2012年8月22日星期三

8-22(wed) H-E-J-N-O-M <=> 芒姐再現@fb

在這特別的日子, 搞吓新意思…其實一路都有好多朋友叫我set up個fb page, 講咗幾年, 一路懶去explore…咁既然微博又玩過, 作為一個多事的人, 當然要試埋fb page啦…所以選擇o係呢個特別的日子面世: H-E-J-N-O-M <=> 芒姐再現@fb...當然, 呢度都會如常運作o既…不過有時太忙無咩時間update, fb又簡單d, interactive d囉…:p

奧運完畢, 港姐選舉無啦啦又返番o黎! 其實就算你忽然執到奧運o黎播, 都唔駛完全停晒港姐o既所有節目…搞到大家以為已經選完…跟住無啦啦又飄番出o黎…成件事好神奇! 咁唔連貫的節目攻勢, 可見tbb依家真係一片混亂! (反而立法會d選舉論壇仲好睇好多! 我不嬲都鍾意睇, 但今次d人d戲over到真係笑死我…尤其係九龍西o個次…簡直係must watch!)

講番少少港姐啦…原來不經不覺40年…搞到咁無聲無色真係好鬼慘! 其實今年d佳麗ok好樣o架喎…佢本來諗住可以搞到好似"超級巨聲"咁入屋, 個個禮拜播又玩淘汰賽, 呢個idea其實都ok, 但搞到一半又斷咗…真係差得不能再差! 依家d佳麗依然幾面目模糊囉!

本來一開始o既大熱門湯鎮業侄女湯洛雯…又係同一般大熱門一樣, 搞搞吓唔係太kum睇…反而有d本來平反d o既仲好似掂d! 有個叫朱千雪講嘢都ok大方得體, 同佢一齊"流落荒島"o既拍檔岑杏賢, 本來感覺極平凡, 但睇睇吓都ok, 仲有個叫黃心穎又係平凡中比較kum睇! 其實最靚係李渼琦, 但佢d中文真係完全唔知佢講咩…不過感覺幾似94年o既活麗明, 應該有機會入三甲!

當然唔少得一年一度ms hk piegon回顧@芒姐再現:

Miss HK Pigeon 2011

Miss HK Pigeon 2010

Miss HK Pigeon 2009

2008香港小姐

港姐回顧

2007年度香港小姐

2006香港小姐

2005港姐謝師宴

2004香港小姐

2003給香港小姐

1994年度香港小姐選舉

1993年香港小姐

1991香港小姐選舉