢小學同幼稚園係蘇浙
中學係PAUL BOY'S
芒姐可以睇下呢度
http://fungforever.net/html/2007_magazine/magazine_39/2.jpg

7:23 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哈哈...thanks! 咁佢即係有無番大陸讀"演藝"學院呢?

1:37 上午  

發佈留言

<< Home