2008年1月13日星期日

1-13(sun) 律政新人王II

好…“律政新人王II”睇o左三個禮拜…點都要講o下o既! 其實作為普通一套劇, 佢係ok o既…最錯只係用o左“律政新人王”呢個名…但又面目全非, 掛羊頭賣狗肉…令一眾“律”fans激死o左!

就係因為要有呢套所謂續集, 令到原本上一輯o既故事改變晒…廖碧兒本來好迷戀陳鍵鋒, 居然一個屈尾十掉低佢去o左外國仲接受埋其他人求婚…好夾硬! 好彩無交代到阿ben同ling ling o個pair…如果唔係更加唔該晒! 真係唔續好過續…次次d主角都無好下場o既!

“律政新人王”其實最吸引就係o個四個主角…今次無o左佢o地, 我真係唔明點解仲要用呢個名…?今輯個vincent都已經唔係以前個vincent...當年大家都會討論o下阿ben同vincent兩個男主角各有各好, 大家會點揀...如果係依家呢個vincent, 我諗都完全唔洗揀, 因為實在差太遠 (雖然就算係上輯o個兩個, 我都一定會揀大佬ben, 因為佢鬼馬d! 不過vincent都好吸引…佢包起架雪糕車去冧ling ling o個part, 又係得o既! 可惜現實生活中, 都真係無咩d咁完美o既人o架喇…!)

今輯個vincent就真係悶爆…我諗佢去到後段奸d會好d…我寧願睇急功近利d o既vincent, 都好過大悶蛋vincent, 佢同李詩韻o個part真係婆婆媽媽煩到爆!

不過佢一做番律師 (尤其係上court時), 就真係得番 (尤其見唔到佢個彷如頭盔的假髮)…好charming! 講對白好好聽, 咬字好清晰…係呢個vincent先可以同大佬ben有得揮o架嘛…佢o既口齒伶俐同馬國明/官恩娜講說話o既最大弱點-lililurlur形成好大對比! 平時都無咁覺, 但一o係court講台詞就好大差別! 雖然我係講過現實生活都好多律師講說話都lililurlur…但既然係一套戲, 當然就要盡善盡美d啦…如果要寫實, 咁不如叫d人走去court度睇, 唔洗睇電視啦…電視劇好睇在就係在於佢唔會似現實生活咁悶嘛!

仲有, 佢間chambers洗唔洗咁大呀? 上個禮拜頭o個集d雜誌話佢靠孫俐俐養都話o者, 靠個waitress養得佢幾多? 都真係無咩說服力! 不過佢個角色應該都係唔討好o架喇…呢輯擺明係要捧馬明同埋觀音娜嘛! 上個禮拜有一集睇馬明[目及]佢個女個副校長阿陸詩韻o個個樣…仍然令我想起上輯個變態佬…sorry, 無辦法…唯有話佢當初真係演得太~~~好~~~!!! 不過公平d講句, 佢都做得唔差, 官恩娜做o個個有錢女律師o既角色其實都ok! 最得意係做馬明個女個寶寶…幾得意喎, 做得幾好…起碼無另外o個d童星 (esp. jacky仔) 咁老積!

仲有陳山葱個“法庭怪客”角色都幾趣緻幾出…其實佢仲好樣過馬明 (齋講樣啦…人品或觀眾緣係另一回事!)…前兩集佢o個單repeat又repeat的“do you love me?”case係就係九唔搭八d, 但係咁多集之中最好笑! 笑死我! 不枉我特登趕番屋企睇o個集! 不過馬明忽然愛上觀音娜仲要o係法庭上向佢示愛o個段…over o左, 太天馬行空!

官恩娜係幾靚o既, 不過我相信佢比較難入屋, 情況同法拉一樣, 男人超buy, 女人見到佢就憎…咁我個人又唔太憎觀音娜…我覺得佢都ok funny! 同埋佢同馬明o個段好睇過陳鍵鋒+李詩韻o個段…嘩! 婆媽到想熄機…邊個寫o架佢o地呢段? 擺明玩佢o地!

