2008年2月20日星期三

2-20(wed) 肥姐

呢幾日太多單大新聞…尋日朝早忽然收到消息話肥姐死o左…雖然大家都會有心理準備, 但都有d突然, 因為兩年o黎曾經多次傳出佢病重, 但都大步檻過, 所以諗住佢今次都會無事…點知…不過對佢o黎講, 可能咁樣反而係一個解脫! 見佢一路瘦o左咁多, 應該真係撐得好辛苦!

睇到節目表話肥姐個回顧特輯十點半開始做, 點知返到屋企已經做緊…原來改o左九點半…搞到人miss o左好多添! 不過今次無綫同亞視都安排得好好喎, 識得深宵重播番呢d特輯, 咁我又有得睇番miss o左的部份, 但係搞到3點幾…好眼瞓! 不過個特輯真係慘到呀…估唔到喊得最勁o既係一班大男人…曾志偉, 夏雨, 羅浩楷, 洪天明個個都喊到講不出聲…真係好sad…連我呢d咁o既人都睇到忍唔住喊晒…好彩一個人o係間房入面!



肥姐唔係o個種天王巨星/super star, 唔會話有超級多粉絲o個種…但真係家傳戶曉o既藝人, 同埋真係陪住所有人成長…不過我估唔到個迴響好似仲大過之前o個d巨星, 可能因為佢對電視圈真係有舉足輕重o既影響…有免費電視第一日就有佢, 而早年香港人最大o既娛樂就係睇電視…每日陪伴你, 好似身邊的朋友咁…佢代表o左香港呢四十年o既電視文化, 所以電視o既回顧特輯都係特別多!

其實欣宜真係好慘…依家先得o個廿歲, 外婆o岩o岩先死o左, 依家媽咪又走埋, 咁短時間失去兩個摯親, 實在太可憐…依家孤伶伶一個, 你叫佢跟佢老豆就仲死, 個後母應該唔係人咁品 (我當傳媒一向的報導誇張作佢o既為人喇…打個六折俾佢都死啦!)

睇番d報導, 更加可以理解點解當年大部份媽咪級o既女士都對鄭少秋恨之入骨, 係…感情係好難講, 唔鍾意就唔鍾意, 唔洗擇日子…但你變心都唔緊要, 可唔可以唔好處理得咁差? “hau”個老婆大肚去滾, 仲要一生完個女就離婚, 你要離婚都唔差在o個一兩年, 唔係o係佢最需要人關心o既時候嘛?! o個個女人更加不知所謂, “hau”人大肚去勾人老公, 仲要咁理直氣壯…真係…!



那 時 候 我 的 眼 睛 開 始 老 花 , 就 是 剛 剛 生 完 女 兒 沒 多 久 , 發 覺 她 父 親 已 經 變 心 了 , 所 以 我 就 哭 泣 , 還 沒 有 坐 滿 月 , 這 眼 睛 已 經 哭 花 了 。 但 是 我 們 做 電 視 的 人 不 能 把 真 正 的 感 情 帶 上 舞 台 , 所 以 就 算 你 不 開 心 的 話 , 你 上 舞 台 你 也 要 裝 著 很 開 心 。

我 一 直 跟 女 兒 講 , 他 是 你 的 爸 爸 , 我 跟 你 爸 爸 之 間 到 底 發 生 甚 麼 事 情 , 將 來 長 大 了 你 問 你 父 親 , 他 會 告 訴 你 。 那 個 阿 姨 ( 官 晶 華 ) , 你 還 是 要 很 尊 重 她 , 所 以 我 女 兒 跟 她 們 都 相 處 得 還 不 錯 。


(其實我睇唔到有咩理由仲要去尊重佢…佢自己都唔識得尊重自己?! 你做得第三者 [仲要係咁高調o個隻], 都預o左行出街會俾人指住o黎鬧啦!)

