2008年2月12日星期二

2-12(tues) 天真論

“疑似”事件去到呢個地步, 已經唔係要討論誰對誰錯 (因為已經討論得太多), 反而想講o下係由呢件事件學到o既其他o野…例如點去應付危機, 甚至轉危為機!

其實阿mani都幾慘, 阿嬌搞出o黎o既o野, 佢就要幫佢諗方法補鑊…不過呢d都係金牌經理人o既最大用途! 阿嬌個記招都高招呀, 搵晒鷹王旗下o既藝人出o黎掛名撐場, 乘機仲可以宣傳埋旗下其他歌手添!

不過都估唔到阿嬌咁快復工…其實又係o既, 快好過慢, 愈唔出o黎就愈傳得多o野, 所以佢公司都係醒…d公關公司幫佢計過唔錯得去邊o既!

好! 去片…


(Now News 鍾欣姛記者會 2008年2月11日)

就咁…認唔認其實無咩分別, 因為真相太明顯, 亦都無需要刻意去講到好explicit咁! 勇於“認錯”(唔知認“天真”同“傻”算唔算喇?!) 反而可以搏到d同情分, 都話d公關計過度過唔錯得去邊, 唯一係o係呢個情況下唔應該笑得太開心...雖然要表現堅強樂觀勇於面對, 但o係呢個情況咁笑法好奇怪…好明顯佢背稿背得好辛苦, 咁短o既script但每一個字都驚講錯o野…唔講咁多係o岩, 因為講多錯多! 不設發問亦都o岩…因為根本都唔知可以點答! 以後全部鷹王藝人都唔再答就更加o岩…反正真係唔講好過講!

之前睇報紙話:
“阿 嬌 正 考 慮 屆 時 發 動 「 眼 淚 攻 勢 」 以 博 取 廣 大 市 民 的 同 情 。”
…我都以為佢會出喊招添! 個人認為呢招更有效…不過可能上次被“偷拍”事件出過, 跟住不停俾人用o係今次事件以作嘲諷, 所以費事再出呢招, 改以笑面迎人…但個人覺得o係呢個場合咁笑法有d怪, 無咩表情反而好d!

“資 深 公 關 尹 美 玉 認 為 , 阿 嬌 昨 日 雖 然 沒 有 確 認 相 片 真 偽 , 但 默 認 做 錯 , 以 受 害 者 姿 態 出 現 , 英 皇 的 公 關 技 巧 可 算 成 功 , 「 佢 唔 係 認 做 錯 乜 o野 , 係 件 事 已 經 發 生 , 佢 被 狙 擊 , 係 受 害 者 , 面 對 危 機 , 能 夠 塑 造 出 受 害 者 o既 形 象 係 成 功 o既 做 法 。 」

她 又 指 , 若 阿 嬌 一 日 不 現 身 , 傳 媒 只 會 繼 續 追 訪 ; 英 皇 今 次 選 擇 以 軟 性 手 法 解 圍 , 算 對 公 眾 有 交 代 。 尹 認 為 不 安 排 記 者 提 問 , 旗 下 藝 人 就 事 件 封 口 , 做 法 正 確 , 「 行 內 有 句 話 , 叫 做 越 描 越 黑 , 講 o的 唔 講 o的, 就 會 令 人 再 挖 落 去 , 佢 輕 描 淡 寫 , 釋 放 o左 件 事 , 就 會 告 一 段 落 。 」”


其實我覺得佢o地最棋差一著o既係一開始o既“移花接木”言論, 仲走去備案, 呢個錯晒…明知係真, 唔回應係最好o既方法 (好似梁榮忠車震單o野, 一開始唔出咁多聲都好d, 佢一話記者屈佢, 咪即刻有短片出o黎囉)…依家俾人話報假案促請警方設查, 係咪lai o野呀?

至於你對於佢o地“天真論”有咩睇法…我相信意見會係好極端…鍾意佢o既人, 咪會覺得佢好勇敢, 好同情佢…唔鍾意佢o既人咪繼續會覺得佢一塌糊塗, 扮可愛, 講一套做一套, 私生活唔檢點囉…“真天真”vs“假天真”的論點, 大家可以參考番東方vs蘋果…因為兩者o既立場都好明顯, 仲要係成個集團都好一致…你睇東周刊同壹周刊今期封面取向o既分別已經知! 一個話佢勇敢, 對人歡笑背人垂淚, 另一個當然係講佢有幾咁淫亂同虛偽! 蘋果企呢邊我明呀…尤其因為前年o既壹本便利偷拍事件之後阿嬌的一番言論, 但係東方係咪全個集團都係羊生旗下o既呢? 我以為淨係東周添!