呢兩個禮拜係好睇o左…上個禮拜講個老豆d遺產o既case, 又咩風水師又筆跡, 仲有無無聊聊o既“俾人摑vs自己摑自己”的case, 同埋陳山葱o個單“do you love me”case…都算ok好睇! 都係o個句, 如果當一套新律師戲咁睇, 我會無咁抗拒…除o左馬明, 楊娜, 鍾志光...真係仲有好多個上輯有份做, 今輯又被安排做另一d角色...上輯“斷趾案”個主角魯振順, 今輯又有份做法官, 仲有上輯佢o地chambers個秘書潘冠霖, 今輯又做bar妹…恕我睇得太仔細…無辦法, 畢竟我係一個“律政新人王”超級粉絲!

仲有, 有無人發覺當首主題曲變成純音樂版o係劇中播時, 個前奏勁似曾露德同俞琤o個首“天各一方”…?! Oh, 同埋12點重播o個套“翡翠戀曲” (我當年真係幾乎無睇過), 首純音樂主題曲, 都有d似同樣係由陳慧珊主演o既“衝上雲霄”佢自己o個首“插曲”…! btw, “翡翠戀曲”幾好睇喎, 個故事都幾得意, 同埋好似好耐人尋味咁…當初首播時我又係無睇到!

************************************************

以上o既review其實寫起o左好幾日, 以下呢段就係今個禮拜六出完蘋果o個篇後寫o既:

出o左之後有好多人問我係咪好憎官恩娜? 真係冤枉呀…法官大人! 我要澄清: 個heading唔係我寫o既…好彩有好多朋友睇完都話覺得同內文個意思唔同...嚴格o黎講, 如果大家睇清楚, 內容係讚多過彈, 因為o係報紙都唔敢太彈o架喇, 除o左係話套劇唔應該扮係“律政新人王”續集之外 (呢樣我諗無人唔認同)都盡量讚… 同埋, 我絕對唔憎官恩娜…我buy佢多過陳法拉好多 (個人喜好啦!)…話佢受男觀眾歡迎但女觀眾唔buy佢只係講個objective fact出o黎…今次真係sorry呀, 官恩娜!

同埋我都覺得陳山葱做得好好…不過交呢篇稿時陳山葱o個段戲仲未出…所以o係o個度讚唔到佢喇…我諗我個超級陳山葱粉絲friend都好失望…哈!

25 Comments:

Anonymous 匿名 said...

芒姐~終於等到你講"律政2"了! 我好同意你既觀點,就係當呢套戲係新戲,呢套戲會ok好多。

其實見到而家既vincent,我已經聯想不到係當年個vincent,反而我有點將佢同"識法代言人"既阿dick混淆,可能兩個角色都唔多突出同埋d頭髮都係長長地(其實我初時唔知係假髮來架!係早排睇返你d post先知咋!唔怪得咁肉酸~!)。

仲有,第二集阿玉咪話"jessica又靚又叻"既,其實上輯明明jessica都唔咪走呢個路線,咁都算了,當阿玉自卑啦。但後來有段jessica打俾vincent,佢又真係變左"又靚又叻",完全令我聯想不到佢係上輯既傻大姐jessica,雖然客串都唔駛變得咁唔同。但話說回來,可能而家睇慣bernice同陳豪,假設今輯叫佢同samuel扮情侶,應該都幾怪。(正如samuel之前同葉璇同阿佘扮情侶,而家一定勁姊弟戀)

另外我睇睇下官恩娜都ok,呢個十三點角色幾岩佢,幾得意,我都ok鍾意。不過佢講野真係好lur,聽得好辛苦,講英文好好多。

係啊,在阿玉間cafe咪成日有兩個律師串vincent既,其中一個好似叫阿ben啊!仲有,我唔記得邊集,有個對家既律師好似來自HK Firm,不過呢個唔肯定,唔知有冇聽錯~哈

12:31 上午  
Anonymous 匿名 said...

