2009年6月3日星期三

6-3(wed) 大咕窿

“老婆大人2”終於做到結局篇…同上一輯真係差好遠…同埋左抄右抄但又抄得太明顯! 繼調錯bb o個單case之後, 又有我覺得同當年袁詠儀+舒淇主演o既電影“怪談協會”其中一個單元好相似…唔知點解o個套戲只係o係電視播時睇過一次, 但令我好深刻…講袁詠儀+舒淇樣樣都好相似, 漸漸袁詠儀仲俾舒淇取代埋, 個個以為舒淇係佢…勁驚! “驚”唔係在於佢o既恐怖/暴力/血腥…反而係佢o既“平實”…因為咁先有戲味! 就係因為呢套令我好深刻, 所以我一睇“老婆大人”今個星期o既預告片, 就覺得好似囉…

“怪談協會 (1996) 之 《搵替身》 導: 葉偉民 編: 王晶
(警告:千萬不要租屋給一個年紀、外型、相貌跟你相似的人)

阿敏(袁詠儀)是一個廣告明星,她跟男友阿生(盧慶輝)同居。一天,阿生要到上海出差,阿敏怕自己一個人無聊,所以貼出租屋啟事,遇見了一個城市大學二年級的女學生阿淇(舒淇),兩人無論在年紀、外型、相貌都非常相似,唯一的差別就是阿淇身材比較好。阿生從上海回來之後開始與阿淇有了曖昧,阿敏也發現越來越多人將她與阿淇搞混,然後慢慢的,他們之間的身分也逐漸被取代,除了兩人之外,不再有人發現誰是誰,無奈的阿敏找尋神父(徐錦江)的協助,發誓要奪回自己的身分,在這個詭異的遊戲中,誰才是真正的替身?”


原來好多朋友都有留意“大咕窿”呢個節目…因為大家都覺得有十萬個騎呢! 本身呢個遊戲已經玩o左好幾年, 仲要係一d新意都無o個隻…你話o係“獎門人”做其中一個環節都算喇…有咩可能自己可以分拆開成為一個節目? 實在係匪夷所思!!!

而“謎”又真係一個好頂癮o既節目…佢講完d“案件”去番謎女皇+adam鄭+謎女郎o個度o既時候, 仲要成日都有故事性o個o下抵死…謎女王o既演繹係好浮誇, 但我鍾意佢…超好笑!
前兩日無意中睇到一篇舊報導, 發現容惠雯原來係黎漢持個老婆 (應該都有一兩個朋友同我一樣記得佢o地o卦?!)…真係完全估佢唔到, 唔係話佢o地唔襯…只係我從來都唔知佢o地有“啦間”…正如當日睇報紙話胡諾言同陳琪結婚一樣!

如果唔知我講邊個…可以睇o下呢度…【倚天屠龍記】逍芙篇之黎漢持容惠雯版:

12 Comments:

Blogger 梁巔巔 said...

Haaaa haaaa! 估唔到妳都有留意怪談協會! 正!

呢的齣嘢好有嗰種 Feel! 拍出嗰種氣氛!

5:43 下午  
Anonymous 匿名 said...

唔知你記唔記得宣萱之前都拍過嚟類型的劇集(有可能係一個單元嗰啲,又或者係靈異劇嗰啲),今次係講佢代替人,另外一個我唔記得喇,又係租借人哋間屋住,講佢係學生,有冇印象呀?

9:48 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐..你可唔可以講下巾幗梟雄??...我想睇下你點睇成套劇同入面d角色...

11:13 下午  
Anonymous Sandy said...

哈哈, 我記得黎漢持呀, "沖天小子"做馮曉文daddy0架嘛!

至於容惠雯, 我明明係80年代中只開始識呢個人(除左朝偉版"倚天", 我仲記得有一套單元劇"牽牛花"係佢做女主角), 但唔知點解第一眼就已經覺得佢唔係新人, 仲曾經成日將佢同超遠古年代嘅文雪兒同倫志文撈亂, 頭先search佢D嘢, 先知原來佢同陳玉蓮、陳復生、廖偉雄、廖安麗等人係藝訓班同學, 仲喺一套舊到我從來都未睇過嘅"大亨"做過茄哩啡...

2:44 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐,
同電視嘢冇闢.但勁surprise...呀isabella同小小超生咗個仔!

溫哥華匿名人

1:07 下午  
Anonymous Iris said...

芒姐,
我都覺得老婆大人真係好悶,我都好想佢快d大結局。仲有大咕窿真係都幾悶下...
你覺唔覺得tvb依家將d好睇的電視節目安排晒o係星期日唔係幾好?搞到星期六晚就無咩好做……
p.s:你個電視撈飯好似唔見有,你無寫喇?

1:18 下午  
Blogger 芒姐 said...

Iris,

係呀, "電視撈飯"無寫成年喇...:)

你唔講又唔覺, 星期日d節目真係好睇過星期六好多, 搞到我成日要星期日晚漏夜睇番..."星星同學會"同"美女廚房"都好好睇, 雖然我覺得"美女廚房"其實比上一輯差o左好多!

10:48 上午  
Blogger 芒姐 said...

溫哥華匿名人,

佢o地單新聞又的確係為人帶o黎"驚喜"!

10:48 上午  
Blogger 芒姐 said...

Sandy,

哈哈...係喎"沖天小子"有你偶像草蜢喎!

我識容惠雯, 反而係亞視的舊劇...佢有一種幾特別o既氣質, o係其他女星度搵唔到...

10:50 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哈哈...正如我之前講, 雖然巾幗真係好hit, 但佢不是我杯茶, 我真係無睇呀...原諒我!

10:51 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

"宣萱之前都拍過嚟類型的劇集(有可能係一個單元嗰啲,又或者係靈異劇嗰啲"-->我無印象呀!

10:52 上午  
Blogger 芒姐 said...

梁巔巔,

咁o岩睇到...其實我好少睇電影, 但呢套好深刻...係, 完全拍出嗰種氣氛...令人不寒而慄...正!

10:53 上午  

發佈留言

<< Home