睇報紙呢d o野, 你buy邊邊咪睇邊份囉…如果唔係睇o左d完全“意見不合”o既報導就無謂啦! o係呢次事件, 我個人就會buy蘋果個stand多d…

呢段“真天真”都寫得好抵死…睇完會發出會心微笑…

呢期d報導/評論真係每篇都好抵死…救命:

隔 牆 有 耳 -- 祝 淫 照 風 暴 仝 人 : 恭 喜 發 傻

不過最精警, 最中point o個句應該係: 「 大 家 鄙 視 的 不 是 你 的 放 蕩 , 而 是 你 的 虛 偽 。 」 (仲不停有人勁forward呢句添!)…即係大家明白你個形象個公司幫你建立, 未必係你想o既…呢個完全無問題! 但係既然真人係同形象剛好相反, 之前咁多年答問題時其實可以避重就輕, 好過依家俾人揭發句句都講大話咪仲衰!

“在 昨 日 的 網 民 大 遊 行 隊 伍 中 , 一 名 已 為 人 母 的 遊 行 人 士 說 , 其 16 歲 的 女 兒 熱 捧 Twins 三 、 四 年 , 看 過 疑 似 鍾 欣 桐 的 淫 照 後 , 憤 而 棄 掉 所 有 Twins 的 唱 片 。 她 認 為 某 些 女 藝 人 的 行 為 , 已 經 污 染 了 fans 的 心 靈 : 「 我 個 女 就 話 大 個 女 , 識 得 分 辨 , 如 果 得 11 、 12 歲 o既fans , 我 擔 心 佢 o地 會 模 仿 偶 像 , 個 女 藝 人 真 係 教 壞 細 路 。 」”

d家長又係講得o岩o既…都唔知點同d小朋友解釋呢件事…雖然話係私人事/個人喜好o者, 但佢o地身為青春偶像, 言行好影響到小朋友/年青人, 所以相對地有社會責任, d學者話擔心今次事件令年青人有樣學樣, 覺得影呢d相無咩o野, 係個人自由…咪係…d家長同學校今次真係有排煩!

至於陳冠希…就真係唔知佢可以點拆呢件事喇…無論點回應, 都無人會同情佢!

“按事件發生地的香港法律,留存個人親密照片並無不法。惟眾所公認之道德規範:男女間之親密行為,雙方應共同保密。陳冠希非但保密不力(不具備電腦資料安全常識),已嫁為人婦之親密檔案應該銷毀卻未銷毀,同時期與眾多「女友」有親密行為等等,將使陳冠希在事件之後的任何道歉與說明難為世人接受。”

“在 基 督 教 網 站 《 時 代 論 壇 》 , 由 銘 恩 堂 主 任 梁 永 善 牧 師 主 持 的 時 評 式 專 題 演 說 「 永 善 亂 壇 」 , 以 「 陳 冠 希 與 老 鼠 」 為 題 , 批 評 淫 照 風 暴 男 主 角 陳 冠 希 有 錯 不 認 , 避 走 外 地 , 與 老 鼠 無 別 : 「 陳 冠 希 透 過 短 片 認 錯 , 但 係 說 話 全 部 充 滿 法 律 詞 彙 , 佢 冇 真 正 承 認 犯 錯 。 」

梁 永 善 狠 批 事 件 中 的 男 主 角 與 多 位 女 性 發 生 性 行 為 , 被 揭 發 後 一 走 了 之 : 「 依 家 已 經 冇 人 再 質 疑 相 片 係 合 成 照 , 陳 冠 希 將 責 任 歸 咎 於 擺 相 上 網 o既 人 , o個 啲 人 係 值 得 鬧 , 但 邊 個 先 係 始 作 俑 者 ? 佢 事 後 即 刻 離 開 香 港 , 好 似 老 鼠 咁 , 咁 係 潮 人 咩 ? 咁 係 冇 勇 氣 承 擔 責 任 , 係 鼠 輩 。 」”


…十分認同! d女仔俾你玩死, 你仲一走了之, 完全唔係男人!

哎…依家d女星俾你搞到無覺好瞓…放o左出o黎o個d慘, 但係明知自己影o左但未放出o黎o個d仲慘…日日唔洗瞓, 唔知幾時到自己?! 不過真係估唔到陳思慧同佢都有“啦間”…睇睇o下佢個樣有d似陳嘉玲! 好多人問我佢係咪幫tvb劇集填詞o個個…我諗應該唔係o卦? o個個好似叫陳詩慧, 我諗係兩個人o黎!

