2009年6月5日星期五

6-5(fri) 唔止娛聞咁簡單之"李澤楷、梁洛施生仔"

今日d新聞真係好爆呀…單單都可以攞o黎做頭條! 未瞓醒已經聽到電台節目講李澤楷同梁洛施生o左個仔…估唔到佢o地一跳就跳o左咁大步...唔係認"有路", 而係公怖連仔都生埋...!

Isabella都可算傳奇, 21歲未夠就已經做o左好多“auntie”可能用40年都未做到o既o野…佢真係永遠“快人一步, 理想達到”囉! 13歲小學畢業就加入娛樂圈, 18歲可以退出仲一下子嫁埋俾阿香港富豪…你真係估佢唔到! 但羨唔羨慕就真係見仁見智…我本人就一d都唔羨慕喇, 仲覺得佢幾可憐o下!

不過其實我覺得呢單新聞個"驚訝"程度又未去到坊間講到咁誇張…因為o係"估佢唔到"之中又帶點"估得佢到"囉...都有跡可尋o既…如果唔係做咩無啦啦要幫你贖身先? 只係估唔到佢o地一公開已經係一張抱b o既全家幅o者!

同埋睇呢單新聞亦都有另一個focus...好多時睇新聞唔單止係睇個內容咁簡單, 最緊要係睇埋個寫作手法同埋背後o既動機...其實四月生o左點解要特登揀尋日放料俾傳媒? 仲要係獨家俾明知一定會專題報導六四o既蘋果.........目的好明顯….咪係為o左"淡化六四20年"囉! 睇你點揀邊單做A1頭條! 佢諗到呢招都算勁, 點知蘋果使出雙封面呢招...仲勁! 真係高手過招~~~~~~!!! 不過蘋果o係今次事件點玩都係贏…賺晒!


李澤楷、梁洛施生仔
李嘉誠替孫取名長治


【本報訊】城中超級王老五、電訊盈科主席李澤楷和女星梁洛施秘密拍拖一年半,昨日兩人終親自證實戀情,更驚爆已榮升父母。原來快將 21歲的梁洛施去年夏天懷有李家骨肉後,即由男友安排往加拿大多倫多秘密安胎,結果一索得男, 4月底順產誕下 7磅麟兒。香港首富李嘉誠對再度抱男孫喜上眉梢,更親自替孫取名「長治」。
(記者:陳月媚何凱兒)

現年 42歲的李澤楷一年多前與梁洛施傳緋聞,與此同時,梁與隸屬的英皇娛樂鬧出合約糾紛,糾纏半年後雙方協議解約,此後女方一直深居簡出,有傳她因懷孕身處外國待產。及至昨日消息終獲證實,李澤楷驚爆已榮升父親,本月 23日才滿 21歲的梁洛施,已於 4月底在多倫多為李澤楷誕下 7磅重男嬰,採取自然分娩生產,母子平安。

李澤楷:未有打算結婚

李澤楷與梁洛施昨日向本報證實產子消息,至於結婚事宜,李澤楷表明,暫時未有此打算。梁洛施的發言人盧覓雪接受本報查詢時,以書面證實喜訊。她指李、梁產子是有計劃的,換言之絕非出於意外,「梁洛施做媽媽了!梁洛施與李澤楷計劃生育下的愛情結晶品在 4月底出生了,孩子的爺爺為孫子取名李長治,至於英文名則由孩子的父親定為 Ethan。」

盧覓雪又提及梁洛施母子的狀況,「選擇自然分娩的梁洛施,在李澤楷的陪同下生產,過程順利,產後在母親的照顧下,復元得很快,即使親哺母乳,亦絲毫不覺累,算是一個易帶的嬰兒。 Ethan出生時重 7磅多,個多月下來增磅不少,現時體重未夠十磅。對於孩子的誕生,梁洛施感到十分恩賜,最令她開心的是, Ethan是個愛笑的啤啤,一家人都被逗得笑逐顏開。由於目前專心照顧初生兒子,所以梁洛施完全沒有復出計劃。」

