2006年3月2日星期四

3-2(thurs) 天幕下的戀人 (下)

(續前篇)

呢期d宣傳片無啦啦sell話呢套劇o既男女主角都曾經?過好多樂壇新人獎, 今次仲一齊合作主題曲 (有日劇feel但不太好聽)…但一睇之下, 原來相差12年…鄭嘉穎幾乎?晒93年四台所有新人獎, 因為以我記憶所及, 當年基本上係得佢同馬浚偉兩個男新人, 咁佢靚仔咁多, 梗係多fans好多啦…又會咁橋tvb呢期就係上佢o地兩位93年度最有前途男新人主演o既電視劇…係咪意味著?完“最有前途”新人獎, 反而o係樂壇會無咩前途呢?! 咁應該阿niki o係樂壇前途會一片光明, 因為佢今年只係分到兩個豬肉新人獎!

同埋其實佢兩個o既年齡都差一大截…不過鄭嘉穎係keep得幾好, 同埋男人係kum老d! 以前都無咁覺得…佢其實真係幾靚仔o既!

而於周麗淇…好多人麻麻地佢, 我又ok喎…不過好怕佢d懶音, 最憎懶音怪…同埋佢個樣真係同以前唔同o左好多…睇番d舊相, 佢應該唔止整過d牙…直頭成個樣大執過!

Image hosting by Photobucket
(摷自2001 tvb週刊…咁o岩睇到未有知名度o既佢同佢家姐o既訪問…o個時周文錡靚過佢好多…你話佢無整過容, 我打死都唔信! 反而佢o係呢套戲個樣就幾似佢家姐!)

可惜niki個角色唔多出, 但勝在討好, 所以應該無人會憎佢 (個角色)!

鄭嘉穎做o個個好高鶩遠o既沈朗…嚴格o黎講都唔算太唔討好o既…不過之後搭上有錢女姚嘉妮就唔知會唔會喇?! 佢個角色一開始已經話搵女友唔可以太純, 因為純o既背後就係鈍…跟住又一日o係度拉關係, 上個禮拜o係“娛樂直播”接受佢表弟王賢誌訪問時, 佢話呢個角色同佢本人好唔同, 最大得著就係令佢開始儲卡片…哈哈哈! 實在太好笑…咁都係一大啟發…可見佢真係一個好“純”…仲要係好悶o既人(從訪問中發覺)…!

嘩! 大佬…幾年前好紅o既童星成珈瑩依家變o左好大個, 好老積, 仲要做少女版周麗淇暗戀少年版鄭嘉穎…真係嚇死人! 但最嚇死人o既係…飾演少年版鄭嘉穎o既…正是成小妹妹o既親生大哥成展權…可唔可以唔好咁亂…o黎呀?!

Oh…仲要做夏雨年青時代o既居然係李泳豪…佢大個o左個look真係好唔掂!

至於其他角色…又有王維德, 幾乎套套戲都有佢! 仲有o係 “皇上保重”做劉德華個皇后o既曾慧雲依家居然要做司徒瑞祈個馬姐…真係好可憐! 羅冠蘭就永遠都係做呢d貪心婦人角色…但係好o岩佢! 羅敏莊就正如之前個entry所講…做戲好唔掂…都係去唱番歌啦!

反而最出o既兩個角色, 係黃宗澤同埋何綺雲!

mk wong就都係o個句啦…雖然我唔多buy佢, 但佢真係愈做愈好, 上次“阿旺新傳”已經另眼相看, 今次呢個傻氣角色, 好浮誇, 但又係的確出喎! 佢一日o係個商場度大哎鄭嘉穎做“大哥”已經夠趣緻! 仲有佢叫“權力”, 佢老豆叫“權單佑”…無聊笑位, 不過都ok好笑!

至於何綺雲…我諗大家都唔知佢係邊個…呢…上次“妙手3”做姚嘉妮個八婆護士朋友…o個時已經話佢做得幾似o個個呢…今次d克人憎嘴臉仲做得好, 同埋佢個角色真係好似我o地大學一個同學, 咁當然, 戲?面個角色就梗係要更誇張啦…但d細節真係好似…笑死我!

佢呢個typical貪錢想釣金龜角色, 真係好寫實…仲要唔鍾意都吊住人, 一日有事無事都o係度洗d觀音兵o既情節, 真係好“似曾相識”…睇得人尤其高興! 仲要以“大家姐”身份教d“姊妹”揀男友最少一定要揀經理級, 主任仔就可以慳d…連陳小春接受“東張西望”訪問時都quote佢呢句…可見影響力幾大! 佢仲成日以校長口?去同d姊妹講: ”girls! 醒o下啦!”, 又叫佢o地睇傲翔坊職員“搭邊架“車立”去睇級數…而o個堆girls又真係個個都有佢o地o既characteristics, 好typical想“嫁個有錢人”o個隻…好正! 好好笑!

呢part主力諷刺個個女人都想識公子, 想“嫁個有錢人”, 講唔同女人o既態度講得好好…而何綺雲個角色真係好出…上位在望! 不過佢咬字好有問題, 聽得人好辛苦! 反而因為“李笑好”角色而上o左位o既湯盈盈, 今次又係做番以前d八婆角色…原來做醜角先出到位, 我諗佢自己都估唔到!

尋日o岩o岩出o左姚嘉妮…上次o係“妙手3”佢同何綺雲個doctor hunter角色都做得好好…今次佢兩個又係做同類型的克人憎角色…o岩晒佢o地!