好多人對肥姐印象最深刻係踩雞蛋一幕, 而我心目中最難忘o既其中一個場面, 係87年tvb20周年台慶…d人扮30周年台慶會點 (依家已經再過o左10年, 40周年都過o左喇)! 最經典o個part當然係盧海鵬扮欣宜啦…肥姐同do姐唔敢望佢驚忍唔住笑, 到見到佢之後o既爆笑反應 (包括肥姐差d失禁同埋do姐個笑到出唔到聲o既樣)…真係好好笑!

仲有何b拿住把遮話要掛住“阿姐”都係抵死啦…點知一走o左無耐就已經同o左第二個! 話叫佢介紹何太出o黎…點知大姐明出o左o黎, 話世事好難預料, 等到四十周年先見何太啦! 講到好似好耐咁, 點知一眨眼已經係四十周年! 何太…依家大家都係邊個啦! 仲有好多o野都好諷刺…一開場介紹do姐做“甘鄭裕玲”女士…點知到真係30周年的時候…所有o野都已經面目全非!


(87台慶盧海鵬扮欣宜的一幕)

仲有呢一幕89台慶“玩相聲”…又係勁到爆! 肥姐的背台詞捉節奏能力真係好勁, 另外d藝人其實表現亦算合格o架喇 (雖然應該有大字報睇住, 但係要跟o岩個節奏都有一定難度…尤其對一向唔係口齒伶俐o個批)!

當然, 呢班藝人o既口才, 除o左肥姐之外, 我最欣賞就係陳敏兒 (尤其係因為近期o岩o岩重溫完 “挑戰”, 好鍾意陳敏兒個角色)! 同埋個script都寫得幾好, 同依家o個d差好遠! 除o左呢一幕, o個年台慶另一大經典環節就係“超級八卦法庭”…o個時覺得好好睇, 又係到依家都好記得…得閒要重溫番先! 點解當年的台慶可以好睇過依家o個d咁多?


(89台慶“玩相聲”…沈殿霞+周星馳+吳鎮宇+王書麒+郭晉安+陳敏兒+楊寶玲+羅慧娟+龔慈恩)

仲有, 平時唔多睇電影o既我, 肥姐o既《富貴逼人》, 《富貴再逼人》, 《富貴再三逼人》系列我都有睇晒, o個時o岩o岩興租帶返屋企睇, 我都有再租呢幾套戲, 證明小時候o既我係好鍾意睇《富貴》系列…跟住有亞視o既《富貴冤家》…前年董驃逝世亞視重播過我先第一次睇!

相信之後呢個月都會有好多懷念肥姐o既節目…蘋果資料:



部 份 懷 念 肥 姐 特 備 節 目

無 綫 翡 翠 台
《 友 緣 相 聚 》 ( 特 別 版 )   本 月 26 至 30 日 凌 晨 12:15
[係咪即係抽起“酒店風雲”?! 但點解唔即刻播要等到26日? 同埋本月點會有30日? 咁即係幾時?

無 綫 生 活 台
《 志 雲 飯 局 》 ( 嘉 賓 沈 殿 霞 )   本 月 23 日 晚 上 7:00

無 綫 經 典 台
《 美 味 天 王 》   本 月 25 日 至 下 月 21 日 下 午 3:25

《 公 益 開 心 果 》   下 月 2 日 起 逢 周 日 晚 上 7:00

《 為 食 開 心 果 》   下 月 8 日 起 逢 周 六 下 午 5:30

《 我 要 Fit 一 Fit 》   下 月 24 日 至 4 月 9 日 下 午 2:35

亞 視 本 港 台
《 永 遠 懷 念 開 心 果 : 麗 花 皇 宮 》   明 晚 9:30

《 肥 姐 在 aTV 的 日 子 》   本 月 24 日 晚 上 8:30

《 永 遠 懷 念 開 心 果 》   下 月 2 日 晚 上 8:30

8 Comments:

Anonymous 匿名 said...