老實講, 以前我超憎馬國明, 由[律政新人王]個變態佬至[非常外父]個高威利至[同撈同煲]個鄧鏡塵, even到舊年佢拎左個飛躍進步獎之後, 我對呢個人依然無甚好感, 但睇過[律2]之後, 我真係對佢改觀左好多, 冇諗過佢會做得咁好, 或者應該話好過我想像之中好多, 以佢嘅外型, 要飾演一個流氓得來有d型嘅律師, 應該好有難度, 不過佢已經做得比我想像之中好好多, 同埋直覺佢戲外應該同飾演佢個女個細路女相處得幾好, 因為睇得出個細路女好似真係幾鍾意佢咁。

我都唔憎官恩娜(老實講我覺得法拉姐姣佢好幾倍), 同埋, 相比起阿曹敏莉同徐淑敏果d拍喊戲拍到好似響度笑緊果d, 其實官恩娜都已經好唔錯架喇。

同意vincent同李詩韻條線真係悶爆, 同埋陳鍵鋒個頭真係完全唔知想點!

芒姐d意見都好中肯, 我唔覺你討厭官恩娜呀!

12:36 上午  
Anonymous 匿名 said...

hi...又係我呀...你果然又係得個踩字...唉...其實我覺得套野都算幾好睇...至少好睇過哥斯拉(個人覺得),同意你忘記"律1"ge態度去睇呢套野,就真係會好睇好多,反正而家d人都唔記得第一集係咩啦...
係wor...你點睇勁歌(1-12)個結果呀??

1:22 上午  
Anonymous 匿名 said...

同意同意同意!
我都覺得自己麻律2係因為我仍有律1既影子!你講得岩, 如果唔當佢係續集或佢唔用返呢個名既, 我會睇得順眼D。不過, ELLA係做得OK架, 佢係幾襯做有錢小姐 :P
唉, 真係還我vincent啦! 今集既vincent同上一集唔同左好多! 真係睇ella同馬明好過睇vincent呀! 不過你講得岩, 佢地2個上到count就唔夠vincent出囉。
哈哈哈講真, 芒姐你真係勁x100熟律1呀! 勁details既你都記得! *0* 果然係電視精!!!!!!!!

btw,
有冇睇勁歌總選先?
嘩! 真係嚇親我呀有d獎!

都係果句, 真係抵stephy唔抵, 佢首電燈膽始終都係被遺棄! 我真係唔明男人ktv幾時變得咁hit囉!? 如果真係好似你上篇blog所講既"鄧 麗 欣 的 《 電 燈 膽 》 本 來 也 有 獎 , 但 其 所 屬 金 牌 唱 片 卻 寧 將 獎 項 轉 給 得 寵 的 側 田 , 故 將 獎 項 分 給 了 《 男 人 KTV 》 。", 咁我真係唔明paco既心意喇。惟有祝stephy o係港台有收穫啦! [ 再次認為stephy一有獎就會哭成淚人! 因為佢呢期真係俾人笑得太勁喇 ]

其實我見honey都有獎, 真係有一刻細契會拎返個獎架! 話哂佢而家係親生既, 而且首歌又真係hit過。 點知冇. 噢喔!

另外頒錯獎果野都好失禮下. 皆因我覺得佢真係擺左烏龍而唔係特登既。

重有呀! 其實歌手係咪一早知自己會有獎拎同拎咩獎? if not 容小姐唔會換哂衫帶齊dancers架喎.....

不過最驚都係twins拎亞太區最受歡迎女歌星! 唉...估唔到真係冇人成咁...-_- 重有呀, 我好有疑問。 點解佢地明明係組合但又可以係"亞太"呢d solo獎既? 咁係咪E02果D都可以角遂"男歌星"架? 咁如果有組合係有男有女又點計?! -0-"

哈哈我好多問題 ;P

2:17 上午  
Anonymous 匿名 said...

就算唔當律政2係律政1既延續黎睇 律政2都係唔及律政1 律政1每一方面都做得好好 主副線都好精彩 甚至連阿娜姐果條線都好好睇 四位主角性格描繪得好鮮明 都有吸引人既地方 而四個都做得好好 真係演活到個角色同四種不同的律師 愛情線有心思得黎又唔婆媽 同律政呢碟主菜既比重balance得好好 所有野都係perfect match

