2009年5月19日星期二

5-19(tues) 謎

ok喎, “謎”真係一輯比一輯"精彩"...新一輯“謎”簡直係攞你命三千…仲好笑過上一個節目阿dr. rain o個個“掌故問到篤~~~~”之”掌故王o黎喇”!!! 好攞膽, 但又幾好笑o下…比上一輯更好笑!

我真係估唔到無綫可以做出d咁“惹笑”o既節目…我真係literally睇到笑o左出o黎!

無o左貽興王...多o左個“謎女皇”, 一日o係度“i'm the queen of mystery palace...”, ”oh my god, ghost~!”…未免太騎呢…但又真係好笑…我真係笑o左出o黎囉! 仲有阿adam鄭比上一輯更誇張的表情+步法…令到成個節目都好騎呢….不過我鍾意!

佢d咩迷離檔案我反而無興趣睇, 但佢o地三個的爆笑騎呢舉動我就好likey...比上輯有過之而無不及...好浮誇, 好好笑...真係咁你都做得出...好o野! 我俾十個騎呢佢o地呀!

仲有上個禮拜“老婆大人(II)”講陳錦鴻撞親個頭, 變o左好躁狂o個幾集又係好好笑…同平時o既佢好大反差…咩“巴士阿哥”, 又勁鬧佢老婆同阿b…好無聊的劇情, 但幾好笑!