2007年3月5日星期一

3-5(mon) 翡翠首映

呢排深夜3點幾不停咁播o個d拍o左n年, 但又從未o係翡翠台播過 (好似大部份o係收費台播過)o既“翡翠首映”…喂! 原來幾好睇o架喎! 仲要每晚播兩至三集, 兩個禮拜就睇晒成套劇喇…唔洗錄得咁辛苦!

幾個禮拜前講過“紅衣手記” , weekend一下子睇埋後面o個十集…又真係ok好睇喎, 個故仔幾好, 同埋講護士受訓過程都幾新鮮, d演員亦都做得唔錯!

以新人o黎講, 陳鍵鋒真係做得好好好好好囉…好自然, 同埋佢真係幾靚仔! o係“迎妻接福”做謝天華個低b妹o既陳凱怡, o係“迎妻”入面做得幾好, o係呢套都做得幾好, 仲有當年o係“律政”做林峰個妹都做得好好…我諗佢都係最適合做人o地個妹! 不過睇番佢呢幾年真係同佘佘一樣, 忽然老o左好多…同埋唔知點解d牙係顯著地怪o左同埋黃o左?! 其實唔睇番呢d幾年前拍落o既劇, 又真係唔覺得佢o地老o左咁多o架喎! 佘佘o個時真係好後生, 個樣好fresh! 最怪係咁多個人之中年紀最細o既李泳豪, 反而要做佢o地o既“大佬”…仲要力追阿佘佘…真係好無說服力! 點解咁樣選角呀?

仲有, 邵美琪o係呢套戲入面又型番好多…有“我本善良”時候o既影子! 梳短髮梳得好睇o既人, 真係會幾型o下…好令人羡幕…好似“律政”o既胡杏兒咁! 邵美琪o係呢套戲入面個髮型仲要係唔知點解比起“妙手”梳得更型…真係好得!

咁o岩o係youtube又見到一段邵美琪d fans 叫佢對住個camera講番幾句o野o既片段…仲要講講o下又有fans搵佢影相…好random的一段片, 但又好搞笑喎!



接住“紅衣手記”上o個套“一網情深”…其實就唔係好吸引o架喇, 不過我又想睇o下n年前o既葉璇, 同埋聽o下佢o個d好好聽o既普通話! 仲有另一樣吸引之處就係有d上海景睇o下!

呢套劇個劇名已經好老套, 套劇本身都好老套, 仲要講網上情緣…out到爆! 就算係01年拍d咁o既題材都已經好out啦, d角色o既造型亦都唔多掂…成個劇o既感覺都好大陸, 節奏好慢, d人又唔多吸引, 所以我都淨係睇有葉璇o既部份…佢d普通話真係好好聽, 好地道…所以要轉去聽國語唔聽廣東話配音先得, 直頭當係睇“唱談普通話”!!!

不過佢個樣真係好唔似20出頭, 太成熟…依家靚好多, 不過形象就差o左好多…係o架, 我係幾鍾意睇葉璇, 亦都好欣賞佢o既聰明才智…雖然o係香港無人會認同! 佢同陳浩民呢對情侶檔依家睇番都幾搞笑…陳浩民都換o左幾次畫, 同佘佘都分埋手添喇! 最搞笑係無啦啦見到鄭嘉穎, 佢個角色都有d茄喱啡, 個造型亦都唔多掂…不過無法啦, 佢o個時都未係無線“親生仔”…同埋戲裡面佢情傾o個位阿姐個look都好唔得囉!

Oh, 仲有, 睇節目表原來聽朝開始晨早六點重播“餐餐有未家”…記憶所及呢套劇超無聊…但又想睇番o下當年o既白面書生古天樂, 同埋因為拍呢套劇同佢擦出愛火花, 當時仲係18歲卜卜脆o既黃[金己]瑩, 仲有年青時代o既宣萱…

仲有仲有, 唔覺意仲睇到原來兩個禮拜前亞視下午一點開始重播 “甜甜廿四味” …點解我會miss o左o架?! 依家做到十幾集, 應該已經由鍾保羅變成莫少聰…oh! 都好, 2003年因為哥哥死o左所以重播呢套劇o個時, 我就係睇到十幾集之後無得睇…依家終於都有得睇番後段喇!