今集唔係唔好睇 都ok既 有一定既可追性 首先d角色吸引力大減(唔係講d演員) 上一集作為女仔既我真係會諗揀大佬ben好定vincent好 呢集係2個都無興趣 mk太衝動太咸 vincent又變哂 同埋好似focus少左係d case度 反而成日走去講馬明同佢個女 vincent同阿玉 有d 煩 少左好多"律政野" 我記得上一集真係會跟進佢地點樣去prepare for d cases,搵證人等等 感覺真係同佢地一齊打官司咁 好親切 又學識好多律政野 呢集focus 少左好多係呢d野度 愛情線尤其是vincent+阿玉真係好婆媽 係TVB一貫用職業包裝愛情劇既毛病 我依家睇律政2好大程度上真係為睇馬明 佢真係脫胎換骨 抵讚呀

講埋勁歌 真係好驚嚇TWINS拎左亞太囉
有D戥KELLY唔抵 曾經同佢地拎埋同一個獎
林峰拎新人男我都戥佢開心 畢竟佢真係識唱歌 係海外內地都有人氣 好難得一個藝員既碟咁賣得 係TVB近年捧既小生最成功既一個 TVB係偏幫親生仔架喇 或者比個銀佢D人會GUR D 但我覺得吳唱K咁既唱功都有個銀 林峰咁樣既資歷拎金真係OK 喎 上到D討論區見到D人爆哂粗咁插佢 佢真係幾慘囉 佢都係TVB既一隻棋黎姐 講造馬HONEY先係最離譜啦 佢果隻十年後的你真係只會係TVB出現 咁就叫傑出表現 仲令人費解

8:20 上午  
Anonymous 匿名 said...

學 警3苗僑偉演反派 劇情交代郭羨妮死了,所以陶大宇及容祖兒鰟條铫不會繼續發展......

9:29 上午  
Anonymous 匿名 said...

Hi Mon jeh,

After watching several eps of "律政2", I am curious about your professional life. What type of xxxxxx are you? The one that can defend on high court (like vincent) or the other one (like MK and Lily)?

10:28 上午  
Anonymous 匿名 said...

忍不住想說說Vincent,
他在開頭的戲裡,哇!
真是十足十似一個自閉仔,
搖頭再加點頭,再不是就望你一眼即轉開,
真是一絕!

除了阿Ben,我最喜歡的就是他了。
他給人的感覺真不是同一個人,
我覺得好可惜。
他明明有天分可以做得更好,
但卻被安排這麼不討好的角色。

所以我現在都沒有追開了~

5:27 下午  
Blogger 芒姐 said...

Wendy,

係呀, 本來vincent個角色都好吸引, 如果"律1"唔係有阿ben呢個更討好o既角色, 佢真係殺晒...但今輯呢個vincent變得婆婆媽媽, 好鬼煩...佢同阿玉o個段真係睇到人想熄機...寧願睇mk同lily喇!

5:44 下午  
Blogger 芒姐 said...

shaw_mag,

sorry, i've edited your comment a bit (replacing sth w/ xxx)...don't want to be searched on the related topics in the search engines...hehe!

...mk/lily (in fact i prefer ling ling/jessica)...hahahahahhahaa!

5:44 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,


學警3?!

5:46 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

咁當然, 即使pit開"情意結", "律1"都真係拍得出色過"律2"好多...所以"律1"當年先可以引起咁大迴響...正如你所講, 每一條線都做得好好...愛情, 親情, esp.四個年輕律師的友情同埋一齊為d case而努力, 真係睇得人好投入同感動...仲要d case都好過今輯好多...同埋講o左十次都要講, 所有配角都做得好好!


"我記得上一集真係會跟進佢地點樣去prepare for d cases,搵證人等等 感覺真係同佢地一齊打官司咁 好親切 又學識好多律政野"...好同意, 當時仲未出o黎做o野o既我都學到好多o野!

林峰@勁歌事件...哎...總之就係慘, 留番下一篇講...

5:50 下午  
Blogger 芒姐 said...

christy,

係呀...超鍾意"律1"...真係勁熟o架! 前幾日睇蘋果話有網友報料話郭峰上一輯做vincent個師傅, 今輯就做lily爸爸...我都漏o左呢個添!

哎...stephy慘到無影...佢真係承你貴言, 港台有獎喇...仲要真係哭成淚人...好勁呀你, 估o岩晒!