唔知點解個個都有哂心理準備但係我真係一D都冇呀.-_- 可能我真係好想(&深信)肥姐可以康復冇事啦.. 所以果朝知道呢個消息我都呆左一呆. 真係唔敢相信成日o係電視機度見到佢既開心果離開左我地。

唔係肥姐既super fans但係個人都ok鍾意佢, 見親佢都好開心, 成日覺得佢同志偉一齊做主持就好搞笑, 哈哈因為得肥姐鬧志偉係最應同最搞笑! 所以特輯中亞志偉一發言.. 真係喊到我地呢d觀眾咩咁.. 成個特輯真係好多感動位呀, 搞到我呢幾日都好唔開心哈哈.. 成個娛樂圈真係灰色哂。

不過咁, 其實佢既離開..你都講得岩, 可能真係一種解脫.. 唔駛再咁辛苦, 又可以stay with her mom and 佢既好友羅文。不過另一方面都真係好擔心欣宜, 短時間內痛失兩個至親, 講真, 就算有幾多uncles aunties take care佢, 都不及一個媽媽o係身邊。但欣宜真係好堅強呀, 俾著我可能已經方寸大亂喇... 又或者喊到收唔到聲, 但佢.. 至少.. 面對大眾..佢既表現好得體好堅強!

btw
有朋友話今次電視台有d小題大造。講真, 我真係一d都唔覺. 話哂肥姐係開台功臣之一, 我個人覺得even六叔都好看重肥姐呢, 所以有咁多報道同特輯真係唔出奇呀, 同埋肥姐話哂都曾經晚晚陪住電視機旁邊既朋友丫。

p.s. 1: 連日黎睇左好多有關肥姐既事跡生平。講真, 睇完真係唔太鍾意薄情秋官, 不過最唔鍾意係佢內子囉。真係學你話齋, 點解佢做第三者都咁高調架? 同埋我真係唔覺得佢有feel到自己拆散人地家庭唔岩囉。可怒也。

p.s. 2: 岩岩三點edison開左記招lu, 芒姐有冇睇?

4:22 下午  
Anonymous 匿名 said...

好耐都冇黎留言...不過見到呢個topic都忍唔住想講下...其實不嬲又唔係話好鍾意肥姐(nor any of the 阿姐's), 因為成日覺得佢好嘈. 就算係之前佢上"康熙來了",都對佢冇乜好感,(覺得佢過左咁耐仲要成日講番阿秋仔...)但係尋晚睇番d片段都忍唔住喊左出黎...睇得出佢真係好敬業, 對朋友好好,同埋真係好錫阿欣宜...睇到我自己都好內疚成日嫌阿媽煩,冇花多d時間陪阿媽...=(

9:14 下午  
Anonymous 匿名 said...

我唔係肥姐影迷, 不過都有為佢嘅離開唔開心, 0尋晚睇0左欣宜開press con 嘅片段, 見佢一邊講"會爭氣、會乖..."一邊喊, 覺得好心0翕... 其實佢真係幾慘, 咁多年0黎有老豆等於冇老豆, 依家連媽媽都走埋, 唉! 同埋, 其實我覺得佢eq 真係好好, 之前無論點俾人攻擊, 都冇見佢發過脾氣鬧人, 亦冇見佢喊過, 0尋晚嘅press con 係我第一次見佢喊... 20歲女要面對咁多0野, 其實佢真係一個好堅強嘅女仔。

呢輪間唔中會聽到有人講肥姐個人幾衰幾衰, 但我覺得, 如果佢真係咁衰嘅話, 應該唔會有咁多好朋友, 連tvb 梳頭阿姐都話佢有義氣、疏才仗義, 同埋, 唔知大家仲記唔記得, 哥哥0係佢嘅suicide note 都有多謝肥姐... 我覺得佢為人應該唔會太差囉!

肥姐離開, 冠a 回歸, 肥姐逝世呢單新聞應該唔多唔少都會有助大眾消化冠a 同天真嬌單0野, 估唔到肥姐嘅離去竟然會造就呢對"金童玉女", 唉!

12:15 上午  
Blogger 芒姐 said...

sandy,

呢d咪係"遺愛人間"囉...肥姐o既死訊真係直接淡化o左冠a同天真嬌單o野...加埋拖o左咁耐冠a先返o黎, 大家講呢件事都講都悶!