24 Comments:

Anonymous 匿名 said...

唔明點解佢要咁笑法, 佢咁笑法, 我一d都唔覺佢堅強, 只覺得佢好輕佻! 其實佢係咪要檢討下自己嘅面部表情呢? 一直以來, 佢十個表情裡面有九個都係一臉滿不在乎、黑口黑面咁o既款, 你喺台上意氣風發就話有資格滿不在乎、黑口黑面啫, 小姐, 你而家乜身世啊? 仲學人玩滿不在乎? 輕佻到離晒譜!

佢讀聲明時同佢唱歌時嘅表現表現一樣 --- 依然係貫徹始終地甩咀, 讀聲明讀到咁, 實在係太有誠意喇!

11:56 下午  
Anonymous 匿名 said...

其實個記招都幾好笑, 我覺得"鷹黃"D危機應變都幾差, 每一步都係玩番自己

仲有後面D活動布景(我一路覺得有大部份係收錢嘅"疑似"fans).....一齊發狂嗰吓真係"seven"到冇朋友

2:12 上午  
Blogger 電蟲 said...

我想補充少少野,楊受成而家已經唔係東周老細,上次劉嘉玲裸照單野之後,東周就賣左俾星島集團喇,不過暗中仲有冇啦lung就唔知喇~~

3:52 上午  
Anonymous 匿名 said...

係喎,星島係撐阿嬌呢。第一日出阿嬌同bobo既相時,當明報同其他報紙話網上流傳一些"疑似"藝人不雅照片,星島則講成藝人"移花移木"既相片,一早已經下左結論咁。同埋睇HK Standard(都係星島集團既?),都曾經出過一篇聲明話支持班女星。

另外,唔知東方係咪楊受成既,但新報就應該係,因為以前有個做新報既fd講。

2:49 下午  
Anonymous 匿名 said...

我溫哥華匿名人又嚟.
呀gil的確笑得好衰, 可以比美當年梁詠琪行出伊面屋企嗰個好勝笑容. 我本來已經唔係好like 佢平時黑口黑面款, 而家仲加乞我憎!咁態度, 係唔係唔想撈呀!

2:58 下午  
Anonymous 匿名 said...

RE電蟲:
好似重有D啦LUNG架! 詳細唔清楚. 但我諗好似大股東變小股東咁掛

9:09 下午  
Anonymous 匿名 said...

新年後第一次留言哈哈! KUNG HEY FAT CHOY呀芒姐!

唔...我個人都係BUY蘋果多少少
不過每份報紙都真係有唔同既stand, 做讀者既有時都唔知到底邊份講既先係事實...
btw
雖然我都係唔太鍾意d報紙post哂d相出黎 (即係d相多到好似你唔上網都知發生緊咩事同埋大約有咩相 -_-), 但係真係想俾個叻字蘋果! d資料超級detailed, 又有哂timeline.....*0* 我諗都要幾多功夫同時間!

9:17 下午  
Anonymous 匿名 said...

【明報專訊】「粉絲」瘋狂追捧偶像,各方評論向來都認為不智。就算沒有出現疑似藝人裸照事件,稍為用點腦都應想到很多年輕偶像的形象,其實是由一班幕後專才塑造出來。

這非香港首創。向來以捧青春偶像出名的日本演藝界早就這樣做。那邊的經理人公司,在新人11、12歲時已跟他們簽約。

這些少年,根本沒什麼形象可言,都是白紙一張。經理人公司因應他們個人條件和市場要求,逐個替他們建立形象,幾成真幾成假,視乎需要。日本偶像也出現過不少醜聞,以人工包裝偶像,在今日的傳媒生態下,出事是難免的。

台灣也行這一套。市場需要青春偶像,但年輕人多反叛,愈紅愈難管,與上一代偶像多半捱過才出頭很不同。

上一代偶像真的全都很純情?不可能。始終是人,人就會有人性的弱點。

不同的是捱過才走紅的,比較懂得珍惜,所以更加倍保護自己。難道你以為甚少傳緋聞的明星真的沒有感情生活?那是懂得與不懂得保護形象的分別。

我們常說藝人要保護形象,正正因為藝人形象與真性情是有一定差距的,並非虛偽,是職業需要。

教師、醫生、律師、法官都有其專業形象需要顧及,不能說他們虛偽。

娛樂圈不過是社會縮影,藝人也有乖有壞,有些私生活比一般人還嚴謹,當然也有複雜的。

藝人情感豐富是必然的,他們出賣的是感情。演戲是戲假情真,唱歌要好,技巧之外,是要投入感情。

疑似藝人裸照事件如果令盲目相信藝人表面形象就等於本人的「粉絲」如夢初醒,減少他們追星的瘋狂行為,是正確的,但怎麼認清藝人真面目的說法,就難免令人覺得發言者比某些藝人更「天真」了。

12:22 上午  
Anonymous 匿名 said...

