2009年1月11日星期日

1-11(sun) 星星同學會

雖然套咩“click入黃金屋”已經做完成個禮拜, 但我真係想講好耐都唔記得講, 佢個劇情, 尤其係結局篇真係差到呢…仲求其過d粵語長片…真係浪費晒d好戲之人! 咁o既劇都俾佢出街, tvb可能真係諗住個聖誔檔期無咩人睇電視求其塞套劇落去?!

至於終於做o左大半o既“重頭劇”“珠光寶氣”, 收視係咁跌…其實都預料到, 因為呢d所謂大製作大家一向都唔太buy, 遠o既唔講, 你睇o下上年套“歲月風雲”就知! (“溏心”一開始基本上唔算係太大製作, 係“真情”o個類…係播到中段大受歡迎先力谷宣傳…至於“家好”, 好明顯d人係因為buy “溏心”而繼續追落去)!

“珠寶”我都係勁飛o黎睇, 淨係睇大妹o個段…二妹同三妹o個段我真係唔多想睇, 尤其係黎姿同陳豪o個段…真係攞我條命! 我超頂唔順黎姿個角色…同埋sorry都要講句, 佢d演技真係生硬o左好多 (not that我覺得佢以前好好, 不過佢後生時做d刁蠻角色, 如“龍的天空”o個種又真係幾好, 同埋佢o個時真係幾可愛同埋幾靚, 好演活o個種角色囉!)…仲要佢講對白好似甩cut o左好多…未背熟咁! 到上字幕時sell珠寶知識的片段更加趣緻, 照稿讀都唔緊要, 但好似講得好辛苦兼無表情無停頓咁…真係佢講得辛苦, 大家又聽得辛苦…唔通佢真係無心戀戰成咁? 但都可以交少少功課o卦?!

仲有, 陳豪劇中的突兀懶係中英夾雜演出亦都係笑爆嘴! 就算要表示佢係上等人或者外國回來, 都唔洗用呢個咁特別o既方法o卦?!

另外, 上星期日開始由吳君如主持o既“星星同學會”幾好睇呀…一向都幾鍾意睇吳君如主持o既節目…佢真係幾抵死幾好笑o下! 今集訪問佢d老死曾華倩, 商天娥都好正…官恩娜都ok抵死, 係楊思琦呆呆滯滯咁坐o係度我真係唔知佢想點…?! 呢d清談節目真係可唔可以唔好搵佢, 完全無contribution無o野講咁真係好難受!

哈哈哈哈哈…收到今年的tvb官方月曆喇! 個人認為2008年o個個係呢幾年之中最靚o既…不過每年能擁有一個tvb大月曆, 我已經感到萬分高興喇!


(2009)



(2008)


(2007)