欣宜真係好叻...佢咁細個, 就要面對咁多o野...我相信佢一生(我意思係直到目前)都無咩太開心過, 雖然好有錢, 要咩有咩食鮑魚當早餐...但咁o既生活係咪開心? 我諗大家都估到...佢最想有父愛, 偏偏一年都未必見到一次個老豆...仲有o個位單睇個樣已經好克人憎的後母 (我即刻明白咩叫相由心生)...跟住入娛樂圈又俾人鬧爆...真係唔知做錯d咩?! 佢唱歌跳舞都好好, 但正如我之前所講, 係"太多小動作, 好作狀地自覺好靚咁"...但近兩年呢點真係改善o左好多...又係相由心生...今次肥姐事件欣宜真係表現得好堅強, 好大方得體, 好有禮貌...呢d唔係個個做到...相信唔鍾意佢o既人都唔敢再肆意攻擊佢!

10:59 上午  
Blogger 芒姐 said...

tfil,

其實我同你一樣... 不嬲唔係話好鍾意肥姐(nor any of the 阿姐s) [咁多個我會最buy do姐]...除o左因為佢o地嘈之外, 係覺得佢o地太巴之閉同埋有d霸道...當然, 要o係呢個圈有番咁上o下地位先霸得起o既, 你估人人都有資格去霸道...同埋佢有時太偏心d世侄(女), 全部藝人後代佢o地o既聲氣都會唔同晒, 其他新人就鬧爆咁...唔會因為她離世就忽然話佢樣樣都好!

不過咁, 人人都有優點同缺點, 佢o地意氣我諗係大家最欣賞o既, 如果唔係一個人又點可以有咁多朋友, 同埋個個都咁尊敬佢! 仲有佢對演藝事業o個份認真同埋堅持, 同埋對佢個女o既200%愛...已經outweigh晒少少o既缺點...

11:06 上午  
Blogger 芒姐 said...

christy,

其實我不嬲又唔係特別鍾意睇肥姐, 但無可否認, 無綫大show無o左佢, 真係好似少o左d o野咁...同埋o個晚個特輯...真係慘到呢...

作為電視台, 在商言商緊係要爭收視, 就算真係"小題大造"都好合理...大家又鍾意睇, 又可以向老臣子致敬...win-win situation, 何樂而不為? 同埋正如你所講, 肥姐o係電視台的地位真係無人可以代替, 咁電視台當然要有咁多播咁多啦!

秋官o個位太太...真係形象仲差過當年的好勝gigi! 就算佢後來過o左十幾廿年話道歉, 都唔覺得佢sincere囉!

edison的記招在新聞睇o左...無聊到爆...呢d就真係"小題大造"喇...嘩! d警員幫佢開路, 仲勁過國家級元首!

11:12 上午  
Anonymous 匿名 said...

又我係溫哥華匿名
欣宜真係唔知做錯d咩, d人咁唔like佢. 以一個喺單親家庭長大, 仲要mommy長期唔喺身邊要跟住婆婆在外國生活. 欣宜算乖啦. 佢d行為,以一個十零廿歲,外國長大的女仔, 跟本冇大問題, 唔知點解d人經常針對佢. 我覺得佢ok有禮貌. 睇得出有家教.而家睇完個press con, 佢講得十分得體, 又touching. especially 比起睇完令人火滾的嬌小姐同陳生!!!

2:52 下午  
Blogger 芒姐 said...

溫哥華匿名人,

其實作為藝人o既下一代, 入娛樂圈雖然比人容易, 但要承受o既壓力更大, 因為你好似有著數咁, 總有一大部份人會睇你唔順眼...再加上欣宜早年的外形 (bear in mind娛樂圈係睇樣唔睇人品 or even才華...至少係睇o左樣先啦), d人覺得你咁都得我反而唔得, 就更唔妥佢啦!

不過佢身世真係可憐...尤其佢老豆對佢o既愛/照顧係等於無...佢見o個d同父異母o既妹又可以有老豆錫, 咁唔公平又係慘o既! 早幾日睇番肥姐d訪問片段, 佢同秋官講欣宜好鍾意你, 佢對於你連佢小學畢業都無出席感到好失望...真係可憐到呀!

11:23 上午  

發佈留言

<< Home