細契又係無理由無獎, 分多個俾佢都唔會死o者!

我覺得太部份獎d歌手都係知o既, 不過可能未到最後一刻都仲有變數 (e.g. 同唱片公司傾唔掂), 所以不能坐定粒六...但都十拿九穩囉!

twins好似都係烈入女歌手, 所以都可以拿亞太女o既...所以你o岩, E02係可以角遂"男歌星"架?

"咁如果有組合係有男有女又點計?!"
...呢個真係唔知...哈哈...可能tvb都未諗...到真係有d咁o既組合又可以紅到角逐呢d獎, 佢o地或者又會再set一d新準則出o黎...

5:56 下午  
Blogger 芒姐 said...

Patrick,

我覺得好似係你鍾意踩我多d囉…哈哈, 講笑o者! 我衷心多謝你留言俾我…真o既! 其實我都唔介意俾人踩, 有人鍾意就梗有人唔鍾意o架啦, 一個人無可能討好晒全世界! 我唔敢話我好中肯, 但相信偏激又未論到我呀? 雖然我o係呢度都係走尖酸刻薄路線…哈, 無所謂啦! 每人觀感唔同!

勁歌112下篇會講…其實一如所料, 驚喜不多!

5:58 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哎...多謝你明白我!

係呀, 其實馬明同官恩娜第一次擔正算係唔錯, 講真, ella第一次做電視o係"酒店風雲"o既演出算係好得o個隻, 不過係個形象不大討好...但個人認為好過法拉好多!

我強烈要求陳鍵鋒個換過個假髮...佢當年個短髮超靚仔!

同埋個小朋友真係做得幾好, 唔知佢o係邊度出o黎呢?

6:01 下午  
Blogger 芒姐 said...

紙巾,

係你啦...我記得你都係"律1"fans!

好同意呀! 依家o既vincent係似"識法代言人"o個個多d, 無論係角色性格定係髮型!

哈哈...可能阿玉覺得jessica比起佢點都算叻d o卦? 不過o係第二集出o左五秒o既jessica, 又真係變到極度強咁喎...似"妙手3"的betsy多過傻大姐jessica囉!

係呀, 官恩娜講英文好d...佢d法庭戲係超級lur...唔做法庭戲時自然好多! 一去到court, 又係vincent殺晒!

6:07 下午  
Anonymous 匿名 said...

我認為陳國邦得角色很出.他這幾年都是演陰險小人或是懦弱的角色.這一次他演個很man
的大孫大很有吸引力,很討好. 沒有留意這裡有人提起他,所以特意留言to give him credit for his great acting! 我覺得他這個角色讓我們可以擺脫對他baby face的那種框框. 看到他也可以演很正派,很討好的角色. 他真的只欠東風!

還有李子雄也很出,沒有看過他演小男人的叫色,把那個選擇恐懼症演得很真.

其實,我覺得這套戲不錯呀...cases都不是好爛呀.也許大家是對這套戲有太多以前的包袱了. =)

1:47 下午  
Blogger Agnes Tse said...

我覺得套劇尤其係配角做得幾好呀! 陳國邦, 李子雄, 馮素波, 甚至法庭怪客(真係勁好笑! 唔知佢地有冇NG)...馬國明演得好討好, 同寶寶又好對到戲.

至於官恩娜, 我覺得佢表演合格有突. 其實D人話佢姣我覺得幾唔公平 (雖然佢有拍雜誌艷照), 起碼好過"英皇由美子". 有一晚我係灣仔放學撞到佢同班朋友一齊, 我一眼望到就認出佢, 佢又望左我一眼見到有人路過"稍"眼認到佢, 但都冇話遮遮掩掩.(做明星就唔同得朋友去街咩?) 光明正大!

12:29 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐,我都係律政1的超級fans,都唔知睇過幾多次. 呢套劇真係好出色,除咗四個主角都做得好好之外,配角同劇情都好得,例如洪爺同娜姐條線都好好睇. 四個主角性格鮮明,搞笑正義的大佬ben同自信又pro的vincent,你話呢個世界上邊有啲咁正的男人? 最鍾意大佬ben幫阿輝上訴嗰段,之後同約ling ling同阿輝見面解開大家心結,成套劇都好有人情味,大佬ben嗰份正義感迷死幾多女仔!