發福梁洛施幸福滿瀉

本報昨日獲得兩張李澤楷和梁洛施兒子的照片,其中一張是一家三口的合照,估計是 BB出生不久後,在醫院房間拍攝。相中坐在椅上雙手緊抱兒子的李澤楷笑不攏嘴,躺在父親懷裏的 BB嘴仔張開,雙眼閉起,似仍在甜睡中; BB的面型、頭型,與剪了鏟青短髮的李澤楷尤其相似。
至於產後不久的梁洛施明顯發福,穿着類似病人服的鬆身衣物,頭髮盤在腦後,精神甚佳,彎身倚在男友身旁綻放笑容,幸福滿瀉。相中可見尿片等 BB物件。另一張照片則是 BB單人照,被放在床鋪上的小 Ethan張嘴伸脷,表情帶笑趣致、輪廓分明。

去年梁洛施與英皇娛樂協議解約後即往外國生活,消息指她與李澤楷有意「造人」,結果一擊即中,李澤楷及其家人均高興不已。懷孕後的梁洛施更在男友安排下,由美國飛往加拿大安胎。雖然李澤楷公務繁忙,但仍經常抽空飛往加國探望待產女友,迎接 BB出世。

短期內不復出努力收身

李澤楷和梁洛施誕下愛情結晶品,但兩人何時結婚惹人關注,記者昨日向梁洛施的發言人盧覓雪查詢時,她只說:「佢哋嘅私人嘢,我唔可以代答。」不過她指,李澤楷和梁洛施對 BB的出生感到十分開心,「所以佢哋透過我,想同大家分享佢哋嘅喜悅。據我所知,梁洛施因為要照顧 BB,短期內唔會復出,佢啱啱生完個幾月,而家要努力收身。」

17 Comments:

Blogger b. said...

真係好爆!!!
不過妳話梁洛施幸唔幸福真係見人見智,每人對生活的需求都不同,有人希望大富大貴,有人希望平平穩穩咁過一生。可能我唔係有錢人,感覺唔到做有錢人的難處,有錢當然比冇錢好,不過如果好似梁洛施咁都幾慘,咁後生就定左佢的人生,李生同佢年紀相差咁遠...都生埋個仔都未諗住同佢結婚,豪門真係唔易入!

4:40 下午  
Anonymous iris said...

真係好驚訝呀!

5:03 下午  
Blogger Nilly said...

係囉係囉,唔結婚喎,我反而覺得佢有啲蠢啊。不過好彩佢生個仔,如果係女就仲慘!

12:56 上午  
Blogger Unknown said...

Richard似會要仔唔要阿媽,因為佢做野實在太唔依章法啦.Let's see.

12:58 上午  
Anonymous 紙巾 said...

芒姐,睇完你呢篇entry,個腦真係好似突然"叮"左一聲,發現「係喎!明明四月已經生左,點解唔遲唔早偏偏在六四公佈」。你唔講真係冇留意,因為第一個反應只係諗「乜已經生埋仔架喇?」,由於太震撼,所以完全忽略左另一個重點,就係你提到既公佈時間,的確有d古怪!

但我又唔係好明,究竟點解李澤楷要淡化六四20年呢?因為佢又唔似特別pro-中央既人(佢之前仲高調咁話支持2012普選),所以諗唔明點解佢要咁做。

12:27 下午  
Anonymous christy said...

其實我都唔明點解重唔肯結婚
但又有計劃架喎..
如果李生他日真係要仔唔要媽
真係.. 唔出奇囉李生諗既野一向特別
不過我覺得依莎貝拉都唔係省油的燈,哈哈。

成件事真係好驚嚇
一早起身知道呢件事真係人都醒哂。

今次蘋果真係勁呀雙封面!
冇因為產子事件而遺忘六四:)
(係啦點解要揀呢個日子公佈呢?都生左成個月有多喇喎)

6:11 下午  
Anonymous i-Joel said...

Monjeh,
除了李梁新聞之外,會否講講妳對石堅既個人印象?

紙巾:
在中國人社會,商家佬無法子與搞政治既鬥氣。即使老竇係超人都係咁話!好明顯今趟佢係扮細佬...