其實呀鐘小姐都唔細拉...有D相仲俾人周到係近期影= = 如果我真係信距以前好天真好傻...咁我真係好天真同好傻勒= =

1:23 上午  
Blogger fernseher said...

芒姐,

我完全感受唔到阿嬌既天真同傻。佢有d相都好近期,仲要有幾個唔同髮型(即係橫跨好多年!)。難聽d講句,點睇佢都係淫娃扮純情,仲要扮得好成功,一d都唔天真。不過eeg諗到一段咁避重就輕既聲明,真係幾叻架啦。

唔知你有無睇過,tvb既賀年歌mv,我覺得拍得唔錯!幾好新年feel!學你apple篇專欄話齋,林峰真係走勢凌厲,呢個mv同陳豪排正中間,仲要第一個人彈出黎。好明顯,tvb今年係睇重佢。
http://www.youtube.com/watch?v=Vnez5lZhJBQ

9:48 上午  
Anonymous 匿名 said...

虛偽, 並唔一係一朝一夕, 藝人被謔稱為偽人, 可謂不無道理。

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

上周六,香港无线特意请来多位歌手出席“追忆张国荣”悼念晚会。然而,当晚一班年轻歌手陈奕迅、卢巧音、郑中基等,皆施展了不起的“变脸”绝技,对人垂泪,背人欢笑。不晓得是不是因为哥哥远去,他们的情绪起伏才这么大?!

  平日经常扮鬼扮马的陈奕迅及与哥哥似乎毫无交情的卢巧音,在镜头前演绎哥哥的旧作时,差点落泪,场面感人。节目进行期间,频擦鼻皱眉的陈奕迅神情哀痛,眼泪几乎夺眶
而出,情绪起伏之大,令人惊叹。不过,原来他们彩排时玩得异常投入,健谈的陈奕迅在录影厂拉着郭富城喋喋不休,表情多多的他逗得城城哈哈大笑。

  出场时,他又取出一支眼药水“狂滴”,当他发现记者拍照时,即紧张地解释说:“不要拍啦,我滴眼药水就是想呆会儿上台时眼睛不会这么红。”随即摆出极不耐烦及哀伤的表情,更向记者说:“你记得拍下我难过的模样!”表现判若两人。

  另外卢巧音的心情起伏亦相当大,未出场前,她在化妆间与郑中基等人言谈甚欢,更在彩排时与何韵诗玩,但她与郑中基合唱《谁令你心痴》后,被问及何以演出有点失准时,她却突然满眼通红,更伤心得要助手搀扶离开,情感委实丰富。

  而一向视哥哥为偶像的Twins成员阿娇,节目期间神情悲痛,演出后步入化妆间也要助手搀扶,不过她一坐下便急不可待拿出手机传短讯,电视播哥哥的旧MV也无暇一看,与台上表现实在天壤之别!

12:44 下午  
Blogger Unknown said...

阿嬌嘅笑容真喺有啲問題, 其實喺唔喺本來要強顏歡笑, 但演技不夠所以先變成這樣?

其實我覺得佢嘅"好傻好天真"言論冇乜問題, 佢心裡面嘅下半句應該喺"我好傻好天真, 居然會相信陳冠希呢種人."

不過撇開今次呢件事, 我都覺得佢真喺不止好傻, 直頭喺蠢, 先天條件已經有了, 後天點解唔努力啲, 加強歌藝同埋演技, 今次仲搞埋呢啲咁嘅事, 唉...

至於將所有藝人都形容為偽人, 我就覺得有啲唔公平了, 其實大多數喺社會做事的人就會喺某個程度上掩飾自己的缺點, 戴上唔同厚度的面具, 咁作為公眾人物嘅藝人建立一個完全的唔同的形象都唔可以話完全錯嗮, 佢地都喺有苦自己知.

2:25 上午  
Anonymous 匿名 said...

