2009年8月3日星期一

8-3(mon) 小虎隊

之前講開我們的八十年代…其實我覺得小虎隊都應該可以”maan車邊”上o下榜呀...久違了的小虎隊…呢期又出返o黎! 相信會愈o黎愈多八十年代的明星食住呢個長食長有o既“我們的八十年代”熱呢條水再出現…真是吾等的福份~!

前幾個禮拜睇“明愛暖萬心”…小虎隊再現…依然係比後生時型o左o既林利同埋食o左防腐劑o既胡渭康…但孫明光就變o左蔣慶龍! 有d人話蔣慶龍先係第一代小虎隊, 孫明光係第二代, 又有d人話蔣慶龍年代根本就未有小虎隊呢個名…呢方面我真係唔知…請賜教!

但三人中最受妹妹仔 (當年) 歡迎o既孫明光唔出o黎, 都要搵個人頂上o架…咁有蔣慶龍都好呀…可惜係…根本就無辦法認得出佢係蔣慶龍, 本來我己經對佢o既面貌感到模糊, 依家仲要變o左個江湖大佬look…真係禁不住要講句: who are you?! 同埋原來佢拍埋另外兩位完全無變o既小虎隊成員, 真係老一截同埋矮o左一截, 難怪小虎隊d die hard fans咁激動…佢又真係被比下去…可憐o左!

但原來, 蔣慶龍哥哥就係當年陪伴我o地度過無數夏日長o既“共享陽光”原唱者…當然, 90年代已經被松松姐姐o既“夏季shalala”取代…但論大眾o既認受性, 又好似“共享陽光”高一d…就算你唔係o個個年代…都一定有聽過呢個旋律…同埋一聽到個旋律, 又真係即係feel到夏日的感覺!

好可惜原裝版個mv已經被youtube鏟走o左…之前有o架, 依家得番呢個無畫面o既version…不過首歌依舊係咁正~


(430穿梭機 ~ 共享陽光)

仲有1982年佢參加梅姐得冠軍o既第一屆新秀歌唱大賽…好肉緊地係咁”Laura~”…都ok有趣!


(蔣慶龍之”Laura”@第一屆新秀歌唱大賽)

難以想像廿幾年後佢會變成咁o既樣…唔係走唔走樣咁簡單…直頭係變o左第二個樣o既…


(小虎隊@明愛暖萬心)

嘩…呢期d新聞又真係騎呢得不能再騎呢…尤其有關d o靚模o個d…真係睇到人“o”晒嘴…又人形攬枕, 又“吹氣mary”, 仲有網上熱爆o個段“假新聞”…真係唔人“o”嘴都唔得…不過又真係創意無限…


(嘩...我又估唔到佢真係咁"人形"喎...仲要連屈膝都整埋...真係好似白姐姐講o既"吹氣mary"咁~~~真係唔夠佢o黎…抵佢 (or佢老細)發o既!)


(呢個真係未免太over喇…)

嘩…對比起咁多個“o靚模”變身前後的對照…全部都真係無可能認得囉…咁kama算係變得最少o個個…

呢期網熱爆o既呢單"假新聞"…連陶傑都信以為真o係商台節目“光明頂”講呢單"新聞"! 不過呢單"假新聞"又真係寫得幾真...好瘋癲...我都一度以為係真! 初初收到時無端端又點會諗係假o架?! 仲要有埋"蘋果日報"四隻大字加個大蘋果o既相…都話“騙徒o既手法係層出不窮”o架啦…好彩我post o野之前都會去求證o下出處搵番條link先發現原來係假o既, 同埋我明明記得o個日都睇o左蘋果, 無理由會miss o左單咁精彩o既新聞o架…哈哈!

依家d網友真係創意無限得好交關…尤其係高登o個批真係超抵死….當年關心妍個咩"家姐潮文"都令我嘆為觀止…雖然我都係好遲先知有呢樣o野 (是的, 我是後知後覺的)…

呢篇真係寫(or改)得唔錯...尤其當你睇番原文 (同埋其他相關文章) 更加好笑...o個幅設計圖片異常抵死...help~~~:P


(圖:林童送院途中仍不忘隨身帶上周秀娜寫真)

感冒童沉迷周秀娜寫真集通宵瘋狂自瀆暈倒

【本報訊】昨天書展開鑼,對一眾書迷而言當然是天大喜訊。可惜,有人歡喜有人愁,昨日一名患感冒男童疑沉迷周秀娜寫真集而瘋狂自瀆逾10小時,並於其大埔住所暈倒,家人發現立即報警,幸救護員到場時他已蘇醒,送院治療後無大礙。醫生呼籲青少年及身體不適者,自瀆時要有節制,否則後果可以極為嚴重。事主姓林(13歲)就讀中一,與家人同住富善善景樓一單位。

救護員到場男童蘇醒

據悉,林童近日患感冒未痊癒,因昨日不用上課,於清晨時份到書展排隊,希望能夠買到偶像周秀娜的最新寫真集。據林父稱,林童回家後便一直對著寫真集自瀆。至下午1時,52歲父親發現自瀆逾10小時的兒子突然暈倒,雙眼反白且口吐白沬,身體更出現抽搐現象,林父立即報警,救護員接報到場時事主情況開始改善,經初步急救後獲送院,治療後無大礙。

林父:他一直在玩命

悲劇發生後,林父擔心不已,當記者問及其心情時,林父繼道:他自知患感冒也熬夜排隊,回家後又不停的自瀆,他一直在玩命!

