2009年6月29日星期一

6-29(mon) 女王辦公室

呢期“畢打自己人”都ok好笑…雖然琴姐同阿狗o個part係over o左少少, 但係其他劇情都ok o既, 尤其係社長+大哥+老總+周政名o個段n角戀 (雖然我都好buy毛毛, 但係講到賞賞咁有吸引力亦都係over o左少少)…仲有好多劇情未交代, 唔係咁快會完呀?

事關我睇報紙見到話“阿姐, 何韻詩, 吳卓羲, 陳山聰等將開拍新處境劇“女王辦公室””喎…新處境劇? “畢打自己人”咁快摺啦? 但係仲有好多條線未講喎, 同埋只係做o左半年多d, 唔係咁快摺呀? 但又無理由開兩套處境劇o架?

Oh, 呢幾集“星星同學會”又係幾好笑…尋日袁靚靚o個集都ok好睇! 下一集嘉賓係岳華、陳鴻烈同鄭佩佩…原來佢o地當年曾經有三角戀?!?!?! 真係唔講唔知!

另一樣又係唔講唔知o既, 係原來邱文華同陳凱欣結o左婚, 直頭唔知佢o地係一對添…



隔牆有耳:女主播造人成功

專做醫療新聞嘅 now女主播陳凱欣舊年 11月同前輩「新聞王子」邱文華結婚後,旋即傳出喜訊,兩人一擊即中造人成功,最新一期《浸會人》披露陳凱欣預產期係今年 9月,佢又獲得浸大傳媒管理社會科學碩士,真係雙喜臨門。邱文華告別幕前一段日子,今年復出,為 now主持時事評論節目《大鳴大放》。

除咗陳凱欣, now另一財經記者亦快將為人母,內部消息稱,由於豬流感疫情緊急,上頭為減低有身孕同事感染風險,所以容許她們彈性上班,盡量安排在家工作,十分體貼,其他同事亦話係德政。

19 Comments:

Anonymous 匿名 said...

女王辦公室出年先播架...而且係拍定先播,共80集
畢打仲有排完~~

2:43 上午  
Blogger Nilly said...

有吖姐,唔係幾鐘意睇。其實覺得佢演技真係……戈師奶嗰時,睇得真係好辛苦,佢+杏兒,都係唔可以帶俾人一種舒服嘅感覺。吖姐可能係因為個角色唔係好啱,杏兒就……

我記得陳凱欣去伊拉克嗰時好搏咖,唔戴防護面罩出鏡,佢隔嚟嘅前輩(唔記得係李家文定係邊個)係都要佢戴,佢係都堅持唔戴。個人認為佢好樣過邱文華,唔好鬧我,嘻講完!

3:42 上午  
Blogger 梁巔巔 said...

"事關我睇報紙見到話“阿姐, 何韻詩, 吳卓羲, 陳山聰等將開拍新處境劇“女王辦公室”"

見到個陣容就唔想睇~

3:07 下午  
Anonymous 匿名 said...

"女王辦公室"明年新年先至播, 而且欣宜都未玩夠本, 畢打點會咁快播完丫.
畢打合共340集, 毛姐話o既.

5:37 下午  
Anonymous 匿名 said...

聽毛毛講畢打做到明年初。有阿姐我會睇,佢真係幾好我覺得

9:30 下午  
Blogger vanessa said...

好期待《女王辦公室》,有阿姐一定會睇!好鍾意阿姐d戲,贊!

9:34 下午  
Anonymous 匿名 said...

不會啊,覺得這個陣容不錯啊,阿姐、杜汶澤、何韻詩,我很期待!!

如果單看陣容就斷定好看否的話,只會讓人覺得膚淺咯~

8

9:36 下午  
Anonymous 紙巾 said...

芒姐有冇睇過以下資料,我在2006年11月在newsgroup找到的,留左record,哈哈!

