2007年6月15日星期五

6-15(fri) 芒姐@蘋果 (6月號之三) + “謎”

電 視 撈 飯 (2007-06-15)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070615&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=7215591

港 姐 質 素 低

上 周 六 播 出 的 《 香 港 小 姐 面 試 實 錄 》 , 意 想 不 到 的 變 成 一 個 搞 笑 騷 。 近 年 港 姐 吸 引 力 大 減 , 節 目 收 視 低 , 無 綫 將 準 決 賽 及 決 賽 二 合 為 一 , 一 戰 定 輸 贏 ; 但 決 賽 前 卻 來 一 連 串 的 前 哨 戰 , 如 前 幾 年 的 「 美 麗 大 學 」 及 「 訓 練 營 」 等 , 內 容 反 而 比 決 賽 夜 更 為 吸 引 。 靚 女 們 的 「 趣 怪 」 才 藝 表 演 五 花 八 門 , 但 也 及 不 上 問 答 環 節 娛 樂 性 豐 富 , 佳 麗 們 要 向 嘉 賓 評 判 發 問 問 題 以 獲 取 最 後 的 入 圍 機 會 , 居 然 有 佳 麗 選 擇 問 醫 生 評 判 對 於 人 緊 張 時 會 胃 痛 有 何 看 法 … … 真 的 相 當 出 位 ! 以 爭 取 入 圍 的 機 會 去 問 一 個 無 聊 至 極 的 病 理 問 題 … … 真 弔 詭 !

難 道 美 貌 與 智 慧 , 真 的 不 能 並 重 ? 還 是 兩 者 兼 備 的 靚 女 , 已 再 沒 有 興 趣 參 選 港 姐 ? 難 怪 近 年 港 姐 的 質 素 每 況 愈 下 , 反 而 來 自 海 外 的 佳 麗 質 素 卻 越 見 高 企 , 觀 乎 無 綫 近 年 已 改 捧 華 裔 小 姐 的 得 獎 佳 麗 如 廖 碧 兒 、 鍾 嘉 欣 及 陳 法 拉 等 , 便 可 知 一 二 。



《 謎 》 今 晚 告 終

至 於 今 晚 播 映 最 後 一 集 的 《 謎 》 , 真 的 如 「 謎 」 一 樣 的 開 始 , 又 如 「 謎 」 一 樣 的 結 束 。 節 目 表 面 上 是 以 一 連 串 破 解 不 到 的 神 秘 檔 案 掛 帥 , 實 則 卻 以 主 持 們 的 「 趣 怪 」 動 作 及 稱 號 引 起 話 題 。 兩 位 「 型 男 」 每 說 一 句 話 , 必 配 以 一 連 串 自 以 為 很 有 型 、 實 則 十 分 突 兀 的 打 功 夫 動 作 ; 演 慣 大 俠 的 「 Adam 鄭 」 勉 強 也 可 做 到 有 型 的 效 果 , 但 「 貽 興 王 」 的 表 現 真 的 不 敢 恭 維 , 難 怪 被 網 友 冠 以 「 狀 王 」 之 名 。 至 於 人 如 其 名 、 作 用 真 的 如 謎 一 樣 的 「 謎 女 郎 」 , 有 時 扮 野 人 、 有 時 九 唔 搭 八 的 走 出 來 行 catwalk 兼 不 停 自 轉 , 配 以 一 句 : 「 file, Adam 」 或 「 my pleasure 」 , 真 的 讓 人 摸 不 頭 腦 ! 整 個 節 目 給 觀 眾 的 感 覺 , 就 像 他 們 的 口 頭 禪 一 樣 : 「 所 有 都 係 一 個 謎 ! 」

話 雖 如 此 , 《 謎 》 憑 其 「 怪 招 」 成 功 出 位 , 引 起 廣 泛 討 論 , 姑 勿 論 是 讚 或 彈 , 至 少 能 引 起 話 題 , 已 收 宣 傳 之 效 。 若 單 憑 節 目 中 播 出 的 似 曾 相 識 陳 年 片 段 及 謎 團 , 相 信 沒 有 可 能 引 起 這 麼 多 觀 眾 注 意 。 想 出 「 轉 移 視 線 」 這 一 招 的 幕 後 人 員 , 真 的 應 記 一 功 !

更 抵 死 的 是 偶 然 按 到 隔 籬 台 , 居 然 看 到 亞 視 同 時 段 的 賽 馬 資 訊 節 目 《 馬 上 全 接 觸 》 , 照 辦 煮 碗 用 這 些 「 怪 招 」 來 諷 刺 友 台 , 連 主 持 的 稱 呼 、 對 話 內 容 及 動 作 都 抄 足 , 若 沒 有 看 清 楚 , 真 的 以 為 自 己 在 看 《 謎 》 。

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

有日唔覺意 [手禁]o左去亞視十一點新聞前個賽馬直擊節目, 居然見到三個主持扮隔離台“謎”o既adam鄭, 貽興王同埋謎女郎…真係超賤…笑死我! 最抵死係同時段, 無線係做緊“謎”呀嘛!
仲有個"馬...謎女郎"o個句"賣PLAT SIR", 又係將個笑位推向高峰, 簡直可以媲美柯佬黎或AL佛蒙…好得呀! 真係忍唔住要寫出o黎…仲有, 阿貽興王d粉真係未免太厚, 成塊面好鬼白…好恐怖呀!


(謎@馬上全接觸)

講開抄…o個日睇報紙講雷頌德涉嫌抄歌o既新聞, 個list水蛇春咁長…咁就求其搵o左一隻o黎聽o下…又真係幾似喎…!


(衛詩 – “Funny Jealousy”)

衛詩 – “Funny Jealousy” vs Vitamin C - “Graduation”


(Vitamin C - “Graduation”)