2010年2月3日星期三

2-3(wed) 五味人生

哎…今年tbb無再出官方月曆, 簡直係本年度最錯o既決定…係新一年o既一大欠缺! 須知道每年年頭最期待就係tbb o既精美官方月曆o架嘛...tbb此舉實在係最愚不可及o既行為...佢縮皮都唔係縮呢d呀.? cut咩都唔應該cut官方月曆啦...佢知唔知呢樣o野多年來係幾咁受市民歡迎…錯晒…我好失望呀~~~~~

舊年個tvb2009官方月曆…已經成絕響…簡直慘絕人寰!



依家深夜12點幾重播“人間蒸發”…呢套我想睇呀, 事關佢2005年首播時去旅行miss o左一大半…依家終於有得睇番! 劇情都ok有趣, 同埋吳美珩同廖碧兒我都buy呀! 一睇番廖碧兒5年前後真係好大對比…都話我05年成日o係中環撞到佢, o個時佢真係好靚…但對上一次係09年再撞到佢, 已經唔同晒! 我以為真人先係咁大差喇, 依家再睇番佢當時上鏡個樣同依家上鏡個樣, 原來都係差好遠…哎…上天對女性實在太唔公平!

楊秀惠當時包包面反而好過依家喎…佢舊愛孫耀威都話佢打botox打歪o左塊面…依家睇“五味人生”又真係幾歪囉…點算呀? 有無得整番o架?!

其實“五味人生”都算幾好睇…米雪扮o靚妹都真係做得幾好…搞笑得o黎出奇地令人唔反感…你試o下叫其他同佢同年紀o既女藝人扮, 相信會嚇死! 佢又真係得天獨厚o既!

仲有, 我想話呢套戲梁烈唯都做得幾好…其實佢演技一向唔差, 可惜外型局限…都好難升上二線! 呢個世界又有幾多個王祖藍呀?!

原來套賀歲劇“情人眼裏高一D”係放o係“畢打自己人”時段播…我仲心諗咁多套新戲, 邊有咁多個time slot呢? 原來係處境劇時段! 嘩, 呢套12月中先開拍, 咁快就播喇…話說1月某晚經過香港站同中環站中間段路, 居然見到一大隊crew…



原來就係拍緊“情人眼裏高一D”…我又無估到原來王祖藍咁高囉...要maak開腳就小儀!!!



個工作人員仲係咁叫大家唔好企o係度睇, 話如果唔係會影埋入鏡俾d親戚朋友笑喎! 佢真係當我o地傻仔…我o地明明企o係部攝影機後面, 又點入鏡呢?! 不過佢咁用心良苦...我都會合作o既!



之前睇報紙話: “無綫最近趕拍賀歲劇《情人眼裏高一D》,搵咗出名矮嘅阮小儀同王祖藍搞笑,再拍黃宗澤( Bosco)、徐子珊、苟芸慧。賀歲劇暫定喺年初二播,呢個劇嘅內容有影射呢個圈嘅成份。眾演員噚日喺將軍澳電視城現身,祖藍喺劇入面叫恭因銅,阮小儀叫荊止高,苟芸慧叫楊仙華,而徐子珊飾演嘅謝安腓會同 Bosco飾演嘅廑力信同陳山聰演嘅張濟春有感情線。”

…oh! “呢個劇嘅內容有影射呢個圈嘅成份”…係咪好似“娛樂插班生”或者“樂壇插班生”o個d?! o個d我鍾意睇喎…當年梅小惠扮sammi真係笑爆嘴…之前從來無諗過梅小惠可以扮到鄭秀文, 仲要係扮得咁似o個隻囉!!!

6 Comments:

Anonymous David said...

有王祖藍,咁就要睇下啦!啱啱睇完呢段片,笑到死佐...
http://www.youtube.com/watch?v=RfED7HnFxk4

7:31 下午  
Anonymous YEUNG said...

芒姐,經典台而家重播緊“樂壇插班生”喎,你有無重溫下啊?
果陣播果時,我仲好細個咋,不過印象都好深刻,所以之前佢一出碟我就即刻買左黎睇,買埋“娛樂插班生”添!
唔似梅小慧,江欣燕扮梅姐、祥仔扮羅記、郭少芸扮小鳳姐同林家棟扮學友都好正!而家諗起都好想笑…哈哈!
前兩日上youtube,仲搵返林家棟唱“遙遠的她”段片,芒姐你有無睇過啊?
http://www.youtube.com/watch?v=hS5KzO3wcno

10:45 下午  
Anonymous 匿名 said...

唔知芒姐有冇留意一樣嘢,汪琳同姚瑩瑩喺五味人生竟然淪落到做一啲好茄嘅角色,汪琳之前喺十月初五個角色唔係都幾重要咩,而家做人哋阿媽,之前老婆大人2又係做嗰啲一大堆家長裏面嘅一個。姚瑩瑩直頭喺陀槍2擔正咁制,而家就只能夠做洗碗阿嬸同一個好熟口面但從嚟都唔會知佢叫咩名嘅茄伯伯做兩公婆!
點解吖?

Nilly

11:04 下午  
Blogger 芒姐 said...

nilly,

娛樂圈係咁o架啦...你紅唔起自然會跌番落去...汪琳其實做得幾好o架, 不過之前成日都係仲d鄰家女孩, 之後一跳又變o左做auntie角色喇...姚瑩瑩o既演技就...真係一般啦...佢除o左做"壹號皇庭"的弱智角色做到我真係以為佢弱智之外, 其他角色真係麻麻! 同埋d廣東話真係咁多年都無咩大進步...相信楊秀惠遲o下都會步佢後塵!

5:49 下午  
Blogger 芒姐 said...

YEUNG,

我無裝收費台呀...“樂壇插班生”/"娛樂插班生”真係得囉...我都有上youtube睇番d片段...尤其係梅小惠扮yami o個段...笑死!

5:51 下午  
Blogger 芒姐 said...

David,

王祖藍做戲始終有局限...呢兩年o個d新戲好似"畢打"或者"美麗高解像"無咩突破...希望佢呢套有突出o既表現啦...

5:52 下午  

發佈留言

<< Home