夫婦:
黃家俊(無線)+鄺美鳳(無線)
郭詠琴(無線)+李錦和(有線攝影師)
方東昇(無線)+吳先玲(吳先瑩妹妹)
魏綺珊(前無線)+無線陳姓攝影師
黃德如(前無線)+梁宗存(呼吸道科醫生)

情侶:
趙海珠(無線)+陳惠恩(無線攝影師),前男友李文祝(無線高層),陳前女友何錦欣(前無線)、馮敏芝(亞視)
廖忠平(前無線)+李彤(亞視)
李家文(無線)+前男友盧宜頌(警訊主持人)
陳凱欣(NOW財經台)+前男友邱文華(前無線)、劉肇邦(前無線)

-----
其實好似06年之前都聽過陳凱欣同邱文華拍拖,不過d人好似話男方花心,唔知係咪咁所以06年11月的資料顯示兩人分手。不過事隔幾年原來兩人已經結婚,仲已經有埋bb呢。

不過以上咁多pair,最估估估估唔到係李家文同埋盧宜頌囉!我第一個感覺係兩個大纜都扯唔埋(唔同上面果d couples都係同新聞有關)。我覺得李家文個樣好似大過leo sir,而且兩人俾人感覺好唔同,李家文好嚴肅正經咁,leo sir就好"界刀"女格。不過佢地兩個都係讀樹仁,曾經一齊過都真係唔出奇。

11:35 下午  
Anonymous 匿名 said...

超鍾意睇畢打社長同老總, although they both should be a bit too "mature" to be in romance, but their script and facial expression are really 好搞鬼, 係我近期唯一會追嘅電視劇. 毛毛話會做到lunar new year ah...

Leng Nui Ting

11:56 下午  
Anonymous 匿名 said...

可以睇D好戲之人做戲真系好正!
D表情好生活化,不費吹灰之力就表露到出來,一D都唔浮夸。

我越來越鐘意睇余家昇!!!^O^

QT

6:58 上午  
Blogger 芒姐 said...

to all:

多謝大家報料...原來係做到出年新年, 咁都好d...無理由做到戲肉咁就忽然完場o架...但係咁做拍定"女王"又係怪囉...不過佢鍾意啦~

3:08 下午  
Blogger 芒姐 said...

um...阿姐其實做戲係幾好o既, 尤其o係"創世紀"佢真係好型...不過做主持就...

不過鍾唔鍾意一個人從來都係好個人o既事, 就算唔buy阿姐我覺得都好正常呀...

3:13 下午  
Blogger 芒姐 said...

紙巾,

嘩...紙巾, 你講o既有一半我都唔知...除o左"方東昇(無線)+吳先玲(吳先瑩妹妹)"呢個pair因為"力寶軒事件"好有印象之外, 其他都無囉..."黃家俊(無線)+鄺美鳳(無線)"...真係估唔到 (即係覺得好唔啦間咁)!

邱文華比起我印象中老o左好多...不過男人又無咩所謂o既...但感覺陳同邱好似唔同年代咁...不過都幾襯!

盧宜頌同李家文? no offence, 李家文好似老好多咁...佢o地真係同學?

3:20 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐, 題外話, 你有冇發覺打速成時如 enter "tvb" 會出個 "芒" 字?

9:48 上午  
Blogger Unknown said...

Oh, you didn't know 陳凱欣同邱文華 are couple?! I thought you knew la.. i got a customer went to their big wedding a few years ago, due to they interviewed many big shots before, many VIPs attended their wedding ar... not just 名人,but also rich people 李澤X...

魏綺珊now is with 糊塗戲班的陳文剛, i always bump into them whenever I watch drama la...

2:04 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

嘩...勁喎! 打"tvb" 會出個 "芒"字呢樣o野, 我又真係打o左咁多年都無為意喎!

12:45 下午  
Blogger 芒姐 said...

fiona,

我o係個photgrapher的website見到陳凱欣同邱文華的婚禮, 邱文華真係"成熟"o左好多喎...

12:46 下午  
Anonymous 匿名 said...

邱文華同陳凱欣年紀相差十四年

5:06 下午  
Anonymous 匿名 said...

打速成時如何打3個字("tvb")?

2:21 下午  

發佈留言

<< Home