但如果trudy所quote的報導屬實, 那班藝人對已故者不僅是虛偽, 而是一種侮辱。不為已故者難過, 其實完全不成問題, 但他們何苦要如此這般裝模作樣? 這是有沒有"品"的問題!

9:17 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

我都真係唔知佢笑咩? 呢一part係做得最差...點解mani無教佢?!

我都覺得咁樣好輕佻...細個d長輩已經教話俾人鬧千祈唔好笑, 因為俾人滿不在乎的感覺, 更克人憎...佢要表現堅強可以唔笑亦唔哭, 但咁笑法好inappropriate!

平時的黑口黑面亦都係唔知想點...雖然阿sa係無咁靚, 但係態度好佢好多 (至少在公眾面前)!

10:52 上午  
Blogger 芒姐 said...

Vince,

本來fans做活動布景版係ok (但其他同門藝人都坐晒o係度就有d騎呢), 不過後來發狂地集體有節奏o地叫"支持你"就攞膽o左d!

10:55 上午  
Blogger 芒姐 said...

電蟲&紙巾&匿名,

oh...原來係星島...咁係有"啦間"o架...frd底嘛!

12:10 下午  
Blogger 芒姐 said...

溫哥華匿名人,

我諗佢真係唔係太想撈...

12:11 下午  
Blogger 芒姐 said...

christy,

我都恭喜你心想事成呀!

係呀, 其實即使係打晒格仔, 都完全知道係發生緊咩事...想完全置身事外都好難, 除非咩報紙都唔睇! 蘋果d記者唔去查案真係o徙o左...警方應該同佢o地合作...佢o地o既推理同重組案情能力勁過警方好多!

12:13 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

你post那篇報導我都有睇過...基本上莫講話新一代藝人, 就算普通年青人的行為都平上一代開放好多, 只係無呢件事發生, 大家無咁去正視o者!

12:15 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哈哈...其實佢只係好天真同好傻咁照稿讀段聲明出o黎...不過其實o係呢個情況, 寫咩台詞都好難解釋到, 反而少說話為妙...

12:17 下午  
Blogger 芒姐 said...

fernseher,

tvb既賀年歌mv...我只係上個禮拜睇到少少...反而今年樂壇新人o個個我就睇過兩次...嘩! 兩個mv都係擺林峰o係頭位...好明顯今年係佢o架喇!

12:19 下午  
Blogger 芒姐 said...

Trudy & 匿名,

o個段報導未必完全準確, 但都不遠矣...大家仲記得梅姐o岩o岩去世o個年o既叱吒裡面盧小姐的表現...真係令我"O"o左兩o下嘴...

http://hejnom3.blogspot.com/2004_01_03_archive.html

"我主要都係指盧巧音…佢d歌就好好聽喇, 但唱live真係一次比一次嚇人! 佢初出道唱“垃圾”o既階段都ok o架喎, 但就愈唱d喉嚨“腚”聲愈勁, 仲10次有11次都走音, 今次仲甩埋咀添…無啦啦又拉埋“梅姐”落水話雖然佢曾經叫過佢唔好喊, 但係都忍唔住喎! 大佬, 真係好核突囉…咁樣賴落去…甩咀就甩咀啦, 唔洗搵d咁o既藉口去解釋呀?! 我真係唔覺得佢同梅姐有咁熟囉! "

12:26 下午  
Blogger 芒姐 said...

start,

如果真係因為演技未到家, 咁佢除o左要練歌, 仲應該去練o下戲...

"其實我覺得佢嘅"好傻好天真"言論冇乜問題, 佢心裡面嘅下半句應該喺"我好傻好天真, 居然會相信陳冠希呢種人.""

-->中晒!!!

12:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

振災唔係一個咩慶祝節目,而係一個要幫同胞ge籌款節目,所以請唔好拎佢去同其他籌款節目比較,因為都唔知有咩好比...而家係叫人捐錢幫人,所以卡士強與弱根本冇咩關係,如果一個人係因為卡士問題而走去捐錢,咁我覺得佢不如唔好捐,因為佢都唔知咩叫幫人,而首歌個原理都一樣啦,我個人覺得最緊要都係歌詞意思,你理得首歌好唔好聽啦...唔通又係因為首歌而去捐錢咩...所以致加唔好同其他歌比較,而家唔係填詞比賽,但我都覺得60條線係唔夠,但捐錢唔係得呢個方法ge...而且東華應該有份出錢所以先有100條線...thx...呀gill...唉...唔知仲有冇人聽到唱兒歌...

11:25 下午  

發佈留言

<< Home