4:09 上午  
Blogger dada said...

唔知係咪我諗野單純,我覺得呢兩個咁反叛既人一齊,可能只係覺得雙方愛對方,就得,義無反顧,點解要諗到入豪門深似海咁呢?根本梁洛施咁有前途,自己養自己都得啦!我就咁睇相,真係覺得佢地好幸福.感覺仲好過徐子琪個pair law.因為據我所知,男方結左婚後,到而家同舊女友仍藕斷絲連,滾到七彩.

2:47 下午  
Anonymous 匿名 said...

唔知點解D人成日講到梁洛施幾犀利幾有機心, 我就覺得點解要諗得咁複雜, 佢自小就冇爸爸, 自小受盡人白眼, 其實, 講到底, 佢都只係想有人錫姐, 或者名份對佢來講唔係最重要呢, 你睇佢咁戀愛大過天就知啦, 學DADA話齋, 根本梁洛施咁有前途,自己養自己都得啦! 之前英皇D人講到佢好似妖魔鬼怪咁, 其實如果你唔係虧代人在先, 人地點會咁堅決離開? 畢竟唔係咁易可以遇到一個有能力幫佢贖身/夠膽同羊生抗衡嘅人, 咁ARM俾佢遇到, 而呢個人仲肯同佢生仔, 我覺得梁洛施真係出於真心, 而唔係D人所講立心釣金龜囉!

DADA話梁李呢PAIR感覺好過徐子琪果pair, 我都贊同呀, 徐子琪果個真係婚前婚後都滾到七彩!

4:35 下午  
Anonymous christy said...

不過又咁講
我都覺得isabella未必係果D一心釣金龜既人畢竟佢一向喜歡年紀比佢大既人
(佢打官司果期我直接覺得佢好型:p)
(詹SIR都話佢唔係一般既港女)
不過堅驚richard兄玩野
希望佢幸福啦。

p.s.:李家公子真係勁滾架?我都聽人講過但平時唔見八卦傳媒講既...

p.s.2: 芒姐你會唔會去睇林峰演唱會?

11:58 下午  
Anonymous 匿名 said...

我上司的前老細是李家誠的擦鞋商業伙伴, 上司說當時常常要搞些攬女/揀女functions, 之後還要替老細們揍女...

10:48 上午  
Anonymous 匿名 said...

就算梁洛施最終入唔到門又點,至少佢依家唔洗日日被迫做佢唔想做嘅野;就算做唔到李家二少奶, 都總好過將佢最好的時光奉獻俾英皇,13年內不得自由丫。

11:04 上午  
Blogger 芒姐 said...

"就算梁洛施最終入唔到門又點,至少佢依家唔洗日日被迫做佢唔想做嘅野;就算做唔到李家二少奶, 都總好過將佢最好的時光奉獻俾英皇,13年內不得自由丫。"

-->100% agree!

3:43 下午  
Blogger 芒姐 said...

即係其實我覺得佢係貪慕虛榮又好, 有戀父情意結又好, 佢得到佢想要o既o野, 李生又得到佢想要o既o野, 呢d家家有求! 咁當然, 我o地作為尋常百姓, 對呢d咁爆炸性o既新聞, 茶餘飯後談論o下, 亦都係"家家有求"的表現...今次係win-win-win的局面呀...哈哈!

3:45 下午  
Blogger 芒姐 said...

christy,

應該會去睇呀, 有朋友話幫我攞18號的飛...但仲未到手...

3:47 下午  
Blogger 芒姐 said...

i-Joel,

石堅叔叔...我最深印象都係金毛獅王, 仲有"天師執位"...佢個樣真係好奸呀, 嚇死小時候o既我...但其實我開始勁睇電視o既時候, 佢都開始淡出喇...

3:48 下午  
Blogger 芒姐 said...

紙巾,

其實我都唔係好明...不過李生不嬲都好難明...真正動機不能肯定, 但可以肯定佢揀呢一日一定係有d o野, 係真心想淡化六四, 定係想搶風頭, 定係點呢...我都答你唔到...

3:51 下午  

發佈留言

<< Home