勞永樂:自瀆同時應學會自制

全民健康動力主席勞永樂醫生指出,若青少年過份沉迷自瀆,下體及四肢容易疲倦,甚至有可能因血糖低出現短暫昏迷;而周秀娜寫真集的性感相片可能會誘發癲癇症或令隱性癲癇症患者暈倒;感冒病者服藥後容易感到疲倦,加上長時間不間斷的自瀆或會引致昏迷,嚴重者可能會猝死。他建議青少年每自瀆一小時要休息10至15分鐘,若持續有暈倒情況應求助醫生找出原因。

****************************

蘋果日報原文:


感冒童通宵瘋狂打機暈倒

【本報訊】一名患感冒男童昨在大埔住所疑沉迷打遊戲機,逾10小時後突然暈倒,家人發現立即報警,幸救護員到場時他已蘇醒,送院治療後無大礙。有醫生呼籲青少年及身體不適者,打遊戲機時要有節制,否則後果嚴重。

事主姓林(13歲)就讀中一,與家人同住富善善景樓一單位。

據悉,林童近日患感冒未痊癒,疑因昨日不用上課,他在家中通宵打遊戲機。至下午1時,52歲父親發現打機逾10小時的兒子突然暈倒,立即報警,救護員接報到場時事主開始蘇醒,經初步急救後獲送院,治療後無大礙。

救護員到場男童蘇醒

全民健康動力主席勞永樂醫生指出,青少年過份沉迷打遊戲機,眼睛及四肢容易疲倦,甚至有可能因血糖低出現短暫昏迷;而螢光幕的閃光可能會誘發癲癇症或隱性癲癇症患者暈倒;感冒病者服藥後容易疲倦,長時間打機或會引致昏迷,嚴重可能會猝死。他建議青少年每玩一小時要休息10至15分鐘,若持續有暈倒情況應求助醫生找出原因。


****************************

仲有新推出o既stephy錯別字練習版本...

感冒童沉迷Stephy小說通宵做錯別字練習暈倒

一名患感冒男童昨在大埔住所疑沉迷Stephy小說做錯別字練習,但因通宵亦未能完成,逾 10小時後突然暈倒,家人發現立即報警,幸救護員到場時他已蘇醒,送院治療後無大礙。有醫生呼籲青少年及身體不適者,閱讀及做習作時要有節制,否則後果嚴重。 事主姓林( 13歲)就讀中一,與家人同住富善善景樓一單位。 據悉,林童近日患感冒未痊癒,他在家中通宵做錯別字練習。至下午 1時, 52歲父親發現做習作逾 10小時的兒子突然暈倒,立即報警,救護員接報到場時事主開始蘇醒,經初步急救後獲送院,治療後無大礙。

救護員到場男童蘇醒

據林父稱,林童前日於書展購得偶像Stephy相集小說內附送錯別字練習,但林童患感冒未痊癒,晚飯後便一直做錯別字練習。至昨日下午1時,52歲父親發現做練習逾10小時的兒子突然暈倒,雙眼反白且口吐白沬,身體更出現抽搐現象,林父立即報警,救護員接報到場時事主情況開始改善,經初步急救後獲送院,治療後無大礙。

勞永樂:做練習同時應學會自制

全民健康動力主席勞永樂醫生指出,青少年過份集中閱讀及做習作,眼睛及四肢容易疲倦,甚至有可能因血糖低出現短暫昏迷;而過量習作可能會誘發癲癇症或隱性癲癇症患者暈倒;感冒病者服藥後容易疲倦,長時間閱讀及做習作或會引致昏迷,嚴重可能會猝死。他建議青少年每閱讀一小時要休息 10至 15分鐘,若持續有暈倒情況應求助醫生找出原因。

特稿﹕Stephy小說送練習創先河

近年偶像明星「踩過界」於書展出小說及詩集等已不再是新奇事,而第一代偶像才女Stephy於其相集小說內附送練習可謂開創出版界先河,偶像作品內附送練習不但可大大提高學生學習動機,亦可作為學生游說家長購買偶像作品理由,令家長及學生形成雙贏局面。


****************************

原來後來仲有再訪問番陶傑同埋勞永樂醫生添...真係救命~~~

本報昨致電陶傑,他回應說自己早知該新聞是假的,因此在節目中強調消息是在網上看到,至於他為何向其他主持強調此事為「真事」,他解釋,「真事」意思是「真的在網上看到此事」。但他表示,網民發布假消息應反省,「下次如果話國金中心樓下有炸彈,就會有後果喇」。

對於報道不斷被網民刪改,勞永樂表示感到好笑,但他指出,一般男性自瀆時間約為數分鐘,之後會進入一個抗拒性的生理時間,往往要休息一小時以上才能進行下次自瀆,而即使是年輕力壯者,亦不可能連續自瀆10小時。

8 Comments:

Anonymous Vince said...

其實嗰篇"新聞"的確係高登潮文.....而才子又有上高登, 所以佢一定知係假新聞.....

11:36 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐:
小虎隊的成立,請看當事人自己剖白大約在2"50.
http://www.youtube.com/watch?v=yA9ym13AXpw&feature=related

3:48 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐:
我睇唔到o靚模變身前後對照呀..

10:26 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哎呀...點解會咁? 可能海外係睇唔到蘋果o既link?!

4:26 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

看到了...thanks!

4:27 下午  
Blogger 芒姐 said...

Vince,

哈哈...唔知喇, 呢樣佢自己先知...因為我都無聽番d人link的那段光明頂...無所謂啦,佢最終都知道咪得囉!

4:28 下午  
Anonymous 匿名 said...

80年代點解冇劉美君?當年所有disco ,roller場,波樓,保齡球埸,重有收音機同有hi fi 嘅人都日播夜播架喎~~

7:01 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

咁又係...劉美君都經典...不過陳慧嫻, 林憶蓮o個d都無, 反而林志美又上榜, 其實佢個list都仲有好多遺漏o既...

6:20 下午  

發佈留言

<< Home