2005年11月6日星期日

11-6(sun) TVB台慶巨獎獻禮

嘩! 勁呀, 原來壹週刊每期都有d咁o既有獎問答遊戲, 不過好似話唔係每期都係關於娛樂o既問題! 如果唔係有朋友拿住本咁o既o野o黎問我答案, 我先知道原來有d咁好玩又咁筍o既遊戲…早知我每期都買o黎玩o下啦! 廿蚊雞買本週刊, 有得睇仲有得玩…仲有機會贏二千蚊…除笨有精呀!

聽講話之前有期係玩“翡翠歌星賀台慶”, 跟住仲有一期玩認“亞姐”…仲要係無人識答, 累積o左成六千蚊…點解我唔早d發現有個咁o既遊戲呀?! 我幾肯定我會識答晒囉…同埋正如d朋友所講, 我屋企有個archive o架嘛, 一check就知答案啦…咁搞法分分鐘賺得多過返工! 但唔知係咪要親自去領獎, 仲要登埋個衰樣出o黎…如果係, 我會有d卻步囉…正如我話如果可以帶面具我先會去玩o個d電視台o既“台慶巨獎遊戲”!

呢期d問題都幾有趣, 大家都可以去玩o下, 睇o下識答幾多條?!

o係我check番我o既台慶錄影帶archive時, 發現原來o係99年台慶, 張玉珊都有份抽中成為其中一個“幸運藝員”…哈哈! 當時佢仲要o係tvb打份工, 做o下台慶, 拍o下“騙中傳奇”, 做o下配角…不出幾年, 佢已經做o左上市公司主席…依家佢贊助人o地抽獎就有份, 仲洗咩自己出o黎玩呀?! 真係估唔到不出五年, 一個小妹妹可以搖身一變, 成為商界女強人…仲要係撈得咁掂o個隻! 我真係要寫個“服”字俾佢!

Image hosted by Photobucket.com

o係網上搵到呢個帖, 好搞笑…你又記得幾多個組合呢? 我最有印象當然係“五虎將”啦,“95新五虎”同“95新五美”啦, 近期o既“奧運六星”同埋“翡翠新力量”,“90海之女”同埋“太陽之子”都有d印象, 仲有“88銀河十星”…同埋“歡樂今宵三小花”我都有聽過o下o既…其他真係無咩印象!

TVB歷年力捧藝員綽號:

這個帖子可以看出TVB今昔啊,群星浮沈,世事無常。?面沒有翁美玲,卻偏偏至今很多人都記著她。

·鎮台三寶:汪明荃,黃淑儀,李思棋

歡樂三小花:景黛音,戚美珍,廖安麗

五虎將:劉德華,湯鎮業,苗喬偉,黃日華,梁朝偉

84翡翠八美圖:劉嘉玲,藍潔瑛,曾華倩,龔慈恩,商天娥,毛舜筠,劉淑儀,吳君如

84青春五鳳:藍潔瑛,龔慈恩,商天娥,吳君如,陳安瑩

四大青春花旦:劉嘉玲,曾華倩,藍潔瑛,戚美珍

85四美一寧:黎美嫻,邵美琪,劉美娟,何美婷,謝寧

85新紮師兄七人組:劉青雲,陳庭威,潘宏彬,呂方,關禮傑,吳?華,陶大宇

86銀河七星:歐瑞偉,區偉麟,吳茜薇,蔡嘉利,王敏明,張美智,劉碧儀

87台慶新紮師姐:鄧萃雯,周海媚,劉淑華,羅慧娟,梁佩玲,羅麗娥

87(港姐)無線四美:楊寶玲,李美鳳,林穎嫻,邱淑貞

88銀河十星:李中甯,李耀敬,邵仲衡,郭富城,胡越山,崔嘉寶,林穎嫻,邱淑貞,吳詠虹,李婉華

90太陽之子:林文龍,劉錫明,陳嘉輝,張衛健

90海之女:黎美嫻,梁佩玲,陳佩珊,胡櫻汶

93年力捧之五位花旦:郭藹明,洪欣,蔡少芬,朱茵,溫碧霞

95新五虎:古天樂,古巨基,劉凱威,吳家樂,何遠?

95新五美:傅明憲,曹?,陳彥行,彭子晴,姚瑩瑩

八嬌娃:宣萱、傅明憲、郭可盈、張可頤、黃紀瑩、陳芷菁、曹?、簡佩筠

96十男女:關詠荷,張可頤,宣萱,陳芷菁,陳妙瑛,羅嘉良,古天樂,林家棟,陳錦鴻,陳?泰(魏俊杰)

97十二之星:除張可頤以外全不知

01年9男女:鄧健泓,林峰,葉璿,楊怡,揚明,杜大偉,陳詠嫻,黃佩珊


04年奧運六星:林峰、吳卓羲、黃宗澤、陳健峰、馬國明、黎諾懿

04年翡翠新力量:胡諾言、楊施詩、蔡淇俊、沈穎婷、劉家聰、關伊彤、崔建邦、楊(女秀)?、黎諾懿、符思思、司徒瑞祈、鍾嘉欣


一代不如一代咯。