2005年10月4日星期二

10-4(tues) 我本善良+日落巴黎之旅

無錯, 今日我就會開始我o既”我本善良+日落巴黎之旅”! 橫掂都要去…諗o下好o個方面啦:

第一, 可以見o下d舊朋友!

第二, 可以重遊舊地!

第三, 可以重溫o下我最愛o既“我本善良”景點…睇o下見唔見到齊浩男同石伊明o既蹤跡?!

記得上年呢個時間重播緊”我本善良”, 我仲咁o岩有差唔多一個禮拜假期…又咁o岩我幾個friend都o係英國同法國玩緊, 我仲話有個任性o既諗法…要即刻買張機票過去join佢o地!

(p.s. 雖則話唔再睇“人間蒸發”, 費事睇到一半無得睇…點知呢幾日最終都照舊睇o左, 因為d劇情真係幾吸引…又係d typical查案戲, 我鍾意! 但係又有馬國明, 佢o係我心目中仍然係“律政新人王”個變態佬…今次仲要俾佢配廖碧兒…真係“好sorry”囉, 廖碧兒! 仲有, 呀潔儀姐姐真係變得幾樣衰o下…當年同佢“孖公仔”o既萬二蚊都仲keep得幾好呀…點解佢咁快變成咁? Btw, 佢當年係咪同莫家堯一齊o架? 我真係唔多記得…!)