2007年11月24日星期六

11-24(sat) 通天幹探

套“通天幹探”做o左兩個月, 終於都做完…其實初段係幾好睇, 又幾好笑…尤其係john lung同晶晶未一齊之前…黎姿都真係做得幾好! 不過佢好難真係做到好醜, 個角色其實醜得o黎都有d靚囉 (好矛盾)…或者頂多話係一般囉, 不過係幾可愛!

之前已經聽話黎姿會死, 陳豪會變衰 (或者唔可以叫好衰o既, 係用唔正當的手法去捉鄭嘉穎囉!), 不過估唔到黎姿o係結局前一個禮拜就死o左...更估唔到係佢死後仲可以拖拖拉拉5集 (實則唔止5集, 因為最後一個禮拜每集個半鐘)…講點去拉鄭嘉穎…洗唔洗拖咁長呀? 呢幾集都幾煩o下…好心見好就收啦!

同埋敖嘉年又真係幾女人o既…成日都要佢做呢d角色, 但又真係好適合喎!

尋日娛樂直播訪問 “通天幹探”四個主角, 又居然幾好笑o下! 第一好笑就係揀敖嘉年訪問佢o地…平時佢做訪問o個d我都盡量唔睇, 因為真係超悶, 但係今次又係超級抵死…因為佢都係“通天”其中一個“要角”嘛!

成個節目都好好笑, 佢o地一開始話揀坐位都已經反映o左大家的感情關係, 所以ginger坐最右, 跟住係john lung, 晶晶, 莊文希, 最後係主持toby!

鄭嘉穎都話見到係toby做主持都打o左個突, 又勾番起佢o既過去…黎姿到o個時識先笑, 先發現佢就係toby…未免係太後知後覺!

呢個安排幾好, 平時“娛樂直播”好鬼悶, 呢集係罕有地好笑, 好似舊年“天幕下的戀人” 三個主角上“娛樂直播”接受訪問咁, 又係玩番主持amigo轉頭, 不停講唐詩詠 (佢都係“天幕下”三姊妹之一)!

跟住敖嘉年問陳豪話佢同蒙嘉慧好似有段床上戲, 叫佢講o下有咩感覺, 點知陳豪不停問番敖嘉年同鄭嘉穎: “你o地o個段又點?”…好搞笑! 佢o地不停話只係得親密照…跟住敖嘉年仲要問番鄭嘉穎同佢拍“親熱戲”時有咩感覺…?

睇佢o地訪問, 發現yoyo個人其實真係幾爽朗, 雖然佢滿口懶音再加埋佢d真經典o既英文發音…佢句“al佛”真係令人好“佛-strated”…不過佢真人都幾搞笑, 同埋真係幾爽, 同一般女仔好唔同, 睇佢同阿mo訪問就比較好笑…阿mo依舊幾灰諧, 反而鄭嘉穎未免太拘謹同認真, 黎姿就可有可無咁咁, 同埋轉數真係比較慢(所以話呢個世界係公平o既, 佢有美貌, 所以…)…如果唔係整個訪問會更好笑!



仲有, 有日無啦啦睇到亞視2點幾3點個投資節目“理財博客之投資多面睇”預告…覺得個主持好熟面口…check o下資料, 原來真係98年向海嵐/吳文忻o個屆個國際親善小姐殷莉! 點解咁記得佢…因為當時又係話其中一個最醜港姐, 話佢似長頸鹿嘛! 咁依家個樣好o左d, 起碼pro d!

原來依家朝早亞視好多得意戲重播, 關詠荷同陳庭威o既“觸電情緣”之後, 有套叫什麼“大家happy”!

“觸電情緣”成日都重播, 呢套“大家happy”真係聽都未聽過…有劉家傑同鮑起靜, 好後生的鮑姐, 同埋幾乎未睇過佢做戲o既劉家傑, 仲有好多舊香港o既景…幾吸引!

有無人知呢套劇係邊年播o既呢? 似七十年代尾啦…! “麗的年代”o個d戲好多都好有趣, 好似前幾年o係同一時段重播o既“再見狂牛”呀, “愛情長跑”咁, 又係之前聽都未聽過…但又幾好睇!