2008年12月1日星期一

12-1(mon) 李思捷@鐵甲無敵獎門人

平時無咩點睇“獎門人”…尋晚咁好彩睇到…居然有特登為李思捷度身訂造的表演環節…好精彩! 好彩無miss到o者!



前幾日又同d電視精朋友討論開, 佢o地覺得“珠光寶氣”o個個twist好似唔係咁簡單, 好可能係twist上twist…因為之後d劇情好似話係邵美琪會同o左黃德斌, 同埋片頭都有佢o地嘴o既場面…佢o地都話覺得其實黃德斌係扮基, 等邵美琪同林保怡一齊都唔會內疚, 同埋又可以名正言順咁繼續同佢o地兩個一齊, 所以筅叫邵美琪唔好講俾林保怡聽佢係基!

嘩! 如果真係咁樣twist上twist…又真係未免太twist喇o卦?! 我真係又估你唔到喎!

15 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我星期六去睇話劇有黄德斌做神秘嘉賓,佢嘅出現好unexpected,跟住全場女觀眾全部大叫拍掌, 佢跟住仲因為劇情須要除咗件衫添! 佢個身形好正, 連男仔(ie 我男友)都話佢身形一流!之後仲走咗去同佢影相!超興奮!!都唔知幾想同佢講好鍾意sunny個twist,但最後都係唔好意思!覺得好抵呀!又有話劇睇,仲有猛男送添!!嘻嘻

豐豐

12:17 上午  
Anonymous 匿名 said...

李思捷果段真係正到爆,形神俱似,我覺得無線真係要掹番d 扮嘢節目出來,咁就保證有收視喇。

1:33 上午  
Anonymous 匿名 said...

哇,咁又真系几twist喔。難為左個編劇,82集,要作咁多嘢

4:24 上午  
Anonymous 匿名 said...

李思捷系youtube有段片係扮阿城城又唱又跳失憶諒解備忘錄…都好正!你有無睇過啊?

10:31 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐, 有冇留意周家怡, 三線劇都見到佢...

11:01 下午  
Blogger 芒姐 said...

tfil,

有呀, 佢o係"畢打自己人"做"被懷疑係殷賞1979年出生o既妹"呀嘛? 哈哈...其實我幾ok佢, 幾有格, 同埋做戲都幾自然!

原來佢今年已經同林峰/楊怡/唱k等人一齊拿十年金牌...真係估唔到! 99年佢作為新人"刑偵4"佢有份做古天樂差館裡其中一員都幾多戲, 估唔到反而愈做愈少...真可惜! 其實佢都做得幾好呀!

6:13 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

係咪指呢段?

http://hejnom.blogspot.com/2007/11/11-30fri.html

李思捷真係幾得o架!

6:13 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

咪係...依家仲有50集, 應該仲有排twist...

6:14 下午  
Blogger 芒姐 said...

敏兒,

咪係, 祖藍都可以有個特輯 (雖然因為佢出碟), 咁李思捷都應該有個特輯show o下quali, 或者三寶一齊整個節目都好呀!

6:15 下午  
Blogger 芒姐 said...

oh 豐豐! 你睇咩話劇? 做咩會有黄德斌做神秘嘉賓? 做咩唔帶埋我去? 同埋做咩佢要除衫? 咁做咩你又唔show張相俾我睇?!

6:17 下午  
Blogger Marky said...

Re: 周家怡

我都幾鐘意佢㗎,但係會唔會係佢把沙沙地嘅聲累事?

葉凱茵又點睇?佢都幾靚,但係身材蝕底少少(連佢本人都係咁話)。

仲有簡慕華,佢有美貌有身材,但係又係紅唔起。

其實佢地全部都各有令人難忘嘅角色,但係始終冇辦法擔正。真係唔抵。

7:32 上午  
Anonymous 匿名 said...

周家怡幾好, 幾有格, 個樣都唔錯.

葉凱茵就麻麻喇, 樣稱唔上靚, 而且太有風塵味.

簡慕華個鼻好唔順眼, 同埋硬係覺得佢有D老土.

9:35 上午  
Blogger 芒姐 said...

我諗沙聲又無咩太大影響...好多把聲都唔係話十分好聽, even關詠荷把聲都有少少沙...但周家怡確係無主角格!

葉凱茵我同樣係麻麻...唔係話有咩唔好, 但同樣真係唔特別順眼同埋太大隻...但原來佢係李思捷女友!

簡慕華其實幾ok o既, o個時佢選港姐又好似係20號 (?!)(總之好似係last o個個...), 之前一年有個又係最後號碼o既陳詠嫻我成日覺得佢o地有少少似...不過後尾簡慕華好似做得好d...不過同樣o地, 佢個樣都係無主角格...不過或者可以好似佢"同事三分親"個拍檔黎耀祥咁, 做配角然後殺出一條血路o既...

1:00 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐:
係呢個啊!唔知你有無留意過呢?^^真係正到呢…
http://hk.youtube.com/watch?v=TEJ9tQuuTEE

10:38 下午  
Anonymous 匿名 said...

世界真細小,又或者可以講,好似 Six Degrees of Kevin Bacon.

我點都諗唔到兜咗一個圈,原來葉凱茵係李思捷嘅女朋友!

或者香港娛樂圈係 Three Degrees of 曾志偉,又可能係 Two Degrees of 汪明荃。。。

Marky

12:16 上午  

發佈留言

<< Home