唔係話律政2完全唔得,但係打住續集的旗號係一個錯誤. 當一個完全無關的故事咪算囉,夾硬留番vincent係度,但係jessica又無端端走咗,重連阿爸都去埋...就算智叔無係無記都唔洗搞到個角色咁.之前好charm個vincent唔知去咗邊,行行企企,雖然有交待佢重停緊牌小心言行,但角色無晒上輯的深度,係好可惜的一件事.

其實馬明同官小姐做得唔錯,錯就錯在用咗律政2呢個名,熟識律政1的好自然會將兩套的角色同劇情比較,相對下律政2有啲過咗,好似係法庭示愛,太超現實,無咗律政1最殺食的人情味.

可能我有啲主觀,但作為律政1的超級fans,覺得vincent呢個角色浪費咗,samuel變咗大配角,慘! 同李詩韻嗰度悶到想轉台,實在太令人懷念上輯浪漫到震嗰個vincent.

見芒姐講開阿峰,我真係好開心佢攞到新人奬,因為佢唱歌真係好得.除咗佢啲新歌外,到依家我部ipod重有佢首"忘記傷害". 等佢出碟等咗好多年,但佢真係俾無記玩到透,好心佢得奬個刻鏡頭就唔好影某小姐啦,驚死第二日記者無嘢寫咁. 其實以阿峰的實力,攞金有乜咁奇,而家都唔知應唔應該攞呢個奬囉.

12:58 上午  
Anonymous 匿名 said...

"上個禮拜有一集睇馬明[目及]佢個女個副校長阿陸詩韻o個個樣…仍然令我想起上輯個變態佬…"
我都要say sorry!同一感覺!真係冇辦法pit甩!

紙巾呢句好搞笑:"正如samuel之前同葉璇同阿佘扮情侶,而家一定勁姊弟戀"。
男演員永遠比女演員著數!女仔點解老得咁快?
不過黎姿又好後生!keep得好好。

btw,想問下《不死傳奇》首主題曲係邊個唱?叫咩名?好鬼熟,但係又唔記得。

8:51 下午  
Blogger 芒姐 said...

++,

哈哈...馬明上輯個角色未免太深入民心!.

哎...男女係好唔公平o架喇...尋晚睇三哥同三嫂o係無綫個特輯再次一齊演出, 三哥仍然好後生, 但係戚美珍真係不得不承認係老o左好多...真係無法!

《不死傳奇》主題曲? 無留意添, 等我下集聽o下先!

5:31 下午  
Blogger 芒姐 said...

kiko,

係呀, 你講o個段"大佬ben幫阿輝上訴,之後同約ling ling同阿輝見面解開大家心結"真係唔錯, 大佬ben一家人都好好, 真係好做到一家人的感覺!

其實如果今集係要捧新人, 無埋vincent會仲好, 咁樣留番佢o係度但係性格又變晒, 完全破滅了大家心中的形象...真係sorry晒!

5:33 下午  
Blogger 芒姐 said...

艾麗絲謝 Agnes Tse,

哈哈...十分同意d配角做得好好! 陳山葱個角色好出...o個句"do you love me?"笑死我! 仲有寶寶真係做得幾好...雖然唔係話特別得意或靚女, 但係好自然, 好過之前o個幾個出名童星好多!

5:36 下午  
Blogger 芒姐 said...

konglei,

陳國邦d戲其實不嬲都好好...早o係九十年代初佢都已經算係二線 (e.g.我好鍾意睇o既"今生無悔"...佢個角色又係好出), 今次當然都係交到水準...

係呀, 李子雄同陳秀珠都唔錯呀!

d cases就...一單單啦...初期o個d都幾無聊o下...中段好番少少...

5:38 下午  
Blogger 芒姐 said...

++,

re: 不死傳奇

我睇番喇...如果你係講節目一開頭首歌, 應該係"明星"...葉德嫻唱過, 哥哥唱過, 陳潔靈仲有many others都唱過...

10:39 上午  

發佈留言

<< Home